quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:02 schreef Mangostine het volgende:
Zou lachen zijn als je maandag terugkeert op je werk met een ontplofte buik, en dan de reacties afwachten
Ik vond dat piesen in die opvangkannen echt wel een gedoe... Dat die kratten voor de deur stonden vind ik niet zo boeiend, ik woon langs een doorgaande weg vanaf het centrum dus volgens mij wist half Tilburg het welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:10 schreef covie het volgende:
Oh over MvM ik vond het helemaal niet zo'n gedoe.
Elke vrijdag hebben ze de kratten achter de poort gezet, zodat het niet echt te zien was.
En op het werk enzo hoeft helemaal niet, gewoon alleen thuis.
Je kan minstens elk ochtend en avond plasje opvangen. Dat is tenminste iets!
Ja met een heel groot logo en een omroepsysteem op het dakquote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:31 schreef Mangostine het volgende:
Wat ik me wel afvroeg, komen ze dan met een auto met logo? Want dan zijn je buren er ook meteen achter
Heulll veel raars.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:44 schreef Kuukske het volgende:
. Mogguh. Zo maar Es' opstaan en kijken wat jullie gespuid hebben vanochtend
Geeft niet johquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja hoi, even bijna op mijn tandvleestussen de drukte door!
(werk 4 dagen deze week en gisteren ook nog pas om half 10 thuis
) dus ik ben niet helemaal bijgelezen en ga dat vandaag ook niet raken. Maar dacht, ik geef even een teken van leven
Alles goed hier!! Alleen moe.... maar das niet zo gek!! Nog tot half 5 en dan heb ik weer 3 dagen met mijn dametjeen dan nog 2 heel relaxte weekjes voor mijn vakantie, dus ik trek me er wel doorheen.
Whahaha jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:02 schreef Mangostine het volgende:
Ja lol, dat ze als zo'n carnavalsstoet de straat in komen rijden
Moet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:10 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh!
ik ben er ook weer![]()
Sorbo, succes vanmiddag![]()
SupremeEvil, hoop dat de uitslagen goed zijn, en succes met het niet eten/drinken..
Komt goed toch![]()
Jeeeee, ik ben vrolijkHeb vanochtend in een deuk gelegen omdat mijn man zich morgen moet verkleden als kikker
I know I know.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ja Sorbo heeft de echoben heel erg benieuwd!! En als er nog niets knippert, geen zorgen hè!!! Je zit net op het randje qua termijn namelijk
![]()
Heb je laatst Nick tegen Simon gezien? Simon trok z'n broek uit. Was leuk! Meer is ook niet meer blijven hangen van het programma.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:13 schreef flugeltje het volgende:
SorboOf moet ik nananu zeggen?
En idd de Volendam kliek is best wel gezellig, al ben ik eigenlijk meer fan van Kees Tol dan van de rest... Hij kon er vannacht niet bij zijn ivm verplichtingen elders
Nú al een handig heertje of dametje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
I know I know.
Ik maak me geen zorgen, want het is druk in mijn buik. Wordt van alles verschoven en herschikt.
WTF!? En dát heb ik niet gezien???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je laatst Nick tegen Simon gezien? Simon trok z'n broek uit. Was leuk! Meer is ook niet meer blijven hangen van het programma..
[..]
Nú al een handig heertje of dametje..
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:15 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
WTF!? En dát heb ik niet gezien???
Die megafoonquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, mn droom? Of die megafoon?
Hihi geeft niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die megafoon![]()
Zit.op mn telefoon dus je hele quotepost quote wat lastig als k er een hoop uit.moet halen
Hij leek net langer![]()
Whihi ja idd. Ach, kan ie toch wel? Waarschijnlijk pleur je er toch teveel in wat je niet gaat gebruikenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:12 schreef Kuukske het volgende:
Ja nouja.. het is ook meer praktisch. JD moet dan best sjouwen denk ik.
Gewoon wat je hebt staan joh, ik heb zo'n handbagagekoffertje wat ik vul... Overigens neem je toch niet zo veel mee... Je ligt er niet voor de mooi hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik bij www.Wehkamp.nl geen pannekoekenstroop kan bestellen Fluugs.
Trouwens, nu je vluchttas noemt. Wij hebben eigenlijk alleen een soortement van ja.. enorme reistas. Is dat heel erg? Of kun je beter zo'n klein handig koffertje hebben ter grootte van handbagage.
Ohjenee!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gewoon wat je hebt staan joh, ik heb zo'n handbagagekoffertje wat ik vul... Overigens neem je toch niet zo veel mee... Je ligt er niet voor de mooi he
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik begin trouwens wel stuiterig nerveus te worden soms. Bij iedere kramp heb ik zoiets van .. Wat gebeurt daarbinnen?! En het broekloeren is ook weer terug om te kijken of het niet stiekem vruchtwater is ofzo. Heel raar.
quote:
Dan is het anders ja, ik zie er altijd uit alsof ik net gejankt heb als ik geen mascara gebruik, vandaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:37 schreef Kuukske het volgende:
De kapper staat ook nog op de planning hier. En mascara enzo gebruik ik nooit
.
Dat dus jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:38 schreef PureEvil het volgende:
Lol, bij mijn 2e kind ben ik in pyjama met jas in de auto gestapt. (met gebroken vliezen, bobbels...niet fijn) Geloof niet dat dat echt boeit op zo'n moment
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:38 schreef Asyniur het volgende:
Kuuks, je mag het ziekenhuis alleen maar in met een joggingbroek en je mag alleen met ontslag als je in je kerstkleren weer naar buiten loopt.
Anders laten ze je beslist niet gaan
gewoon dus wat jij (denkt) prettig vindt meenemen
aah flugel, mijn poetsvrouw is nu ook bezig terwijl ik met kindlief voor de tv zit
Ik ben al aan het online shoppenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat dus jaAl had ik een inleiding, dus ben ik gewoon in m'n propere kloffie in de auto gestapt en heb ik die kleren de dag erna ook weer aangetrokken bij het naar huis gaan...
O ja, NOG een tip... Je kunt niet meteen je oude kleren weer aan omdat je buik nog lekker dik is de dag erna, zorg dus dat je in elk geval een positie of joggingbroek bij hebt die je ook met dikke buik past
OF......Je stapt gewoon ff in de auto en rijdt naar de Hema, waar ze WEL pyjamabroeken hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben al aan het online shoppen. Maar ik vind Wkamp wel duur zeg!
. Ik ga maar eens snuffelen bij H&M ofzo.
Bah, wat scherp.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef PureEvil het volgende:
OF......Je stapt gewoon ff in de auto en rijdt naar de Hema, waar ze WEL pyjamabroeken hebbenEn dan kun je gelijk ff die stroop halen
![]()
Ja je hebt misschien ook wel gelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:48 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon een positiebroek meenemen joh... Die zie je amper, je stapt vanuit je bed in de rolstoel en vervolgens vanuit rolstoel in auto... Niemand die je ziet.
Hope so:Pquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:43 schreef flugeltje het volgende:
Die navel komt wel weer terug
Enne er zijn maar heel weinig mensen die prachtig opgemaakt in het kraambed bevallen, ik geloof dat alleen kleurdoosje er apetijtelijk uitzag
Weet je wat mensen zien als je uit het ziekenhuis vertrekt? De trotse glimlach op het gezicht van JD als ie je duwt, jouw stralende "ik ben mama gezicht" en die maxicosi met prachtige baby die je op je schoot hebt staanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah, wat scherp..
[..]
Ja je hebt misschien ook wel gelijk.
.
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je wat mensen zien als je uit het ziekenhuis vertrekt? De trotse glimlach op het gezicht van JD als ie je duwt, jouw stralende "ik ben mama gezicht" en die maxicosi met prachtige baby die je op je schoot hebt staan
Deze opmerking erachteraan doet 't m Fluugquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:52 schreef flugeltje het volgende:
Zelf zag ik de wallen wél zitten overigens
Jep, ik had wel gebroken vliezen, maar weet je hoeveel vocht een klein babyluiertje opneemt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:12 schreef PureEvil het volgende:
Maar Asy, had jij dan geen gebroken vliezen? Kan me voorstellen dat het ziekenhuis er neit happig op is om met een dweil achter je aan te lopen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jep, ik had wel gebroken vliezen, maar weet je hoeveel vocht een klein babyluiertje opneemt?![]()
Mijn vlos gaf het als tip: gewoon zo'n mini-luiertje in je onderbroek. Want je kraamverband is binnen 2 tellen doorweekt
Jepquote:
Dat heb ik nu...de werkster flink aan het poetsen, ik laptoppen. Maar hey, ik werk 36 uur en de baby slaapt, give me a breakquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:48 schreef covie het volgende:
Ik vind het vreselijk als de schoonmaakster er is als ik ook vrij ben.
Dan durf ik zowat niet te luieren.![]()
Leuk zo om te lezen waar jullie je druk om maken ivm die tas!![]()
Zo echt welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jep
Ik vond het ook een briljante tip Enfermera!
Schrijf maar vast in je boekje met allemaal handige tips
Hier ook gebroken vliezen en zelf gelopen naar boven. Had gewoon zo'n verband in.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:12 schreef PureEvil het volgende:
Maar Asy, had jij dan geen gebroken vliezen? Kan me voorstellen dat het ziekenhuis er neit happig op is om met een dweil achter je aan te lopen
Nope, ik vind het nog maar vaag allemaal. Besef het af en toe wel, af en toe niet dat ik zwanger ben. Zal vanavond wel anders worden als ik het mijn ouders vertel... Hoop ik. Nouja, en anders zal die buik 't wel duidelijk maken toch!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:41 schreef Kersjes het volgende:
Whaaaahhhhh, het overvalt me ineens weer: we krijgen een baby![]()
![]()
![]()
Beseffen jullie dat wel, dames? Een baby, een heus klein frummeltje. Oooooow, ik smelt bij het idee.......
Wauw. Ja idd. Te bizar. Einde van het jaar ben ik gewoon moeder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:45 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb het ook niet vaak hoor Enfermera, maar soms word ik ineens gegrepen door zo'n allesoverweldigende blijdschap. Ik mag straks weer mijn baby knuffelen. MIJN baby!! Zoveel en zo lang als ik wil
Ik geef ook alleen de datum door en het tijdstip. De rest ziet ie daar welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij gaan in april. Heb gezegd dat ik mn lief mee wil hebben, zodat hij weet waar hij heen moet. Dat er mogelijk filmpjes enzo bijzitten over bevallingen en keizersnede ehb ik maar even achterwegen gelaten, dan moet ik straks alleen..
Het kan altijd erger...De mijne viel flauw bij de partneravond van de pufcursus. En toen was de mevrouw alleen nog maar aan het vertellen over de bevalling, zonder bijhorende beeldenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:52 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij gaan in april. Heb gezegd dat ik mn lief mee wil hebben, zodat hij weet waar hij heen moet. Dat er mogelijk filmpjes enzo bijzitten over bevallingen en keizersnede ehb ik maar even achterwegen gelaten, dan moet ik straks alleen..
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het kan altijd erger...De mijne viel flauw bij de partneravond van de pufcursus. En toen was de mevrouw alleen nog maar aan het vertellen over de bevalling, zonder bijhorende beeldensluipt weer weg uit dit topic
Nee dat nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:01 schreef Kersjes het volgende:
Estrys, wat erg![]()
Spannend Sonnetje! Heb je geen popcorn gekocht voor het publiek morgen?
Dat is je straf omdat je afgelopen dagen ons zo lekker gemaakt hebt met je merci'tjesquote:
Hihi jaaa dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:49 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat we krijgen een kindje gevoel *met heel erg veel vlinders in mn buik* overvalt me hier ook af en toe. Heerlijk! Dan zit ik echt met een big smile op mijn gezicht. Nog maar 4 maandjes! Een baby! Helemaal van ons!
Wij doen dat ook niet. Sowieso werkt iedereen zo'n beetje op de tijden van de echo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef KatyM het volgende:
Ik neem nooit iemand mee, behalve m'n vriend dan natuurlijk. Hoeft voor mij niet. Ze mogen daarna de foto's bewonderen
Wij gaan dan wel 's avonds vaak, maar het duurt 10 minuten (en eerst altijd een kwartier wachten) en daar moeten mensen dan een uur voor rijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij doen dat ook niet. Sowieso werkt iedereen zo'n beetje op de tijden van de echo.
En de geslachtsecho moest een verrassing zijn dus konden opa's en oma''s ook niet mee
Jeeeeh eindelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:24 schreef Asyniur het volgende:
Whiiiiieeee!
Jullie mogen 1x raden wat er hier nu actief is (en overuren gaat maken komende dagen)!
Ow en hier gaan bij de controles manlief en peuter mee en bij de echo's alleen manlief.
Bureau eruit, kitten, gaten dichtmaken, voorstrijken, schilderen, behangen, lamp ophangen. Voorzetraam erin. Zoiets?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:42 schreef Zoë23 het volgende:
KatyM
Nee klinkt idd als een leuk kdv!
Had t zelf ook niet erg gevonden hoor, maar m'n moeder en zus willen graag oppassen
Haha kan me voorstellen dat hij die schermen er nog even wil laten staan
Moet er veel gebeuren?
Estryshaha
Asy
Zal jullie niet meer lekker maken met chocolalekker babywasjes draaien!
Thanks sopho
M'n vriend ging mee met de echo's.
Kan t me wel voorstellenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:38 schreef Enfermera het volgende:
Oh, en voor het geval ik erg pessimistich klink: ik ga er niet vanuit dat er iets mis is met mijn kleintje, maar ik ben verpleegkundige en weet iets te veel over wat er wel niet fout kan gaan met kindertjes, zwangerschappen, geboorten, etc.Dus ja. Dan ga je je wel eens zorgen maken terwijl dat niet hoeft.
Oh leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Kan t me wel voorstellen
Ik stel de vk allerlei vragen die ze nog niet eerder kreeg :p vind ze wel leuk praten over andere dingen (dat is de enige mogelijkheid dat ik dr even rustig kan spreken, controles enz gaan altijd snelsnelsnel)
Heb je al ideeën voor kleuren/behang enz?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:43 schreef KatyM het volgende:
[..]
Bureau eruit, kitten, gaten dichtmaken, voorstrijken, schilderen, behangen, lamp ophangen. Voorzetraam erin. Zoiets?
Alleen is dat niet zo'n frutje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:31 schreef flugeltje het volgende:
De ouders van nu lag net op de mat....
Nu wil ik m'n Pieterke
[ afbeelding ]
Waarom valt m'n oog daarna meteen op "we slapen niet meer samen"?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:31 schreef flugeltje het volgende:
Nu wil ik m'n Pieterke
[ afbeelding ]
Ahhhwwww!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:31 schreef flugeltje het volgende:
Nu wil ik m'n Pieterke
[ afbeelding ]
haha dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:58 schreef Kersjes het volgende:
Kuukske, daarmee bedoelen ze vast dat de baby tegenwoordig in zijn eigen bed slaapt. De relatie tussen de ouders is nog steeds top, ze hebben het elke nacht gezellig in bed![]()
Komt goed!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Nu onderweg naar t ziekenhuis. heb de bibbers.
Succes!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Komt goed Sorboquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Oow! Zo!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:58 schreef Kersjes het volgende:
Kuukske, daarmee bedoelen ze vast dat de baby tegenwoordig in zijn eigen bed slaapt. De relatie tussen de ouders is nog steeds top, ze hebben het elke nacht gezellig in bed![]()
Mijn god, élke nacht?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:58 schreef Kersjes het volgende:
Ugh, die is viesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik zit aan de patatje joppie chips
Kun je niet een beetje frutten met de rand van je legging over dat snijdende randje van je rokje?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Nog 20 minuutjes, ik ben ka-pot!![]()
Supertof rokje aangedaan vanmorgen, maar die snijdt toch nogal helemaal onderaan mijn buik, dus mijn buik voelt ook niet tof![]()
Ben geneigd om hem nú al uit te trekken, maar om hier nou in mijn legging te gaan zitten
Ik heb vandaag als verrassing steeds foto's opgestuurd gekregen van ons huis, wat meneer helemaal aan het schoonmaken is (quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Geweldig he gerbera!
Ik heb mijn dreumes ook net verteld dat ik verliefd op m benmijn knuffelkont
en ik dacht ook t zelfde net, over 2 jaar heb k weer zo'n leuke 19 maanden oude dreumes
![]()
Ik ben moe, heb net opgeruimd (een poging gedaan tot iig...kind heeft niet geslapen, dus gaat wat lastiger...) Achterstallig onderhoud
Relaxed!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag als verrassing steeds foto's opgestuurd gekregen van ons huis, wat meneer helemaal aan het schoonmaken is (er is vast iets met hem, of zou hij ook mijn nesteldrang hormonen hebben?
) met de mededeling dat ie alleen boven niet gedweild heeft
Nou is dat ook wel héél erg welkom na afgelopen weekmaar toch
Ik zit nu aan de bolognese ribbelchipsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik zit aan de patatje joppie chips
He jeetje johquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Nog 20 minuutjes, ik ben ka-pot!![]()
Supertof rokje aangedaan vanmorgen, maar die snijdt toch nogal helemaal onderaan mijn buik, dus mijn buik voelt ook niet tof![]()
Ben geneigd om hem nú al uit te trekken, maar om hier nou in mijn legging te gaan zitten
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh nog even eenmoment.. vanmorgen, muppet nog even lekker kroelend in bed... trekt ze ineens hard de deken van me af, trekt mijn shirt omhoog, prikt in mijn boob (
) en geeft een kusje op haar zusje (mijn pens dus)
incl. het gebaar voor zusje
Zomaar uit zichzelf....echt zucht, veeg me dan maar op hoor... ik krijg er dus gewoon nóg zo één.....
Uhm, alles was goed dus?quote:
We zagen het hartje knipperenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhm, alles was goed dus?Of is dit codetaal van hier dat ik nog niet ken
OMG OMG OMG OMG het gaat echt gebeurenquote:
Bizar! Jeetje. Ja, het is echt onzin. Volgens mij is het net als bij huisartsen, zolang ze in de buurt zitten moet het geen fuck uitmaken... Bizar he. Ja precies!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:13 schreef LeNeHe het volgende:
Sorbootje; super Dat je een hartje zag!![]()
Enfermera wat een onzin! Collega van mij is ook zwanger en vertelde een soortgelijk verhaal. Zij wil niet bij de andere vk in haar woonplaats omdat ze daar na het overlijden van haar kindjes heel slecht is opgevangen. Echt vreemd. Ik snap het wel als het een halfuur scheelt maar 1 minuut??
Thnx!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef Enfermera het volgende:
Ja, dingen als advil, ibuprofen enzo, dat zijn best heftige pijnstillers die echt schadelijk zijn tijdens je zwangerschap volgens mij (groep van de NSAID's). Paracetamol is wat dat betreft een zeer goede 1e keus pijnstiller zonder al te veel bijwerkingen, in vergelijking tot die groep.
Serieus?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:23 schreef covie het volgende:
Enfermera ik heb precies hetzelfde, de praktijk waar ik heen wilde is gewoon dichter bij dan de praktijk waar ik nu zitze werken niet binnen een straal van zoveel km, maar echt een vaste zone waarin de mensen terecht kunnen.
En voor de echo moet ik nu zelfs ruim een half uur rijden. Vanaf mijn werk een uur!
Slaat echt nergens op, en de praktijk sprak me ook helemáál niet aan. Maar gelukkig viel het toch mee en is de vk praktijk haske fijn. Toch stom dat je die keuze niet hebt.
Ben er ook zeker 2 weken chagrijnig over geweest
Goed zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef Skoap het volgende:
[..]
Thnx!
Ik had besloten na het lezen van dit artikel
http://mens-en-gezondheid(...)de-zwangerschap.html
Er maar 1 te nemen..
Zolang je maar niet meerdere dagen meerdere tabletten per dag gebruikt (dus bijv. 2 dagen 3x2 tabletten per dagquote:Bij therapeutische doses is er geen schadelijke invloed op het kind gevonden. Advies: Kan volgens het voorschrift kortdurend worden gebruikt.
Kijk ff goed of het wel klopt want bij mij deed het dus ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:39 schreef SacreCoeur het volgende:
ik keek eens voor de grap op dat knov.nl maar ik zou gewoon keus hebben uit 22 praktijken <8 km, dat is best veel?
Bizar.. Misschien meerdere locaties van dezelfde praktijk? Dat zag ik ook bij mij in de buurt namelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:56 schreef SacreCoeur het volgende:
zo te zien klopt het![]()
ik heb op postcode gezocht & dan <10km
Hebben ze dan niet gewoon een spreekuurlocatie bij jou in de buurt? Als ik op het kaartje hier kijk zie ik alle praktijken er dubbel of driedubbel opstaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bizar! Jeetje. Ja, het is echt onzin. Volgens mij is het net als bij huisartsen, zolang ze in de buurt zitten moet het geen fuck uitmaken... Bizar he. Ja precies!
Nou en dan klopt het nog niet eens.De plaatsnaam klopt gewoon niet! Terwijl daar wel zo'n blauw dingetje staat op het google maps kaartje... Maar het ligt ergens 30 km verderop, als ik de site aanklik van die praktijk
Anyhoo.... Het zal wel. Mutsen
Oh wacht dat moet ik niet zeggen, ik moet daar nog heen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:51 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat mensen zien als je uit het ziekenhuis vertrekt? De trotse glimlach op het gezicht van JD als ie je duwt, jouw stralende "ik ben mama gezicht" en die maxicosi met prachtige baby die je op je schoot hebt staan
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:41 schreef Kersjes het volgende:
Whaaaahhhhh, het overvalt me ineens weer: we krijgen een baby![]()
![]()
![]()
Beseffen jullie dat wel, dames? Een baby, een heus klein frummeltje. Oooooow, ik smelt bij het idee.......
Huhquote:
Ja, dat hebben ze ook.. daar heb ik op de site gekeken en mijn gegevens achtergelaten, daarom belde ze me. Maja. Vaagheid.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hebben ze dan niet gewoon een spreekuurlocatie bij jou in de buurt? Als ik op het kaartje hier kijk zie ik alle praktijken er dubbel of driedubbel opstaan.
Waar woon jij, dan kom ik daar wonen, heb ik tenminste meer keus!quote:
Sorbo heeft ook al een knipper hè, ja dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef Fieder het volgende:
Nog n maand voor 1e echoIs er bij 8,5 9 weken al n knipper te zien? Skoap jij was de 12e he? Ik wil nuuuhuu
Whaha nee XDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef Fieder het volgende:
t zit je niet mee he
![]()
Bedankt voor alle info over mvm allemaal. Heb me opgegeven, maandag gesprek. Eerste weken breng ik het zelf wel weg, later bij de voordeur. A la melkman van vroeger![]()
Nog n maand voor 1e echoIs er bij 8,5 9 weken al n knipper te zien? Skoap jij was de 12e he? Ik wil nuuuhuu
klopt, ik ben echt zooo benieuwd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef Fieder het volgende:
t zit je niet mee he
![]()
Bedankt voor alle info over mvm allemaal. Heb me opgegeven, maandag gesprek. Eerste weken breng ik het zelf wel weg, later bij de voordeur. A la melkman van vroeger![]()
haha inderdaad gewoon bellen hoor!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus?Wauw. Nou ik ga ze toch echt bellen maandag, even eigenwijs zijn
![]()
Kan me niks schelen. Dit is toch onzin? Marktwerking enzo, je moet toch keuze hebben? Blijkbaar dus niet... pfff.
Damn!wow. Nou idd, kan ik me helemaal voorstellen!
Nee met een doppler zoals ze je het hartje bij een eenling bij de vk laten horen gaat niet met een tweeling. Ja door elkaar inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef Kyara het volgende:
bijtje, kun je nu ook 2 hartjes horen? En hoor je die dan tegelijk/door elkaar?
vaag hoor... Nou mn man wilde al heel lief gaan bellen maandag dus we gaan t zienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef covie het volgende:
[..]
haha inderdaad gewoon bellen hoor!!
Gelukkig heeft het bij mij toch goed uitgepakt en is het toch een fijne praktijk, maar ik vind het ook echt wel belangrijk dat je je goed voelt bij de verloskundige(n)
Het is ook echt belachelijk dat die "zones" niet lijken te overlappen en je dus gewoon geen keuze hebt.![]()
Wat heeft iedereen hier steeds vroeg een echo zeg! Ik moest echt wachten tot de 12 weken!
Mogen jullie dan bij 12 allemaal fijn nog een keer?
Ik krijg hem zo vroeg vanwege de IUI, volgens mij rond 12 weken nog een keer. (dan wordt ook besloten of ik bij de gyn. moet blijven of niet)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef covie het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier steeds vroeg een echo zeg! Ik moest echt wachten tot de 12 weken!
Mogen jullie dan bij 12 allemaal fijn nog een keer?
Nee, hij was idd niet leuk, maar zo vaag gewoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mn droom was helemaal niet leuk hoor
Idd jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Klassiek droompatroon![]()
Nou ja gelukkig gaat dat niet echt gebeuren
Dat is nu!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oeh en over 24 uur weet k gewoon of we nog een jongetje krijgen of dat t een meisje is!
Oh leuk!!!quote:
quote:
Oh hehequote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:44 schreef Asyniur het volgende:
Ooh wat leuk Son! Een meisje!
Kuuks, zover was ik al maar ik bedoelde eigenlijk dat ik de serie nog nooit gezien heb
Nou he!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:16 schreef Gerberaatje het volgende:
We hebben hier echt een meisjes-baby-boom in Juli
Ik had geen gevoel erbij eigenlijk. Ergens dacht k meisje ivm andere zwangerschap (en paar keer gedroomd erover).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:13 schreef covie het volgende:
Leuk Son!!!![]()
Wat dacht je van tevoren? Ook een meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |