De servicelijn is dicht, moet wachten tot maandag om te bellen. Heb al wel zo'n formulier op de site ingevuld, volgens mij moet ik het maar daarmee doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:33 schreef wc-eendjuh het volgende:
Heb je wel meteen gebeld met de ns of Thalys? Wij hebben wel een tas terug gekregen, zat alleen wat kleding in. Conducteur is voor ons gaan zoeken, misschien heb je geluk
Ik stapte uit rond half 6 uit de trein en Rotterdam Centraal is 20 minuten hier vandaan. Ik ga vanavond sowieso even de stad in, kan ook naar het station gaan maar ik heb geen enkel idee of het wel nut zal hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is er geen informatieloket open op een station in de buurt? Dan kunnen ze, als ze er zin in hebben, gewoon met personeel in de betreffende trein opnemen en kijken of de tas er nog ligt.
Ach ja, je kunt je afvragen of de spullen in de tas zo belangrijk zijn dat je er 40 minuten, eventueel zonder resultaat, voor over hebt. Uit de OP dacht ik af te leiden van wel. Een vriend van me heeft zo eens zijn tas teruggekregen (al was dat volgens mij wel vrij snel nadat de trein weggereden is).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik stapte uit rond half 6 uit de trein en Rotterdam Centraal is 20 minuten hier vandaan. Ik ga vanavond sowieso even de stad in, kan ook naar het station gaan maar ik heb geen enkel idee of het wel nut zal hebben?
De tas is wel belangrijk ja maar óf het is in Amsterdam afgevoerd óf het maakt zijn terugreis naar Parijs óf iemand heeft hem gejatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt je afvragen of de spullen in de tas zo belangrijk zijn dat je er 40 minuten, eventueel zonder resultaat, voor over hebt. Uit de OP dacht ik af te leiden van wel. Een vriend van me heeft zo eens zijn tas teruggekregen (al was dat volgens mij wel vrij snel nadat de trein weggereden is).
Problem solved dan he?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
We kunnen ook gewoon wachten tot er op nu.nl staat dat een station ontruimd is omdat er een verdachte tas is aangetroffen. Nog achtergelaten door een allochtoon ook. Als dat geen reden is voor paniek...
Jupp, rijstel 16 mocht iemand van NSHispeed hier werken en mij willen helpenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:48 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je gelet op de wagonnummers of iets dergelijks? Het is namelijk mogelijk dat er een deel van de trein blijft staan op Amsterdam. Waar is Socios als je hem nodig hebt?
edit2:quote:If you should lose or leave behind an item on one of our trains, please contact us at your arrival station :
For the Netherlands
Tel. 0900 321 21 00
thalys niet hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:48 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je gelet op de wagonnummers of iets dergelijks? Het is namelijk mogelijk dat er een deel van de trein blijft staan op Amsterdam. Waar is Socios als je hem nodig hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |