En elke vrouw squirt bier.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef snakelady het volgende:
Haan33 heeft een penis van 22 cm en een IQ van 144.
Dat is balen, dan trekt ie het gemiddelde op FOK! omlaagquote:Op maandag 20 februari 2012 15:37 schreef snakelady het volgende:
Haan33 heeft een penis van 22 cm en een IQ van 144.
Nou als dat geen MacDonalds wordt als troost!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:40 schreef snakelady het volgende:
whahaha, heb hem ook een kennis van mij laten doen uit Louisiana, ze had 9 fouten.
Je mag geen would gebruiken in een if-clausulequote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even door.
35
If the children were here, it weren’t so boring.
If the children were here, it wouldn’t be so boring.
If the children would be here, it weren’t so boring.
If the children would be here, it wouldn’t be so boring.
2 en 4 zijn toch goed?!
Edit: Ik kies 4.
Voor mij kan het nog steeds allebei maar jij zegt dus dat ik dat fout had want het was optie 2?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:49 schreef BGTes het volgende:
[..]
Je mag geen would gebruiken in een if-clausule
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:49 schreef BGTes het volgende:
[..]
Je mag geen would gebruiken in een if-clausule
Nee, dat kind is ubergezond joh, die doet niet aan de mac.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou als dat geen MacDonalds wordt als troost!
Is er ook een Amerikaanse test want dat schijnt toch anders te zijn...quote:Op maandag 20 februari 2012 15:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat kind is ubergezond joh, die doet niet aan de mac.
Ja, het is optie 2. 4 is grammaticaal incorrectquote:Op maandag 20 februari 2012 15:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor mij kan het nog steeds allebei maar jij zegt dus dat ik dat fout had want het was optie 2?
Niet gevonden maar denk inderdaad dat dat de reden is, aangezien zoals ik al eerders schreef er toch wel een groot verschil zit tussen Amerikaans-Engels en Brits-Engels.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Is er ook een Amerikaanse test want dat schijnt toch anders te zijn...
En hoeveel fouten had jij ook alweer met die test?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja, het is optie 2. 4 is grammaticaal incorrect
Grammatica is nooit mijn sterkste kant geweest.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja, het is optie 2. 4 is grammaticaal incorrect
Ik heb hem niet gemaakt, maar ik had voor mijn tentamen grammar een 8,9 dus ik geloof wel dat ik er wat vanaf weetquote:Op maandag 20 februari 2012 15:53 schreef Nober het volgende:
[..]
En hoeveel fouten had jij ook alweer met die test?
Engelse grammatica is eigenlijk ook best ingewikkeld. Ja, je kunt je prima verstaanbaar maken, maar perfect is echt heel lastigquote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Grammatica is nooit mijn sterkste kant geweest.
Niemand in dit topic kan 'm foutloos maken, en jij noemt het eerste klas vmbo?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef sinepedraap het volgende:
Die test![]()
Dat is Engels eerste klas vmbo joh![]()
Alleen pagina 1 gedaan, daarna werd het saai.
Het werd ook wel steeds moeilijker naarmate de test vorderde, maar ja, dat heb je niet gezien aangezien je het al had opgegeven na de eerste 30 vragen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef sinepedraap het volgende:
Die test![]()
Challenge accepted.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Niemand in dit topic kan 'm foutloos maken, en jij noemt het eerste klas vmbo?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Oh the irony.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het werd ook wel steeds moeilijker naarmate de test vorderde, maar ja, dat heb je niet gezien aangezien je het al had opgegeven na de eerste 30 vragen.
Maak het nou maar netjes af. Een discussie hebben over iets waar je niet de uitslag van weet is een beetje nutteloos.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef sinepedraap het volgende:
Die test![]()
Nee want dan had ik het wel foutloos gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:55 schreef sinepedraap het volgende:
Die test![]()
Steenkolenengels.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
Nederanders die denken dat ze goed Engels praten is altijd plaatsvervangende schaamte.
En grappig.
Niemand snapt hetquote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maak het nou maar netjes af. Een discussie hebben over iets waar je niet de uitslag van weet is een beetje nutteloos.
Gewoon zeggen dat je 0 fouten hebt manquote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niemand snapt hetSorry.
Nou zal maar even aan de slag gaan dan. Als ik fouten heb is het een leesfout, ok?
Deal.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niemand snapt hetSorry.
Nou zal maar even aan de slag gaan dan. Als ik fouten heb is het een leesfout, ok?
Nou, wat een baas. Jezelf voorliegen terwijl je het vmbo niveau vindt.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 0 fouten hebt manlike a baws.
kcidesroh!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niemand snapt hetSorry.
Maar wel met een printscreen als bewijs hequote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niemand snapt hetSorry.
Nou en... je hebt wel weer respect op foksquote:Op maandag 20 februari 2012 16:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, wat een baas. Jezelf voorliegen terwijl je het vmbo niveau vindt.
Even Photoshop gebruiken kan iedereen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wel met een printscreen als bewijs he
Dat is waar.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en... je hebt wel weer respect op foks
dammit, dat is ook weer zoquote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Even Photoshop gebruiken kan iedereen.
[..]
Dat is waar.
Baas.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:11 schreef B-FliP het volgende:
[ afbeelding ]
weet al welke ik fout had gedaan, die van die politicus (1 na laatste vraag).. Nu wel 0 fout..
Wel tof dat je het eerlijk zegt.quote:
Nog chananter is als iemand een engels accent probeert na te doenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
We hebben het trouwens over slecht engels kunnen maar het is nog irritanter als iemand zwaar USA accentje doet
Mensen die "Can't" als "kent" uitsprekenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nog chananter is als iemand een engels accent probeert na te doen
Ik praat altijd met Engels accent, dat klinkt veel leuker dan dat standaard Amerikaans.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen die "Can't" als "kent" uitspreken
Ja daarom idd.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik praat altijd met Engels accent, dat klinkt veel leuker dan dat standaard Amerikaans.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik praat altijd met Engels accent, dat klinkt veel leuker dan dat standaard Amerikaans.
Stoer dat je het eerlijk zegt! ik had er ook 11 fout overigens.quote:
Pas op hé... anders gooi ik er weer een vicarootje tegen aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |