quote:
Ik heb hier serieus zo lang naar uitgegekenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na de trailer begint het wel weer een beetje te kriebelen, moet ik zeggen.
Gelukkig is het maar een beetje, je moet immers nog tot 2013 wachten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na de trailer begint het wel weer een beetje te kriebelen, moet ik zeggen.
Mêh, ik heb ook gewacht op DNF, dan kan dit ook wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is het maar een beetje, je moet immers nog tot 2013 wachten.
Sorry, deze post had ik nog niet gelezenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo 'al'daarvoor was er al een hele reeks, sim city, sim ants, sim farm, ik heb nogsteeds een zwak voor die eerste, al is 2000 ook leuk gelukt
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, ik heb ook gewacht op DNF, dan kan dit ook wel.
Sim Life en Sim Tower waren wel leuk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Sorry, deze post had ik nog niet gelezen
Sim Farm en Ants heb ik een paar jaartjes geleden gevonden in de kast van mijn oom.heb die tijd zelf niet mee mogen maken.
Alle 3 nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Sim Life en Sim Tower waren wel leuk.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is wel wat op het moment in de VS.
[ afbeelding ]
Puike trailer.quote:
Treurige is dat die Digital Deluxe mij wel aanlokkelijk klinkt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil weer terug naar de tijd dat je een game kocht zonder gezeik.
Mja dit kon je natuurlijk verwachten met EA achter het stuur. Die dingen die bij de normale editie niet zitten kun je dan natuurlijk achteraf in een store kopen. En nog meer building sets enzo. Erg triest vooruitzicht dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Klootzakkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mja dit kon je natuurlijk verwachten met EA achter het stuur. Die dingen die bij de normale editie niet zitten kun je dan natuurlijk achteraf in een store kopen. En nog meer building sets enzo. Erg triest vooruitzicht dit.
Er is overigens een hoop bekend over een spel dat pas in 2013 uit komt.
damn dat is fucking diefstalquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:38 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
origin only ? was dah? toch geen DRM héquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Waar heb je die pagina gevonden?Ik zit te zoeken op de origin website maar kan het nergens vinden. Pagina 4 van de eerdere link dus.
Overigens, 80(!!!!) euro voor de Digital Deluxe Edition.![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Oh ja, als het Origin only is, komt die er voor mij sowieso niet in.
Day 1 downloaden dan maar. Als zij mij als consument willen uitmelken op zo'n manier, dan heb ik verder ook weinig zin om zo'n developer te steunen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |