abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108095977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
Leuke foto's weer :)

Gisteren is t cadeau voor m'n ma d'r verjaardag binnen gekomen:

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.
Whaha :D _O_
pi_108103184

Lola nadat ze zich had uitgeleefd in het bos.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 00:16:20 #78
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108105145
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 18 februari 2012 @ 00:18:30 #79
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108105234

[ Bericht 100% gewijzigd door mazaru op 18-02-2012 12:43:50 (lamaar) ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_108112230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
Leuke foto's weer :)

Gisteren is t cadeau voor m'n ma d'r verjaardag binnen gekomen:

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.
OMG wát geweldig dat beeld _O_ O+ En nog met de snuiterd ernaast O+ :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_108112245
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lola did had fun :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef hugsy33 het volgende:
Aaah al die pups O+ :9~

ben n tijdje weggeweest (verslaafd aan schaatsen) dus ik heb een hoop fantastische foto's gemist. Maar nu weer lekker mee lurken en posten.

ik vind die labradorpupjes met de vlekken ook wel gaaf hoor komt niet vaak voor denk ik? Ik heb t iig nog nooit gezien.

Ik heb vanavond n makkie, catdog gaat voor me koken volgens mij. Who needs a swedish chef :+?

[ afbeelding ]
_O-
pi_108112847
Oscar en ik zijn samen ziek. Hij heeft diarre en ik een nierbekkenontsteking.
Samen bankhangen dus. O+

pi_108113227
Ahh wel fijn dat je gezelschap hebt, dat doet mij altijd goed als ik ziek ben.

Beterschap ^O^
pi_108114013
Zo, ik ben ook een hele tijd weggeweest en heb heel wat leuks/moois gemist! Normaal ben ik van de 'op veel mensen reageren', maar dat lijkt me nu een beetje teveel van het goede :P

Lola lijkt wel een viezige babykrul te hebben, haha!

Rocky toch... :N

@FranticDJ: Wat GAAF! O+ Beeld + hoe de hond ernaast zit!

@DanseMacabre: beterschap! Wel gezellig zo saampjes O+

Heb ook nog twee leuke fotootjes van Shiva kunnen maken O+

Totaal onschuldig op de bank, na een gekke bui :P

En vanmorgen. Mevrouw houdt heeeeeeel erg van uitslapen en wilde vanmorgen niet mee uit de slaapkamer (ze vond het te vroeg :') ). Toen ik om 10.00 uur de slaapkamer weer in kwam om d'r te roepen lag ze zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door gehotseflotst op 18-02-2012 14:11:54 ]
pi_108115584
Ik ga zo een geocache rondje lopen en neem Loebes mee. Zal nog wat foto's maken voor in het topic :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_108116184
Ooh ik ben jaloers op shiva O+

(hoewel ik ook wel eens achterste voren wakker word :@ )
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:29:21 #87
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108122787
Ben vandaag weer met Koda naar het bos in Delden geweest, en daar was een groepje mensen dat lid was van de labrador vereniging. Eventjes mee gepraat, en wel wat van geleerd. Nu weet ik dus dat er 2 ''soorten'' labradors zijn.

Namelijk een Amerikaanse en een Engelse. Nu weet ik niet precies meer welke kenmerken ze hadden.. De een was stevig gebouwd en binnenshuis minder actief, maar eenmaal buiten helemaal hyper. De ander was binnen en buiten erg druk, en had ook een veel slankere bouw, omdat die hond meer uit de ''jacht lijn'' kwam? Het zegt me allemaal niet zo heel veel, maar toch wel leuk om te weten.

Ook zeiden ze dat het verschil in karakter echt aan de kleur kan liggen. Een man die er was is een leraar op een puppyschool en hij is daar gedragstherapeut. Hij had zelf een bruine, een zwarte en een blonde labrador, en de bruine was de meest hectische van allemaal, en dat kon hij ook terug zien aan de honden die hij lesgaf, want van de 200 honden waren er 65 bruine labjes, vanuit heel Nederland.

Heb ook wat mooie foto's kunnen maken, misschien dat ik ze vanavond ff post. Ben onderweg naar huis ff gestopt bij opa en oma om een stampotje mee te eten, maar ben mijn camera vergeten (--'')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_108123138
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben vandaag weer met Koda naar het bos in Delden geweest, en daar was een groepje mensen dat lid was van de labrador vereniging. Eventjes mee gepraat, en wel wat van geleerd. Nu weet ik dus dat er 2 ''soorten'' labradors zijn.

Namelijk een Amerikaanse en een Engelse. Nu weet ik niet precies meer welke kenmerken ze hadden.. De een was stevig gebouwd en binnenshuis minder actief, maar eenmaal buiten helemaal hyper. De ander was binnen en buiten erg druk, en had ook een veel slankere bouw, omdat die hond meer uit de ''jacht lijn'' kwam? Het zegt me allemaal niet zo heel veel, maar toch wel leuk om te weten.

Ook zeiden ze dat het verschil in karakter echt aan de kleur kan liggen. Een man die er was is een leraar op een puppyschool en hij is daar gedragstherapeut. Hij had zelf een bruine, een zwarte en een blonde labrador, en de bruine was de meest hectische van allemaal, en dat kon hij ook terug zien aan de honden die hij lesgaf, want van de 200 honden waren er 65 bruine labjes, vanuit heel Nederland.

Heb ook wat mooie foto's kunnen maken, misschien dat ik ze vanavond ff post. Ben onderweg naar huis ff gestopt bij opa en oma om een stampotje mee te eten, maar ben mijn camera vergeten (--'')
Dat klopt je hebt het showmodel Labrador inderdaad en het jachtmodel. Showmodel zijn die stevig gebouwde en de jacht zijn smal gebouwd.

Maar je kunt er toch nog niet vanuit gaan hoe Koda pressies wordt. Want je ziet heel duidelijk dat het een mix is. Denk dat Koda aardig smal blijft als ik de foto's zie :)
pi_108127565

Hier zie je dat verschil goed, links een labrador gefokt voor de jacht (Amerikaans), rechts voor de show (Brits) met een bredere kop, duidelijkere stop etc. Staat vrij duidelijk uitgelegd op de Engelse wiki. Zelf vind ik de Amerikaanse dan toch een stuk mooier! :)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:52:38 #90
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108127786
Maakt me geen donder uit hoe Koda word (zolang die maar niet dik word, maar dat hebben we zelf in de hand gelukkig), zolang die maar lief blijft. Tot nu toe lijkt die trouwens wel meer op de Amerikaanse qua kop, alleen is hij nu al heel groot en best stevig, niet dik dus. Kan ook zijn door het kleine beetje Duitse dog, maar ach, we zullen het zien :) Foto's kan ik vanavond niet posten trouwens, het regent al de hele avond en heb geen zin om 3 kwartier heen en 3 kwartier terug te fietsen voor foto's :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_108127915
En om zelf maar even binnen het kader van het topic te blijven:

Verwend loeder in d'r mandje met vieze pootjes van de wandeling, ze vond haar nieuwe bot maar te min.
pi_108128052
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef K.Weenie het volgende:

[ afbeelding ]

Verwend loeder in d'r mandje met vieze pootjes van de wandeling, ze vond haar nieuwe bot maar te min.
Wat een leukerd :D Nu mis ik Rocky weer :{
pi_108128193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat een leukerd :D Nu mis ik Rocky weer :{
Was dat de Jack Russell in het vorige topic? En is Loebes ook van jou? Vind het echt een toffe naam, een klassieker! :D
Ik heb net 8 hondenfotopagina's achter elkaar gelezen dus ik weet niet of ik alle honden aan de goede personen link. :')
pi_108128253
Shiva heeft een nieuw kussen gekregen, maar die is natuurlijk direct ingepikt door een van de katten:

Dus wat doe je dan als kussenloze hond? Bij de baas gaan zitten en zielig kijken natuurlijk en even later:

Het kussen is echt groot genoeg voor Shiva, we hebben gewoon een hele grote kat :P
pi_108128381
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:03 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Was dat de Jack Russell in het vorige topic? En is Loebes ook van jou? Vind het echt een toffe naam, een klassieker! :D
Ik heb net 8 hondenfotopagina's achter elkaar gelezen dus ik weet niet of ik alle honden aan de goede personen link. :')
Die zwart witte Jack Russel is van mij en dat is inderdaad Rocky ja. Loebes is inderdaad ook van mij ja. Vind de naam echt helemaal bij hem passen :P
pi_108128411
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Shiva heeft een nieuw kussen gekregen, maar die is natuurlijk direct ingepikt door een van de katten:
[ afbeelding ]

Dus wat doe je dan als kussenloze hond? Bij de baas gaan zitten en zielig kijken natuurlijk en even later:
[ afbeelding ]

Het kussen is echt groot genoeg voor Shiva, we hebben gewoon een hele grote kat :P
Mooie hond is dat toch
pi_108128597
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef K.Weenie het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zie je dat verschil goed, links een labrador gefokt voor de jacht (Amerikaans), rechts voor de show (Brits) met een bredere kop, duidelijkere stop etc. Staat vrij duidelijk uitgelegd op de Engelse wiki. Zelf vind ik de Amerikaanse dan toch een stuk mooier! :)
Tessa lijkt heel veel op links boven en Noukie onder. :) En inderdaad beide erg actief en uitbundig. :P
Al vind ik die brede koppen ook heel mooi, ik vind het slankere van de linker weer mooier.
pi_108145629
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die zwart witte Jack Russel is van mij en dat is inderdaad Rocky ja. Loebes is inderdaad ook van mij ja. Vind de naam echt helemaal bij hem passen :P
Ah leuk, Punkie (op de foto boven) is een boerenfox. Een aantal jaar geleden hadden we ook nog een Jack Russell thuis, die hebben we helaas onverwachts in moeten laten slapen.

Voor een Jack Russell vond ik die erg goed gelukt! :7 Tegenwoordig zie je ze zoveel met kromme pootjes, van dat ruwe haar of een overbeet, vind ik maar niks. :')
pi_108146332
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:21 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Ah leuk, Punkie (op de foto boven) is een boerenfox. Een aantal jaar geleden hadden we ook nog een Jack Russell thuis, die hebben we helaas onverwachts in moeten laten slapen.

[ afbeelding ]

Voor een Jack Russell vond ik die erg goed gelukt! :7 Tegenwoordig zie je ze zoveel met kromme pootjes, van dat ruwe haar of een overbeet, vind ik maar niks. :')
Ja door Rocky zit ook boerenfox heen.. vermoeden wij allemaal omdat hij behoorlijk groot is voor een jackie. Maar het zijn zulke lieve honden. Ja ze zijn druk maar vaak is het ook gewoon een deel opvoeding bij die honden :)
pi_108147064
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef K.Weenie het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een snoezige oogjes O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:15 schreef gehotseflotst het volgende:

Heb ook nog twee leuke fotootjes van Shiva kunnen maken O+
[ afbeelding ]
Totaal onschuldig op de bank, na een gekke bui :P

Het is net of ik haar hier kan horen praten, die ogen zijn zo sprekend :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')