af en toe eens normaal doen mag ook weleens jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Wel sneu hoe zij die modelbouwers benaderen, dat doet een Man Bijt Hond toch veel leuker.
quote:
Denk 't niet joh.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
what the fuck man.. heeft die hot marieke nou serieus die pownews gast gepijpt?
Die verslaggever had ik nog niet eerder gezien, verwacht dus dat het een stagiaire is die daadwerkelijk gepijpt werd. Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
what the fuck man.. heeft die hot marieke nou serieus die pownews gast gepijpt?
Dat is nou tv. Ze hebben waarschijnlijk 50 mensen gevraagd, terwijl er misschien 7 mensen ze niet kennen (wat wel al veel is idd). Het is niet interessant om die 43 mensen te zien, dus laten ze alleen de 7 zien en lijkt het niet alsof iedereen dom is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:05 schreef DaverzNL het volgende:
Wat ernstig dat stuk met die foto's laten zien op het Onderbuikslotermeerplein... niemand die Volkert of die Breivik herkent...
Ik ben niet van gisteren, dat snap ik. Dat wetende, lees mijn stuk nog eens. Dat ze uberhaupt mensen weten te vinden die zo dom zijn dat ze die niet herkennen, vind ik triest.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat is nou tv. Ze hebben waarschijnlijk 50 mensen gevraagd, terwijl er misschien 7 mensen ze niet kennen (wat wel al veel is idd). Het is niet interessant om die 43 mensen te zien, dus laten ze alleen de 7 zien en lijkt het niet alsof iedereen dom is.
quote:Vanavond om kwart voor elf in het PowNews: Doodstraf voor Mikelsons? Danny op inburgeringscursus bij Kim Holland en Rutger bij het Catshuis. Dat, en natuurlijk nog veel meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |