SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Gezellig tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zondag ga ik wss naar Oeteldonk toe.
Nah. Gisterenavond ook niet, en vanavond zal het ook wel mee vallen. Er zijn nu gewoon erg veel carnavalsfeesten bij studentenverenigingen, voetbalverenigingen etc. Zaterdag avond begint het pas vol te lopenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is nog helemaal niet druk in de stad
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zondag ga ik wss naar Oeteldonk toe.
Ja stom hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nah. Gisterenavond ook niet, en vanavond zal het ook wel mee vallen. Er zijn nu gewoon erg veel carnavalsfeesten bij studentenverenigingen, voetbalverenigingen etc. Zaterdag avond begint het pas vol te lopen
Dat klopt. Vorig jaar lag ik met koorts op bed, dus het is twee jaar geleden dat ik voor het laatst eens goed carnaval heb gevierdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:15 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij hebben jullie er wel zin in of niet?
Nee de saaiste van de afdeling moest blijven, voor de telefoon etc. en de rest mocht gaan zuipen.quote:
Owja jij moet altijd kei vroeg beginnen toch? Geremquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
morgenavond pas, morgenvroeg weer werken. God wat haat ik zaterdagochtend werk
Dus nu ben je aan het bellen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee de saaiste van de afdeling moest blijven, voor de telefoon etc. en de rest mocht gaan zuipen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus nu ben je aan het bellen?
GrapjeZit je te fokken tijdens de borrel?
jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee de saaiste van de afdeling moest blijven, voor de telefoon etc. en de rest mocht gaan zuipen.
[..]
Owja jij moet altijd kei vroeg beginnen toch? Gerem
Serieus vreemdgaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Nee ben net thuis. Iedereen was kei zat en irritant, heb meerdere collega's vreemd zien gaan. Werd wel thuis afgezet door zo'n vrouwtje. Wat een service.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |