quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:02 schreef Mangostine het volgende:
Zou lachen zijn als je maandag terugkeert op je werk met een ontplofte buik, en dan de reacties afwachten
Ik vond dat piesen in die opvangkannen echt wel een gedoe... Dat die kratten voor de deur stonden vind ik niet zo boeiend, ik woon langs een doorgaande weg vanaf het centrum dus volgens mij wist half Tilburg het welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:10 schreef covie het volgende:
Oh over MvM ik vond het helemaal niet zo'n gedoe.
Elke vrijdag hebben ze de kratten achter de poort gezet, zodat het niet echt te zien was.
En op het werk enzo hoeft helemaal niet, gewoon alleen thuis.
Je kan minstens elk ochtend en avond plasje opvangen. Dat is tenminste iets!
Ja met een heel groot logo en een omroepsysteem op het dakquote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:31 schreef Mangostine het volgende:
Wat ik me wel afvroeg, komen ze dan met een auto met logo? Want dan zijn je buren er ook meteen achter
Heulll veel raars.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:44 schreef Kuukske het volgende:
. Mogguh. Zo maar Es' opstaan en kijken wat jullie gespuid hebben vanochtend
Geeft niet johquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja hoi, even bijna op mijn tandvleestussen de drukte door!
(werk 4 dagen deze week en gisteren ook nog pas om half 10 thuis
) dus ik ben niet helemaal bijgelezen en ga dat vandaag ook niet raken. Maar dacht, ik geef even een teken van leven
Alles goed hier!! Alleen moe.... maar das niet zo gek!! Nog tot half 5 en dan heb ik weer 3 dagen met mijn dametjeen dan nog 2 heel relaxte weekjes voor mijn vakantie, dus ik trek me er wel doorheen.
Whahaha jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:02 schreef Mangostine het volgende:
Ja lol, dat ze als zo'n carnavalsstoet de straat in komen rijden
Moet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:10 schreef PureEvil het volgende:
Mogguh!
ik ben er ook weer![]()
Sorbo, succes vanmiddag![]()
SupremeEvil, hoop dat de uitslagen goed zijn, en succes met het niet eten/drinken..
Komt goed toch![]()
Jeeeee, ik ben vrolijkHeb vanochtend in een deuk gelegen omdat mijn man zich morgen moet verkleden als kikker
I know I know.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ja Sorbo heeft de echoben heel erg benieuwd!! En als er nog niets knippert, geen zorgen hè!!! Je zit net op het randje qua termijn namelijk
![]()
Heb je laatst Nick tegen Simon gezien? Simon trok z'n broek uit. Was leuk! Meer is ook niet meer blijven hangen van het programma.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:13 schreef flugeltje het volgende:
SorboOf moet ik nananu zeggen?
En idd de Volendam kliek is best wel gezellig, al ben ik eigenlijk meer fan van Kees Tol dan van de rest... Hij kon er vannacht niet bij zijn ivm verplichtingen elders
Nú al een handig heertje of dametje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
I know I know.
Ik maak me geen zorgen, want het is druk in mijn buik. Wordt van alles verschoven en herschikt.
WTF!? En dát heb ik niet gezien???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je laatst Nick tegen Simon gezien? Simon trok z'n broek uit. Was leuk! Meer is ook niet meer blijven hangen van het programma..
[..]
Nú al een handig heertje of dametje..
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:15 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
WTF!? En dát heb ik niet gezien???
Die megafoonquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, mn droom? Of die megafoon?
Hihi geeft niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die megafoon![]()
Zit.op mn telefoon dus je hele quotepost quote wat lastig als k er een hoop uit.moet halen
Hij leek net langer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |