quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk stoor ik me er meer aan dan mijn medespelers.
Daarom, inclusief het 'commentaar', inclusief het feit dat ik ff in een WF-dip zit, leek niet meedoen de makkelijkste optie.
[..]
Om achteraf spijt te voorkomen probeer ik het nog een ronde
Het lijkt mij allemaal zo omslachtig...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef twinkles het volgende:
[..]
Stoor me er ook aan hoor! Weet ook dat er bepaalde mensen zijn die competities winnen door gebruik van woordenlijsten, moeilijke letterwoorden, woordmachines, etc. In t begin wilde ik ook nog wel eens moeilijke letter woorden etc. zoeken. Maardat doe ik niet meer, het is toch niet helemaal je eigen prestatie.
Ik zal daarom wel nooit kunnen winnen, maar ik doe het tenminste 100% op eigen kracht :-)
Hoera voor iedereen die t 100% zelf doet! :-)
Gebruikelijk is dat je de lijjst deelnemers quote en jezelf toevoegt.quote:
Nee, omdat dit deel ook in de reeks is geplaatst. En dit deel dus het opvolgende deel was van Februari deel 2. Daarom mijn TIP in de laatste post van het vorige topicquote:Op zondag 19 februari 2012 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
schijnt dat deel 3 februari niet geopend kan worden
Ik reken op je, ik juich voor je, ik geef je mentale steun en als je hulp nodig hebt, roep maarquote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef WordFreud het volgende:
Maringo staat weer aan kop, maar is uitgespeeld. Kan nog worden ingehaald door Djeep, die nog 1 partij moet spelen (tegen![]()
). In theorie zou ook Skatespeare nog kunnen winnen.
mijn potje was 656 - 153 gewordenquote:
[..]
Kennelijk stoor ik me er meer aan dan mijn medespelers.
Daarom, inclusief het 'commentaar', inclusief het feit dat ik ff in een WF-dip zit, leek niet meedoen de makkelijkste optie.
[..]
ik ben de weg kwijt,quote:Op maandag 20 februari 2012 08:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, omdat dit deel ook in de reeks is geplaatst. En dit deel dus het opvolgende deel was van Februari deel 2. Daarom mijn TIP in de laatste post van het vorige topic
Je kan wel een topic halverwege afkappen om op 1 maart een topic 'maart deel #1' te openen, dat zie ik met meer topicreeksen. Maar om februari deel #3 te openen, moet het na maart komen en maart deel #2 zou dan weer na februari deel #3 komen.
En dat is te verwarrend.
Nee, je had de met de aanmeldingslijst gewoon in het oude topic moeten beginnen, zodat we de februari competitie daarin konden afmaken en WordFreud een nieuw topic moeten laten openen als de competitie van maart begint met als titel 'Maart deel #1'quote:Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben de weg kwijt,![]()
maar sorry voor de verwarring.
Ik dacht dat het wel nodig zou zijn en ook overzichtelijk om de nieuwe competitie geschijden te houden. maar ik had dus ff een compleet nieuwe treath moeten openen begrijp ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OKquote:Op maandag 20 februari 2012 17:33 schreef JoPiDo het volgende:
als iemand alvast een oefenpotje wil spelen voor de competitie van maart: JoPiDo is ook mijn woordfeud-gebruikersnaam
Ik doe het ook 100% op eigen kracht en kan toch winnen. Wel jammer dat je dan kennelijk meteen verdacht bent :-((quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef twinkles het volgende:
[..]
Stoor me er ook aan hoor! Weet ook dat er bepaalde mensen zijn die competities winnen door gebruik van woordenlijsten, moeilijke letterwoorden, woordmachines, etc. In t begin wilde ik ook nog wel eens moeilijke letter woorden etc. zoeken. Maardat doe ik niet meer, het is toch niet helemaal je eigen prestatie.
Ik zal daarom wel nooit kunnen winnen, maar ik doe het tenminste 100% op eigen kracht :-)
Hoera voor iedereen die t 100% zelf doet! :-)
Ik weet niet hoe dat het afgelopen uur zat, maar nu doet hij het gewoon bij mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
Klopt het dat WF er al weer een uurtje of wat eruit Ligt
![]()
![]()
En ik maar wachten op jouw woord na mn briljante openingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Bij mij deed ie het rond een uur of 20.00 ook even niet lekker. Nu doet ie het wel weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |