Ze moeten gewoon een kruising maken tussen Transport Tycoon en SimCityquote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben ook erg benieuwd of je enige invloed hebt op het soort fabrieken (en dus het soort goederen) dat zich in je stad zal vestigen. De zones groeien nog steeds automatisch, maar het zou wel leuk zijn als je een soort Silicon Valley kan namaken.
Ja ook echt!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een kruising maken tussen Transport Tycoon en SimCity
http://www.rockpapershotg(...)et-for-every-launch/quote:Op maandag 9 april 2012 22:58 schreef Johan1994 het volgende:
Ik las ergens dat je niet constant online hoeft te blijven
onzin? tja tis helaas nodig in een poging piraterij in te dammen (dat dit voor de illegale gebruikers geen impact heeft is weer een ander verhaal)quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:03 schreef Tijntje83 het volgende:
Zelfs al is het alleen om het spel op te starten, dan nog is het zwaar onzin.
niet helemaal: het wordt moeilijker gemaakt om een illegale kopie werkende te krijgen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 03:16 schreef Tijntje83 het volgende:
Wat je zelf zegt, het heeft absoluut geen impact op mensen die hem illegaal downloaden dus de poging om piraterij in te dammen faalt hard.
Maar met al die onzin checks wordt t ook steeds onaantrekkelijker om een spel te kopen.. Ik koop t niet als je het niet gewoon kunt spelen wanneer je wiltquote:Op dinsdag 10 april 2012 03:22 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal: het wordt moeilijker gemaakt om een illegale kopie werkende te krijgen...
vroeger was het voldoende om de inhoud van een CD te kopieeren, hierna kwamen de cracks, en tegenwoordig moeten er of een heleboel specifieke bestanden vervangen worden of moeten er aparte installatie's plaatsvinden (steamgames)
Dan doe je het verkeerdquote:Op donderdag 12 april 2012 12:57 schreef galaxy366 het volgende:
Ik heb altijd moeite met SC4, Ik plaats wat en ik verlies direct geld, weerhoud mij ervan om de game opnieuw te spellen.
Beter plannen, en inderdaad budget/taxes goed bijstellen. Vooral in het begin als het nog van elke cent afhangt.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:57 schreef galaxy366 het volgende:
Ik heb altijd moeite met SC4, Ik plaats wat en ik verlies direct geld, weerhoud mij ervan om de game opnieuw te spellen.
Ik zou wel graag een Sim Vakantiepark of zo willen spelen. Maar geloof niet dat die bestaat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Sim Life en Sim Tower waren wel leuk.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is wel wat op het moment in de VS.
[ afbeelding ]
Nee, enige dat er in de buurt komt is SimPark en SimIsle:quote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een Sim Vakantiepark of zo willen spelen. Maar geloof niet dat die bestaat.
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef DrDentz het volgende:
Bij Sim Safari moet je wel een vakantiepark runnen.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:45 schreef WeHD het volgende:
Ik had simcity societies en ik vond die niet slecht hoor
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:45 schreef WeHD het volgende:
Ik had simcity societies en ik vond die niet slecht hoor
Simcity is altijd een beetje cartoony geweest, en die graphics zijn nog niet final.quote:
Ze hebben in elk geval ooit wel een poging gedaan het realistisch te maken. Dat doen ze nu duidelijk niet. Eerder was er nog iets van micromanagement. Wanneer ik deze beelden zie dan denk ik:quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:32 schreef Tijntje83 het volgende:
Ja, want Sim-games hebben altijd zo realistisch mogelijke graphics gehad, oh wacht.
Mensen die zeuren over de graphics van Simcity
Met welke game?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval ooit wel een poging gedaan het realistisch te maken.
Even de screenshots bekeken, maar hier ben ik toch wel met je eens ja. Ziet er wat uit als een kinderspel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval ooit wel een poging gedaan het realistisch te maken. Dat doen ze nu duidelijk niet. Eerder was er nog iets van micromanagement. Wanneer ik deze beelden zie dan denk ik:
"Pietje moet naar school! snel, bouw een weg van zijn huis naar de school voordat de bel gaat!"
Hoewel ik er nooit om zeur is dit echt over de grens, vooral als je het met sc4 gaat vergelijken. Maarja, eerst wat goeie gameplay zien...quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:32 schreef Tijntje83 het volgende:
Ja, want Sim-games hebben altijd zo realistisch mogelijke graphics gehad, oh wacht.
Mensen die zeuren over de graphics van Simcity
nep? nee... cartoony? ja beetjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Die laatste
Ziet er zoo nep uit, jammer
zo te zien wel..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:10 schreef maxmit het volgende:
[..]
Staat daar nou een soort van Superheld?
Ja daar doelde ik op, hoe nep wil je het hebben..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:10 schreef maxmit het volgende:
[..]
Staat daar nou een soort van Superheld?
Ja man gvd geen Crysis 3-graphics in SimCity 5,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Die laatste
Ziet er zoo nep uit, jammer
Inderdaad, Maxis had met SimCity 2000 natuurlijk echt helemaal geen geintjes in het spel verwerkt, en louter realistische dingen in het spel geďmplementeerd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik op, hoe nep wil je het hebben..
EA weet het iig te verneuken als het zo is
Ook geen SC4 graphics en zelfs lager dan Mario.. Er zijn grenzen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja man gvd geen Crysis 3-graphics in SimCity 5,![]()
![]()
.
Lul niet manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook geen SC4 graphics en zelfs lager dan Mario.. Er zijn grenzen hoor![]()
[ afbeelding ]
Dit ziet er zelfs beter uit man![]()
Ga jij met je waterpistool soms een alien robot wegjagen?quote:Superhelden
Nee, jij kan niet om graphics heen kijken. Dat is heel wat anders.quote:
Nee hoor.. Vorige post had ik het al gemeld, eerst wat gameplay zien..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, jij kan niet om graphics heen kijken. Dat is heel wat anders.
Nee hoor. Je loopt al te verkondigen dat het verneukt is als er een superheld in voorkomt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor.. Vorige post had ik het al gemeld, eerst wat gameplay zien..
Klopt dat ook, maar je zei net graphics...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor. Je loopt al te verkondigen dat het verneukt is als er een superheld in voorkomt.
Graphics die voor jou over de grens zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt dat ook, maar je zei net graphics...
Kloptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Graphics die voor jou over de grens zijn.
Ik weet wel dat het klopt wat ik zeg.quote:
FEB2013quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer komt ie eigenlijk uit?
Wat kan een nieuwe Transport Tycoon beter dan OpenTTD?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:43 schreef JDx het volgende:
Toch heb ik liever een nieuwe Transport Tycoon
Inderdaad...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat kan een nieuwe Transport Tycoon beter dan OpenTTD?
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat kan een nieuwe Transport Tycoon beter dan OpenTTD?
Hmmm nooit van gehoord, maar ziet er ook super oud uit, bedoel echt een nieuwe versiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:06 schreef Bart het volgende:
[..]
SRSLY?
Transport Tycoon / OpenTTD #38
Wat heeft iedereen toch met graphics in dit soort spellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Hmmm nooit van gehoord, maar ziet er ook super oud uit, bedoel echt een nieuwe versie
Geen idee... gameplay is toch veel belangrijker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met graphics in dit soort spellen.
Absoluut. OpenTTD is echt ubervet, 10x meer mogelijkheden nog dan Transport Tycoon Deluxe. Maar nee, de graphics zijn niet goed genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee... gameplay is toch veel belangrijker.
Inderdaad. Ik hoef hier geen nieuwe graphics voor. Maakt het spel er alleen maar trager door. Geef mij maar een game met een goede gameplay en slechte graphics dan de meeste huidige spellen waarbij het eerder andersom is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Absoluut. OpenTTD is echt ubervet, 10x meer mogelijkheden nog dan Transport Tycoon Deluxe. Maar nee, de graphics zijn niet goed genoeg.
Inderdaad fuck graphicsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met graphics in dit soort spellen.
Jawel, zolang de resolutie maar mee kan. Sprites en isometrische spellen gaan juist goed mee met de tijd, in tegenstelling tot 3D spellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef JDx het volgende:
Op een gegeven moment ziet het er gewoon niet meer uit voor deze tijd.
OpenTTD Dutch train setquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad fuck graphicsOpenTTD
quote:
Stel je niet zo aan. Ziet er prima uit op de tilt-shift na.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:01 schreef Roellie80 het volgende:
Ik als groot fan van dit soort strategische spellen erger me ook kapot aan de graphics.
Maargoed, dat weet je bij EA games. Hun kunnen niet een spel maken zoals het zou moeten zijn maar gaan gebukt onder het management wat vind elk spel aantrekkelijk moet zijn voor elk type gamer.
Technisch zijn de graphics uiteraard wel in orde maar het zou een simulatie-spel moeten zijn. Geen facking teletubie land als je het mij vraagt. Erg jammer dat een simulatiespel met zoveel potentie het label van EA moet dragen![]()
Prima, maar dan verschillen onze meningen. Ik snap dat gameplay ondergeschikt zou moeten zijn aan de graphics maar ik geniet van games welke proberen iets realistisch maken. Vooral bij een Sim-game.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Ziet er prima uit op de tilt-shift na.
Kleine tweaks?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Prima, maar dan verschillen onze meningen. Ik snap dat gameplay ondergeschikt zou moeten zijn aan de graphics maar ik geniet van games welke proberen iets realistisch maken. Vooral bij een Sim-game.
En zo moeilijk is het niet hoor. Neem GTA4, een spel van ruim 4 jaar oud wat er met wat kleine tweaks er zo uit kan zien:
[ afbeelding ]
Dat is toch vele malen aantrekkelijker dan de regenboog troep waar EA weer mee aan komt zetten?
Mijn laptop draait het nog makkelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kleine tweaks?Je hebt daar een state of the art machine voor nodig
.
Geef mij dan maar een lelijk spel dat goed draait op de meeste computers, maar waarbij de gameplay heel goed is. Als voorbeeld (extreem voorbeeld: Dwarf Fortress) OpenTTD, Rollercoaster tycoon, SimCity 4, etc, etc.
Aan graphics heb je niets in dit soort spellen kijk bijvoorbeeld maar naar al die andere nep simcity spellen die echt supermooi zijn, het speelt gewoon niet lekker. (Rollercoaster tycoon 3 bijvoorbeeld ook niet).
Maar wat weten we eigenlijk van simcity 5. Blijft het zoning uit sc4? Blijven er verschillende wegtypen / euro/usa graphics ?quote:Het hoeft niet realistisch mooi, maar een beetje mag wel vind ik.. Als het nou SC4 style was![]()
volgens mij gaan ze qua zoning de zelfde tour op als cities XL met klasses die verschillende dingen nodig hebben..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar wat weten we eigenlijk van simcity 5. Blijft het zoning uit sc4? Blijven er verschillende wegtypen / euro/usa graphics ?
Modbaarheid?
Kleine tweaks ja, en m'n desktop van 4 jaar oud heeft er geen moeite mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kleine tweaks?Je hebt daar een state of the art machine voor nodig
.
Geef mij dan maar een lelijk spel dat goed draait op de meeste computers, maar waarbij de gameplay heel goed is. Als voorbeeld (extreem voorbeeld: Dwarf Fortress) OpenTTD, Rollercoaster tycoon, SimCity 4, etc, etc.
Aan graphics heb je niets in dit soort spellen kijk bijvoorbeeld maar naar al die andere nep simcity spellen die echt supermooi zijn, het speelt gewoon niet lekker. (Rollercoaster tycoon 3 bijvoorbeeld ook niet).
Er komt een aparte 'villains set'. Zal wel de laatste screenshot zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef BlaZ het volgende:
Als dat maar gaat goedkomen dan, gezien de screenshots heb ik er weinig vertrouwen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |