De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(( 1 + ( MaxHP * 3 - CurrentHP * 2 ) * Catch-Rate * Ball-Rate * Status ) / ( MaxHP * 3 )) / 256 = ... * 100 = Capture-rate in procenten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geef ons nog eens een mooie formule dan.
Het is een fucking pokemon formule, awesome toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:44 schreef twi het volgende:
Ik vraag om een formule en je komt met Pokémon? Serieus?
Maar hij is niet mooi. Hij ziet er bijna net zo lelijk uit als van die economieformulesquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is een fucking pokemon formule, awesome toch?
Ja, zal ik hem even in mooi latex zetten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar hij is niet mooi. Hij ziet er bijna net zo lelijk uit als van die economieformules
Ja, doe dat maar eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, zal ik hem even in mooi latex zetten?
Dat is een taal voor formules, geen sm meesteres pakje
Je moet welquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef kutkloon7 het volgende:
De capture rate is gelijk aan:
metde maximale HP
de HP op het moment van de vangpoging
de catch rate
de catch rate van de bal
getal afhankelijk van de status
Zo, watertornado, kan je je even op aftrekken
Sorry, heb hem even verbeterd, en geile breuken toegevoegdquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet welgebruiken i.p.v.
![]()
Nu nog de subscriptjes recht zetten en dan heb je een pluim van de juf verdiend!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sorry, heb hem even verbeterd, en geile breuken toegevoegd
Dat kan ik niet, jufquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu nog de subscriptjes recht zetten en dan heb je een pluim van de juf verdiend!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer zojuist een hoofdletter 1 te typen. Ik ben officieel gaar.
Ik heb het vak (???) ook nooit gekregen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, juf
Ik heb het vak nooit gevolgd waarbij ik latex moet leren, het is de schuld van de universiteit
Trouwens, wie ben jij? Jij schijnt ook op de radio49 meet te zijn geweest, maar ik heb geen flauw idee wie je bentquote:
Wij hebben computergebruik, dan leer je latex en mathematica en vast nog wat dingen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het vak (???) ook nooit gekregen.
Zelfs na een foto van je gezien te hebben heb ik ook geen idee wie jij bent, maar ja---ik was daar wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, wie ben jij? Jij schijnt ook op de radio49 meet te zijn geweest, maar ik heb geen flauw idee wie je bent(no offense hoor, ik kende de meesten niet).
Bedankt benzin.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
DIt soort latex (laateg) spreek je ook anders uit dan jouw favoriete latex
WT stond Snarf te hosselen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, wie ben jij? Jij schijnt ook op de radio49 meet te zijn geweest, maar ik heb geen flauw idee wie je bent(no offense hoor, ik kende de meesten niet).
Ben best trots dat ik het vol houd eigenlijk, doe het netjes. Heb zelf vooral last van mijn armen en een klein stuk van mijn rugquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt benzin.
Hoe gaat je training? Ik heb best spierpijn bij mijn ribben.
[..]
WT stond Snarf te hosselen.
Ik schijn nogal onopvallend te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs na een foto van je gezien te hebben heb ik ook geen idee wie jij bent, maar ja---ik was daar wel.
Was snarf op de radio49 meetquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt benzin.
Hoe gaat je training? Ik heb best spierpijn bij mijn ribben.
[..]
WT stond Snarf te hosselen.
Nooit pokemon gespeeld?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me echt dom nu, ik begrijp heulgaar niks van die formules.
Ik weet niet wat ik vandaag met m'n push-ups heb gedaan, maar ik heb ineens last van m'n achillespees erdoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben best trots dat ik het vol houd eigenlijk, doe het netjes. Heb zelf vooral last van mijn armen en een klein stuk van mijn rug
jij was op de meet???quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik schijn nogal onopvallend te zijn. (Of was je gewoon heel dronken?) Heb je een foto, dan weet ik of ik nog weet wie jij bent?
[..]
Was snarf op de radio49 meet?
TBH is het beter als je een meisje kan versieren. Nerd zijn is cool, maar niet cool genoeg om dat gat te compenserenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me echt dom nu, ik begrijp heulgaar niks van die formules.
Goed bezig. Wel volhouden kerel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben best trots dat ik het vol houd eigenlijk, doe het netjes. Heb zelf vooral last van mijn armen en een klein stuk van mijn rug
Laat maar, ik bedoel de Royco meet. En daar was jij niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik schijn nogal onopvallend te zijn. (Of was je gewoon heel dronken?) Heb je een foto, dan weet ik of ik nog weet wie jij bent?
[..]
Was snarf op de radio49 meet?
Jij doet ook de 100 push-ups challenge?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vandaag met m'n push-ups heb gedaan, maar ik heb ineens last van m'n achillespees erdoor
Nu moet je huilen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
Zoals ik al verwachten geen enkele match bij het speeddaten.
Pff ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij doet ook de 100 push-ups challenge?
Ik had gisterochtend een biceps die trok (nee, niet zo, viespeuk, een trekkende spier, dat noem je toch zo? als een spier zich steeds even samentrekt terwijl je dat helemaal niet wil?). Vaaaaag, ik kon er niet door slapen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vandaag met m'n push-ups heb gedaan, maar ik heb ineens last van m'n achillespees erdoor
Ja wil jij mij troosten?quote:
Nee, maar doe af en toe thuis op niet-sportschooldagen wel eens wat, waaronder push-ups.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik denk dat ik die zo wel kanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel kun je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar doe af en toe thuis op niet-sportschooldagen wel eens wat, waaronder push-ups.
Bewijs maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik denk dat ik die zo wel kan
Jammer Tijn. Je hebt in ieder geval wat ervaring opgedaan.quote:
Like a baws.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik denk dat ik die zo wel kan
Goed bezig twi. Je hebt echt discipline. Mag ik daar wat van hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar doe af en toe thuis op niet-sportschooldagen wel eens wat, waaronder push-ups.
Waarom niet? Dus jij laat mij gewoon maar huilenquote:
Ik discipline, hahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed bezig twi. Je hebt echt discipline. Mag ik daar wat van hebben?
Daar ging het omquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer Tijn. Je hebt in ieder geval wat ervaring opgedaan.
Mijn bovenlichaam weegt gewoon niksquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[...]
Like a baws.Netjes hoor, ik haalde de 20 niet eens vorige week.
[...]
Neenquote:
Patspost.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik discipline, hahaIk zit er over te denken 5x in de week te gaan, 3x heeft te weinig resultaat. Maar dan moet ik de cardio/kracht maar per dag af gaan wisselen in plaats van beiden tegelijk, anders wordt 't wat veel.
Niet geschoten is altijd mis, toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ging het omen het was wel leuk dus ga het zeker nog een keer doen
Heheh, dat helpt ook wel ja. Ik ben vrij chunky, extra zwaar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn bovenlichaam weegt gewoon niks
Koffiequote:
Dat sowieso en oefening baart kunstquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patspost.![]()
Maar ik meende het echt. Zoveel kilo al kwijt en gewoon door blijven gaan met bewegen en gezond eten. Ik heb daar bewondering voor.
[..]
Niet geschoten is altijd mis, toch?
Dank voor de opbeurende woorden, ik kan vanavond weer rustig slapen. Naast een mooie vrouw.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
TBH is het beter als je een meisje kan versieren. Nerd zijn is cool, maar niet cool genoeg om dat gat te compenseren
Saai mannetje ben je dan...:Pquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank voor de opbeurende woorden, ik kan vanavond weer rustig slapen. Naast een mooie vrouw.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Patspost.![]()
Maar ik meende het echt. Zoveel kilo al kwijt en gewoon door blijven gaan met bewegen en gezond eten. Ik heb daar bewondering voor.
Wieso? Omdat ik die formules niet begrijp?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Saai mannetje ben je dan...:P
Sowieso slecht idee om cardio/kracht op dezelfde dag te doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik discipline, hahaIk zit er over te denken 5x in de week te gaan, 3x heeft te weinig resultaat. Maar dan moet ik de cardio/kracht maar per dag af gaan wisselen in plaats van beiden tegelijk, anders wordt 't wat veel.
Ach zo lang je daarna maar niet in een koud bad gaat is alles goed dat schijnt pas slecht te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso slecht idee om cardio/kracht op dezelfde dag te doen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zodat ik ook een keer naar 'm toe kom om heel hard iets heel hards tegen zijn hoofd te gooien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik schat van niet. Waarom blijf je maar proberen bij Joysa?
Koud bad? Wat??quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo lang je daarna maar niet in een koud bad gaat is alles goed dat schijnt pas slecht te zijn
Hehe. Hij is goed he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, ik dacht bij dikste poes toch aan iets anders
Omdat je vanavond alleen maar rustig gaat slapen terwijl je een lekker wijf naast je hebtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wieso? Omdat ik die formules niet begrijp?
Het is dan ook meer peppi-en-kokki krachttraining in circuitvorm dan echt gewichten drukken. Ik zit voorlopig nog wel vast aan een overgroot deel cardio.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Dat durf jij echtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zodat ik ook een keer naar 'm toe kom om heel hard iets heel hards tegen zijn hoofd te gooien.
Ja dat schijnt slecht te zijn afkoeling kan een shock veroorzaken las ik op internet van de weekquote:
Die is wel briljant, ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, ik dacht bij dikste poes toch aan iets anders
Hoever kwam je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef kutkloon7 het volgende:
ok, ik was een beetje overmoedig met mijn "kan ik zo wel doen" over die pushups
Waarom?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het is dan ook meer peppi-en-kokki krachttraining in circuitvorm dan echt gewichten drukken. Ik zit voorlopig nog wel vast aan een overgroot deel cardio.
Zeg, ik heb 'm zelf gevonden jaquote:
Bij de 65 moest ik even pauzeren en boeren omdat ik net idioot veel melk en chocomel heb gedronken, daarna nog een keer gepauzeerd bij 80. Maar vooral omdat ik last van mijn buikspieren had.quote:
42quote:
Dan ben ik volgende week nog bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat durf jij echtje best een grote mond zo veilig achter je computertje in maar IRL durf je niet.
WTF heb je eigenlijk tegen mij? Kom op zeg dat nu eens.
Kom op zeg het.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan ben ik volgende week nog bezig.
Jij kent joy nog niet zo lang he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
Dat durf jij echtje best een grote mond zo veilig achter je computertje in maar IRL durf je niet.
Ja, sorryquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je vanavond alleen maar rustig gaat slapen terwijl je een lekker wijf naast je hebt
Omg ik zie nu pas dat jouw kopje koffie een smileyface heeftquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke bitch? *tuurt aan de horizon* nope, zie er geen hoor
Omdat ik prioriteit stel aan vet kwijt raken boven spieren kweken. Gebruik nu dat circuit om überhaupt wat kracht te krijgen zodat ik niet met alleen een bar zonder gewichten hoef te beginnenquote:
Nee, maar ik weet vrij zeker dat ze niet durft IRLquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij kent joy nog niet zo lang he?
Waarom? Omdat jij dat wil. Wat denk jezelf?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter tyf je op met kut posts altijd.
Dat nu pas zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg ik zie nu pas dat jouw kopje koffie een smileyface heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat nu pas zien
O nee, ik word DrommelMensen die seks hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet vrij zeker dat ze niet durft IRL
Ik nu pasquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef Sinosappel het volgende:
Indeed.quote:
Zaterdagquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten dan?
Zal ik eens laten zien dat ik niet anders ben IRL.
Hehe, ja anders had ik wel wat anders genomen als uiquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En Joysa uiteraard.
Volgens mij ga je het speeddaten leuker vinden kerelquote:
Een magnetron met smileyface?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe, ja anders had ik wel wat anders genomen als ui
Je denkt dat ik carnaval opgeef voor jou?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een magnetron met smileyface?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een magnetron met smileyface?
oh dat denk ik wel ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij ga je het speeddaten leuker vinden kerel
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je denkt dat ik carnaval opgeef voor jou?
Ik krijg alleen maar interieur afbeeldingen te zien??quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef Barbusse het volgende:
Best rare hits krijg je als googled op afbeeldingen voor Magnetronkoffie...
[ afbeelding ]
Luxequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb mazzel, er komt een nieuwe sportschool bij mij om de hoek. No more excuses for meeeee!!
Dat komt zeker omdat je mij saai vind he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar interieur afbeeldingen te zien??
Geen lekkere hockeymeisjes voor mij
Ik ben saai, dus andere mensen saai noemen is een manier voor mij om m'n eigen saaiheid van me af te schreeuwenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt zeker omdat je mij saai vind he?
Jij bent ook saai.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt zeker omdat je mij saai vind he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat maakt je niet minder saai daardoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben saai, dus andere mensen saai noemen is een manier voor mij om m'n eigen saaiheid van me af te schreeuwen
Noesquote:
Ach, mensen vinden tegenwoordig teveel dingen en mensen te snel saai.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben saai, dus andere mensen saai noemen is een manier voor mij om m'n eigen saaiheid van me af te schreeuwen
Bah.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
Had je eerder vandaag niet genoeg reacties erop gehad dat je 'm nog een keer post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
als een discussie over saaie mensen, leuker is dan een echt leven leidenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef Barbusse het volgende:
Wanneer wordt iemand als saai bestempeld eigenlijk?
jij saaiquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef Barbusse het volgende:
Wanneer je niet interessant bent. Graag alleen interessante mensen in mijn PM!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef Barbusse het volgende:
hahaha scherp joysA!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Had je eerder vandaag niet genoeg reacties erop gehad dat je 'm nog een keer post?
donderdag 16 februari 2012 @ 22:42:23quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef Barbusse het volgende:
Na die spoiler met die kitten raak ik heloefs spoilers liever niet meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.![]()
Nou ja, dat kunnen mensen saai vinden natuurlijk. Ik gelukkig niet, anders zou ik maar een kutleven hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij saaiman jij woont op Malta en bent pokermeester dat is alles behalve saai
Ik zou nu een excuus kunnen verzinnen, maar ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Had je eerder vandaag niet genoeg reacties erop gehad dat je 'm nog een keer post?
Wat is deze, Sinos met droge mannenhumor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
donderdag 16 februari 2012 @ 22:42:23
Voorspelbaarheid is ook saaiquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tof dat je het eerlijk zegtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou nu een excuus kunnen verzinnen, maar ja.
Kijk hem doen alsof ie mij niet kentquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is deze, Sinos met droge mannenhumor.
Gaat het om het design? Want dat vind ik behoorlijk basic. En hoe gaat dit views genereren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.
dat is waarquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, dat kunnen mensen saai vinden natuurlijk. Ik gelukkig niet, anders zou ik maar een kutleven hebben
Nu de praktische implementatie nog in elkaar draaien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
Ik vind het best niet saai dat ik een oplossing heb gevonden voor het OV chipkaart probleem.
Ja dit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat het om het design? Want dat vind ik behoorlijk basic. En hoe gaat dit views genereren?
En het bestaat al.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dit.
Als ik dit zou zien in de app store zou ik het niet downloaden
Humor was bekend, maar zo'n breed scala. Kijk uit, straks ga je nog van Britse grappen houden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
Kijk hem doen alsof ie mij niet kent
ok... pimpen met bloemetjes dus =D toch nog een beetje vrolijkheid in dat OV !quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dit.
Als ik dit zou zien in de app store zou ik het niet downloaden
weltrustenquote:
Neh, hij wil dat je je sim kaart kan gebruiken als ov chip ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En het bestaat al.
http://itunes.apple.com/nl/app/ov-chipstatus/id322681138?mt=8
oeh sensatie...!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi probeert Sinos te hosselen. Wat is deze?
Oud nieuws, Kaneel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi probeert Sinos te hosselen. Wat is deze?
Gaat niet om het design eigenlijk, dat wordt toch heel simpel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat het om het design? Want dat vind ik behoorlijk basic. En hoe gaat dit views genereren?
SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
scherpquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
welk ov chipkaart probleem?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
Ik vind het best niet saai dat ik een oplossing heb gevonden voor het OV chipkaart probleem.
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welk ov chipkaart probleem?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat niet om het design eigenlijk, dat wordt toch heel simpel.
We moeten alleen de indruk wekken dat we het druk aan het ontwikkelen zijn dit ding, wat niet zo is.
Dus een screenshot van de app helpt mee aan de geloofwaardigheid.
Het is meer wat je er mee kan wat het succesvol moet maken.Sorry, ik zie er geen succes in.SPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat niet om het design eigenlijk, dat wordt toch heel simpel.
We moeten alleen de indruk wekken dat we het druk aan het ontwikkelen zijn dit ding, wat niet zo is.
Dus een screenshot van de app helpt mee aan de geloofwaardigheid.
Het is meer wat je er mee kan wat het succesvol moet maken.Lekker privacy gevoelig ik denk echt dat mensen dat willenSPOILER: lang verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Lang verhaal?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel voor ik vertel aan jou dat je je OV chipkaart niet meer nodig hebt voor in de trein, alleen je telefoon moet je altijd bij je hebben, vervolgens hoef je alleen maar te gaan naar een site en je aan te melden en een account te maken en je persoonlijke gegevens op te geven en toestemming te geven dat wij jou telefoon mogen volgen, als dank voor je medewerking vergoeden we de helft van je kosten
En je hoeft je nooit meer zorgen te maken voor dat je vergeet uit te checken of teveel betaalt want we kunnen je telefoon precies volgen en weten dus precies welke traject je aflegt, mocht je je telefoon kwijt raken heb je hem ook snel weer terug want we kunnen hem lokaliseren, opladen kan je tegenwoordig gewoon doen via een app op je telefoon
en als niemand je in je interesses kan vinden ben je een buitenbeentje... of pervers hahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
Je bent in veel gevallen saai als een ander zich niet kan vinden in jouw interesses
Dat mensen nogal wel eens willen vergeten in of uit te checken, of als je per trein reist dat je niet kan reizen omdat je minder dan 10 euro op je kaart hebt staan in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welk ov chipkaart probleem?
Het gaat om de creativiteit natuurlijk op zo'n opleiding, dus op zich wel een aardig idee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lang verhaal?
Klinkt goed, alleen een beetje onrealistisch
En dat weegt op tegen altijd gevolgd kunnen worden. Beveiliging? Privacy?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mensen nogal wel eens willen vergeten in of uit te checken, of als je per trein reist dat je niet kan reizen omdat je minder dan 10 euro op je kaart hebt staan in.
Enig idee hoe snel je accu leeg zou zijn als je toestel de hele tijd uit moet zoeken waar het is en dat door moet sturen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
Stel voor ik vertel aan jou dat je je OV chipkaart niet meer nodig hebt voor in de trein, alleen je telefoon moet je altijd bij je hebben, vervolgens hoef je alleen maar te gaan naar een site en je aan te melden en een account te maken en je persoonlijke gegevens op te geven en toestemming te geven dat wij jou telefoon mogen volgen, als dank voor je medewerking vergoeden we de helft van je kosten
En je hoeft je nooit meer zorgen te maken voor dat je vergeet uit te checken of teveel betaalt want we kunnen je telefoon precies volgen en weten dus precies welke traject je aflegt, mocht je je telefoon kwijt raken heb je hem ook snel weer terug want we kunnen hem lokaliseren, opladen kan je tegenwoordig gewoon doen via een app op je telefoon
Meh, zo kan ik ook wel mooie dingen verzinnenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat om de creativiteit natuurlijk op zo'n opleiding, dus op zich wel een aardig idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je op die site toch ook "inchecken". Want telefoon altijd volgen zou dus betekenen dat ik straks ook moet betalen terwijl ik gewoon met de auto ga. Dus het inchecken los je niet op. Het opladen is wel handig, maar eigenlijk is dat ook niet echt een probleem.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mensen nogal wel eens willen vergeten in of uit te checken, of als je per trein reist dat je niet kan reizen omdat je minder dan 10 euro op je kaart hebt staan in.
Ik hengel hun gegevens ook nog niet binnen, ze kunnen zich alleen aanmelden voor het project door hun mail achter te laten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker privacy gevoelig ik denk echt dat mensen dat willen
ik heb automatisch opwaarderen.... laatste probleem opgelostquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Gevolgd wordt je sowieso al.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat weegt op tegen altijd gevolgd kunnen worden. Beveiliging? Privacy?
huh?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja hallo ik was aan het lezen mevrouwtje!
Heerlijk, vertoeven in de mediterranneequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat is waarmaar de meeste mensen zullen niet zo snel verhuizen naar het buitenland. Jij, peu en El-Mata zijn de enige drie die zoiets ook daadwerkelijk doen
Tsja, zo kun je ook wel bedenken dat wanneer je je batterij niet hebt opgeladen, je als 'ie uitvalt ineens aan het zwartrijden bent. Of dat de verbinding met de GPS satelliet in tunnels wegvalt, en dat het bij de gemiddelde smartphone tot enkele minuten kan duren voordat je het signaal weer terug hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
Enig idee hoe snel je accu leeg zou zijn als je toestel de hele tijd uit moet zoeken waar het is en dat door moet sturen?
Ow, dacht dat je je lange post weg had gehaald omdat er ineens een andere post voor in de plaats sprongquote:
Je bent ook student om te leren en niet om constant te horen hoe geweldig het wel niet is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je ook wel bedenken dat wanneer je je batterij niet hebt opgeladen, je als 'ie uitvalt ineens aan het zwartrijden bent. Of dat de verbinding met de GPS satelliet in tunnels wegvalt, en dat het bij de gemiddelde smartphone tot enkele minuten kan duren voordat je het signaal weer terug hebt.
Maar joh, laat 'm die problemen aanstippen in z'n project, het hoeven niet altijd compleet realistische ideeën te zijn, daar ben je student voor.
Dank u, daarnaast gaat het om pageviews, dus lezen 10.000 mensen het verhaal en vinden het bagger.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je ook wel bedenken dat wanneer je je batterij niet hebt opgeladen, je als 'ie uitvalt ineens aan het zwartrijden bent. Of dat de verbinding met de GPS satelliet in tunnels wegvalt, en dat het bij de gemiddelde smartphone tot enkele minuten kan duren voordat je het signaal weer terug hebt.
Maar joh, laat 'm die problemen aanstippen in z'n project, het hoeven niet altijd compleet realistische ideeën te zijn, daar ben je student voor.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:01 schreef kutkloon7 het volgende:
Sorry, nog een garpig plaatje, ik kan het niet laten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hoe ga je dit verspreiden dan? Mensen die het bagger vinden gaan het namelijk niet delen en dan kom je niet aan die views.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank u, daarnaast gaat het om pageviews, dus lezen 10.000 mensen het verhaal en vinden het bagger.
Maakt geen moer uit, pageview is al binnen gehengeld.
Maar zo'n ov chipkaart stuurt niet 24 uur per dag locatiedata naar zijn baasjequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
Daarna kunnen ze een account aanmaken via dezelfde instantie waar je je OV kaart hebt aangevraagd. Dus de privacy is niet meer in het geding dan als je een persoonlijke OV kaart aanvraagt.
In zo'n tunnel kan WiFi worden gebruikt voor plaatsbepaling of zouden de treinbedrijven extra steunzenders voor telefonie kunnen installeren, je kan ook lokaliseren via het telefoonnetquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef twi het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:01 schreef kutkloon7 het volgende:
Sorry, nog een garpig plaatje, ik kan het niet laten:JongetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Nou? Hoe doen ze dat precies? Hoevaak wordt je telefoon gelokaliseerd en hoe precies is dat? Hoeveel data is dit, en hoeveel energie vraagt dit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Gevolgd wordt je sowieso al.
Weet jij hoe de ANWB aan zijn file info komt vandaag de dag?
Vodafone, KPN, T-Mobile enz. zien precies waar al die telefoons stil staan op een snelweg.
Maar als jij dat aan het lezen bent en komt deze conclusie heb ik mijn doel allang bereikt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar zo'n ov chipkaart stuurt niet 24 uur per dag locatiedata naar zijn baasje
Don't know, don't care.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou? Hoe doen ze dat precies? Hoevaak wordt je telefoon gelokaliseerd en hoe precies is dat? Hoeveel data is dit, en hoeveel energie vraagt dit?
Hm. Lijkt me wel een belangrijk punt als je dit als "tracker" wilt gebruiken.quote:
Nu weet je waarom die pics van je om de zoveel tijd weer besproken wordenquote:
Nogmaals, ik ga het niet uitvoeren. Ik moet alleen zorgen voor redelijk verhaal achter de hoax.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Lijkt me wel een belangrijk punt als je dit als "tracker" wilt gebruiken.
Ik staar niet naar babyflessen hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu weet je waarom die pics van je om de zoveel tijd weer besproken worden![]()
Jij doet ons aan onze beste tijd denken
Ja, dat snap ik. Maar dan moet er wel een redelijk verhaal dus achter zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga het niet uitvoeren. Ik moet alleen zorgen voor redelijk verhaal achter de hoax.
Smoes 1: Wij kunnen jouw zo precies lokaliseren dat we die fout niet maken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dan moet er wel een redelijk verhaal dus achter zitten.
Want je hebt je al goed ingedekt door te zeggen dat het alleen voor treinverbindingen geldt. Moet het wel goed genoeg zijn om te snappen dat je in de trein zit en niet in de snelweg ernaast (of andersom!)
En met die smartphones is je batterij snel op, dat is onhandig want vanaf dat moment rijd je instant zwart. En als het als smoes werkt dan zinkt alles weg natuurlijk.
Die kan ik niet latenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dan moet er wel een redelijk verhaal dus achter zitten.
Want je hebt je al goed ingedekt door te zeggen dat het alleen voor treinverbindingen geldt. Moet het wel goed genoeg zijn om te snappen dat je in de trein zit en niet in de snelweg ernaast (of andersom!)
En met die smartphones is je batterij snel op, dat is onhandig want vanaf dat moment rijd je instant zwart. En als het als smoes werkt dan zinkt alles weg natuurlijk. dat zij twi al.
Hoe dan ook, als het niet geldt voor in de bus (of een compleet traject iin ieder geval) dan is het nutteloos en de bus lijkt me niet te integreren.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Smoes 1: Wij kunnen jouw zo precies lokaliseren dat we die fout niet maken.
Smoes 2: We zijn bezig met een lokalisatie systeem die geen energie vraagt van uw smartphone.
Smoes 3: U hoeft de telefoon niet eens aan te hebben, in ons nieuwe systeem zou eigenlijk het bijdragen van de SIM kaart al genoeg zijn.
En zo dek ik langzaam maar zeker alles af.
Oké, de kritiek begint terecht te wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Smoes 2: We zijn bezig met een lokalisatie systeem die geen energie vraagt van uw smartphone.
Smoes 3: U hoeft de telefoon niet eens aan te hebben, in ons nieuwe systeem zou eigenlijk het bijdragen van de SIM kaart al genoeg zijn.
Nou, en nu maar hopen dat ze niet gaat doorvragen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Smoes 1: Wij kunnen jou zo precies lokaliseren dat we die fout niet maken.
Dat reizen zonder in en uitchecken en voor de helft van de prijs moet ze uiteindelijk gaan lokken naar die site.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]Zo kan ik ook nog wel een paar dingen verzinnen.
Maar hoe gaat het nou views generaliseren?
Dit klinkt lekker betrouwbaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hoe. Je moet ergens beginnen en het moet zich op een of andere manier verspreiden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat reizen zonder in en uitchecken en voor de helft van de prijs moet ze uiteindelijk gaan lokken naar die site.
Covering bullshit with more bullshit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een beter idee heb ik ook niet, het is dat of een lamme klachtenbox.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, de kritiek begint terecht te worden
Hoe moet iemand die een site bezoekt doorvragen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, en nu maar hopen dat ze niet gaat doorvragen!
Dat is waar, mensen hebben een grafhekel aan die kaart en Nederlands zijn zo gierig als de tering dat als ze er lucht van krijgen minstens wat info er over willen zoeken. Maar hoe je dat balletje laat rollen is natuurlijk nog de vraag ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hoe. Je moet ergens beginnen en het moet zich op een of andere manier verspreiden.
Kweetniet, dacht dat je het ook moest laten zien aan een juf?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een beter idee heb ik ook niet, het is dat of een lamme klachtenbox.
[..]
Hoe moet iemand die een site bezoekt doorvragen?
Maar dat was toch juist het belangrijkste gedeelte van de opdracht?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, mensen hebben een grafhekel aan die kaart en Nederlands zijn zo gierig als de tering dat als ze er lucht van krijgen minstens wat info er over willen zoeken. Maar hoe je dat balletje laat rollen is natuurlijk nog de vraag ja.
Oh nee, ik moet op 30 maart zoveel mogelijk pageviews hebben. De rest is blanco en mag je zelf bepalen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet, dacht dat je het ook moest laten zien aan een juf?
Volgens mij heeft hij dat veranderd in 'zo makkelijk mogelijk mensen geld aftroggelen'quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat was toch juist het belangrijkste gedeelte van de opdracht?
Ik moet morgen de samenvatting er van op papier zetten, ik dump dat wel in je PM box.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef esperanza93 het volgende:
Leg eens in het kort het plan uit?
Ja maar hoe krijg je aandacht van de Nederlands bevolking? Ik heb serieus geen idee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat was toch juist het belangrijkste gedeelte van de opdracht?
Hoe troggel ik ze geld af het enige wat ik wil dat ze doen is hun e-mailadres achterlaten zodat ze later als eerste mogen profiteren van reizen voor de helft van de prijs in een nepproject.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat veranderd in 'zo makkelijk mogelijk mensen geld aftroggelen'
Door die emailadressen door te verkopen voor marketingdoeleinden. Zodat ze weten waar de dichtsbijzijnde viagrahandel zit als hun trein weer eens vertraging heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
Hoe troggel ik ze geld af het enige wat ik wil dat ze doen is hun e-mailadres achterlaten zodat ze later als eerste mogen profiteren van reizen voor de helft van de prijs in een nepproject.
Actie. Social media. Laat mensen twijfelen. Virals.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet morgen de samenvatting er van op papier zetten, ik dump dat wel in je PM box.
[..]
Ja maar hoe krijg je aandacht van de Nederlands bevolking? Ik heb serieus geen idee.
[..]
Hoe troggel ik ze geld af het enige wat ik wil dat ze doen is hun e-mailadres achterlaten zodat ze later als eerste mogen profiteren van reizen voor de helft van de prijs in een nepproject.
Jij begrijpt. Er was ook zon bullshitsite waar mensen gratis stuff zouden kunnen winnen, als ze maar iedere dag inloggen. Volgens mij hebben ook heel veel mensen dat gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Actie. Social media. Laat mensen twijfelen. Virals.
Ik probeer enkel een schoolprojectje te halen zodat ik over tweeenhalf jaar verlost ben van deze school.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door die emailadressen door te verkopen voor marketingdoeleinden. Zodat ze weten waar de dichtsbijzijnde viagrahandel zit als hun trein weer eens vertraging heeft.
We moeten iedere week een actie organiseren dus dat gaat sowieso gebeuren, social media gaan we ons ook op gooien. En we willen ze vooral lokken door ze met het mooi weer verhaal van niet meer inchecken en de helft van de prijs en ze door dat heel frontaal te brengen mensen zodanig te triggeren dat ze nieuwsgierig raken en minstens het willen overwegen en verder lezen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Actie. Social media. Laat mensen twijfelen. Virals.
Wat de fuck.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef esperanza93 het volgende:
Is goed. Ik zit altijd vol ideeën dus!
Wat voor opleiding doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer enkel een schoolprojectje te halen zodat ik over tweeenhalf jaar verlost ben van deze school.
[..]
We moeten iedere week een actie organiseren dus dat gaat sowieso gebeuren, social media gaan we ons ook op gooien. En we willen ze vooral lokken door ze met het mooi weer verhaal van niet meer inchecken en de helft van de prijs en ze door dat heel frontaal te brengen mensen zodanig te triggeren dat ze nieuwsgierig raken en minstens het willen overwegen en verder lezen.
Interactief Vormgeven, scripting en design een beetje in elkaar gevlochten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je eigenlijk?
Een "een beetje van dit, een beetje van dat" opleiding?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Interactief Vormgeven, scripting en design een beetje in elkaar gevlochten.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
Maar in ieder geval lul verhaal en site zijn binnen een week klaar, nu hebben we dus nog een week of 6 om te bedenken hoe we dat ludiek kunnen promoten. Al moet ik met een rood pak door Amsterdam lopen met de hashtag en sitenaam op mijn rug.
Ja, dat is alleen maar lekker vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een "een beetje van dit, een beetje van dat" opleiding?
zou een genante foto van je juf plaatsen ...!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nee, ik moet op 30 maart zoveel mogelijk pageviews hebben. De rest is blanco en mag je zelf bepalen.
Inderdaad ik hoor het je denken, naakt is veel beter.quote:
speel in op hun gevoel, hun angsten en hun frustraties. Zoals onze levende wattenstaaf Wilders doet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
Ja maar hoe krijg je aandacht van de Nederlands bevolking? Ik heb serieus geen idee.
Daar uit zijn we dus gaan denken en die OV kaart zorgt dus voor frustratie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
speel in op hun gevoel, hun angsten en hun frustraties. Zoals onze levende wattenstaaf Wilders doet.
Dus veel persberichten de wereld in helpen over mensen die boetes kregen voor zwartrijden omdat ze de app niet haddenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
speel in op hun gevoel, hun angsten en hun frustraties. Zoals onze levende wattenstaaf Wilders doet.
je mag mijn website promoten =Dquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar uit zijn we dus gaan denken en die OV kaart zorgt dus voor frustratie.
De acties en promotie zowel fysiek als online via de site en social media moeten gewoon sterk zijn straks.
Maak een website met goeie foto's van vrouwelijke studiegenoten en promoot dat. Succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik hoor het je denken, naakt is veel beter.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus veel persberichten de wereld in helpen over mensen die boetes kregen voor zwartrijden omdat ze de app niet hadden
oh en nog een tip..! koppel een twitter account aan de website, is goed voor je google-statusquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maak een website met goeie foto's van vrouwelijke studiegenoten en promoot dat. Succes gegarandeerd!
Mbosletjes.nlquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maak een website met goeie foto's van vrouwelijke studiegenoten en promoot dat. Succes gegarandeerd!
De site wordt sowieso gelinkt aan Facebook en Twitter ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh en nog een tip..! koppel een twitter account aan de website, is goed voor je google-status
Niet echt. Lees anders maar wat terugquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:04 schreef kree het volgende:
Zo ben ik weer
Gaat het hier nog ergens over?
Kut man morgen weer om 6 uur op en ik heb geen zin om te slapen :S
Alleen over mijn project, dus dat kan je skippen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:04 schreef kree het volgende:
Zo ben ik weer
Gaat het hier nog ergens over?
Kut man morgen weer om 6 uur op en ik heb geen zin om te slapen :S
Vindt alleen dat teruglezen zo saai altijd, heeft ook geen zin om er nog op te reageren want het gaat 9 van de 10x alweer over wat andersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt. Lees anders maar wat terug
OK ben ik weer op de hoogtequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen over mijn project, dus dat kan je skippen.
Ik zit al een half uur met mn jas aan en te denken dat de wekker 6 uur gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef twi het volgende:
Tsja, ik zit ook al een half uur tegen mezelf te zeggen dat ik moet gaan slapen.
Ik gaat slapen, morgen vroeg op.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef kree het volgende:
En toen was het weer dood hahaha.
Tja zou willen dat ik nog sappige verhalen had, maar jullie weten alles tot nu toe
En ik heb ook even niks nieuws.
Tja leuk geoefend met bandje, dat was het welen morgen vroeg werken
![]()
Ik wil een relquote:
Had..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:20 schreef Partingglass het volgende:
Wat is dat nu? Ik dacht dat je er juist wel zin in had?
dikke knuffelquote:
Zo iets zei mijn broertje ook.... Nu ben ik enigs kindquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:32 schreef xFriendx het volgende:
Straks eerst ff langs huisarts. Laatst wat rillerig en pijn op de borst. Denk hevige verkoudheid ofzow, maar wil uitsluiten dat het iets is zoals een longontsteking bijvoorbeeld. Als het niets voorstelt kan ik vanmiddag gewoon weer sporten.
Vorige week ging squashen evengoed ook prima dus dood neervallen zit er voorlopig niet echt in
Welgemeende complimentjes zijn altijd tof om te horen. Leuk om te horen Myrquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:29 schreef Myraela het volgende:
cool, we gingen bij SLC een spel doen waarbij je kwaliteiten bij een ander neer moest leggen. Ik kreeg dat ik zelfstandig was, toch behulpzaam, goed inlevingsvermogen en initiatiefrijk. Tof om te horen.
Serieus? Wat klote zegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo iets zei mijn broertje ook.... Nu ben ik enigs kind
Stoer...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:39 schreef kree het volgende:
Goeie middag :-)
Lol heb gespijbeld van m'n werk en ben naar de oefenruimte gegaan.
Haha ik ben te erg
Nouja stond toch nog ziek gemeld
Even doorgegeven aan je baasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:39 schreef kree het volgende:
Goeie middag :-)
Lol heb gespijbeld van m'n werk en ben naar de oefenruimte gegaan.
Haha ik ben te erg
Nouja stond toch nog ziek gemeld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |