Ik zou het best eens willen uitproberen, nog nooit geweest! Misschien kom ik dit jaar nog eens in de verleiding, het optreden van De Staat was ook megatofquote:
omdat je het zo lieft vraagt ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat je het zo lieft vraagt ...Rick Astley! Geniale gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
nu verpest je de grapquote:
Ach... Ik verkloot alles, ik ben gewoon consequent in het doortrekken van die lijnquote:
respect voor dat!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Ik verkloot alles, ik ben gewoon consequent in het doortrekken van die lijn
zat Roos bij jou in de auto?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
Hoorde ik in de auto nou om 10:43 uur Roos zeggen dat ze naar de sportschool gaat?
Via de radio.quote:
mm, dat verhaal ik niet meegekregen. ik keek From Justin to Kelly. ook erg...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Via de radio.
Dat verhaal van die griet die door die 2 stelletjes in de steek werd gelaten was wel erg pijnlijk. Wat een kansloos asociale mensen leven er toch op deze aardkloot. Dat ze mogen branden.
dat is idd behoorlijk sneu ja......maar er zijn ergere dingen gebeurd hoor...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
In de steek gelaten op een festival bedoel ik. Ze ging met haar 4 "vrienden" daarheen. Toen was het festival daar en waren die 4 vrienden ineens 2 stelletjes.
En toen ging de ignore aan voor het meisje. Bizar triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is idd behoorlijk sneu ja......maar er zijn ergere dingen gebeurd hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
! Daar trek je het wel erg extreem jongeh
ja, ik twijfelde nog tussen dat enquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ja, ik twijfelde nog tussen dat enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik heb em net gezien. godskolere wat ongelooflijk slecht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Ik leg de pakjes Tempo alvast klaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
oh, dat jullie het ff weten...er gaan geruchten dat er morgen een sextape van Adele op i-net verschijnt......met dank aan een ex-vriendje
Tof!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
oh, dat jullie het ff weten...er gaan geruchten dat er morgen een sextape van Adele op i-net verschijnt......met dank aan een ex-vriendje
Tja.twitter:Radio538 twitterde op donderdag 16-02-2012 om 23:23:09Terug naar 2007!! Jumpstyle met Jekyll & Hyde - Frozen Flame #top40classic #radio538 #JUMPEN reageer retweet
vond ik toen al kut, vind ik nog steeds kut.quote:
Vet mang helemaal loosquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
Tja.twitter:Radio538 twitterde op donderdag 16-02-2012 om 23:23:09Terug naar 2007!! Jumpstyle met Jekyll & Hyde - Frozen Flame #top40classic #radio538 #JUMPEN reageer retweet
Pleuris? Doe dan gelijk de rambam.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
Zie je wel, dat het hier vaak over seks gaat ligt niet alleen aan mij... Ook zonder mij redden jullie het wel![]()
Dus mocht er ooit nog iemand willen zeuren over dat ik daar altijd over begin, je kan bij voorbaat de pleuris krijgen
Ik weet van beide de exacte betekenis niet, maar volgens mij is de pleuris pijnlijkerquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pleuris? Doe dan gelijk de rambam.
in dit geval is het nieuws dat ik breng. jij begint er gewoon outoftheblue over!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
Zie je wel, dat het hier vaak over seks gaat ligt niet alleen aan mij... Ook zonder mij redden jullie het wel![]()
Dus mocht er ooit nog iemand willen zeuren over dat ik daar altijd over begin, je kan bij voorbaat de pleuris krijgen
Dat zou je misschien willen, maar dat is volgens mij altijd in reactie op een ander, net zoals ik nu op jou reageer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in dit geval is het nieuws dat ik breng. jij begint er gewoon outoftheblue over!
Het bewijs!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef minthy het volgende:
Ik heb wel effe zin in een flinke beurt ala standje 69
ah ja...dat is waar....stoute ikkequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou je misschien willen, maar dat is volgens mij altijd in reactie op een ander, net zoals ik nu op jou reageer.
volgens mij heb je een quote verkloot.quote:
Ach ja. Veel testosteron in dit topic, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja...dat is waar....stoute ikke
[..]
O RLY?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij heb je een quote verkloot.
Zet die zonnebril eens af mallootje, het is donker!!quote:
dank voor dit kleine fotootje. ze staat in mijn zeroeslijst btwquote:
yup. was Mars van Fake Bloodquote:
Ah, da's wel een goede essential.quote:
Nquote:
Whehe, slaap lekker dan maar!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
N
eejoh, ik heb het al lekker warm
Dalijk maar eens gaan slape
n.
Sorry mop, het spijt mequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zei dalijk. poekie. Niet direct.
quote:
Welk woord moet ik dan gebruiken? Overal zijn wel plaatjes voor te verzinnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hihihihi
snap je em? mop!![]()
![]()
geen idee. ben gewoon meldigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Welk woord moet ik dan gebruiken? Overal zijn wel plaatjes voor te verzinnen
heb je je hart ook weer opgevangen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn hart maakte een sprongetje...
Ja, want een ander doet het nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je je hart ook weer opgevangen?
![]()
![]()
d teveelquote:
ik wist wel dat je het wist hoor. maar ik wilde ff een makkelijke balletje inkoppenquote:
Het erge is, ik dacht dat je commentaar had op mijn post en zat te zoeken naar een d teveel...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wist wel dat je het wist hoor. maar ik wilde ff een makkelijke balletje inkoppen
bedtijd voor jou dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het erge is, ik dacht dat je commentaar had op mijn post en zat te zoeken naar een d teveel...
Trustequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
dit klinkt niet zo boeiend. vlug de radio uit en naar bed.
slaap lekker allemaal
Truste jong!quote:
twitter:rudymackay twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 02:01:06Wakker? Ik was toevallig in de buurt eh..dus vanaf 03u HITjes draaien op Q-music :-) reageer retweet
twitter:
twitter:rudymackay twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 02:02:43@BarendvanDeelen hahahahaha...sorry gappie. Een keertje invallen maar voor de leuk. :-) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |