Mwa, wat is er nou leuk aan wat waterpompen neerzetten en de hele kaart volspammen met waterleidingen? Ik vind het wel prima dat het via de weg gaat, want daaronder lopen in rl ook alle voorzieningen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef mschol het volgende:
het feit dat een weg ook water en electra zou verzorgen (volgens de preview van tweakers) is echt een hele grote dooddoener..
true, maar het wordt zo toch weer makkelijk gemaakt, als je een weg neerlegt kan je niks meer vergetenquote:Op zondag 1 april 2012 14:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Mwa, wat is er nou leuk aan wat waterpompen neerzetten en de hele kaart volspammen met waterleidingen? Ik vind het wel prima dat het via de weg gaat, want daaronder lopen in rl ook alle voorzieningen.
Tja ik vind infrastructuur interessanter dan waterleidingen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef mschol het volgende:
het feit dat een weg ook water en electra zou verzorgen (volgens de preview van tweakers) is echt een hele grote dooddoener..
In rushhour was aansluiten op een area ook al voldoende voor electra.quote:Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef mschol het volgende:
Lekker makkelijk toch.quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In rushhour was aansluiten op een area ook al voldoende voor electra.
maar dan moest je wel elektra leggen, nu is alleen een weg afdoende. waar blijft het echte citybuilden dan?quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In rushhour was aansluiten op een area ook al voldoende voor electra.
weg +elektra+water is imho je infrastructuurquote:Op zondag 1 april 2012 21:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja ik vind infrastructuur interessanter dan waterleidingen.
Zolang je zones aansloten hoefde je geen elektra aan te leggen. Een centrale was genoeg en hier en daar een mastje om over water heen te komen.... niks spannends.quote:Op zondag 1 april 2012 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan moest je wel elektra leggen, nu is alleen een weg afdoende. waar blijft het echte citybuilden dan?
precies, zolang je zones aansloten.. maar een niet volgebouwde stad heeft dat dus nietquote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang je zones aansloten hoefde je geen elektra aan te leggen. Een centrale was genoeg en hier en daar een mastje om over water heen te komen.... niks spannends.
ja maar dat die producten naar die commercial zone gaan is nieuw voor mij. leuk, dat betekent waarschijnlijk ook dat de soorten winkels in je stad afhangen van de producten die je fabrieken produceren.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Die heb ik volgens mij al eerder gezien, maar dat was volgens mij een dev presentatie opgenomen met een camera.
Leg uit, want ik zie de toegevoegde waarde daar niet van in.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:01 schreef Aether het volgende:
De mogelijkheid om GSM-masten neer te zetten lijkt me wel een leuke toevoeging.
Liefst niet in de buurt van huizen bouwen (dan daalt bijvoorbeeld de grondprijs) en in dichtbebouwde stukken moeten er meer geplaatst worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Leg uit, want ik zie de toegevoegde waarde daar niet van in.
Ze moeten gewoon een kruising maken tussen Transport Tycoon en SimCityquote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben ook erg benieuwd of je enige invloed hebt op het soort fabrieken (en dus het soort goederen) dat zich in je stad zal vestigen. De zones groeien nog steeds automatisch, maar het zou wel leuk zijn als je een soort Silicon Valley kan namaken.
Ja ook echt!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een kruising maken tussen Transport Tycoon en SimCity
http://www.rockpapershotg(...)et-for-every-launch/quote:Op maandag 9 april 2012 22:58 schreef Johan1994 het volgende:
Ik las ergens dat je niet constant online hoeft te blijven
onzin? tja tis helaas nodig in een poging piraterij in te dammen (dat dit voor de illegale gebruikers geen impact heeft is weer een ander verhaal)quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:03 schreef Tijntje83 het volgende:
Zelfs al is het alleen om het spel op te starten, dan nog is het zwaar onzin.
niet helemaal: het wordt moeilijker gemaakt om een illegale kopie werkende te krijgen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 03:16 schreef Tijntje83 het volgende:
Wat je zelf zegt, het heeft absoluut geen impact op mensen die hem illegaal downloaden dus de poging om piraterij in te dammen faalt hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |