De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(( 1 + ( MaxHP * 3 - CurrentHP * 2 ) * Catch-Rate * Ball-Rate * Status ) / ( MaxHP * 3 )) / 256 = ... * 100 = Capture-rate in procenten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geef ons nog eens een mooie formule dan.
Het is een fucking pokemon formule, awesome toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:44 schreef twi het volgende:
Ik vraag om een formule en je komt met Pokémon? Serieus?
Maar hij is niet mooi. Hij ziet er bijna net zo lelijk uit als van die economieformulesquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is een fucking pokemon formule, awesome toch?
Ja, zal ik hem even in mooi latex zetten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar hij is niet mooi. Hij ziet er bijna net zo lelijk uit als van die economieformules
Ja, doe dat maar eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, zal ik hem even in mooi latex zetten?
Dat is een taal voor formules, geen sm meesteres pakje
Je moet welquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef kutkloon7 het volgende:
De capture rate is gelijk aan:
metde maximale HP
de HP op het moment van de vangpoging
de catch rate
de catch rate van de bal
getal afhankelijk van de status
Zo, watertornado, kan je je even op aftrekken
Sorry, heb hem even verbeterd, en geile breuken toegevoegdquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet welgebruiken i.p.v.
![]()
Nu nog de subscriptjes recht zetten en dan heb je een pluim van de juf verdiend!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sorry, heb hem even verbeterd, en geile breuken toegevoegd
Dat kan ik niet, jufquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu nog de subscriptjes recht zetten en dan heb je een pluim van de juf verdiend!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer zojuist een hoofdletter 1 te typen. Ik ben officieel gaar.
Ik heb het vak (???) ook nooit gekregen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, juf
Ik heb het vak nooit gevolgd waarbij ik latex moet leren, het is de schuld van de universiteit
Trouwens, wie ben jij? Jij schijnt ook op de radio49 meet te zijn geweest, maar ik heb geen flauw idee wie je bentquote:
Wij hebben computergebruik, dan leer je latex en mathematica en vast nog wat dingen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het vak (???) ook nooit gekregen.
Zelfs na een foto van je gezien te hebben heb ik ook geen idee wie jij bent, maar ja---ik was daar wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, wie ben jij? Jij schijnt ook op de radio49 meet te zijn geweest, maar ik heb geen flauw idee wie je bent(no offense hoor, ik kende de meesten niet).
Bedankt benzin.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
DIt soort latex (laateg) spreek je ook anders uit dan jouw favoriete latex
WT stond Snarf te hosselen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, wie ben jij? Jij schijnt ook op de radio49 meet te zijn geweest, maar ik heb geen flauw idee wie je bent(no offense hoor, ik kende de meesten niet).
Ben best trots dat ik het vol houd eigenlijk, doe het netjes. Heb zelf vooral last van mijn armen en een klein stuk van mijn rugquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt benzin.
Hoe gaat je training? Ik heb best spierpijn bij mijn ribben.
[..]
WT stond Snarf te hosselen.
Ik schijn nogal onopvallend te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs na een foto van je gezien te hebben heb ik ook geen idee wie jij bent, maar ja---ik was daar wel.
Was snarf op de radio49 meetquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt benzin.
Hoe gaat je training? Ik heb best spierpijn bij mijn ribben.
[..]
WT stond Snarf te hosselen.
Nooit pokemon gespeeld?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me echt dom nu, ik begrijp heulgaar niks van die formules.
Ik weet niet wat ik vandaag met m'n push-ups heb gedaan, maar ik heb ineens last van m'n achillespees erdoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben best trots dat ik het vol houd eigenlijk, doe het netjes. Heb zelf vooral last van mijn armen en een klein stuk van mijn rug
jij was op de meet???quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik schijn nogal onopvallend te zijn. (Of was je gewoon heel dronken?) Heb je een foto, dan weet ik of ik nog weet wie jij bent?
[..]
Was snarf op de radio49 meet?
TBH is het beter als je een meisje kan versieren. Nerd zijn is cool, maar niet cool genoeg om dat gat te compenserenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me echt dom nu, ik begrijp heulgaar niks van die formules.
Goed bezig. Wel volhouden kerel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben best trots dat ik het vol houd eigenlijk, doe het netjes. Heb zelf vooral last van mijn armen en een klein stuk van mijn rug
Laat maar, ik bedoel de Royco meet. En daar was jij niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik schijn nogal onopvallend te zijn. (Of was je gewoon heel dronken?) Heb je een foto, dan weet ik of ik nog weet wie jij bent?
[..]
Was snarf op de radio49 meet?
Jij doet ook de 100 push-ups challenge?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vandaag met m'n push-ups heb gedaan, maar ik heb ineens last van m'n achillespees erdoor
Nu moet je huilen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
Zoals ik al verwachten geen enkele match bij het speeddaten.
Pff ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij doet ook de 100 push-ups challenge?
Ik had gisterochtend een biceps die trok (nee, niet zo, viespeuk, een trekkende spier, dat noem je toch zo? als een spier zich steeds even samentrekt terwijl je dat helemaal niet wil?). Vaaaaag, ik kon er niet door slapen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vandaag met m'n push-ups heb gedaan, maar ik heb ineens last van m'n achillespees erdoor
Ja wil jij mij troosten?quote:
Nee, maar doe af en toe thuis op niet-sportschooldagen wel eens wat, waaronder push-ups.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik denk dat ik die zo wel kanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel kun je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar doe af en toe thuis op niet-sportschooldagen wel eens wat, waaronder push-ups.
Bewijs maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik denk dat ik die zo wel kan
Jammer Tijn. Je hebt in ieder geval wat ervaring opgedaan.quote:
Like a baws.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik denk dat ik die zo wel kan
Goed bezig twi. Je hebt echt discipline. Mag ik daar wat van hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar doe af en toe thuis op niet-sportschooldagen wel eens wat, waaronder push-ups.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |