kk roverheidquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
en dit mag wel he prorail
Dat dus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef Nobu het volgende:
Niemand die er last van had? De gemiddelde truck ziet er 's nachts uit alsof je een Duitse Flakbatterij tegemoet rijdt. Geen last zegt 'ie.
Ridicuul!..quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Europese vrachtwaggels.![]()
Japanner weten hoe je rollt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bazending.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Snap er ook niks van TS wie heeft er nu last van
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het niet snappen, hij refereert hieraan:quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
en dit mag wel he prorail
Moet je eens op de B-weg langs Veghel rijden..... Gebeurt behoorlijk vaak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:25 schreef Compoantje het volgende:
Ja, maar goed. Daar kun je weinig tegen doen.Zovaak zal dit wel niet voorkomen, en als jij chauffeur was geweest zou je hetzelfde doen.
Mistlampen aan hebben staan slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef amenth het volgende:
ik krijg elke maand wel boete voor mistlampen aan hebben slaat nergens op
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef Yreal het volgende:
hij meer lampjes op die dingen, hoe beter
Het is Brennerpas.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:25 schreef mymoodfentje het volgende:
Met de vlam in de pijp rijd ik door de bremmerpasofzo
Zo lekker met je Japanse waggie rollen, octopus-chickie erbijquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Europese vrachtwaggels.![]()
Japanner weten hoe je rollt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dit?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo lekker met je Japanse waggie rollen, octopus-chickie erbij
[ afbeelding ]
Nee, die heb ik niet op m'n vrachtwagen zitten. Zie 1 van de bovenstaande posts van mij, het gaat om de 5 kleine oranje lapmpjes, bovenop. Niet de zwaailampen, maar de kleine toplampen. Daar heb ik ¤120,- boete voor gekregen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:32 schreef sinepedraap het volgende:
TS reed je nou serieus met deze lampen aan?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |