Ik date geen mannenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jij en spez wonen bij elkaar in de buurt
waarom is dat om te lachen?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lol nee... Memo en ik gaan niet Daten haha
Ah saaiquote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh dat klopt
Dat is meer een bunga bunga party voor 2
Niet eens de Burger King? Tsssquote:Op zondag 19 februari 2012 00:52 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Niet..? Jammer, ik wou je net uit eten nemen bij de mcdrive..
Ik heb het ook niet over haar. Maar puur een bunga bunga avond zou ik nogal saai vinden. Eigenlijk en gezien je opmerking klinkt het meer als een af en toe hopseflops contact. Dan ga ik liever voor iets meer duurzaams.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij daar anders over denkt
Klopt.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Spez, dat opscheppen staat je niet
Carnaval, ielquote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mestreech!
en nee ik moet geen carnaval vieren
Mja "it's complicated" .... Laten we het daar op houden....quote:Op zondag 19 februari 2012 00:56 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over haar. Maar puur een bunga bunga avond zou ik nogal saai vinden. Eigenlijk en gezien je opmerking klinkt het meer als een af en toe hopseflops contact. Dan ga ik liever voor iets meer duurzaams.
Hoewel ik geen pastoor ben natuurlijk
ik vind t ook stomquote:Op zondag 19 februari 2012 00:57 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Carnaval, iel![]()
Maar ach, smaken verschillen he..
Het leven maken we TE gecompliceerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja "it's complicated" .... Laten we het daar op houden....
Maar daarbij, niks mis met bunga bunga haha
Complicated? Als in Mag haar eigenlijk niet zo maar de seks is goed of als in voor bunga bunga is het altijd goed?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja "it's complicated" .... Laten we het daar op houden....
Maar daarbij, niks mis met bunga bunga haha
Ik over het algemeen niet.... Maar in dit geval zit er een historie aan vast.... En die maakt het complicated...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:00 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Het leven maken we TE gecompliceerd.
Mmm, totaal de verkeerde hoek zit je te denken...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Complicated? Als in Mag haar eigenlijk niet zo maar de seks is goed of als in voor bunga bunga is het altijd goed?
Je moet dingen niet te complicated maken dat doe je zelf gewoon open gooien. Dus gewoon uitpraten. Complicated neemt de fun weg
Chicken company?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien!
moet je wel met een beter voorstel dan de mcdrive komen alleen
Weekendje weg in combi met een saunaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:02 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Chicken company?
New york pizza?
Wok?
of toch maar een normale restaurant?
Veluwse bronquote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weekendje weg in combi met een sauna
ja op n eerste date meteen elkaars private parts bekijken zeker?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weekendje weg in combi met een sauna
Ik hou ook niet van gecompliceerde zooi... Maar dit is gewoon een aparte situatie...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef Partingglass het volgende:
Prima Spezza. Ik heb te veel ervaring met complicated relaties etc. Het is het mij niet waard.
maar ik wens jou er wel heel veel plezier mee en dat meen ik oprecht.
Niet eens batsen op een eerste date? Wat 1880 zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja op n eerste date meteen elkaars private parts bekijken zeker?
Bedoel je of een mals stukje kip of toch maar bacon?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef Partingglass het volgende:
weet je wel meteen wat voor een vlees je in de kuip hebt
Dat mag niet in een saunaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja op n eerste date meteen elkaars private parts bekijken zeker?
Toen deden ze dat toch juist wel? Met of zonder dwang lolquote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens batsen op een eerste date? Wat 1880 zeg.
Anders was het ook niet gecompliceerdquote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van gecompliceerde zooi... Maar dit is gewoon een aparte situatie...
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens batsen op een eerste date? Wat 1880 zeg.
Dan was het geen date, dan was het een hUUUUUUUUUU!!!!lijkquote:Op zondag 19 februari 2012 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toen deden ze dat toch juist wel? Met of zonder dwang lol
Wat? Wrom?quote:
Huwelijk? Bah!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan was het geen date, dan was het een hUUUUUUUUUU!!!!lijk![]()
Ik zie er beter uit in pakquote:
Pittige kapsels zijn onafwendbaar, net zoals de dood. Op een dag worden we er allemaal mee geconfronteerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Huwelijk? Bah!
Komen kinderen van
En korte kapsels
Kidsgelukkig nietquote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Huwelijk? Bah!
Komen kinderen van
En korte kapsels
Ik zal nooit met de dood geconfronteerd worden... Dan ben ik namelijk doodquote:Op zondag 19 februari 2012 01:10 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Pittige kapsels zijn onafwendbaar, net zoals de dood. Op een dag worden we er allemaal mee geconfronteerd.
Neen, dank u.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Huwelijk? Bah!
Komen kinderen van
En korte kapsels
Er zou een politieke partij moeten komen tegen het gedrocht dat kort kapsel heetquote:
Kamervragen, wat ik u brom!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zou een politieke partij moeten komen tegen het gedrocht dat kort kapsel heet
Kijk maar uit, je weet nooit of ze besmet raken met het kapselvirus.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig heeft mijn meisje lang zwart golvend haar dat tot over haar tetters hangt![]()
Niet meer nodig is rondquote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Trouwen is indd om te rillen. *pakt alvast de formulieren om te scheiden*
Ach bij besmetting meteen op de brandstapel ermeequote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je weet nooit of ze besmet raken met het kapselvirus.
Gelukkig zijn we niet getrouwd in gemeenschap van goederenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je weet nooit of ze besmet raken met het kapselvirus.
Welkom broederquote:
En hoe bevalt het single leven?quote:
Daar tussenin zijn nog genoeg mogelijkhedenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:17 schreef Suncatcher het volgende:
Oke, eerlijk is eerlijk, liever een pittig kapsel dan een 40 plusser met een kim holland kapsel.
Truste Bolderbastquote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar tussenin zijn nog genoeg mogelijkheden
* Spezza19 gaat trouwens slapen
Trusten.. en 'succes' morgen?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar tussenin zijn nog genoeg mogelijkheden
* Spezza19 gaat trouwens slapen
Opzich niet zo heel verkeerd. Een tijdje gebruikt om weer tot mezelf te komen . terug te gaan naar mijn gevoel zeg maar. Kijken waar je staat enzo. Niet meteen in een andere relatie willen duiken om het alleen zijn te willen ontlopen. Alles op de rit krijgen. En zonder bagage aan een nieuwe relatie te kunnen beginnen.quote:
Ik heb sinds een klein jaar weer een vriendinquote:Op zondag 19 februari 2012 01:22 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Opzich niet zo heel verkeerd. Een tijdje gebruikt om weer tot mezelf te komen . terug te gaan naar mijn gevoel zeg maar. Kijken waar je staat enzo. Niet meteen in een andere raltie willen duiken om het alleen zijn te willen ontlopen. Alles op de rit krijgen. En zonder bagage aan een nieuwe relatie te kunnen beginnen.
Maar ik weet wel dat ik niet gemaakt ben om alleen te blijven ik heb te veel liefde te geven
De genegenheid en geborgenheid wis ik wel maar het is niet dat ik heel erg op zoek ben. Leuke beschikbare vrouwen zijn schaars die moet je een beetje koesteren als je er eentje tegen het lijf loopt. Ga veel met vrouwen om en heb veel vriendinnen maar het is maar hoogst zelden dat er iemand is waarvan ik denk die is zo leuk en lief die zou ik wel beter willen leren kennen.
Ben niet zo'n womannizer ofzo.
En bij jou?
Pardon? Waarom dequote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef Memento-Mori het volgende:
barbusse is niet eens single![]()
de verrader
Daar maak ik me ook niet zo heel druk om. Alles op zijn tijd. Zo'n dingen moet je laten lopen en niet willen forceren.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb sinds een klein jaar weer een vriendinMaar wat jij zegt herken ik heel erg. Was een verademing om even compleet op jezelf te zijn. Geniet ervan kerel, en die liefde, die komt wel
[..]
Precies. Geen zin om je zorgen te maken om iets wat nog niet is.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook niet zo heel druk om. Alles op zijn tijd. Zo'n dingen moet je laten lopen en niet willen forceren.
Geen zorgen of wat is geweest of had kunnen zijn en zonder zorgen naar de toekomst kijken.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Geen zin om je zorgen te maken om iets wat nog niet is.
Niet haten op mij jij!quote:Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
een bad, een vriendin, whisky, malta
die barbusse heeft ook alles he
Maar moeite met aan goede whiskey te komen. Kan je trouwens misschien anders opsturen ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
een bad, een vriendin, whisky, malta
die barbusse heeft ook alles he
Das behoorlijk duur. Maar er zit hier wel een groothandel. Heb alleen nog niet de tijd gehad om te kijken of je daar als particulier ook kunt kopen.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Maar moeite met aan goede whiskey te komen. Kan je trouwens misschien anders opsturen ofzo?
Maar dat doet het toch goed bij de vrouwen, je emoties laten zien?quote:
Oh oke. Dat is dan wel flup. Hopen dat je daar particulier kunt kopen iddquote:Op zondag 19 februari 2012 01:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das behoorlijk duur. Maar er zit hier wel een groothandel. Heb alleen nog niet de tijd gehad om te kijken of je daar als particulier ook kunt kopen.
Je bent gewoon een complete man. Niet alleen je mannelijke kant ontwikkeld maar ook een emotionele. (zo zegt een vriendin van me dat altijdquote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat doet het toch goed bij de vrouwen, je emoties laten zien?![]()
Of heb ik een verouderde jaargang van de Viva gelezen toen ik de laatste keer bij tandarts in de wachtkamer zat?
Ach, gelukkig hebben we hier zon, en een cocktailbar die 24/7 open isquote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Oh oke. Dat is dan wel flup. Hopen dat je daar particulier kunt kopen idd
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:40 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Je bent gewoon een complete man. Niet alleen je mannelijke kant ontwikkeld maar ook een emotionele. (zo zegt een vriendin van me dat altijd)
Truste kerelquote:Op zondag 19 februari 2012 01:44 schreef Partingglass het volgende:
oke dan heb ik niets gezegd...
Ik ga naar bedje toe.
In de trant van dat je zus en moeder plannen aan het maken waren om je te vermoorden en dan nog helemaal verontwaardigd zijn als je ze confronteert met hun plannen? Dat was mijn rare droom van vandaagquote:
Ach je moet toch wat posten in dit dooie topicquote:Op zondag 19 februari 2012 10:34 schreef Partingglass het volgende:
kijk hem daar blij zijn als een schooljongetje hahaha. sjiek
Damn dude, zijn al die gitaren in je fobo van jou?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:34 schreef Partingglass het volgende:
kijk hem daar blij zijn als een schooljongetje hahaha. sjiek
Het is een stuk stoerder dan postzegels in ieder geval haha....quote:Op zondag 19 februari 2012 10:45 schreef Partingglass het volgende:
Stoer weet ik niet , beetje vreemd denk ik hahaha. Ach de een verzameld postzegels de ander gitaren.
Mijn eerste basgitaar heb ik nog steeds en die blijft. Voor de rest wisselt het heel veel ooit. Op mijn 16 ofzo begonnen. Een gitaartje op de vlooienmarkt gekocht voor heel weinig en die met winst kunnen verkopen. Van de winst weer iets nieuws gekocht en zo steeds met de winst door gegaan. En soms ruilen etc. En na 12,5 jaar zo door ruilen, verkopen en heel goed zoeken heb je dan zo'n collectie bij elkaar en die heeft je eigenlijk bijna niets gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |