Dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin Peck is niet voor niets ontslagen.
Dat interview ga ik nog wel even terugkijken.
Hier nog 1. Lijkt me mooie afsluiter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin Peck is niet voor niets ontslagen.
Dat interview ga ik nog wel even terugkijken.
ik niet maar veel plezier alvastquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef Rebbedebje het volgende:
OMG Trent Dawson (Henry) is er ook!!!![]()
Maar ik heb echt geen zin om met allemaal andere mensen, nu al de 2 laatste afleveringen te gaan bekijken![]()
Maar Trent![]()
Wie gaat er mee naar Hilversum morgen?
Buiten staan wachten
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik niet maar veel plezier alvast
ik wed dat ze allemaal gaan huilen tijdens de 2 afleveringen
Ik lag in een deuk! Ik werd spontaan verliefd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
Katie en Brad (geloof iktoen keek ik nog niet) zijn bij Koffietijd nu.
Wat een lul van een vent
Echt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik lag in een deuk! Ik werd spontaan verliefd!
Dat begin heb ik gemist danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Vivi het volgende:
Toen ze nog aan tafel zaten helemaal in het begin vond ik hem echt hilarisch. Vind ze ook een leuk setje!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.
Plus dat me dat uberhaupt raar lijkt om 2 afleveringen te kijken (en dan nog de laatste 2 ook) met een zaal vol andere (mongolen)
Niks voor mij.
Laat mij maar kijken in mijn pyjamaatje bij het ontbijt in m'n uppie ofzo.
En weet nog niet zeker of ik ga.
Sta ik daar in m'n eentje buiten![]()
Bij de verkeerde uitgang
Gillend om Henry als 31 jarige![]()
(oke tikkeltje overdreven)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
![]()
vanavond komt het weer 'laat' ik ga er niet op wachten, kijk morgenvroeg wel met een kopje thee in mn pyjama
quote:Daarnaast word je verrast met nog veel meer ‘special guests’ zoals Robin (van o.a. Popstars) en Ludwig Galea. Schrijver Kluun is de gastheer en samen met de artiesten en DJ Rob Stenders (o.a. van 3FM, PowNed en KX radio) zorgen zij ervoor dat jouw afscheidstranen drogen en je lachend het feest verlaat.
morgenvroeg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
![]()
vanavond komt het weer 'laat' ik ga er niet op wachten, kijk morgenvroeg wel met een kopje thee in mn pyjama
op de atwt hyves ik zie alleen van die huil smilies en berichtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.
Plus dat me dat uberhaupt raar lijkt om 2 afleveringen te kijken (en dan nog de laatste 2 ook) met een zaal vol andere (mongolen)
Niks voor mij.
Laat mij maar kijken in mijn pyjamaatje bij het ontbijt in m'n uppie ofzo.
En weet nog niet zeker of ik ga.
Sta ik daar in m'n eentje buiten![]()
Bij de verkeerde uitgang
Gillend om Henry als 31 jarige![]()
(oke tikkeltje overdreven)
quote:
Echt?!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack had z'n neus moeten snuiten voordat hij ging trouwen.
Jaloersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Clauw het volgende:
Hebben jullie die foto niet gezien met Peter van der Vorst? (via twitter)
http://solutd.com/petervdvorst/view/141c?utm_source=twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |