De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(( 1 + ( MaxHP * 3 - CurrentHP * 2 ) * Catch-Rate * Ball-Rate * Status ) / ( MaxHP * 3 )) / 256 = ... * 100 = Capture-rate in procenten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geef ons nog eens een mooie formule dan.
Het is een fucking pokemon formule, awesome toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:44 schreef twi het volgende:
Ik vraag om een formule en je komt met Pokémon? Serieus?
Maar hij is niet mooi. Hij ziet er bijna net zo lelijk uit als van die economieformulesquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is een fucking pokemon formule, awesome toch?
Ja, zal ik hem even in mooi latex zetten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar hij is niet mooi. Hij ziet er bijna net zo lelijk uit als van die economieformules
Ja, doe dat maar eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, zal ik hem even in mooi latex zetten?
Dat is een taal voor formules, geen sm meesteres pakje
Je moet welquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef kutkloon7 het volgende:
De capture rate is gelijk aan:
metde maximale HP
de HP op het moment van de vangpoging
de catch rate
de catch rate van de bal
getal afhankelijk van de status
Zo, watertornado, kan je je even op aftrekken
Sorry, heb hem even verbeterd, en geile breuken toegevoegdquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet welgebruiken i.p.v.
![]()
Nu nog de subscriptjes recht zetten en dan heb je een pluim van de juf verdiend!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sorry, heb hem even verbeterd, en geile breuken toegevoegd
Dat kan ik niet, jufquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu nog de subscriptjes recht zetten en dan heb je een pluim van de juf verdiend!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer zojuist een hoofdletter 1 te typen. Ik ben officieel gaar.
Ik heb het vak (???) ook nooit gekregen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, juf
Ik heb het vak nooit gevolgd waarbij ik latex moet leren, het is de schuld van de universiteit
Trouwens, wie ben jij? Jij schijnt ook op de radio49 meet te zijn geweest, maar ik heb geen flauw idee wie je bentquote:
Wij hebben computergebruik, dan leer je latex en mathematica en vast nog wat dingen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het vak (???) ook nooit gekregen.
Zelfs na een foto van je gezien te hebben heb ik ook geen idee wie jij bent, maar ja---ik was daar wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, wie ben jij? Jij schijnt ook op de radio49 meet te zijn geweest, maar ik heb geen flauw idee wie je bent(no offense hoor, ik kende de meesten niet).
Bedankt benzin.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
DIt soort latex (laateg) spreek je ook anders uit dan jouw favoriete latex
WT stond Snarf te hosselen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, wie ben jij? Jij schijnt ook op de radio49 meet te zijn geweest, maar ik heb geen flauw idee wie je bent(no offense hoor, ik kende de meesten niet).
Ben best trots dat ik het vol houd eigenlijk, doe het netjes. Heb zelf vooral last van mijn armen en een klein stuk van mijn rugquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt benzin.
Hoe gaat je training? Ik heb best spierpijn bij mijn ribben.
[..]
WT stond Snarf te hosselen.
Ik schijn nogal onopvallend te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs na een foto van je gezien te hebben heb ik ook geen idee wie jij bent, maar ja---ik was daar wel.
Was snarf op de radio49 meetquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt benzin.
Hoe gaat je training? Ik heb best spierpijn bij mijn ribben.
[..]
WT stond Snarf te hosselen.
Nooit pokemon gespeeld?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me echt dom nu, ik begrijp heulgaar niks van die formules.
Ik weet niet wat ik vandaag met m'n push-ups heb gedaan, maar ik heb ineens last van m'n achillespees erdoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben best trots dat ik het vol houd eigenlijk, doe het netjes. Heb zelf vooral last van mijn armen en een klein stuk van mijn rug
jij was op de meet???quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik schijn nogal onopvallend te zijn. (Of was je gewoon heel dronken?) Heb je een foto, dan weet ik of ik nog weet wie jij bent?
[..]
Was snarf op de radio49 meet?
TBH is het beter als je een meisje kan versieren. Nerd zijn is cool, maar niet cool genoeg om dat gat te compenserenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me echt dom nu, ik begrijp heulgaar niks van die formules.
Goed bezig. Wel volhouden kerel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben best trots dat ik het vol houd eigenlijk, doe het netjes. Heb zelf vooral last van mijn armen en een klein stuk van mijn rug
Laat maar, ik bedoel de Royco meet. En daar was jij niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik schijn nogal onopvallend te zijn. (Of was je gewoon heel dronken?) Heb je een foto, dan weet ik of ik nog weet wie jij bent?
[..]
Was snarf op de radio49 meet?
Jij doet ook de 100 push-ups challenge?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vandaag met m'n push-ups heb gedaan, maar ik heb ineens last van m'n achillespees erdoor
Nu moet je huilen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
Zoals ik al verwachten geen enkele match bij het speeddaten.
Pff ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij doet ook de 100 push-ups challenge?
Ik had gisterochtend een biceps die trok (nee, niet zo, viespeuk, een trekkende spier, dat noem je toch zo? als een spier zich steeds even samentrekt terwijl je dat helemaal niet wil?). Vaaaaag, ik kon er niet door slapen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vandaag met m'n push-ups heb gedaan, maar ik heb ineens last van m'n achillespees erdoor
Ja wil jij mij troosten?quote:
Nee, maar doe af en toe thuis op niet-sportschooldagen wel eens wat, waaronder push-ups.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik denk dat ik die zo wel kanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel kun je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar doe af en toe thuis op niet-sportschooldagen wel eens wat, waaronder push-ups.
Bewijs maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik denk dat ik die zo wel kan
Jammer Tijn. Je hebt in ieder geval wat ervaring opgedaan.quote:
Like a baws.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik denk dat ik die zo wel kan
Goed bezig twi. Je hebt echt discipline. Mag ik daar wat van hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar doe af en toe thuis op niet-sportschooldagen wel eens wat, waaronder push-ups.
Waarom niet? Dus jij laat mij gewoon maar huilenquote:
Ik discipline, hahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed bezig twi. Je hebt echt discipline. Mag ik daar wat van hebben?
Daar ging het omquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer Tijn. Je hebt in ieder geval wat ervaring opgedaan.
Mijn bovenlichaam weegt gewoon niksquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[...]
Like a baws.Netjes hoor, ik haalde de 20 niet eens vorige week.
[...]
Neenquote:
Patspost.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik discipline, hahaIk zit er over te denken 5x in de week te gaan, 3x heeft te weinig resultaat. Maar dan moet ik de cardio/kracht maar per dag af gaan wisselen in plaats van beiden tegelijk, anders wordt 't wat veel.
Niet geschoten is altijd mis, toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ging het omen het was wel leuk dus ga het zeker nog een keer doen
Heheh, dat helpt ook wel ja. Ik ben vrij chunky, extra zwaar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn bovenlichaam weegt gewoon niks
Koffiequote:
Dat sowieso en oefening baart kunstquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patspost.![]()
Maar ik meende het echt. Zoveel kilo al kwijt en gewoon door blijven gaan met bewegen en gezond eten. Ik heb daar bewondering voor.
[..]
Niet geschoten is altijd mis, toch?
Dank voor de opbeurende woorden, ik kan vanavond weer rustig slapen. Naast een mooie vrouw.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
TBH is het beter als je een meisje kan versieren. Nerd zijn is cool, maar niet cool genoeg om dat gat te compenseren
Saai mannetje ben je dan...:Pquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank voor de opbeurende woorden, ik kan vanavond weer rustig slapen. Naast een mooie vrouw.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Patspost.![]()
Maar ik meende het echt. Zoveel kilo al kwijt en gewoon door blijven gaan met bewegen en gezond eten. Ik heb daar bewondering voor.
Wieso? Omdat ik die formules niet begrijp?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Saai mannetje ben je dan...:P
Sowieso slecht idee om cardio/kracht op dezelfde dag te doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik discipline, hahaIk zit er over te denken 5x in de week te gaan, 3x heeft te weinig resultaat. Maar dan moet ik de cardio/kracht maar per dag af gaan wisselen in plaats van beiden tegelijk, anders wordt 't wat veel.
Ach zo lang je daarna maar niet in een koud bad gaat is alles goed dat schijnt pas slecht te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso slecht idee om cardio/kracht op dezelfde dag te doen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zodat ik ook een keer naar 'm toe kom om heel hard iets heel hards tegen zijn hoofd te gooien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik schat van niet. Waarom blijf je maar proberen bij Joysa?
Koud bad? Wat??quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo lang je daarna maar niet in een koud bad gaat is alles goed dat schijnt pas slecht te zijn
Hehe. Hij is goed he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, ik dacht bij dikste poes toch aan iets anders
Omdat je vanavond alleen maar rustig gaat slapen terwijl je een lekker wijf naast je hebtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wieso? Omdat ik die formules niet begrijp?
Het is dan ook meer peppi-en-kokki krachttraining in circuitvorm dan echt gewichten drukken. Ik zit voorlopig nog wel vast aan een overgroot deel cardio.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Dat durf jij echtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zodat ik ook een keer naar 'm toe kom om heel hard iets heel hards tegen zijn hoofd te gooien.
Ja dat schijnt slecht te zijn afkoeling kan een shock veroorzaken las ik op internet van de weekquote:
Die is wel briljant, ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, ik dacht bij dikste poes toch aan iets anders
Hoever kwam je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef kutkloon7 het volgende:
ok, ik was een beetje overmoedig met mijn "kan ik zo wel doen" over die pushups
Waarom?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het is dan ook meer peppi-en-kokki krachttraining in circuitvorm dan echt gewichten drukken. Ik zit voorlopig nog wel vast aan een overgroot deel cardio.
Zeg, ik heb 'm zelf gevonden jaquote:
Bij de 65 moest ik even pauzeren en boeren omdat ik net idioot veel melk en chocomel heb gedronken, daarna nog een keer gepauzeerd bij 80. Maar vooral omdat ik last van mijn buikspieren had.quote:
42quote:
Dan ben ik volgende week nog bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat durf jij echtje best een grote mond zo veilig achter je computertje in maar IRL durf je niet.
WTF heb je eigenlijk tegen mij? Kom op zeg dat nu eens.
Kom op zeg het.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan ben ik volgende week nog bezig.
Jij kent joy nog niet zo lang he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
Dat durf jij echtje best een grote mond zo veilig achter je computertje in maar IRL durf je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |