Nee ik heb noot iets stoms gedaan, ik had op die leeftijd al vaste relaties van een paar jaar ipv met wazige types om te gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef simmu het volgende:
wat erg dat iedereen jonge mensen zo vreselijk afrekent op hun daden terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is. jullie hebben natuurlijk allemaal nooit iets stoms gedaan op die leeftijd heen die familie komt me ook niet bepaald kosher over.
Lolwut. Vaste relaties van een paar jaar op je 14e?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik heb noot iets stoms gedaan, ik had op die leeftijd al vaste relaties van een paar jaar ipv met wazige types om te gaan.
Op je 14e tegelijkertijd meerdere relaties van een paar jaar?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik heb noot iets stoms gedaan, ik had op die leeftijd al vaste relaties van een paar jaar ipv met wazige types om te gaan.
Ze zijn net een dag weg en meteen wordt het ergste gevreesd. Tot ze gewoon opduiken bij vrienden en iedereen weer "opgelucht" kan ademhalen en overgaan tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef maily het volgende:
wat een ellende voor die meisjes en hun familie...
Als je al 14 jaar rondloopt op de aarde, dan mag je toch langzamerhand wel een klein beetje volwassen worden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:48 schreef Kluts het volgende:
Ook al waren die meiden de grootste sloeries die er in Utrecht en omstreken rondlopen, maakt dat iets uit? Kan je een meisje van 14 kwalijk nemen dat ze misschien met foute ventjes omgaat? Vind ik niet.
Hangt er maar net vanaf uit wat voor omgeving je komt, je opvoeding, etc. Vind dat iedereen hier nogal hard reageert, het zal je dochter zijn joh.
Dat kind is 15... het kan dom zijn zo te leven en zo'n hyvesprofiel te hebben, maar dat neemt niet weg dat ze simpelweg te jong is om de gevolgen van haar handelen goed in te schatten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:51 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
jezus met zon Hyves profiel vraag(en mischien verdien je het dan ook) er ook wel om hoor
De desinteresse van sommige ouders op dat vlak is hemeltergend idd... Als je met je 14 jaar zo met je tieten op internet gaat staan moet er toch iemand op de rem trappen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:54 schreef Leandra het volgende:
Als ouder had ik me overigens wel flink achter de oren gekrabt als mijn 15-jarige dochter zo'n profiel zou hebben.
Volkomen gelijk in...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kind is 15... het kan dom zijn zo te leven en zo'n hyvesprofiel te hebben, maar dat neemt niet weg dat ze simpelweg te jong is om de gevolgen van haar handelen goed in te schatten.
Als ouder had ik me overigens wel flink achter de oren gekrabt als mijn 15-jarige dochter zo'n profiel zou hebben.
Dat jij en ik dat soort dingen niet deden op hun 14e wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je al 14 jaar rondloopt op de aarde, dan mag je toch langzamerhand wel een klein beetje volwassen worden?
Het zijn toch geen kleuters meer?
Ik deed ook wel achterlijke dingen op m'n 14e, maar dat ging meestal niet veel verder dan een avond veel te veel zuipen.
Het kind is pas 15, doe gewoon man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Volkomen gelijk in...
Neem niet weg dat je dus als ouder redelijk gefaalt hebt? Ik bedoel mijn ouders die keken gewoon mee op de computer toen die tijd etc.
Sorry geen medelij van mijn kant voor dat 15jarige wannabe hoertje dat vriendinnetje wat ze er mee heeft getrokken heb ik mijn twijfels over
Ik denk dat je daar bijna geen controle over kan hebben tegenwoordig als ouder, lijkt me iig moeilijk om die kids 24/7 te monitoren als er overal internet e.d. beschikbaar is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Volkomen gelijk in...
Neem niet weg dat je dus als ouder redelijk gefaalt hebt? Ik bedoel mijn ouders die keken gewoon mee op de computer toen die tijd etc.
Sorry geen medelij van mijn kant voor dat 15jarige wannabe hoertje dat vriendinnetje wat ze er mee heeft getrokken heb ik mijn twijfels over
Mwah, toen mijn zoon 15 16 was had hij inmiddels ook een PC op z'n kamer, maar dat neemt niet weg dat je als ouder de boel wel af en toe kunt monitoren... desnoods een eigen hyve aanmaken en zorgen dat je in de vriendenlijst staat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Volkomen gelijk in...
Sneu? SNEU!?!?!?! kijk eens goed mafkees ze vraagt er gewoon om dit soort gedrag zie je nog nog eens bij een vrouw op de wallen die zijn daar nog te netjes voor. Kommop man normaal doen? ik doe normaal dat kind moet een fikse corrigerende tik van der ouders krijgen en zelf normaal doen. Ze wil een slet zijn dan is het dat in mijn ogen ook klaar!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kind is pas 15, doe gewoon man.
Ik vind het een sneu verhaal voor beide meisjes, hoe je het wend of keert.
Af en toe de history doorklikken, een telefoon pakken en doorlezen, gewoon een gesprek aan gaan over wat er gebeurt, dat zijn toch geen hele gekke dingen als bezorgde ouder van een tienermeisje anno 2012? Dat zijn toch niet direct stasi praktijken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar bijna geen controle over kan hebben tegenwoordig als ouder, lijkt me iig moeilijk om die kids 24/7 te monitoren als er overal internet e.d. beschikbaar is.
Dude.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:01 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Sneu? SNEU!?!?!?! kijk eens goed mafkees ze vraagt er gewoon om dit sorot gedrag zie je nog nog eens bij een vrouw op de wallen die zijn daar nog te netjes voor. Kommop man normaal doen? ik doe normaal dat kind moet een fikse corrigerende tik van der ouders krijgen en zelf normaal doen. Ze wil een slet zijn dan is het dat in mijn ogen ook klaar!
zou best kunnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik naar de foto's op die hyve kijk dan begin ik me bijna af te vragen of die vent rechts op de foto niet gewoon haar vader is?
Mee eens. Je hebt wel degelijk een rol en verantwoording hierin als ouder. Maar, zelfs als het zo is dat de ouders nalatig zijn hierin, vind ik het niet oke hoe hard de meisjes hierop worden afgerekend. Ik vind 14 en 15 echt heel erg jong. Helemaal als je geen stabiele thuisbasis hebt om op terug te vallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Af en toe de history doorklikken, een telefoon pakken en doorlezen, gewoon een gesprek aan gaan over wat er gebeurt, dat zijn toch geen hele gekke dingen als bezorgde ouder van een tienermeisje anno 2012? Dat zijn toch niet direct stasi praktijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |