Dit was weer zo'n onverwachte lapoquote:
Vergeet de super bossche bollen nietquote:
Mijn dieet wat doe je!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vergeet de super bossche bollen niet
Ik was ook wat aan het typen maar toen mocht het niet meer en nu weet ik niet meer wat ik wilde typenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit was weer zo'n onverwachte lapoWist echt niks.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Lawinedeskundige op tv:
'ja, 20 minuten is een flinke tijd, maar toch een stuk minder dan uhhhh... pakweg 45 minuten'
NO SHIT SHERLOCK!!!!!![]()
Die heeft zelf zeker ook een paar keer zonder zuurstof gezeten ofzo (niet zo best voor je hersens)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Lawinedeskundige op tv:
'ja, 20 minuten is een flinke tijd, maar toch een stuk minder dan uhhhh... pakweg 45 minuten'
NO SHIT SHERLOCK!!!!!![]()
Ik denk het jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die heeft zelf zeker ook een paar keer zonder zuurstof gezeten ofzo (niet zo best voor je hersens)
Mijn internet is ook weer zo traag als dikke stront. Dus dan blijft hij heel lang hangen en zie ik ineens allemaal posts. Is elke keer weer een verassing of ik de lapo hebquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was ook wat aan het typen maar toen mocht het niet meer en nu weet ik niet meer wat ik wilde typen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die heeft zelf zeker ook een paar keer zonder zuurstof gezeten ofzo (niet zo best voor je hersens)
Lijkt me ook niet erg handig...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
Maar... off-piste gaan skiën bij lawinegevaar is ook wel een van de meest mongole dingen die je kunt doen![]()
wait wut...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Gewoon, iemand die in de WAO zat en die zei dat mijn schoonvader met kanker toch wel zou genezen worden omdat ie geld heeft... echt....
Ja indd, ik snap ook wel dat zijn vrouw er elke keer flink van in de rats zat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
Maar... off-piste gaan skiën bij lawinegevaar is ook wel een van de meest mongole dingen die je kunt doen![]()
Niet!!!!!!!!!!!! Sjonge jonge wat lomp zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Gewoon, iemand die in de WAO zat en die zei dat mijn schoonvader met kanker toch wel zou genezen worden omdat ie geld heeft... echt....
Ik weet niet of het echt off piste is zoals wij dat interpreteren hoor, ach, we horen het allemaal wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Whyyyyyyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt off piste is zoals wij dat interpreteren hoor, ach, we horen het allemaal wel.
Vriendin van me doet aan uit een helicopter springen en dan off piste verder skiën vanuit die sprong. Al 2 teamgenootjes mee verloren
Waarom doen mensen zulke dingen dan ook??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt off piste is zoals wij dat interpreteren hoor, ach, we horen het allemaal wel.
Vriendin van me doet aan uit een helicopter springen en dan off piste verder skiën vanuit die sprong. Al 2 teamgenootjes mee verloren
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over de beveiliging van het koninklijk huis ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Meestal zijn dat van die hypochonders.... van die mensen die echt altijd wat hebben, en als ze niks hebben, dingen gaan verzinnen. Zodat ze lekker kunnen klagen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over de beveiliging van het koninklijk huis ofzo
Maar inderdaad, sommige mensen denken dat je dan veel meer kans heeft (of sterker nog, dat arme mensen expres weinig zorg krijgen zodat ze eerder dood gaan, dat artsen daar onderscheid in maken![]()
![]()
)
Ik heb geen idee... verkapte doodswens ofzo....quote:
Ja, dat is ook altijd zo'n lompe redeneringquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over de beveiliging van het koninklijk huis ofzo
Maar inderdaad, sommige mensen denken dat je dan veel meer kans heeft (of sterker nog, dat arme mensen expres weinig zorg krijgen zodat ze eerder dood gaan, dat artsen daar onderscheid in maken![]()
![]()
)
Hoe vaak ik het gezeik over "de medische maffia" wel niet moet aanhoren. Net of iemand moedwillig naar zijn werk gaat om een operatie te laten mislukken of iemand de ellende in te helpenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook altijd zo'n lompe redenering
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef Incantrix het volgende:
Moet ik wel ineens denken aan iemand die terugkwam van de wintersport met een gebroken enkel.. Opgelopen toen hij ging springen op een liedje tijdens de apres ski
bwehehehehehehe, dat is dan wel weer humor. Zal diegene zeker zijn hele leven nog wel mee gepest wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef Incantrix het volgende:
Moet ik wel ineens denken aan iemand die terugkwam van de wintersport met een gebroken enkel.. Opgelopen toen hij ging springen op een liedje tijdens de apres ski
Maar natuurlijk, dat doen ze om de arme mensen uit te roeienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe vaak ik het gezeik over "de medische maffia" wel niet moet aanhoren. Net of iemand moedwillig naar zijn werk gaat om een operatie te laten mislukken of iemand de ellende in te helpen
Zekersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dat doen ze om de arme mensen uit te roeien![]()
![]()
Dat is ook zo maar als het je overkomt is het toch zwaar kut.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe vaak ik het gezeik over "de medische maffia" wel niet moet aanhoren. Net of iemand moedwillig naar zijn werk gaat om een operatie te laten mislukken of iemand de ellende in te helpen
Daarom ga ik ook nooit naar de dokter, die wil mij toch alleen maar dood makenquote:
Carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand hier die niet limbo-lander is wat Vastelaovend ofzo is?
(ik zat dat "verdwijnen" van Joysa even uit te zoekenen zag dat staan in een topic waar ze postte)
Carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
(ik zat dat "verdwijnen" van Joysa even uit te zoekenen zag dat staan in een topic waar ze postte)
Twee Dollish Polishes.. Aurora Borealis en I Love.. Weet niet meer wiequote:
Dat zeg ik dan ook niet, ik geloof er alleen niet in dat iemand dat moedwillig doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar als het je overkomt is het toch zwaar kut.
Oh jij was er welquote:
verdwijnen van joysa?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Die ken ik heul niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Twee Dollish Polishes.. Aurora Borealis en I Love.. Weet niet meer wieWilde eigenlijk die holo, maar die is nooit te krijgen
Ik post gewoon mee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh jij was er wel
Sorry, dacht dat er geen Limbo's meer waren hier nu
Of is het niet typisch Limburgs?
Al die carnavals-termen, whyyyyy, ik snap het niet meer jonguh!
ja, je was toch even foetsie?quote:
Ohaiquote:
ik had het geloof ik even niet doorquote:
niet hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
Oh, en wat was de uitkomst van jullie onderzoek waar ik was?
Een raar woord voor carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
Giev linkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OhaiJe afwezigheid alhier was opgevallen
Lindy, ze maakt wel echt mooie dingen vind ik.. Niet alles, maar dat setje waar Aurora uit komt is wel supermooi(te koop op Etsy..)
Dittusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
Weet ik nog niet wie en wat je bedoelt maar maakt verder ook niet uit, heeft iedereen weleens denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik erger me te hard een bepaalde mensen daar, dus ik kom er gewoon niet zo vaak meer
Bij die link moet ik aan Klau denkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/shop/DollishPolish
Het is niet bepaald mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dittus
[..]
Weet ik nog niet wie en wat je bedoelt maar maakt verder ook niet uit, heeft iedereen weleens denk ik
Tenzij je mij bedoelt jonguh!!!!![]()
![]()
![]()
oh, dat had ik gemist.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dittus
[..]
Weet ik nog niet wie en wat je bedoelt maar maakt verder ook niet uit, heeft iedereen weleens denk ik
Tenzij je mij bedoelt jonguh!!!!![]()
![]()
![]()
Thanx!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/shop/DollishPolish
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
Ik ga maar weer weg denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij die link moet ik aan Klau denken
need.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
oh op die fiets, maar mag je ook gewoon zeggen hoor wat mij betreft, sociale controle af en toe is niet slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is niet bepaald mensen.
Maar ik was het beautyblog gezeur zat dus ging ik gewoon even weg ipv jullie er mee lastig vallen
Dan is het heule topic tegen joysa dus neuh laat maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh op die fiets, maar mag je ook gewoon zeggen hoor wat mij betreft, sociale controle af en toe is niet slecht
Mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
Ook in die keuze ben je vrij natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan is het heule topic tegen joysa dus neuh laat maar
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dit is te erg http://forum.fok.nl/templ(...)nypic.com/r1c30w.jpg
damn, inderdaad....quote:
Nogal schaamteloosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dit is te erg http://forum.fok.nl/templ(...)nypic.com/r1c30w.jpg
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eerder gewoon dom geprogrammeerd denk ikquote:
Ik geef je daar wel gelijk in hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel man, jij loopt altijd iedereen te haten!quote:
Er zijn ook een paar anderen die geuit hebben dat ze er een beetje klaar mee warenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter gaan we deze discussie nu niet voerenquote:
Dan nog neem aan dat die mensen ook gewoon hersenen hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eerder gewoon dom geprogrammeerd denk ik
Dat is ook neit mogelijk..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zijn ook een paar anderen die geuit hebben dat ze er een beetje klaar mee waren
En ik ben nooit tegen Joysa
Alleen als je me een keer laat winnen met WFquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is ook neit mogelijk..
oh almachtige Joysa
En nu allemaal op jullie knieen voor me
Ik hoop het. Ik zit nu nog in A'veen, ik heb een deadline en het schiet niet zo hard op. Ligt er dus een beetje aan hoe laat in in Limland ben. En anders morgen paradequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter gaan we deze discussie nu niet voeren![]()
Vanavond loco?
Moet je niet dat stomme random board doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen als je me een keer laat winnen met WF
Als ik ga vanavond ben ik er maar tot kwart voor 11, denk niet dat ik ga danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik zit nu nog in A'veen, ik heb een deadline en het schiet niet zo hard op. Ligt er dus een beetje aan hoe laat in in Limland ben. En anders morgen parade.
Oooh de loco hebben ze de trein nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter gaan we deze discussie nu niet voeren![]()
Vanavond loco?
JAquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oooh de loco hebben ze de trein nog
Welke mensen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan nog neem aan dat die mensen ook gewoon hersenen hebben
Die was/is leuk !quote:
Ja maar ik wil een keer ook heul veul punten doen netzoals skjoequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je niet dat stomme random board doen
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een keer ook heul veul punten doen netzoals skjoe![]()
Ok, next time we play normal!
Ja, maar tussen het haten door hou ik van julliequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel man, jij loopt altijd iedereen te haten!
Voorrangsbandjes????quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, alleen met carnaval
En dan eigenlijk ook niet zo vaak, door die stomme voorrangsbandjes die ze hebben
Voorrangsbandjes? Ik voel me trouwens al 10 jaar te oud voor die kroegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan eigenlijk ook niet zo vaak, door die stomme voorrangsbandjes die ze hebben
Ben er twee keer geweest zo vaak kom ik niet in de buurt meestal maar 6 keer per jaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neg0rs moeten achter in de rijquote:
Je kunt een bandje kopen voor 5euro, dan hoef je niet in de rij te staan om naar binnen te gaan, maar mag je sowieso naar binnen.quote:
Lame !quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt een bandje kopen voor 5euro, dan hoef je niet in de rij te staan om naar binnen te gaan, maar mag je sowieso naar binnen.
Kansloos
Donderdag & vrijdagavond voor de carnaval is het wel DA place to bequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Voorrangsbandjes? Ik voel me trouwens al 10 jaar te oud voor die kroeg.
Jij bent een halve dus jij mag midden in de rijquote:
Dan nog is het maar afwachten, niet-dood wil niet zeggen dat er niks aan de hand is.quote:Hier de beknopte verklaring van de Rijksvoorlichtingsdienst: www.koninklijkhuis.nl "Behandelend artsen beschrijven de toestand van de Prins als stabiel maar niet buiten levensgevaar."
Dat is wel heel kansloos ja..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt een bandje kopen voor 5euro, dan hoef je niet in de rij te staan om naar binnen te gaan, maar mag je sowieso naar binnen.
Kansloos
Oh gelukkig!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij bent een halve dus jij mag midden in de rij
raskist!quote:
Blij dat ik iemand heb kunnen vermakenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, maar tussen het haten door hou ik van jullie
Hahaha, Priem, ik heb hardop gelachen om je post
Sowwyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blij dat ik iemand heb kunnen vermaken
quote:De Oostenrijkse nieuwssite OE24.at maakt gewag van 'onbevestigde berichten' dat Friso een schedelbasisfractuur
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Net als een oud patient (niet at te bright) die terug kwam van een CT met de mededeling dat hij geen nekwervels had en helemaal opgelucht was![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
raskist!
(zei een uberdom iemand een keer)
Mijn gezicht ging ook vanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar Priemquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
dat hoeft niet per se heel erge gevolgen te hebben, kan heel erg meevallenquote:
Nee johquote:
Jij weet datquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat hoeft niet per se heel erge gevolgen te hebben, kan meevallen
* BBQ-kip is positief ingesteld vandaag
welke maat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb teveel schoenen en te weinig plek boehoe.
De rij voor de plantage?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en om misverstanden te voorkomen, neg0rs mogen van mij ook voor in de rij hoor![]()
En dat is erg want.... ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mijn vriendin die bij de onderzoeksraad voor veiligheid werkt smst niet terug
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en om misverstanden te voorkomen, neg0rs mogen van mij ook voor in de rij hoor![]()
LOLLER!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Lindytje het volgende:
Die weet dan waarschijnlijk wel meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dat is erg want.... ?
Ik snap je post niet geloof ik.
nee duh, dan is ze d'r baan kwijt als ze iets zegtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik lachte je niet úitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik zou mezelf ook uitlachen als ik jou was.. mij was.. hmm..![]()
It's getting worseeee !
jibber-jabber
nee duhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Hmm... dat vraag ik me af....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die weet dan waarschijnlijk wel meer
hehe ze verteld weleens vaker watquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee duh, dan is ze d'r baan kwijt als ze iets zegt
Bovendien zal het wel druk zijn daar nu
Lijken wassenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Dwyn het volgende:
Nog 10 euro op je rekening hebben, voor 9,50 boodschappen doen
Maar dan zet jij dat niet eigenhandig online, I presume?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hehe ze verteld weleens vaker wat
schop hemquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Incantrix het volgende:
NOES
De bel ging.. Ik zag door het melkglas een oranje jas.. Ik maakte alvast een klein sprongetje omdat onze lieve pakketjesman nog een keertje langs is gekomen en HITSen woo yay enzo..
Was het een huis-aan-huisverkoper voor alarmsystemen
Bataviastad?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wie weet wat leuks te doen vooren mij. Ergens vlakbij Almere, Lelystad? Geen Bios, uit eten of bowlen
Batavia?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wie weet wat leuks te doen vooren mij. Ergens vlakbij Almere, Lelystad? Geen Bios, uit eten of bowlen
Nee lijkt me niet zo verstandig maar goed dan weet je al wat meer natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar dan zet jij dat niet eigenhandig online, I presume?
Seksen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bedoel je dit? Een HALO-frame heet datquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij weet dat
Ik krijg dan altijd meteen zo'n beeld van iemand met een hoofd in schroefjes en een bed met zo'n omdraaiding.. God, hoe leg je dat uit.. Nouja, jíj snapt me vast
Dat komt wel weer op als ik er weer huishoudgeld bijstort.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijken wassen
Jammer van de 50ct wel...
Carnavallequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Uhm... naar de bios!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
GMTA!quote:
Datte ja.. En dan zo'n bed met ronde stangen aan weerszijden zodat ze de matras kunnen draaien zonder de patiënt te bewegen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedoel je dit? Een HALO-frame heet dat
En kijk, je kunt er zelfs nog koffie mee drinken, lekkah!![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is ook vaak niet eens nodig hoor met een schedelbasisfractuur. Maar goed, afwachten allemaal maar
IK WIL GODVEREDOMME BOWLEN!!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... naar de bios!
Of uit eten
Neeeeee, nog beter: ga bowlen![]()
Oh ja, weet niet precies hoe dat heet maar weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datte ja.. En dan zo'n bed met ronde stangen aan weerszijden zodat ze de matras kunnen draaien zonder de patiënt te bewegen..
Palacepromenade in Scheveningen jonguh!quote:
ik moet altijd met een kinderbalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Incantrix het volgende:
Eigenlijk vind ik bowlen heel stom, maar door the Bog Lebowski voel ik me verplicht het leuk te vinden
Kijk, ik wist dat jij me zou snappenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, weet niet precies hoe dat heet maar weet wat je bedoelt.
Da's meer met nekletsels, rugletsels en dwarslaesies enzo
Vliegtuigjes kijken in Lelystad?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:
Oh ik vergat erbij te zetten voor vanavondquote:
Dat is toch heul geen antwoord op mijn vraag jonguhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Palacepromenade in Scheveningen jonguh!
En daarna bij Simonis vis vreten op de boulevard
Mooie typo, ik moest erom lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Incantrix het volgende:
Eigenlijk vind ik bowlen heel stom, maar door the Bog Lebowski voel ik me verplicht het leuk te vinden
Vanavond?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is toch heul geen antwoord op mijn vraag jonguh![]()
Sexen dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Oh ik vergat erbij te zetten voor vanavond
zondag dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vanavond?
Mag je hier blijven slapen, mits (<----- jaja, een mits) je de was komt doen hier en mijn bed verschoont
Nah, laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vanavond?
Mag je hier blijven slapen, mits (<----- jaja, een mits) je de was komt doen hier en mijn bed verschoont
KUTHOER!quote:
Werken...quote:
Ja maar dat mag he.. It's noooo problemooooquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik lachte je niet úitIk vond het gewoon lief
KUSJEKROELquote:
Belgen zeggen ook geen verdomme, maar verdoemme heb ik laatst live gehoordquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dat mag he.. It's noooo problemoooo
Ik was net in het west-vlaams aan het vloeken en collega's keken me nogal gek aan
nondemiljaardendjuuuu
Ik zeg wel toeme tochhhhhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Belgen zeggen ook geen verdomme, maar verdoemme heb ik laatst live gehoord![]()
* PriemGirl geeft lin een bijl.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee jonguh, ik maar d'r helemaal afffffff![]()
![]()
Dus
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dat mag he.. It's noooo problemoooo
Ik was net in het west-vlaams aan het vloeken en collega's keken me nogal gek aan
nondemiljaardendjuuuu
Jaaaa!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl geeft lin een bijl.
Meh is carnavalKun je zeggen dat het deel is van jullie kostuum
* BBQ-kip achter de bank kruipt en zielig begint te sniffenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee jonguh, ik maar d'r helemaal afffffff![]()
![]()
Dus
Oh mijn god... ik zie nu al op tegen maandagquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
héeee skon wijvekeeeee ge wit dak u geeeere zie !
Kusjekroel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip achter de bank kruipt en zielig begint te sniffen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh mijn god... ik zie nu al op tegen maandag![]()
Vettttt!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
LASERGAMONNNNNNNNNNN!!!! In lelystad
Niet zo heel veel geloof ik...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hoeveel bebrijpen jullie er van? Op zich is het nog 'netjes' vlaams gezongen imho
Snifffff, vooruit dan maarquote:
Oooquote:
Karten?quote:
Dit is erger:quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hoeveel bebrijpen jullie er van? Op zich is het nog 'netjes' vlaams gezongen imho
Nee ik wil niet karten met hemquote:
Leuk!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
LASERGAMONNNNNNNNNNN!!!! In lelystad
Dit wilde ik echt net typenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef megamandy het volgende:
Op nederland 1 hebben ze constant een uitzending over prins Friso, zijn hele leven komt voorbij, alsof hij al dood is
Ze hadden net al een heel filmpje over zijn levenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit wilde ik echt net typen
Nee hoor, ik post dan wel niet mee, maar wat ik zo mee krijg is vooral dat de dames gewoon jaloers zijn op de aandacht die die blogmutsen krijgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou, voor mezelf gesproken, nee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, ik post dan wel niet mee, maar wat ik zo mee krijg is vooral dat de dames gewoon jaloers zijn op de aandacht die die blogmutsen krijgen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, ik post dan wel niet mee, maar wat ik zo mee krijg is vooral dat de dames gewoon jaloers zijn op de aandacht die die blogmutsen krijgen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik versta er niks van PriemLeuk ook dat (dutch song)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben jaloers op al die shit die ze gratis toegestuurd krijgen.
Dat welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Dwyn het volgende:
Doe eens een keer vlaams tegen mij pratenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De eerste keer dat mijn vrienden mee gingen naar mijn ouders... Die hadden echt noooooit verwacht dat ik zo kon omswitchen en dus gewoon west-vlaams tegen mijn ouders kon praten; waar zij geen ene reet van verstonden; om vervolgens weer lekker in het NL tg hun aan te lullen![]()
gohquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen je hoor... Miste je al tijdens het kijken van Trauma NL .
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De eerste keer dat mijn vrienden mee gingen naar mijn ouders... Die hadden echt noooooit verwacht dat ik zo kon omswitchen en dus gewoon west-vlaams tegen mijn ouders kon praten; waar zij geen ene reet van verstonden; om vervolgens weer lekker in het NL tg hun aan te lullen![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er gaan geruchten dat ie hersendood zou zijn
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet meer laptoppen en tv kijken tegelijk, oplader is kaput
Naah niet echtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geruchten....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er gaan geruchten dat ie hersendood zou zijn
Geen idee, hij hangt nog met 1 heel dun draadje aan elkaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?!
Oi. Switchen om west-vlaams tg NL-er te praten; is al wat lastigeren; maar zal het volgende keer doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe eens een keer vlaams tegen mij pratenKijken of ik het kan verstaan
![]()
Code switchen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oi. Switchen om west-vlaams tg NL-er te praten; is al wat lastigeren; maar zal het volgende keer doen
Ja daar ben ik ook wel jaloers opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Dwyn het volgende:
Heel verstandig dan ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen idee, hij hangt nog met 1 heel dun draadje aan elkaar
Dus ik laat 'm fijn stil op tafel liggen
quote:
Ik dacht hier wigenlijk zelf ook aan, het is stabiel maar niet buiten levensgevaar. Klopt precies met hun statement.quote:
Hihi, dat had ik ook van de week.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Diconnected het volgende:
2 tassen vol met oude kleren en schoenenstraks maar in de container gooien
oepsquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit in de voorkamer met de gordijnen praktisch dicht, maar de buurman is in de voortuin bezig en staat steeds " toevallig" precies voor het stukje waar je nog wel door naar binnen kunt kijken![]()
![]()
/quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit in de voorkmer met de gordijnen praktisch dicht, maar de buurman is in de voortuin bezig en staat steeds "toevallig" precies voor het stukje waar je nog wel door naar binnen kunt kijken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit in de voorkamer met de gordijnen praktisch dicht, maar de buurman is in de voortuin bezig en staat steeds "toevallig" precies voor het stukje waar je nog wel door naar binnen kunt kijken![]()
![]()
Het ergste is nog dat ik me stoor aan hoe erg ik me er aan stoorquote:
Uiteindelijk het antwoord al gevondenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oeps
Maandag dan maar?
Waar moest je over bellen?
En hoe ging het bij de narcose-meneer/mevrouw eigenlijk?
niet eens...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
/
heb je een sexy dingetje aan?
geprobeerd net maar dan doet hij net of hij me niet zietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Als je gaat zwaaien, zwaait ie dan terug?
ik vind het wel terecht hoor, is niet normaal zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik me stoor aan hoe erg ik me er aan stoor![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou het me geen reet moeten schelen, maar toch he, argggg
Nou, ik vind het eerlijkgezegd gewoon zwaar asociaal en ik zou er echt razend van worden op den duur.. Wat hebben ze in vredesnaam bij jou te gluren? Heb je er wel eens iets van gezegd? Zal vast niet helpen, maar tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik me stoor aan hoe erg ik me er aan stoor![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou het me geen reet moeten schelen, maar toch he, argggg
Net onder het raam gaan zitten en dan snel omhoog springen als ie weer kijktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geprobeerd net maar dan doet hij net of hij me niet ziet
Ok, nou, gelukkig dat je dan antwoord hebtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Uiteindelijk het antwoord al gevonden
Nou, dat viel eigenlijk best een beetje tegen, eerst leek het erop dat ik toch een nacht zou moeten blijven (maar dat hoefde uiteindelijk toch niet) en vervolgens kreeg ik een berg pijnstillers voor na de ingreep voorgeschreven, dus mijn beeld van "dat doen ze even" en "vandaag ingreepje, morgen weer werken" bleek toch niet helemaal te kloppenDus nu wilde ik de gyn even vragen hoe lang de herstelperiode ongeveer duurt, maar uiteindelijk bedacht ik me dat ze me een patiëntenfolder na hadden gezonden en daar staat in dat ik op 'enkele dagen' moet rekenen.
Dan moet ik plat op de grond gaan liggen (lage ramen en vouwgordijnen)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Net onder het raam gaan zitten en dan snel omhoog springen als ie weer kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |