Zet die zonnebril eens af mallootje, het is donker!!quote:
dank voor dit kleine fotootje. ze staat in mijn zeroeslijst btwquote:
yup. was Mars van Fake Bloodquote:
Ah, da's wel een goede essential.quote:
Nquote:
Whehe, slaap lekker dan maar!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
N
eejoh, ik heb het al lekker warm
Dalijk maar eens gaan slape
n.
Sorry mop, het spijt mequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zei dalijk. poekie. Niet direct.
quote:
Welk woord moet ik dan gebruiken? Overal zijn wel plaatjes voor te verzinnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hihihihi
snap je em? mop!![]()
![]()
geen idee. ben gewoon meldigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Welk woord moet ik dan gebruiken? Overal zijn wel plaatjes voor te verzinnen
heb je je hart ook weer opgevangen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn hart maakte een sprongetje...
Ja, want een ander doet het nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je je hart ook weer opgevangen?
![]()
![]()
d teveelquote:
ik wist wel dat je het wist hoor. maar ik wilde ff een makkelijke balletje inkoppenquote:
Het erge is, ik dacht dat je commentaar had op mijn post en zat te zoeken naar een d teveel...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wist wel dat je het wist hoor. maar ik wilde ff een makkelijke balletje inkoppen
bedtijd voor jou dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het erge is, ik dacht dat je commentaar had op mijn post en zat te zoeken naar een d teveel...
Trustequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
dit klinkt niet zo boeiend. vlug de radio uit en naar bed.
slaap lekker allemaal
Truste jong!quote:
twitter:rudymackay twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 02:01:06Wakker? Ik was toevallig in de buurt eh..dus vanaf 03u HITjes draaien op Q-music :-) reageer retweet
twitter:
twitter:rudymackay twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 02:02:43@BarendvanDeelen hahahahaha...sorry gappie. Een keertje invallen maar voor de leuk. :-) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |