quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Jij durft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Feyenoord
Morgen ga ik met mijn RKC sjaal richting de kuip hoor
Tot nu toe alleen maar respect gehad dat ik überhaupt een RKC sjaal hebquote:
Wel tijd dat we financieel weer een beetje op het goede pad komen, als je op financieel gebied niet meer boven een Heerenveen of een Groningen kan blijven, wordt de terugkeer wel een heel moeilijk verhaal.quote:Salarissen: Ajax boven 50 miljoen, FC Twente naast PSV
FC Twente profileert zich de afgelopen jaren steeds meer als een topclub. De Tukkers eindigden de afgelopen vier seizoenen bij de bovenste twee, werden één keer kampioen en mogen zich met de Grolsch Veste qua stadion meten met de top in Nederland. Nu zit Twente ook op het salarisgebied in de hoogste regionen.
Uit de jaarcijfers van de club blijkt dat na Feyenoord al enige tijd te hebben ingehaald, ook PSV op de hielen zit op financiëel gebied. De omzet van Twente stijgt en daarmee lijkt de club zich definitief te nestelen tussen de traditionele top drie.
Uit het verleden blijkt dat de clubs met de grootste begrotingen en omzet ook sportief het succesvolst waren. Wat dat betreft is het een goed teken voor Twente dat het afgelopen seizoen, waarin de beker werd gewonnen en Champions League werd gespeeld, 51 miljoen euro werd omgezet. PSV (53) blijft de oosterlingen ternauwernood voor. Verschil is bovendien dat Twente onder leiding van voorzitter Joop Munsterman 1,5 miljoen euro winst maakte en PSV diep in de rode cijfers belandde.
Waar de meeste clubs in de Eredivisie bezuinigen, stijgen ook de salarisuitgaven van FC Twente explosief. Momenteel staat de teller op 29 miljoen euro, zo becijferde Voetbal International, en dat is nog maar drie miljoen minder dan PSV. Ajax is ruime koploper met liefst 51 miljoen aan jaarlijkse salarisuitgaven. Feyenoord (20), SC Heerenveen (15) en FC Groningen (11) blijven ver achter op de drie 'duurste' clubs.
(Redactie) EDIT: bron AD.nl <---
Salarissen
1. Ajax 51 miljoen
2. PSV 32
3. FC Twente 29
4. Feyenoord 20
5. SC Heerenveen 15
6. FC Groningen 11
Spelers buiten de EU, geen salarisplafond. En een team als Twente moét wel hoge salarissen bieden, want er komt geen hond naartoe vanwege de uitstraling of historie van de club.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wel tijd dat we financieel weer een beetje op het goede pad komen, als je op financieel gebied niet meer boven een Heerenveen of een Groningen kan blijven, wordt de terugkeer wel een heel moeilijk verhaal.
Trouwens Ajax 51 mln
Als ik dit weekend vanuit Waalwijk richting de kuip zou gaan, dan was het toch echt met een Feyenoord sjaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen maar respect gehad dat ik überhaupt een RKC sjaal heb
Ja, ik zat er ook nog even over na te denken na mijn post, maar op zich is het helemaal geen slecht bericht voor ons, wij hebben natuurlijk jusit 6 mln bespaard op salarissen, hebben veel jonge spelers (die dus altijd een lager salaris hebben), en weinig buiten-EU-spelers, en toch draaien we gewoon mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spelers buiten de EU, geen salarisplafond. En een team als Twente moét wel hoge salarissen bieden, want er komt geen hond naartoe vanwege de uitstraling of historie van de club.
Ook ik woon op loopafstand van het RKC stadion en heb wel Feyenoord sjaaltjes en shirtjes. Toch ben ik morgen voor RKC omdat Waalwijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik dit weekend vanuit Waalwijk richting de kuip zou gaan, dan was het toch echt met een Feyenoord sjaal. Ondanks dat het RKC stadion bijna in mijn achtertuin staat
Schatting = 3-0 voor feyenoord. Zeker aangezien Sno geschorst is en dat een sterkhouder is bij RKC.
Ken je ook het verhaal van Johan Derksen en de boze RKC-supporters?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen maar respect gehad dat ik überhaupt een RKC sjaal heb
Volgens mij wel eens gehoord ergens ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je ook het verhaal van Johan Derksen en de boze RKC-supporters?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij wel eens gehoord ergens ja.
Die ja, Rene blijft een held. Kwam hem niet lang geleden tegen bij de autodealer. Wat een koningquote:
AZ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wel tijd dat we financieel weer een beetje op het goede pad komen, als je op financieel gebied niet meer boven een Heerenveen of een Groningen kan blijven, wordt de terugkeer wel een heel moeilijk verhaal.
Trouwens Ajax 51 mln
Ik kan me ook nog een filmpje herinneren van die boze marokkaanse speler tegen supporters van RKC. Z'n naam schiet me even niet te binnen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je ook het verhaal van Johan Derksen en de boze RKC-supporters?
ach ik werd ook door zo'n beetje iedereen voor gek verklaard toen ik voor het seizoen aangaf dat dit Feyenoord met een beetje fatsoenlijke trainer gewoon bij de eerste 5 zou moeten kunnen eindigen. Zo kan ik me ook nog herrineren dat ik hier op Fok met iemand een discussie had die er van overtuigd was dat Utrecht wel ff boven Feyenoord zou gaan eindigen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #766: Op naar Utrecht!
Het grote Feijenoordtopic #766: Op naar Utrecht!
Toch mooi hoe zij mij toen voor gek klaarden (except HMF & Ritmo) om nu te zien dat zelfs Happel is overgeslagen, Feyenoord![]()
Uiteindelijk nog 2 euro erbij gezet + Guidetti topscoorder. Dit wordt een heel leuk jaar
Regerend kampioen? En ik had niet kunnen bedenken dat zij zoveel blessures zouden hebben, ook de organisatorische malaise had ik niet voorspeld. Dus ik zeg niet dat ze dé kandidaat waren (dat was en is PSV), maar zeker wel 1 van de kandidaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
ach ik werd ook door zo'n beetje iedereen voor gek verklaard toen ik voor het seizoen aangaf dat dit Feyenoord met een beetje fatsoenlijke trainer gewoon bij de eerste 5 zou moeten kunnen eindigen. Zo kan ik me ook nog herrineren dat ik hier op Fok met iemand een discussie had die er van overtuigd was dat Utrecht wel ff boven Feyenoord zou gaan eindigen..Soms vraag ik me echt af die mensen die mensen er echt zo weinig van snappen..? Net als dat zo'n beetje heel Nederland(incluis de zgn kenners) Ajax als de grote favoriet voor de titel zagen, daar was toch geen enkele aanleiding voor?
Regerend kampioen zegt toch helemaal niks? Zeker als je ziet hoe ze vorig jaar kampioen zijn geworden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Regerend kampioen? En ik had niet kunnen bedenken dat zij zoveel blessures zouden hebben, ook de organisatorische malaise had ik niet voorspeld. Dus ik zeg niet dat ze dé kandidaat waren (dat was en is PSV), maar zeker wel 1 van de kandidaten.
Ik vind het wel wat zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Regerend kampioen zegt toch helemaal niks? Zeker als je ziet hoe ze vorig jaar kampioen zijn geworden...
Was jij niet diegene die liever Fernandez in de spits had dan Guidetti?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
ach ik werd ook door zo'n beetje iedereen voor gek verklaard toen ik voor het seizoen aangaf dat dit Feyenoord met een beetje fatsoenlijke trainer gewoon bij de eerste 5 zou moeten kunnen eindigen. Zo kan ik me ook nog herrineren dat ik hier op Fok met iemand een discussie had die er van overtuigd was dat Utrecht wel ff boven Feyenoord zou gaan eindigen..Soms vraag ik me echt af of die mensen er echt zo weinig van snappen..? Net als dat zo'n beetje heel Nederland(incluis de zgn kenners) Ajax als de grote favoriet voor de titel zagen, daar was toch geen enkele aanleiding voor?
Feit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die liever Fernandez in de spits had dan Guidetti?
Toen Guidetti begin van het seizoen wekenlang droog stond heb ik gezegd dat het niet lang meer moest duren en dat anders Fernandez maar in de spits moest. Wat dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die liever Fernandez in de spits had dan Guidetti?
Dat je niet over het voetbal verstand van andere moet gaan oordelen, zelfs ik kon zien dat Guidetti meer talent in zijn kleine teen heeft dan Fernandez...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Toen Guidetti begin van het seizoen wekenlang droog stond heb ik gezegd dat het niet lang meer moest duren en dat anders Fernandez maar in de spits moest. Wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |