SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 17-02-2012 13:55:18 ]Feyenoord Rotterdam![]()
113 delen en bijna geen TR's
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
KwaliteitsSC.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Maar goed Marokkanen zijn wel vervelende mensen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Af en toe ben jij meer corny dan Kellogg'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:21 schreef Jajong het volgende:
Maar goed Marokkanen zijn wel vervelende mensen..
![]()
Zeg dat hier als jij durftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:21 schreef Jajong het volgende:
Maar goed Marokkanen zijn wel vervelende mensen..
Marokkanen op FOK! #86 - De zoektocht naar Marokkaanse gaat verder.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:21 schreef Jajong het volgende:
Maar goed Marokkanen zijn wel vervelende mensen.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
donequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeg dat hier als jij durft.
Marokkanen op FOK! #86 - De zoektocht naar Marokkaanse gaat verder.I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
dit betekend iets volgens mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet een aubergine en en courgette tekenen/schilderen maar het ziet eruit als een penishaat.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
Simply Cooked Chanterelles with Garlic Toast
![]()
(voor vanavond)I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gunplay. Kill met de gekste dreadlocks van Maybach Music Group
. Van de hele rap-game zelfs
.
[ afbeelding ]
RIP![]()
quote:
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Mijn statement van 'Amsterdammers die buiten de Randstad gaan tijdens carnaval zijn er bijna niet, terwijl die mensen wel massaal naar Amsterdam komen tijdens Koninginnedag' staat nogsteeds, overigensquote:.
![]()
Carnaval.
Eindelijk thuis, had de taxi genomen ipv OV... ¤53,50 whut![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door o.us op 17-02-2012 16:43:28 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Denk dat je statement alleen voor Amsterdam kan staan want veel mensen uit de rest van Nederland komen deze kant in om carnaval mee te maken (of te verneuken in sommige gevallen)
![]()
Hij is gewoon bang om uit zijn comfortzone te komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef Maisnon het volgende:
Denk dat je statement alleen voor Amsterdam kan staan want veel mensen uit de rest van Nederland komen deze kant in om carnaval mee te maken (of te verneuken in sommige gevallen)
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Conclusie: Amsterdam > Carnavalsprovincies + meelopers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef Maisnon het volgende:
![]()
Ja goeie conclusiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Conclusie: Amsterdam > Carnavalsprovincies + meelopers.![]()
quatro fromaggiquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
LIVE: Prins Friso bedolven onder lawine – ‘in levensgevaar’
Allochtonen die nu zoiets hebben van 'wie..?', return to sender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echt, als het een random persoon of ik het was had het nog niet eens zo snel en urgent het nieuws gehaald maar omdat het Friso is doet nu.nl alsof hij een van de zeven wereldwonderen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat heeft die gast voor Nederland gedaan, dat dit zo bijzonder is?
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 17-02-2012 16:54:04 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Las ik net ook ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gekke blanken ook, met hun wintersport.full stops and exclamation marks![]()
Niet.......happen.......hnnnnng.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Las ik net ook ja.
Gekke blanken ook, met hun wintersport.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wintersport ook, meestal in Marokko. En nu?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Las ik net ook ja.
Gekke blanken ook, met hun wintersport.Feyenoord Rotterdam![]()
omdat hij lid is van de koninlijke familequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt, als het een random persoon of ik het was had het nog niet eens zo snel en urgent het nieuws gehaald maar omdat het Friso is doet nu.nl alsof hij een van de zeven wereldwonderen is. Wat heeft die gast voor Nederland gedaan, dat dit zo bijzonder is?
![]()
En als het een andere nederlander was geweest zou je dat ook in het nieuws horen
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Prins Johan Friso haalde in 1986 zijn vwo-diploma aan het Eerste Vrijzinnig Christelijk Lyceum in Den Haag. Vervolgens deed hij tot 1988 de studie Mechanical Engineering aan de Universiteit van Californië - Berkeley, en van 1988 tot 1994 de studie Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de Technische Universiteit Delft waar hij zijn ingenieurstitel behaalde bij prof. Klaas Smit. Tegelijkertijd studeerde hij bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam waar hij in 1995 zijn doctoraalexamen behaalde. Prins Johan Friso werkte vanaf 1995 bij McKinsey & Company in Amsterdam, maar in 1996 stopte hij bij dit bedrijf om in Frankrijk een postdoctorale opleiding tot Master of Business Administration (MBA) in INSEAD te kunnen gaan volgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt, als het een random persoon of ik het was had het nog niet eens zo snel en urgent het nieuws gehaald maar omdat het Friso is doet nu.nl alsof hij een van de zeven wereldwonderen is. Wat heeft die gast voor Nederland gedaan, dat dit zo bijzonder is?
Na voltooiing van deze studie kreeg prins Johan Friso in 1998 een baan aangeboden bij de zakenbank Goldman Sachs International in Londen, waar hij in april 2003 ontslag nam als vice president investment banking. Sinds 1 maart 2004 is hij parttime mede-directeur van TNO Space te Delft.
Sinds oktober 2006 werkt prins Friso als Managing Director bij de firma Wolfensohn & Company in Londen, waar hij zich vooral bezig houdt met de implementatie van schone energie in opkomende economieën. Prins Friso is mede-oprichter van het MRI Centrum in Amsterdam. De prins is tevens mede-oprichter en aandeelhouder van Wizzair[4], een low-cost airline met voornamelijk Oost-Europese bestemmingen. Prins Friso is ere-voorzitter van het Prins Claus Fonds (een positie die hij deelt met zijn jongere broer prins Constantijn). Daarnaast heeft de prins heeft ook enkele commissariaten in verschillende bedrijven en organisaties.
Op 4 oktober 2010 werd bekend dat prins Friso per 1 april 2011 de taak van Bart Le Blanc als financieel directeur bij URENCO zal gaan overnemen. Op 1 januari 2011 zal hij in dienst treden en werkzaam zijn op het hoofdkantoor van URENCO in het Verenigd Koninkrijk.[5]
Toch een aardig CV.
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet.......happen.......hnnnnng.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wintersport ook, meestal in Marokko. En nu?
full stops and exclamation marks![]()
En dit ja. Ben ik het verdomme nog een keer met wise eens ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
omdat hij lid is van de koninlijke famile![]()
En als het een andere nederlander was geweest zou je dat ook in het nieuws horenfull stops and exclamation marks![]()
Iemand van het koninklijke familie hoort niet hoger te staan dan een gemiddelde Nederlander, behalve als hij iets voor het land gedaan heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
omdat hij lid is van de koninlijke famile![]()
En als het een andere nederlander was geweest zou je dat ook in het nieuws horenEen aardig CV om jaloers op te zijn ja, maar dat had een willekeurig rijkeluiskindje ook kunnen hebben. Ik lees niets bijzonders dat hij voor Nederland heeft gedaan, alleen voor hemzelfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Prins Johan Friso haalde in 1986 zijn vwo-diploma aan het Eerste Vrijzinnig Christelijk Lyceum in Den Haag. Vervolgens deed hij tot 1988 de studie Mechanical Engineering aan de Universiteit van Californië - Berkeley, en van 1988 tot 1994 de studie Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de Technische Universiteit Delft waar hij zijn ingenieurstitel behaalde bij prof. Klaas Smit. Tegelijkertijd studeerde hij bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam waar hij in 1995 zijn doctoraalexamen behaalde. Prins Johan Friso werkte vanaf 1995 bij McKinsey & Company in Amsterdam, maar in 1996 stopte hij bij dit bedrijf om in Frankrijk een postdoctorale opleiding tot Master of Business Administration (MBA) in INSEAD te kunnen gaan volgen.
Na voltooiing van deze studie kreeg prins Johan Friso in 1998 een baan aangeboden bij de zakenbank Goldman Sachs International in Londen, waar hij in april 2003 ontslag nam als vice president investment banking. Sinds 1 maart 2004 is hij parttime mede-directeur van TNO Space te Delft.
Sinds oktober 2006 werkt prins Friso als Managing Director bij de firma Wolfensohn & Company in Londen, waar hij zich vooral bezig houdt met de implementatie van schone energie in opkomende economieën. Prins Friso is mede-oprichter van het MRI Centrum in Amsterdam. De prins is tevens mede-oprichter en aandeelhouder van Wizzair[4], een low-cost airline met voornamelijk Oost-Europese bestemmingen. Prins Friso is ere-voorzitter van het Prins Claus Fonds (een positie die hij deelt met zijn jongere broer prins Constantijn). Daarnaast heeft de prins heeft ook enkele commissariaten in verschillende bedrijven en organisaties.
Op 4 oktober 2010 werd bekend dat prins Friso per 1 april 2011 de taak van Bart Le Blanc als financieel directeur bij URENCO zal gaan overnemen. Op 1 januari 2011 zal hij in dienst treden en werkzaam zijn op het hoofdkantoor van URENCO in het Verenigd Koninkrijk.[5]
Toch een aardig CV.
/.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 17-02-2012 16:59:50 ]Feyenoord Rotterdam![]()
De familie a sahbi, de familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef o.us het volgende:
Iemand van het koninklijke familie hoort niet hoger te staan dan een gemiddelde Nederlander, behalve als hij iets voor het land gedaan heeft.quote:Een aardig CV ja, maar dat had een willekeurige rijkeluiskindje ook kunnen hebben. Ik lees niets bijzonders dat hij voor Nederland heeft gedaan, alleen voor hemzelf.
Mabel, ken je me nog?![]()
Oh snap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De familie a sahbi, de familie.
[..]
[ afbeelding ]
Mabel, ken je me nog?
Koffers inpakken, ik haat het. Al die kado's.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Bazar, is dat dat restaurant waar ze met die mega grote dienbladen lopen? Laatst keer gegeten daar. Prachtige inrichting
All good things are wild and free.![]()
ik was even in de war met de bazaar in beverwijkquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
Bazar, is dat dat restaurant waar ze met die mega grote dienbladen lopen? Laatst keer gegeten daar. Prachtige inrichting![]()
Echt ENORM die dienbladen, props voor de bediening
Heaven is a place on earth with you![]()
Ik dacht dat je een geintje maakte eerst met Beverwijk enzo, bestaat het gewoon echt. Nog fucking dichtbij ookquote:.
![]()
Dat deed ik dus onder andere. Met 1 armquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt ENORM die dienbladen, props voor de bediening.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef wise het volgende:
[..]
ik was even in de war met de bazaar in beverwijkIs een restaurant, vooroordelen hier allesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte eerst met Beverwijk enzo, bestaat het gewoon echt. Nog fucking dichtbij ook.
.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat deed ik dus onder andere. Met 1 arm.
Is het waar dat alleen de mannen dat mogen doen? Ik had daar een keer een gesprek over daar...Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Is een restaurant, vooroordelen hier alles.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jupp, als een meisje daar aan waagt omdat niemand anders het doet, meteen ruzie met de teamleider allesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is het waar dat alleen de mannen dat mogen doen? Ik had daar een keer een gesprek over daar....
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 17-02-2012 17:34:29 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Denk dat Vaseline het wel kan handelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Jupp, als een meisje daar aan waagt omdat niemand anders het doet, meteen ruzie met de teamleider alles.
Heaven is a place on earth with you![]()
Als Vas wordt aangenomen wordt ze kelner man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denk dat Vaseline het wel kan handelen.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat deed ik dus onder andere. Met 1 arm.
2:30 for teh lulz.
quote:in die related videos
![]()
Zie je. Egyptenaren, genetically superior.quote:
Makes sense! En als je van Disney de sney weghaalt, een u tussen de d en i zet, en vel erachter..quote:!
quote:
Als meer mannen dit konden handelen was polygamie nog niet eens zo'n raar ideeHeaven is a place on earth with you![]()
Saudi-Arabiëquote:![]()
. Jammer dat er een proletenvolk zeggenschap heeft over dat prachtige land.
Feyenoord Rotterdam![]()
HEUJJ!
Even update de la Phan.
Borst dingest is waarschijnlijk klierweefsel, ff ongesteldheid afwachten en dan zou het weg moeten gaan zo niet moet ik mammogram laten maken. Benen is nog steeds kut maar ga zo wel even 'trainen' (fietsen niveau 2 en heel rustig), wilde ook gaan zwemmen maar heb mijn haar gestijled net dus dat wordt hem niet, ahja en verder.. join.![]()
![]()
Voorzichtig hoor, je weet hoe het is afgelopen met die Saudi blogger hè..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Saudi-Arabië![]()
. Jammer dat er een proletenvolk zeggenschap heeft over dat prachtige land.
.
![]()
Hoe bedoel je 'als'? Dit is de Fernandes SC, wij hebben stuk voor stuk minstens de kracht van 400 paarden hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als meer mannen dit konden handelen was polygamie nog niet eens zo'n raar ideefull stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef Phantomesse het volgende:
KOM VERDOMME TIEN MINUUTJES MET MIJ CHATTEN dan ben ik weer weg. :p
VIVA LA ASSANGE¡![]()
cannot connect meldingenI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ga ik speciaal voor jou even naar TC, ondanks dat ik dingen moet doen, is er gewoon niemand.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef Phantomesse het volgende:
KOM VERDOMME TIEN MINUUTJES MET MIJ CHATTEN dan ben ik weer weg. :p
wat wil je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef Phantomesse het volgende:
KOM VERDOMME TIEN MINUUTJES MET MIJ CHATTEN dan ben ik weer weg. :p![]()
Ohja en door jullie wordt het FOK! gemiddelde opgekrikt dankzij juie 35+ centimeters tochhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'als'? Dit is de Fernandes SC, wij hebben stuk voor stuk minstens de kracht van 400 paarden hoor.Heaven is a place on earth with you![]()
jeesus wrm schreEeW je so :squote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:19 schreef Maisnon het volgende:
JA DAN MOET JE WEL BLIJVEN IN DE SJET ANDERS WERKT HET NIET![]()
Ik ben geen Saudi hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voorzichtig hoor, je weet hoe het is afgelopen met die Saudi blogger hè...
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nou eigenlijk is dat vooral door dWc met z'n 93 cm.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ohja en door jullie wordt het FOK! gemiddelde opgekrikt dankzij juie 35+ centimeters tochh
Jawel, ik werk er nu. Kankerchill ik zit gewoon op de laptop, jammer dat er geen cam op zit anders ging ik in de tc de cam aanzetten om het te laten zien wuaha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:24 schreef Maisnon het volgende:
Maar Vas werkte je niet bij een Thais iets? Of haal ik je nu door de war met iemand anders
Er zit hier ook echt een kkrare vent en ik doe mn huiswerk tegerlijk. Zo kan ik dit werk wel waarderen![]()
![]()
Ik gebruik een didgeridoo als peniskoker, i sab fa.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is dat vooral door dWc met z'n 93 cm.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gebruik een didgeridoo als peniskoker, i sab fa.!
![]()
Zevende hemel ousjequote:![]()
Van de week zei ik ergens negende hemel.. there is no such thingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jackie komt altijd met voor black folks plaatsvervangende schaamte veroorzakende shit.
je kan op me rekenen daarvoor ja.
![]()
Wel cloud 9.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zevende hemel ousje![]()
Van de week zei ik ergens negende hemel.. there is no such thing![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zevende hemel ousje![]()
Van de week zei ik ergens negende hemel.. there is no such thing
[..]je kan op me rekenen daarvoor ja.
. En de negende hemel bestaat hoor, als je er maar in gelooft
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Harder dan fucking titanium deze track.
En nu ga ik jullie verlaten en de nacht in verdwijnen.
[ Bericht 13% gewijzigd door Chocolatebear op 17-02-2012 21:28:44 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik kom net van een gruwelijke saaie vergadering af, waar ik niks in kon brengenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, ik zit als een loner voor m'n laptop met wijn en een joint
Zonder wijn en joint, fml!![]()
Vergadering van wat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kom net van een gruwelijke saaie vergadering af, waar ik niks in kon brengen
Zonder wijn en joint, fml!![]()
![]()
Ach, in mn team zijn laatste tijd wat ruzie's met de trainer geweest. En daar was nu een soort spoedvergadering over. Maar ik ben er nooit tijdens de trainingen omdat ik geblesseerd ben. Dus ik kan daar weinig over zeggen.quote:![]()
Taai ja, en een beetje nutteloos ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ach, in mn team zijn laatste tijd wat ruzie's met de trainer geweest. En daar was nu een soort spoedvergadering over. Maar ik ben er nooit tijdens de trainingen omdat ik geblesseerd ben. Dus ik kan daar weinig over zeggen.![]()
*stuurt wat wijn en een joint*![]()
![]()
Thanks mate. Welke wijn is het?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Taai ja, en een beetje nutteloos ook![]()
*stuurt wat wijn en een joint*![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Harder dan fucking titanium deze track.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vigneau Chardonnay ofzo, dunno. Goedkope troep maar wel te zuipe![]()
![]()
Fijn.. Wel lekker cashen zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dramatisch weekend: Vanavond gewerkt, morgenochtend, morgenavond en zondagmiddag
Ahw, wat is er met je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef o.us het volgende:
Ziekjes terug naar huis gegaan. Een goedenavond.![]()
Na twee shotjes Jack voelde ik mij al misselijk en hoofdpijn. Zo ga ik de nacht maar niet in aangezien ik morgen veel moet reizen.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 17-02-2012 23:12:15 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Hmm beter wel dat je terugging iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Na twee shotjes Jack voelde ik mij al misselijk en hoofdpijn. Zo ga ik de nacht maar niet in aangezien ik morgen veel moet reizen.Waar ging je ookalweer heen morgen? Rotterdam toch?
![]()
Naar osso, mama's voedsel eten en in mijn eigen heerlijke tweepersoons boxspringbed slapen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm beter wel dat je terugging iddWaar ging je ookalweer heen morgen? Rotterdam toch?
Feyenoord Rotterdam![]()
"There is no place like home" volstaat hier welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Naar osso, mama's voedsel eten en in mijn eigen heerlijke tweepersoons boxspringbed slapen.Wanneer ga je weer terug?
![]()
Naar Parijs?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"There is no place like home" volstaat hier welWanneer ga je weer terug?
Feyenoord Rotterdam![]()
Jij zei Ouagadougou, niet Parijsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja je zou toch met je uni bespreken over dat werken in Parijs gedoe?.
Feyenoord Rotterdam![]()
Niet haten, nergens aan verdiendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe even niet zo eigenwijs, relmocro.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nimmerquote:
Ik treuzel nog meer nu in zometeen ontslag ga nemen bij appiekenker kut is die
[ Bericht 15% gewijzigd door Vaseline_ op 18-02-2012 06:30:57 ]![]()
Ofcourse, 7 uur alquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:05 schreef Salatrel het volgende:
ben je dan inmiddels al op je werk?![]()
![]()
Ik had sjans van 5 chimeids van een jaar of 15 gisteren toen ik onderweg was naar chillings, stonden ze semi-tipsy te doen en gillen enzo, kwam ik langs gelopen, begonnen ze op gegeven moment achter me aan te rennen. Het is dat ik ze net jonger dan 16 schatte, anders had ik vannacht de orgie van m'n leven.
Was ik nog maar 18![]()
.
![]()
Ze dachten dat je John Legend was daarom renden ze achter je aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had sjans van 5 chimeids van een jaar of 15 gisteren toen ik onderweg was naar chillings, stonden ze semi-tipsy te doen en gillen enzo, kwam ik langs gelopen, begonnen ze op gegeven moment achter me aan te rennen. Het is dat ik ze net jonger dan 16 schatte, anders had ik vannacht de orgie van m'n leven.
Was ik nog maar 18![]()
.
![]()
aan 5 Chinese meiden heb je je handen vol jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was ik nog maar 18![]()
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze dachten dat je John Legend was daarom renden ze achter je aan.
Fuck, de loting van geneeskunde is afgeschaft dus nu moet ik aangeven wat mijn motivatie is, wat ik in het verleden heb gepresteerd, of ik iets gepresteerd heb op het gebied van kunst/literatuur/sport en of ik ervaring heb in de zorg
VIVA LA ASSANGE¡![]()
representquote:![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nostalgie.quote:
En hai.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whut, dat heb ik gemistquote:
En hai Grizzly
En ik sta vanavond letterlijk alleen bij die thai, heb sleutel allesgewoon diehard op de laptop ofzo
![]()
Thanks voor de tip, als je wordt overvallen, gewoon meewerken. Kan je m'n goons meetenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
En ik sta vanavond letterlijk alleen bij die thai, heb sleutel allesgewoon diehard op de laptop ofzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, als je wordt overvallen, gewoon meewerken. Kan je m'n goons meeten.
Jij komt toch niet, laat me niet lachen. As if.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Xbox + games verkocht. een emotioneel moment.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Xbox + games verkocht. een emotioneel moment.
ik ben een ginger![]()
![]()
Ik zeg toch m'n goons, niet ikzelfquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij komt toch niet, laat me niet lachen. As if..
Al vind ik het spijtig om te zeggen, maar je verliest een klein beetje e-cred hiermeequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Xbox + games verkocht. een emotioneel moment..
![]()
http://www.worldstarhipho(...)wshhH2VW24gQ74caEUk5
Haha kankerVanaf 4;00
Eigenlijk ben ik diep beledigd, de moeite niet nemen om de hoek om te lopen en mij ff te spottenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zeg toch m'n goons, niet ikzelf.
![]()
![]()
Goede keuze.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Xbox + games verkocht. een emotioneel moment.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Hier even wat richtlijnen:
Goed:
Patat
Geen carnaval
Xbox
enz. etc.
Slecht:
Friet
Carnaval
PS3
enz. etc.![]()
Maar nu heb ik wel mooi BF3.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al vind ik het spijtig om te zeggen, maar je verliest een klein beetje e-cred hiermee.
Ik heb een chocolate bar van één of andere British store.
Wat heeft Fabolous trouwens een ziekelijke swag. Als ik een andere nigga mocht zijn (no homo) koos ik hem
.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was ik nog maar 18![]()
.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze dachten dat je John Legend was daarom renden ze achter je aan.
Ik ga naar het mooie Brabant .. om carnaval te vieren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat gaan de feestbeestjes die geen carnaval vieren doen vanavond?All good things are wild and free.![]()
Hai krio, jij waardeert mijn grapje tenminste welquote:Whehe, blijf je er de hele nacht of ga je vóór 12 uur weer terug om de trein te halen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga naar het mooie Brabant .. om carnaval te vieren.![]()
Ik blijf er slapen, dus dat word de hele nacht hossenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hai krio, jij waardeert mijn grapje tenminste wel
[..]
Whehe, blijf je er de hele nacht of ga je vóór 12 uur weer terug om de trein te halen?
Wat ga jij doen vas?All good things are wild and free.![]()
Dude...crunch, die shit is lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb een chocolate bar van één of andere British store.
[ afbeelding ]
Wat heeft Fabolous trouwens een ziekelijke swag. Als ik een andere nigga mocht zijn (no homo) koos ik hem
.
[ afbeelding ]
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Nothing, ben nu weer op werk wil wel uitgaan maar ik ben eigenlijk helemaal kapotquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik blijf er slapen, dus dat word de hele nacht hossen
Wat ga jij doen vas?![]()
![]()
Wil je bij mij slapen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nothing, ben nu weer op werk wil wel uitgaan maar ik ben eigenlijk helemaal kapot![]()
Hoi.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hai krio, jij waardeert mijn grapje tenminste welIk zag het al helemaal voor me.
En dit ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:50 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Dude...crunch, die shit is lekkerfull stops and exclamation marks![]()
Bami met Sajoer boontjes in oestersaus
Over gamen gesproken, zijn er mensen hier die van plan zijn om UFC 3 te gaan spelen?Jawel, je keek.![]()
Beef massaman en beef groene curry met groentenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:08 schreef Juminelle het volgende:
Bami met Sajoer boontjes in oestersausEnige voordeel aan dit baantje, chappen wat je wilt.
![]()
Oh jumquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beef massaman en beef groene curry met groentenEnige voordeel aan dit baantje, chappen wat je wilt.
Maar vind je het verder niks daar nee? Ik wist heel niet dat je alsnog aangenomen bent
Oh ja, en vanochtend ontslag genomen bij appie. Ik wil daar gewoon weg dus ik neem voor nu wel genoegen met dit bantje, gister was het best druk maar nu niet want het regentquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh jumMaar vind je het verder niks daar nee? Ik wist heel niet dat je alsnog aangenomen bent
Dus ik zit een beetje nutteloos te zitten
![]()
Curryquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beef massaman en beef groene curry met groentenEnige voordeel aan dit baantje, chappen wat je wilt.
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Ik bijt niet, maar blijf maar lekker op je zolderkamertje als je je daar veiliger voelt, mikequote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De gedachte dat ik echt 1 minuutje moet lopen en Vas kan spotten beangstigt me.![]()
![]()
Eckte eckte Surinamerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De gedachte dat ik echt 1 minuutje moet lopen beangstigt me.Jawel, je keek.![]()
Je rende gisteren ook weg voor die chimeids hè?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De gedachte dat ik echt 1 minuutje moet lopen en Vas kan spotten beangstigt me.full stops and exclamation marks![]()
O shit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bijt niet, maar blijf maar lekker op je zolderkamertje als je je daar veiliger voelt, mikeAll good things are wild and free.![]()
Hahahaquote:!
Ik had de pedopas van 2k moeten lenen, dan had het nog gekundquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Je rende gisteren ook weg voor die chimeids hè?. Jullie zouden trots op me moeten zijn
.
![]()
Trots waarop? je zou er niet eens aan moeten denken om 15jarigen te ballenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha!
[..]
Ik had de pedopas van 2k moeten lenen, dan had het nog gekund. Jullie zouden trots op me moeten zijn
.
![]()
![]()
Als je gewoon was meegegaan en had gezegd dat ze allemaal 16 waren was je een eeuwige held, wat kan jou het schelen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha!
[..]
Ik had de pedopas van 2k moeten lenen, dan had het nog gekund. Jullie zouden trots op me moeten zijn
.
![]()
Ah, maar je hebt bij Bazar gesolliciteerd toch? Hopen dat dat wat wordt dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, en vanochtend ontslag genomen bij appie. Ik wil daar gewoon weg dus ik neem voor nu wel genoegen met dit bantje, gister was het best druk maar nu niet want het regentDus ik zit een beetje nutteloos te zitten
Zijn hier eigenlijk mensen die naar 5 Days Off gaan?
Ja hopen maarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, maar je hebt bij Bazar gesolliciteerd toch? Hopen dat dat wat wordt dan.
Wat is 5 days off dan?
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, maar je hebt bij Bazar gesolliciteerd toch? Hopen dat dat wat wordt dan.
. In ieder geval donderdag naar de Paradiso.
Waarschijnlijk zaterdag ook nog, maar ik weet nog niet waarheen. Heel misschien vrijdag. Jij?![]()
Ik woon precies om de hoek van een politiebureau, zij zijn eerder bij m'n crib dan ik bij Vas d'r werkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:23 schreef .C het volgende:
[..]
Als je gewoon was meegegaan en had gezegd dat ze allemaal 16 waren was je een eeuwige held, wat kan jou het schelen?.
![]()
Always trying to hold the black man down.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon precies om de hoek van een politiebureau, zij zijn eerder bij m'n crib dan ik bij Vas d'r werk.
![]()
Je hebt je dierlijke lusten goed onder controle gehouden idd Mikhail.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Dunno, line up spreekt me niet heel erg aan. Behalve GLK maar die heb ik al eens live gezien, en deze meid vind ik ook wel leuk:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
Nice! Ik twijfel nog. Doctor P wil ik wel graag zien, maar ik vind de Line Up verder best tegenvallen. Dus misschien ben ik vrijdag in Paradisoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:25 schreef .C het volgende:
[..]. In ieder geval donderdag naar de Paradiso.
Waarschijnlijk zaterdag ook nog, maar ik weet nog niet waarheen. Heel misschien vrijdag. Jij?Dit heb ik dus ook. Die chick ken ik niet, maar klinkt wel tofquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Dunno, line up spreekt me niet heel erg aan. Behalve GLK maar die heb ik al eens live gezien, en deze meid vind ik ook wel leuk:
Gaaaaaaa weg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon precies om de hoek van een politiebureau, zij zijn eerder bij m'n crib dan ik bij Vas d'r werk.
![]()
![]()
En nu wel echt he?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! Ik twijfel nog. Doctor P wil ik wel graag zien, maar ik vind de Line Up verder best tegenvallen. Dus misschien ben ik vrijdag in Paradiso![]()
![]()
Ik moet maar weer eens jonge (legale) sletjes oppikken in de club, ter compensatie voor dit verliesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:27 schreef .C het volgende:
[..]
Always trying to hold the black man down..
Ik weet niet of je begrijpend kan lezen, maar het klopt wat ik zeg hoor?quote:![]()
![]()
Kanker, je hoeft niet zo vies te doen hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet maar weer eens jonge (legale) sletjes oppikken in de club, ter compensatie voor dit verlies.
[..]
Ik weet niet of je begrijpend kan lezen, maar het klopt wat ik zeg hoor?![]()
Hahaha what the fuck, de kruidige dampen beginnen Vasje parten te spelen. She high on curry or sum'n
.
Barmeisjes van JV. Kankerlekker
. Evenals het gratis bier dan soms
.
![]()
Dansen bij Jansenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hahaha what the fuck, de kruidige dampen beginnen Vasje parten te spelen. She high on curry or sum'n
.
[ afbeelding ]
Barmeisjes van Dansen bij Jansen. Kankerlekker
.
!
You so white.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Heb je Gaslamp Killer ook al eens live gezien? Of doelde je alleen op het eerste deel van m'n post? Want GLK is wel echt supertof, moet je een keer meegemaakt hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook. Die chick ken ik niet, maar klinkt wel tof
HudMo is ook wel tof trouwens. En van SBTRKT vind ik sommige tracks goed.
Hm, misschien moet ik toch maar gaan.
Whehe, was typo, bedoelde Jantjes Verjaardag. Maar het was al bekend dat ik me liever zo'n tent bevind met matties, met 75% top 40-meuk als Rihanna en shit en soms 25% Nederlandse/Amsterdamse nummers, dan gare dubstep of house fissa's hoorquote:. Ik trek die laatste niet.
![]()
![]()
!
Gewoon doen wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, was typo, bedoelde Jantjes Verjaardag. Maar het was al bekend dat ik me liever zo'n tent bevind met matties, met 75% top 40-meuk als Rihanna en shit en soms 25% Nederlandse/Amsterdamse nummers, dan gare dubstep of house fissa's hoor. Ik trek die laatste niet.
. Housefeestjes vind ik ook al tijden niet meer leuk.
Electro, dubstep, D&B, techno, hardcore.
![]()
Doctor P en Cookie Monsta zijn wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
![]()
Nee dat was gewoon echt een kankerpost.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]
.
Tevens heeft die chick geen kont en die tent is voor mietjes.![]()
Overigens moet ik me alleen in deze reeks hiervoor verantwoorden, bijna iedereen in mijn directe omgeving heeft zoiets van "house / dubstep / allemaal". Begon bijna weer te twijfelen of het aan mij lag
.
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee dat was gewoon echt een kankerpost.Jij zegt 'ga weeeg' alsof ik onzin verkondig? Daarop zeg in principe 'lees je wel goed?'.
![]()
Zeker ook helemaal fan van YMCMB en zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Overigens moet ik me alleen in deze reeks hiervoor verantwoorden, bijna iedereen in mijn directe omgeving heeft zoiets van "house / dubstep / allemaal". Begon bijna weer te twijfelen of het aan mij lag
.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik weet niet voor jou maar er zat een smiley achter namelijk 'quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[..]
Hoezo dan?Jij zegt 'ga weeeg' alsof ik onzin verkondig? Daarop zeg in principe 'lees je wel goed?'.
'. Wat snap je daar dan weer niet aan?
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Valt mee. Maar de fanbase van o.a. Drake en Nicki Minaj vallen al meteen onder YMCMB hèquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zeker ook helemaal fan van YMCMB en zo.![]()
.
Ik weet niet op wat voor soort chicks jullie je paringsdans fixen, maar dit soort nummers bijv. kan niks tegenop.
Rap is niet per definitie braggin' & boostin' over je rijkdommen of geweld enzo.
![]()
Ligt aan de soort rap die je luistert he.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt mee. Maar de fanbase van o.a. Drake en Nicki Minaj vallen al meteen onder YMCMB hè.
Ik weet niet op wat voor soort chicks jullie je paringsdans fixen, maar dit soort nummers bijv. kan niks tegenop.
Rap is niet per definitie braggin' & boostin' over je rijkdommen enzo.
Eigenlijk alles, behalve old-skool zooi, dat klinkt gewoon écht nergens naar vind ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ligt aan de soort rap die je luistert he.
Alles nadit nummer
ongeveer, tot de brand new 2012 mixtapes van Rick Ross enz.
.
![]()
Oke, plannen gewijzigd. Morgen Den Bosch vanavond hier in het dorp
All good things are wild and free.![]()
fuck me wat een kk rap.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt mee. Maar de fanbase van o.a. Drake en Nicki Minaj vallen al meteen onder YMCMB hè.
Rap is niet per definitie braggin' & boostin' over je rijkdommen of geweld enzo.
![]()
Eindelijk thuis, eindelijk mijn mama's voedsel, eindelijk mijn dikke PC, eindelijk mijn heerlijke bed, eindelijk.
Toch mis ik Parijs
Feyenoord Rotterdam![]()
Als een chick dit niet kan waarderen hoef ik d'r nieteens. Dan heeft ze geen swag en is ze een alto ofzoquote:.
![]()
Haha ja zo kan je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als een chick dit niet kan waarderen hoef ik d'r nieteens. Dan heeft ze geen swag en is ze een alto ofzo.
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als een chick dit niet kan waarderen hoef ik d'r nieteens. Dan heeft ze geen swag en is ze een alto ofzo.
Kanker.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Al voel ik je wel op zich, als ik al zomaar naar een club ga vind ik dit soort bagger ook prima, gewoon voor de lol. Ga dan ook niet voor de muziek.full stops and exclamation marks![]()
Nee, ik doelde inderdaad alleen op het eerste deel van jouw post. GLK is welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je Gaslamp Killer ook al eens live gezien? Of doelde je alleen op het eerste deel van m'n post? Want GLK is wel echt supertof, moet je een keer meegemaakt hebben.
HudMo is ook wel tof trouwens. En van SBTRKT vind ik sommige tracks goed.
Hm, misschien moet ik toch maar gaan.![]()
En doen
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
Je hebt je dierlijke lusten goed onder controle gehouden idd Mikhail. [ afbeelding ]Alleen krio begrijpt het levenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Kanker.
Al voel ik je wel op zich, als ik al zomaar naar een club ga vind ik dit soort bagger ook prima, gewoon voor de lol. Ga dan ook niet voor de muziek.. Stelletje alternatieve rare vogels met een serious lack of levenservaring
.
![]()
Ik ga niet eens meer happen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Alleen krio begrijpt het leven. Stelletje alternatieve rare vogels met een serious lack of levenservaring
.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Alleen krio begrijpt het leven. Stelletje alternatieve rare vogels met een serious lack of levenservaring
.
![]()
En dat terwijl ik waarschijnlijk raardere muziek dig dan de meesten hier, maar goed.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
En dat terwijl ik waarschijnlijk raardere muziek dig dan de meesten hier, maar goed.
![]()
Denken dat rap enkel uit jouw selecte voorkeur bestaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen rap en/of R&B kunnen waarderen.
Niche rap luisterenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Denken dat rap enkel uit jouw selecte voorkeur bestaat.. Geen groot publiek hebben dat je waardeert waardoor je geen commercieel succes hebt
.
![]()
quote:. Ik zei raar, niet slecht.
Denken dat commercieel succes een maatstaf van kwaliteit is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niche rap luisteren. Geen groot publiek hebben dat je waardeert waardoor je geen commercieel succes hebt
.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer happen.![]()
![]()
Niet naar PI's kijken.quote:
Gewoon ongegeneerd door blijven trollen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat als laatste strohalm gebruiken.
Denken dat dWc en ik niet E-BFF's zijn en geen vriendschapscockringen dragen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Denken dat dWc en ik niet E-BFF's zijn en geen vriendschapscockringen dragen.![]()
!!!
![]()
![]()
Kneusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef o.us het volgende:
Tas in de trein vergeten
Ik ben echt een tjappie, niemand kan mij verslaan.
![]()
![]()
Link?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik laat geen dingen achter gekkieKom eens tc dan?
Ik moet zo weg.
Feyenoord Rotterdam![]()
rise and shine
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Allahiyôunekquote:Op zondag 19 februari 2012 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, Merhaba!![]()
ana HaroeH marra, fie Hadd mistanienie.
Werk dus..
Feyenoord Rotterdam![]()
O.us, weet jij toevallig een Franse versie van het CBS of CPB (liefst in het Engels)? Ik moet zoveel mogelijk info over de demografie van de regio Île-de-France verzamelen
.
![]()
Île-de-France is trouwens de, kort gezegd, provincie Parijs. Wat moet je doen eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
O.us, weet jij toevallig een Franse versie van het CBS of CPB (liefst in het Engels)? Ik moet zoveel mogelijk info over de demografie van de regio Île-de-France verzamelen
.
Hier heb je de CBS/CPB van Frankrijk.
http://www.insee.fr/fr/th(...)9&ref_id=CMRSOS02137Feyenoord Rotterdam![]()
Duizend maal dankquote:Op zondag 19 februari 2012 13:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Île-de-France is trouwens de, kort gezegd, provincie Parijs. Wat moet je doen eigenlijk?
Hier heb je de CBS/CPB van Frankrijk.
http://www.insee.fr/fr/th(...)9&ref_id=CMRSOS02137. Zijn er meer van dat soort sites, dat je weet?
Ik moet voor International Trade Management uitzoeken of een specifiek Nederlands bedrijf potentie heeft voor afzet in een toegewezen regio
.
![]()
Hihi, ik keek net op Magister naar het aantal absenties van de afgelopen 3 jaar, mi jezus mi gado.
quote:Op zondag 19 februari 2012 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Hihi, ik keek net op Magister naar het aantal absenties van de afgelopen 3 jaar, mi jezus mi gado.![]()
![]()
maar sowieso.. afwezig zijn, te laat komen, niet leren, geen huiswerk maken, werkstukken/po's laatste moment in elkaar zetten, toetsen stelen () en toch met mooie cijfers slagen
![]()
![]()
Ik moest back in the day een keer naar de leerplichtambtenaarquote:Op zondag 19 februari 2012 14:14 schreef junamii het volgende:
maar sowieso.. afwezig zijn, te laat komen, niet leren, geen huiswerk maken, werkstukken/po's laatste moment in elkaar zetten, toetsen stelen () en toch met mooie cijfers slagen
!
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:21 schreef .C het volgende:
[..]
Ik moest back in the day een keer naar de leerplichtambtenaar!
Toppunt van ironie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:21 schreef .C het volgende:
[..]
Ik moest back in the day een keer naar de leerplichtambtenaar!
Ik moest 5 weken van 08.00-17.00 op school zitten omdat ik te vaak te laat was en te vaak afwezig wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig waren de conciërges lief, en mocht ik vaak gewoon naar huis als ik uit was![]()
![]()
Zo herkenbaar dit. Altijd de nacht van te voren pas beginnen en alsnog met allemaal zevens slagenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:14 schreef junamii het volgende:
Volgens is dat wel bij iedereen hier herkenbaar.
Alleen was ik in de tweede klas een bitch. 3x een blokweek gehad, iemand geklapt en paar x gespijbeld. Daarna veranderde ik in de braafste jongen van de havo. En ik was de enige Marokkaan op school, reputatie had ik wel.
[ Bericht 6% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 14:32:56 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Mensen die niet de ramen lappen, sokken op kleur sorteren en de CV ontluchten om maar niet te hoeven studeren.
![]()
Ja, ik kreeg op een gegeven moment ook een lap papier waar 80 nablijfuren op stonden. Nooit gegaan en toen hebben ze de hoop gewoon opgegevenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:27 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik moest 5 weken van 08.00-17.00 op school zitten omdat ik te vaak te laat was en te vaak afwezig was
Gelukkig waren de conciërges lief, en mocht ik vaak gewoon naar huis als ik uit was. Bij de diploma-uitreiking: ''Als hij er überhaupt was, was hij toch op zijn minst te laat''
.
Middelbare school.
![]()
mijn klas heeft zo vaak toetsen gestolen, gescand en doorgestuurd naar elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewoon elk jaar alles gehaald.
Mocro's hebben een keer bij de HvA in een lokaal 'ingebroken' waar de toetsen lagen. En dan ook echt via de gang met een trap door het plafond (van die witte rechthoekige platen) en dan boven dat lokaal weer naar benedenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:34 schreef junamii het volgende:
mijn klas heeft zo vaak toetsen gestolen, gescand en doorgestuurd naar elkaar!
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:34 schreef junamii het volgende:
mijn klas heeft zo vaak toetsen gestolen, gescand en doorgestuurd naar elkaarEn die dan thuis alvast maken op schoolpapier, onder je shirt verstoppen en tijdens het proefwerk die toets onder je shirt vandaan halen en die inleverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis school
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:34 schreef junamii het volgende:
mijn klas heeft zo vaak toetsen gestolen, gescand en doorgestuurd naar elkaarToetsen skippen zodat je het mag inhalen op de gang met de antwoorden of een enorme spiekbriefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik mis die tijd eigenlijk wel heel erg.
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Maar één keer te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewoon elk jaar alles gehaald.!
![]()
Ik weet nog dat iedereen 'm doodstresste voor zijn of haar eindexamen, terwijl ik voor mijn SE dikke cijfers stond. Terwijl iedereen zat voor te bereiden ging ik lekker naar het meertje of in mijn tuin chillen met maten.
Feyenoord Rotterdam![]()
Geweldigquote:Op zondag 19 februari 2012 14:34 schreef .C het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg op een gegeven moment ook een lap papier waar 80 nablijfuren op stonden. Nooit gegaan en toen hebben ze de hoop gewoon opgegeven. Bij de diploma-uitreiking: ''Als hij er überhaupt was, was hij toch op zijn minst te laat''
.
Middelbare school.
Hahaha precies. Ik had een hele stapel schoolpapier meegenomen naar huisquote:Op zondag 19 februari 2012 14:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En die dan thuis alvast maken op schoolpapier, onder je shirt verstoppen en tijdens het proefwerk die toets onder je shirt vandaan halen en die inleveren
Ik mis school![]()
![]()
Dat ook inderdaad, gewoon uitrekenen dat je een 3,4 ofzo moest halen minimaalquote:Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef o.us het volgende:
Ik weet nog dat iedereen 'm doodstresste voor zijn of haar eindexamen, terwijl ik voor mijn SE dikke cijfers stond. Terwijl iedereen zat voor te bereiden ging ik lekker naar het meertje of in mijn tuin chillen met maten.
. En spiekbriefjes voor Frans maken in lettergrootte 4, en dan een 10 voor al die rijtjes met werkwoorden enzo scoren
. En daar geld mee verdienen
.
![]()
Spiekbriefjesquote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, gewoon uitrekenen dat je een 3,4 ofzo moest halen minimaal. En spiekbriefjes voor Frans maken in lettergrootte 4, en dan een 10 voor al die rijtjes met werkwoorden enzo scoren
. En daar geld mee verdienen
.
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: