Volgens mij niet. Die in Breda komt ook niet meer terug vrees ik.quote:Op maandag 9 februari 2015 10:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hoop zo dat als het station van Delft open is er ook een BK zit.
MacDonalds vind ik eigenlijk alleen de QP lekker maar die verkopen ze hier niet
Ik las het vd weekquote:Op zondag 15 februari 2015 15:03 schreef wc-bril het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Die in Breda komt ook niet meer terug vrees ik.
die van den haag cs, is op zijn nieuwe plek een stuk kleiner trouwensquote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las het vd week
Ik eigenlijk ook alleen maar met de trein van Delft naar Breda. Dubbel pech dus voor mij
Gemiste kans btw.
Overigens had ik tijdje terug even de tijd om op station Breda te wandelen: het ziet er echt schitterend uit daar.
Ja maar das een heel eind langs de A13 fietsenquote:Op zondag 15 februari 2015 18:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die van den haag cs, is op zijn nieuwe plek een stuk kleiner trouwens
hee maar klodder, je hebt in delft toch nog een bk zitten?
haha ja, voor die bk heb je eigenlijk gewoon een auto nodig iddquote:Op zondag 15 februari 2015 21:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar das een heel eind langs de A13 fietsenZoveel moeite doe ik niet voor een junior Whopper.
Het is gewoon een beetje jammer aangezien je hier dus geen fatsoenlijke MacD hebt en sowieso geen BK.
Delft is een dorp maar zo erggg???!!!
Den Haag CS kom ik eigenlijk nooit. Laatste keer in 2013 ofzo. Zal ik wrs niet terug herkennen. Zie opeens ook allemaal reclame van Babylon wat al 15(?) jaar vergane glorie was.
Is dat ook opgeknapt dan?
Ik ben regelmatig in DH. Want Primark en tegenwoordig naast mijn eigen puber ook nog van mijn vriend een 14 en 17-jarig exemplaar erbijquote:Op zondag 15 februari 2015 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haha ja, voor die bk heb je eigenlijk gewoon een auto nodig idd
je moet snel weer een dagje dh doen merk ik al, je zult nog verdwalen in de omgeving van cs en babylon..er is een hoop veranderd!
ook de grote markt in de binnenstad is flink op de schop genomen
kan je gelijk zowel op cs als buitenhof langs de bk!
Een Big King XXL heeft 1087 kCal, dus na twee heb je zo'n beetje de dagelijkse behoefte binnen. Een kapsalon is er niks bij (1200-1800) kCalquote:Op zondag 15 februari 2015 08:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Twee van die Big King XXL's krijg ik niet eens op!
joh, ik dacht altijd dat 1 ook op cs stopte, nah ja dan maar een stukje lopen iddquote:Op maandag 16 februari 2015 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in DH. Want Primark en tegenwoordig naast mijn eigen puber ook nog van mijn vriend een 14 en 17-jarig exemplaar erbij
Maarja, lijn 1. Dus ik kom sowieso niet in de buurt van CS.
Zal volgende keer wel even stukje extra lopen want ben wel benieuwd nu
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:50 schreef wc-bril het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iemand deze al op?
Idd echt cheapass dingen, maar die chili cheese nuggets zijn wel goed binnen te houden..quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef robuust89 het volgende:
Ik had vanmiddag van die kipkluifjes, wat een matig spul zeg.
Nu 20 voor 3,95 met de BK-app.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:30 schreef Deshain het volgende:
[..]
Idd echt cheapass dingen, maar die chili cheese nuggets zijn wel goed binnen te houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |