je 'maatjes' deden dat en jij keek er naar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:38 schreef budvar het volgende:
Gister de slechtse ervaring ooit gehad in een BK, we waren in de nieuwe BK in Groningen en ondanks dat het tyfusdruk was waren er maar 5 van de 8 of 10 kassa's open maar dat was niet ergste. Er was blijkbaar een speciaal Koningsdag-menu waardoor je maar uit 4 burgers kon kiezen(cheese xxl, double whopper en 2 kipdingen) dus geen Kingdeals geen Chilicheese nuggets en al alle andere dingen die ze normaal hebben.
Maar het allerergste was toch wel dat ze ook speciaal voor Koningsdag de frisdranken zonder ijs serveerdemet ijs is dat drinken al geen traktatie maar zonder is het werkelijk ranzig.
Toen we vroegen waarom er geen ijs was kregen we te horen dat dat niet hun probleem was, voor straf dus maar een halve burger over de grond gesmeerd, kuipjes mayonaise op tafel leegt gedrukt en de (uiteraard) nog volle beker cola op de grond gegooid
Tokkie gespot.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:11 schreef budvar het volgende:
[..]
Mijn gedrag lag niet aan mijn vrienden, als ik met mijn opa en oma daar was geweest en het personeel zou zich zo gedragen had ik hetzelfde gedaan.
Het gezelschap waar je in vertoefd bepaald of eten op een tafel smeren asociaal? Apart.quote:
Teringmongooltje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:38 schreef budvar het volgende:
Gister de slechtse ervaring ooit gehad in een BK, we waren in de nieuwe BK in Groningen en ondanks dat het tyfusdruk was waren er maar 5 van de 8 of 10 kassa's open maar dat was niet ergste. Er was blijkbaar een speciaal Koningsdag-menu waardoor je maar uit 4 burgers kon kiezen(cheese xxl, double whopper en 2 kipdingen) dus geen Kingdeals geen Chilicheese nuggets en al alle andere dingen die ze normaal hebben.
Maar het allerergste was toch wel dat ze ook speciaal voor Koningsdag de frisdranken zonder ijs serveerdemet ijs is dat drinken al geen traktatie maar zonder is het werkelijk ranzig.
Toen we vroegen waarom er geen ijs was kregen we te horen dat dat niet hun probleem was, voor straf dus maar een halve burger over de grond gesmeerd, kuipjes mayonaise op tafel leegt gedrukt en de (uiteraard) nog volle beker cola op de grond gegooid
Welke locaties hebben een Crispy Chicken?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Als je de app downloadt (Android/iOS) kan je nog meer korting krijgen. Inmiddels is er ook een medium Big King menu voor 4,95 en bij sommige locaties een Crispy Chicken menu voor 4,95. Best aardige deals.
Nog meer BK-medewerkers?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef budvar het volgende:
[..]
Het gezelschap waar je in vertoefd bepaald of eten op een tafel smeren asociaal? Apart.
Maak er een dan een grap van, een bijdehandte opmerking. Dit is pestgedragquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:38 schreef budvar het volgende:
O - M - Gquote:Op donderdag 30 april 2015 22:10 schreef Pap89 het volgende:
Ga de volgende keer weer en duw een heel whopper menu rectaal naar binnen, bij jezelf.
Dat zal ze leren
Tjonge jonge wat een kleuter ben jij zegquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef budvar het volgende:
[..]
Het gezelschap waar je in vertoefd bepaald of eten op een tafel smeren asociaal? Apart.
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:10 schreef Pap89 het volgende:
Ga de volgende keer weer en duw een heel whopper menu rectaal naar binnen, bij jezelf.
Dat zal ze leren
Ik wed dat het gros daar nog steeds een grote cola bestellenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef Steinerized het volgende:
Was gisteren bij de BK op de Lijnbaan en daar was de mogelijkheid om free refills te nemen, oftewel ik kon zelf meer dan één keer m'n drinken tappen.
Is dit bij meerdere restaurants in Nederland geïntroduceerd of geldt dit alleen voor de vestiging op de Lijnbaan?
Bij het lezen van een paar berichten eerder lees ik dat dit bij meerdere restaurants is geïntroduceerd. Laat dus maar.
Crispy Chicken is toch lekkerderquote:Op maandag 1 juni 2015 18:17 schreef cb2013 het volgende:
Nieuwe bonnen, en duurder gemaakt... Long chicken en nog wat anderen zijn met 50 cent duurder.
[ afbeelding ]
Ja, en dan ook precies als ze op TV een nieuwe reclame doen met 'voor 1 euro een hamburger, voor 1 euro meer friet en cola erbij'quote:Op maandag 1 juni 2015 20:02 schreef Zelfscanner het volgende:
BK is ook niet meer wat het geweest is.
King deal 2 euro eruit gooien op stations, toen ging het mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |