Ben er ook achter gekomen, Was nog verrekte moeilijk om een Panda te scoren die we wilden. Als ik er 1 gevonden had op internet was ie de volgende dag al weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef Mercer het volgende:
Een 1:10 benzine auto is nu niet zo leuk meer. Er zal wel weer veel te koop worden gezet.
Dan zou ik in Brussel beginnen aangezien de EU eisen stelt aan de minimale percentages BTW en aan de hoogte van de accijns. Je kan ook kijken bij de producenten die recordwinst op recordwinst blijven boeken, ook tijdens deze crisis.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:50 schreef PKRChamp het volgende:
We krijgen helemaal niets terug dankzij een gierige, kontenlikkende overheid die helemaal niets met het volk te maken heeft.
Het word tijd dat mensen eens actie gaan voeren tegen deze mafiapraktijken en gaan eisen dat de belastingen en accijnzen op brandstof maar eens gehalveerdt moeten worden.
Uit dat onderzoek bleek juist dat de accijns en de marge de afgelopen jaren niet of nauwelijks is veranderd. De grootste fluctuaties zaten in de producentenprijs.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Brandstof leent zich goed voor prijsverhogingen; accijnsverhoging of margeverhoging; juist omdat men toch wel blijft autorijden.
Dat is een kwestie van het bedrag vervijfvoudigenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Gaat goed, op naar de 2 euro dan maar? Goede oude tijd dat de cijfertjes voor PRIJS en LITERS nog een beetje gelijkop liepen.
En loonsverhoging, aangezien alle prijzen omhoog gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:45 schreef GizartFRL het volgende:
Maandag is het een goed moment om eens met werkgevers te overleggen over de reiskosten vergoeding.
Maandag is een goed moment je baas om een fiets of treinabonnement te vragen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:45 schreef GizartFRL het volgende:
Maandag is het een goed moment om eens met werkgevers te overleggen over de reiskosten vergoeding.
Die werkgever ziet jou al aan komenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:45 schreef GizartFRL het volgende:
Je bent in de 30 en verwacht nog iets van pensioen te zien? Wat naïef.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En ten laste van mijn pensioenpremie, dat doen we dus mooi even niet.Stel je voor dat ik ook maar 1 cent extra premie moet gaan betalen daardoor. Laat anderen maar lijden.
Inderdaad.... plankgas en je hebt een draaikolk in je tank. Gewoon rustig aan rijden scheelt enorm veel brandstof. Overigens ben ik gaan dieselen, 1 op 23 is haalbaar met een rustige rijstijl.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef Revolution-NL het volgende:
Zolang Jan Modaal nog met 140kmph langs komt stuiven in zijn auto die 1:10 - 1:12 voorbij rijd is de benzine nog veel te goedkoop. Als je een zuinige auto rijd valt is auto rijden op dit moment ook eigenlijk heel niet zo duur.
Een vat olie zit nog altijd rond de $100, toch niet heel extreem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
Alles om de aandeelhouder tevree te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |