Welken kleurtjens?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3 nieuwe Colour & Go's en 4 van die dubbellakjes en 1 is oprecht een must have vind ik.
KILL IT WITH FIRE!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb een banner van miss lipglans
Moeilijk uit te leggen, kijk morgen maar op munne blogquote:
Bewaren voor zometeenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat te lapo hunten maar faalde...en ik had wel een goeden TT
Ik wel en schrok me de pleuris manquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Niemand kijkt naar Herman de beauze kad.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen, kijk morgen maar op munne blog.
HAHAHAHA doosquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wel en schrok me de pleuris manHad mijn koptelefoon op
Vorige week was het de kaartjesautomaat bij de uitrit, nu is het de slagboom zelfquote:
k zie 'm nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Voor de meujigheidquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Spees waarom staat je lakje in de sneeuw?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Loqi het volgende:
oma staat net aan de deur (opa zat nog in de auto) en geeft me een tasje 'dit komt van opa' en ze peert hem meteen weer (ze waren op weg naar pa en ma). 'Ja is van opa he!' roept ze er nog een keer extra achteraan als ze instapt...
Is het een valentijnscadeautje
oma staat net aan de deur (opa zat nog in de auto) en geeft me een tasje 'dit komt van opa' en ze peert hem meteen weer (ze waren op weg naar pa en ma). 'Ja is van opa he!' roept ze er nog een keer extra achteraan als ze instapt...
wat lief!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Loqi het volgende:
Dat is zooooo lievquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Loqi het volgende:
Weet ik veel dat er zó'n geluid uit een kad kan komenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
Ons sponsorgeld zou trouwens bijna binnen moeten zijn.
Awww hoe liefquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Loqi het volgende:
Die update heb ik nog niet op mijn mobiel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
kan zijn dat 'ie het nog niet helemaal doet.
Ik heb gekeken en nu zit m'n kad in paniek bij het raam om te kijken waar dat geluid vandaan komtquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Loqi het volgende:
Eindbaas pousse![]()
Ik ga eens een paar straten verder hobbelen om opa te knuffelen
OHJA!! dat wou ik nog gaan doen!quote:
De mijne is ook zoiets.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehhehehhehhehehe![]()
http://www.speedtest.net/result/1777411488.png
Square vliegt uit d'r mandje naast me op het bureau en pleurt bijna van de tafelquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Debsterr het volgende:
Bwhahahahha!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Square vliegt uit d'r mandje naast me op het bureau en pleurt bijna van de tafel
Wat een baggeruploadquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:17 schreef Debsterr het volgende:
http://www.speedtest.net/result/1777443779.png het resultaat van gisteren!
Poor kitteyquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:23 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De box stond naast het mandje zie ik nu
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Square vliegt uit d'r mandje naast me op het bureau en pleurt bijna van de tafel
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Lindytje het volgende:
le fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik zat aan de blogtemplate te knutselen, maar nu is natuurlijk ook google analytics uit de template verdwenen...
Ik zie hem nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daarom begin ik daar ook niet aan, dat kan alleen maar fout gaan bij mij. Hoop dat je het gefixt krijgt!
Oh en, doe eens sympathie voor mijn nagel.Is best zielig toch?
Herman is zo leukquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef princess-a het volgende:
Aaawh Loqi wat lief
En Debs ik heb Herman wel een keer of 5 bekeken, moest er zo om lachen dat ik nog een keer moest luisteren
Oooh, dat deed de mijne ook vaak ja. Superirritant is dat!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bambi
Mijn duimnagels is ongeveer een halve cm vanaf de bovenkant van mijn nagel ingescheurd. Dus het scheurtje zit nog een paar mm bij mijn vleeschik vrees het ergste als hij eenmaal boven het vleesch uitgroeid.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman is zo leuk.
En bambi, lekker kortwieken want nubbins.
En dat terwijl er al 1 van mijn nagels al was afgescheurd tijdens haren wassen en ze nu voor mijn doen al aardig kort zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, dat deed de mijne ook vaak ja. Superirritant is dat!
Falen onze nagels iig gezellig samen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dat terwijl er al 1 van mijn nagels al was afgescheurd tijdens haren wassen en ze nu voor mijn doen al aardig kort zijn
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
Nubbins zijn het mooist vinnik. Tenzij je AmyGrace of Loqi bent
.
Ik kijk dan ook altijd naar de afstand tot vingertopje en niet naar de lengte van de nagels zelf voor het vijlenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind mijn nagels op zich ook echt prima, maar het is vooral dat ik te lui ben om steeds te knippen/vijlen. Maar als ik dan de nubbins van schoonzus vind ik dat toch altijd wel erg mooi.
Wat ik alleen echt stom vind aan m'n eigen nagels is dat bij mijn ringvingers de nagel lager zit, zeg maar. Dus als hij even kort is als de rest komt er meer vingertop bovenuit. Dat staan dan zo scheef, en dat vind ik niet zo mooi.
korte nageltjons.quote:
Ja maar dan zijn ze compleet uit verhouding en ziet het er echt niet uit. Want ze zitten lager, maar het nagelbed is wel even lang. Dus dat staat gek.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook altijd naar de afstand tot vingertopje en niet naar de lengte van de nagels zelf voor het vijlen.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het vooral vervelend.... dat ik niet mag lakken![]()
![]()
Precies! Je weet waar je het voor doet, en het wordt volgens mij echt supermooi!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Nah als ik maar mooie nagels heb op den dag![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies! Je weet waar je het voor doet, en het wordt volgens mij echt supermooi!
Ah dank!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
korte nageltjons.
ik merk echt positief verschil sinds ik nail envy van opi gebruik, mn nagels worden langer
+1quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
En naakte nagels mits verzorgd zijn ook heel mooi hoor
en beetje verschillend is ook niet zoveel mis mee toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
Is wel een goed doel dan toch?
als ik mijn nagels altijd zo kort zou maken als mijn kortste nagels zou ik nooit ergens nagel boven mijn vinger uithebben, dus ik ben satan en heb verschillende lengtes
Van wie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb mijn eerste huwelijksaanzoek binnen! Lijken wassen!!![]()
Maar ik doe het toch maar niet
Good busy!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:20 schreef Lindytje het volgende:
En facebook-like-button aan de blog toegevoegd![]()
Voor zover ik weet alleen van Youtube.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
waar is die jenna marbles bekend van??
Moah, het is niet altijd een béétje verschilquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
en beetje verschillend is ook niet zoveel mis mee toch?
Maar al mijn nagels zijn zo lang als de middelvinger op die foto, behalve nu 1 nubbin. Dus verrek, dan worden ze allemaal nubbins ook.Durf ik meteen weer fatsoenlijk kinderen aan te raken op het kdv.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Priem, ik denk dat ik dat Ask-setje voor mijn verjaardag ga vragenvraag me alleen af of je die meuk ook tijdens een zwangerschap mag gebruiken, maar dat zoek ik tegen die tijd wel uit, mocht het an alweer zo ver zijn..
quote:
Aaw, dat lijkt me ook rot! Om je te vermaken zal ik morgen een foto posten van mijn ontzettend afwijkende ringvingers, ok?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moah, het is niet altijd een béétje verschilmijn pinken hebben wel (bijna) altijd echt lange nagels, ringvingers ook redelijk, middelvingers hebben nubbins, wijsvingers zijn gewoon een sneu zooitje en duimen hebben een randje. Maar ik wil zó graag wat langere nagels dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om die naels díe dan willen groeien telkens te kortwieken..
Ik heb maar half gekeken, maar wat ik zag was leuk, en mijn mol zit er nog steeds inquote:
Een oude kennisquote:
En dit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:30 schreef princess-a het volgende:
Puckzzz huwelijksaanzoek van den Belg?
Oeuhh that's more interestingquote:
HFquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik duik mijn mandje al in
Lekker greys kijken en dan slapen![]()
Je mag het natuurlijk vragen.. Maar ik kan het tegen die tijd ook wel opzoekenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Nou volgens mij gaat het er net om dat het product uit meer 'natuurlijke' ingrediënten bestaat etc...Maar ik zou idd voor de zekerheid informatie opzoeken erover
Alhoewel... Moet ik het nog eens aan Lisa vragen?
Op mijn blog staat een foto van mijn nagels zonder lak oid (na een manicure), voor als jij ook vermaakt wil wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaw, dat lijkt me ook rot! Om je te vermaken zal ik morgen een foto posten van mijn ontzettend afwijkende ringvingers, ok?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn moeders vriendinnen zijn op visite. Ineens overal borrelnootjes, toastjes, salades, brieWAAR DE HELL KOMT DAT ALLEMAAL VANDAAN?
Mijn moeder kan goed verstoppen
Ik zou het beide niet willen; maar.... Wat doe je het meest: meest films kijken of meest lezen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een15 euro kadobon en nu moet ik kiezen:
http://www.fonq.nl/product/passion-journal-films/30634/
of
http://www.fonq.nl/product/passion-journal-boeken/30687/
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Zo moet ik tegenwoordig ook mijn voedsels beschermennog niet voor Stef overigens, maar voor mijn -op een sprinkhaan gelijkende- lief
Allebei, maar ik denk dat ik de laatste tijd voor films meer tijd heb dus neemt dat welquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou het beide niet willen; maar.... Wat doe je het meest: meest films kijken of meest lezen?
Ik haat dat zo he, dan liggen onze keukenkastjes helemaal vol met nootjes, chips en zíjn koeken (ik eet geen nootjes of chips) en dan heb ik één fucking rol koekjes staan, of 1 pakje Twix oid. En dan denk ik op een middag 'ooohh, ik had nog koekjes!' en dan zit ik me de hele fucking dag te verheugen op vanavond, want dan ga ik die eten..quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ja ik kwam vandaag thuis, wilde ik een lekker bolletje eten, had mijn
10 bolletjes opgevreten, in 2 dagen
En toen maar een tosti, was er nog maar anderhalf plakje kaas
u haz spreadsheet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Okee, ook ik ben op het punt beland.
Ik weet ECHT niet wat ik moet lakkon.Het weer is een beetje meh, dus dan ben ik geneigd om ook meh te gaan lakken.
Heb je nog untrieds?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet ECHT niet wat ik moet lakkon.Het weer is een beetje meh, dus dan ben ik geneigd om ook meh te gaan lakken.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik haat dat zo he, dan liggen onze keukenkastjes helemaal vol met nootjes, chips en zíjn koeken en dan heb ik één fucking rol koekjes staan, of 1 pakje Twix oid. En dan denk ik op een middag 'ooohh, ik had nog koekjes!' en dan zit ik me de hele fucking dag te verheugen op vanavond, want dan ga ik die eten..
Je raadt het al![]()
En als ik dan boos word mij ook nog een zeikerd vinden, want ja, dan laat je ht toch niet twee weken staan??
Ja maar niet bijgewerkt met mijn untriedsquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je nog untrieds?![]()
Spees, ik zou trouwens ook voor de versie voor de films gaan, leuk voor je bioscoopkaartjes enzo
"ja maar ik had toevállig een keer trek in EEN HELE ROL chocoladekoekjes"quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
I know that feeling! Het ergste is dat hij mijn dingen meestal 'meh' of 'bah' vindt. En dan eet ie het toch want er was niks anders waar hij trek in had.
![]()
Ik heb een stagekindje voor mij laten kiezen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oooh, daar zou ik ook wel link van worden volgens mij!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik haat dat zo he, dan liggen onze keukenkastjes helemaal vol met nootjes, chips en zíjn koeken (ik eet geen nootjes of chips) en dan heb ik één fucking rol koekjes staan, of 1 pakje Twix oid. En dan denk ik op een middag 'ooohh, ik had nog koekjes!' en dan zit ik me de hele fucking dag te verheugen op vanavond, want dan ga ik die eten..
Je raadt het al![]()
En als ik dan boos word mij ook nog een zeikerd vinden, want ja, dan laat je ht toch niet twee weken staan??
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef FStormqueen het volgende:
11,5 kilometer, wat is dezen
Nu teruglezen
Die van mij is nog erger, die vreet de rol niet op, nee hij laat het open en bloot liggen zodat je het meteen weg ken pleurenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
"ja maar ik had toevállig een keer trek in EEN HELE ROL chocoladekoekjes"![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
12,5 kilometer, wat is dezen
Nu teruglezen
Ohja!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet al wat ik wil lakkon, I don't give a Rotterdam
Oh wait
Pics!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja!
Wat ik vandaag wél binnen heb gekregen he?? Nou? Nou?
Echt, heus waar! Ozotics!
en tering, die mishmash ziet er echt in het flesje al uit als iets van een andere planeet
Dat heb ik dan liever, dan vreet ik de koekjes die onder de bovenste zitten nog wel op.. De mijne vreet het gewoon op en zegt dan ook niks, zodat ik me eerst de tering zoek omdat ik denk dat ik ben vergeten waar ik het gelaten hebquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij is nog erger, die vreet de rol niet op, nee hij laat het open en bloot liggen zodat je het meteen weg ken pleuren
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat heb ik dan liever, dan vreet ik de koekjes die onder de bovenste zitten nog wel op.. De mijne vreet het gewoon op en zegt dan ook niks, zodat ik me eerst de tering zoek omdat ik denk dat ik ben vergeten waar ik het gelaten heben als ik dan voor de derde keer de keukenkastjes ondersteboven aan het keren ben saat hij ineens achter me en dan zegt hij heel droog "oh, je zoekt zeker je koekjes?"
Dan komt hij er altijd heel snel achter hoe licht ontvlambaar ik precies ben
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja!
Wat ik vandaag wél binnen heb gekregen he?? Nou? Nou?
Echt, heus waar! Ozotics!
en tering, die mishmash ziet er echt in het flesje al uit als iets van een andere planeet
Nou vooruitquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euh, vandeweek! Ik lig al in mijn wame bedjon
Ik doe alles met de touchpadquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en als ik langzaam reageer; ik probeer ondertussen nog iets aan school te doen en zit bij de oppas achter de laptop en die hebben geen muis hier. Met alleen touchpad duurt het allemaal wat langer.
Jij wordt daar niet boos van?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Dat is waar.
Bwhehehehehehe dat doet die van mij ook. Met echt zo'n:![]()
hoofd. Ik kan er niet echt boos om worden.
En als ik echt pissig word springt hij nog op de fiets ook om nieuw te halen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij wordt daar niet boos van?ik vind het echt zo selfish als hij dan zelf vind dat hij gewoon het recht heeft om alles onder mijn handen vandaan te sprinkhanen, terwijl ik nauwelijks zulks voor mezelf koop en de kaatjes uitpuilen mijn zijn bagger
maarja, misschien komt dat omdat wij al.. 8 jaar samenwonen ofzo?
Nouja, hij heeft in elk geval wel (the hard way) geleerd dat hij mijn chocola ECHT beter kan laten liggen, want dát pak ik altijd als ik PMS heb
Dat dus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe alles met de touchpadBen dan ook niet zo snel
Noowp, niet bijbetalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moest je nou nog bijbetalen?
En mooooi is MishMash he! Het werd acuut mijn favoriete lakje, zodra ik dat potje zag.
Bwhehe nee want ik ben geen snoepertquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij wordt daar niet boos van?ik vind het echt zo selfish als hij dan zelf vind dat hij gewoon het recht heeft om alles onder mijn handen vandaan te sprinkhanen, terwijl ik nauwelijks zulks voor mezelf koop en de kaatjes uitpuilen mijn zijn bagger
maarja, misschien komt dat omdat wij al.. 8 jaar samenwonen ofzo?
Nouja, hij heeft in elk geval wel (the hard way) geleerd dat hij mijn chocola ECHT beter kan laten liggen, want dát pak ik altijd als ik PMS heb
Chillquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe nee want ik ben geen snoepertEn alles wat ik ECHT lekker vind, lust hij niet (marsepein). Verder ben ik van het hartig en hij van de zoetigheid. Dus dat gaat mooi samen
Yaaay! Het duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Noowp, niet bijbetalen
en ja man, nu wil ik ze meteen allemaalmaar och, ik heb er 1, dus ik ben voorlopig even in verregaande staat van woo yay-heid
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Chill![]()
De mijnese vreet gewoon alles op dat op zijn pad komt
Sinds ik geen pil meer slik weet ik altijd dat ik bijna ongesteld moet worden omdat ik dan steevast met 4 verschillende soorten chocola thuiskom van boodschappen doen, en die dan het liefst alle vier tegelijk in mijn mond propquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Alle chocola hier in huis gaat op doorIk eet praktisch nooit echt chocola....
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sinds ik geen pil meer slik weet ik altijd dat ik bijna ongesteld moet worden omdat ik dan steevast met 4 verschillende soorten chocola thuiskom van boodschappen doen, en de zan het liefst alle vier tegelijk in mijn mond prop
Zelfs met pil is dat herkenbaar!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sinds ik geen pil meer slik weet ik altijd dat ik bijna ongesteld moet worden omdat ik dan steevast met 4 verschillende soorten chocola thuiskom van boodschappen doen, en de zan het liefst alle vier tegelijk in mijn mond prop
Yaaaaaaaaaaaaaaay!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er ligt een gratis talisman voor me klaar, wat heb ik toch een geluk
Oh, ik had begrepen dat 532 en 533 op elkaar lijken, 531 is ook mijn ding niet dus ik wil het liefst nog wel 534 (maar ik heb ook gelezen dat 531 het sterkste effect heeft, dus hmmm..quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Yaaay! Het duurt even, maar dan heb je ook wat.
Ik heb 533, vind ik genoeg. Want die lijkt erg op 532 en 534 schijnbaar, en de kleuren van 531 zijn helemaal niet mijn ding. Dus dat was wel een opluchting.Maar ja, ze zijn echt ge-wel-dig.
Daar durf ik eerlijkgezegd mijn hand wel voor in het vuur te steken ja.. Mijn broertje is ook zo, dus het kind heeft het van 2 kanten in zijn genenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Eat ALL zhe food!
En met een beetje pech heb je er over 10 jaar nog zo 1 bij als hij gaat puberen
Je badeendje is deud!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
oh en nog ff voor puckzzz:
[ afbeelding ]
PFM'squote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen dat 532 en 533 op elkaar lijken, 531 is ook mijn ding niet dus ik wil het liefst nog wel 534 (maar ik heb ook gelezen dat 531 het sterkste effect heeft, dus hmmm..)
Maar wel echt superduperbriljantmooi ja
[..]
Daar durf ik eerlijkgezegd mijn hand wel voor in het vuur te steken ja.. Mijn broertje is ook zo, dus het kind heeft het van 2 kanten in zijn genen![]()
Ik denk dat ik binnenkort maar vast begin met het uithollen van een muur in mijn slaapkamer met een theelepel ofzo, dan kan ik tzt mijn vreetsels daarin bewaren (mijn lief is er sinds kort ook achter dat ik mijn marsepein in mijn ondergoedla had verstopt)
Wauw die zijn mooi zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
WOWWWWWquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
O daar let ik niet eens opquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat komt door de verontreiniging in de badkamer zoals je ziet
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Running out of hiding places! Ik zeg schoonmaakkast of ergens anders waar je
nooit komt. Hidden in plain sight zeg maar
Bij de tampons natuurlijk, duh!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, ik had ze ook in mijn sokkenla moeten doen.. Of nee, better yet, in mijn dikke vesten-la, daar komt hij éct nietghi, bij de schoonmaakmiddelen idd
hoewel hij nog wel eens dweilt.. Hmm.. OH! Natuurlijk!
In mijn Helmer!
Hoewel dat dan weer niet Stefproof is, die vind mijn lakjes de bom
In het toilet??quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij de tampons natuurlijk, duh!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, ik had ze ook in mijn sokkenla moeten doen.. Of nee, better yet, in mijn dikke vesten-la, daar komt hij écht nietghi, bij de schoonmaakmiddelen idd
hoewel hij nog wel eens dweilt.. Hmm.. OH! Natuurlijk!
In mijn Helmer!
Hoewel dat dan weer niet Stefproof is, die vind mijn lakjes de bom
Wacht maar tot je de full body pic ziet, dan zie je pas wat er nog boven hangtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WOWWWWW
Goeie (sexy) benen SQ!
Als je nog meer af valt wordt het helemaal top, maar staat je nu ook erg goed zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, er wordt aan gewerkt!disclaimer
Bij mij liggen die in de trapkastquote:
Zo lang die nog geen verpakkingen open kan maken wel jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Helmer! Briljant! Ik denk dat ze bij Stef veiliger zijn dan bij je
![]()
Kastje in het toilet alhier..quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mij liggen die in de trapkast
Skjoe vind dat het echt 100% meevaltquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de full body pic ziet, dan zie je pas wat er nog boven hangt
Maar, er wordt aan gewerkt!
Ik vind je nog steeds sexy!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de full body pic ziet, dan zie je pas wat er nog boven hangt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de full body pic ziet, dan zie je pas wat er nog boven hangtValt reuze mee joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb van die blubberknieën en voetbalkuiten, dat ziet er echt NIET uit, jouw pootjes zijn prima voor dit soort laarzen
Als dat een jurkje is wat je aan hebt vind ik dat er een riempje ofzo op moet, zo net onder je tetten
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Goed argumentquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe ik zag vandaag een dikke kerol van in de 30 in een scootmobiel rijden omdat hij zo dik was en wss niet meer lang kon lopen dus zo erg is het niet hurr![]()
You waz in be4 tha ninja!quote:
nee da's een dikkemensenkleed, dat draag ik op een broek...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Valt reuze mee joh!
Ik heb van die blubberknieën en voetbalkuiten, dat ziet er echt NIET uit, jouw pootjes zijn prima voor dit soort laarzen
Als dat een jurkje is wat je aan hebt vind ik dat er een riempje ofzo op moet, zo net onder je tetten
[..]
Wacht maar tot je de full body pic ziet, dan zie je pas wat er nog boven hangtStill sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
[..]
Wacht maar tot je de full body pic ziet, dan zie je pas wat er nog boven hangtYou sexy woman!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker, beterschap en rustig aan morgen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... Aangezien ik morgen wil werken; duik ik nu maar mijn bed in
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Goed uitzieken he!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb daar toch geen verstand van johquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's een dikkemensenkleed, dat draag ik op een broek...
Maar de laatste keer zat ie strakker, ik zal het touwtje op de rug wat aanknopen
Bij mij op school ook!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vandaag was op mijn stageschool wel een meisje zo dik dat ik er echt een beetje van schrok.
Ik zie ze niet!quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik heel snel kijk is het net of je voeten verkeerd om staanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
oh, wie zei er blubberknieen?
[ afbeelding ]
Moet jij eens met je 'blubberknieen' uit gaan. Wedden dat jij veel sjans hebt! Het valt echt wel mee hoor. Echtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
oh, wie zei er blubberknieen?
[ afbeelding ]
Ben je al lid van de krik-uw-veel-te-lage-zelfbeeld-voor-de-schone-waarheid-club-facebook-page?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar dank, jullie zijn scheetjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zal bb leuk vinden ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet jij eens met je 'blubberknieen' uit gaan. Wedden dat jij veel sjans hebt! Het valt echt wel mee hoor. Echt
Sjans mag toch?quote:
NJET!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Hoe krijg ik hier foto's zonder ze eerst op inet te pleuren?
Ga Skjoe even laten zien wat echten blubber knieen zijn
niet.... daar moet je tinypic.com ofzo voor gebruikenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
quote:
daar ben ik veels te oud voorquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet jij eens met je 'blubberknieen' uit gaan. Wedden dat jij veel sjans hebt! Het valt echt wel mee hoor. Echt
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben je al lid van de krik-uw-veel-te-lage-zelfbeeld-voor-de-schone-waarheid-club-facebook-page?Ja, er komt een dag dat ik dat zelf ook ga geloven. Qua lichaam he. Met mijn hoofd ben ik best contentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
dat...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet.... daar moet je tinypic.com ofzo voor gebruiken
Ik zit daarom ook al sinds september thuisquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sjans mag toch?Anders kan geen vrouw meer naar buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
SHOW MEquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit daarom ook al sinds september thuis![]()
![]()
frummelen ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik wil Skjoe door elkaar schuddenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar ben ik veels te oud voordan krijg ik al die snorren van vijftiftig achter me aan
Ja dat gebeurt mij ook altijd... of kansloze tjappie negorsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar ben ik veels te oud voordan krijg ik al die snorren van vijftiftig achter me aan
Gelukkig zitten die 2 aan elkaar vastquote:[..]
Ja, er komt een dag dat ik dat zelf ook ga geloven. Qua lichaam he. Met mijn hoofd ben ik best content
vast wel, tis niet zo praterquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Vond ie het leuk dat je ff langs was geweest? (vast wel
)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit daarom ook al sinds september thuis![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nein, niet frummelen!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]Oeh tattoos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik zou het niet willen, serieus niet, veel te blij met mijn ventquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
vast wel, tis niet zo praterze komen op donderdag altijd kaarten met m'n moeder, dan wip ik eigenlijk altijd wel even binnen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]okee jij wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt wel mooie plaatjes
disclaimer
En meteen een arrogante rotkopquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze wel iets meer afgevallen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee jij wint.
Je hebt wel mooie plaatjes
[..]dat x 3 ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True storyKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Photoshop + GHB?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze wel iets meer afgevallen
Ik zag hem vandaag nog staan, maar weet niequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
is essence blue addicted discon?
Nein.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
is essence blue addicted discon?
Jou quoten is makkelijker.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag nog staan, maar weet nie
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik ken dat soort types wel.
Ik bedoelde het niet vervelendquote:
I know weet dat ik echt heule vreemde knieen heb en dan ook nog lekker in x vormquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet vervelendAlleen heb jij idd iets dikkere knietjes dan ik, maar die kun je d'r ook vanaf lopen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef Loqi het volgende:
[..]tis echt zo'n hele ouderwetse 'mannen zijn sterk' opa
ik merk wel goed dat hij heel erg zit met wat er de laatste maanden allemaal gebeurd is (logisch natuurlijk!), maar dat zal hij nooit uitspreken
Oh ja, ultra hyper flexibele X poten heb ik ook nogquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I know weet dat ik echt heule vreemde knieen heb en dan ook nog lekker in x vorm
als je bovenbenen wat slanker worden gaan die X-benen ook wegquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I know weet dat ik echt heule vreemde knieen heb en dan ook nog lekker in x vorm
Een vet hart man! Lijken wassen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]echte mannen praten/huilen niet
Met een heel klein hartje.
Eigenlijk he, heb ik dat nooit zo goed begrepen.Als iemand een klein hart heeft is het goed. Maar als iemand een groot hart heeft ook?!
cellulitits en littekens en striae heb ik ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, ultra hyper flexibele X poten heb ik ook nog![]()
En dan die blubber en voetbalpoten met littekens en cellulitis én striae![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, ultra hyper flexibele X poten heb ik ook nog![]()
En dan die blubber en voetbalpoten met littekens en cellulitis én striae![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je bovenbenen wat slanker worden gaan die X-benen ook weg
Ik merk het nu al bij mezelfgaat snel!
Misschien ben jij wel mijn verloren siamese-tweelingzus die afscheurde bij de geboorte ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cellulitits en littekens en striae heb ik ook
Je eigen teennagel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
kut, ik kijk nu pas goed naar de UI van kip![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
kut, ik kijk nu pas goed naar de UI van kip![]()
afgescheurdquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel mijn verloren siamese-tweelingzus die afscheurde bij de geboorte ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee, jij heb veel mooieren pootjes, jammer
ik ben echt getraumatiseerd door dat kutbeest, al sinds ik die reclame voor het eerst zagquote:
haha ja als het zo zegt is dat wel raar,,, klein en groot.. en peperkoek uiteraardquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]echte mannen praten/huilen niet
Met een heel klein hartje.
Eigenlijk he, heb ik dat nooit zo goed begrepen.Als iemand een klein hart heeft is het goed. Maar als iemand een groot hart heeft ook?!
Ja, je was toen al zo'n eigenwijs stuk vretenquote:
Waarom, ik ben echt doodsbang voor clowns dus jouw UI helpt mij ook niet echtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben echt getraumatiseerd door dat kutbeest, al sinds ik die reclame voor het eerst zag
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha ja als het zo zegt is dat wel raar,,, klein en groot.. en peperkoek uiteraard![]()
Ja hij is wel echt zo'n stoere, stille man opa. Maar hij komt dan ook wel uit die tijd dat dat nog zo erg was en 'hoorde'. Maar die blik in zijn ogen toen hij bijkwam van het flauwvallen en ik voor hem zat met 112 aan de lijn en hem vragen stelde zal ik nooit vergeten![]()
ik ga even zitten huilen, brb![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha ja als het zo zegt is dat wel raar,,, klein en groot.. en peperkoek uiteraard![]()
Ja hij is wel echt zo'n stoere, stille man opa. Maar hij komt dan ook wel uit die tijd dat dat nog zo erg was en 'hoorde'. Maar die blik in zijn ogen toen hij bijkwam van het flauwvallen en ik voor hem zat met 112 aan de lijn en hem vragen stelde zal ik nooit vergeten![]()
ik ga even zitten huilen, brb![]()
omdat die nagel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Waarom, ik ben echt doodsbang voor clowns dus jouw UI helpt mij ook niet echt
Dan heb je niet terug gelezen, ik had nog grotere plaatjes én een youtube filmpje gepost ook nogquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat die nagel!![]()
En IT is gewoon een verkapten slapstick
Heb hem ooit half gezienquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat die nagel!![]()
En IT is gewoon een verkapten slapstick
nee klopt, ik laat wel eens verstek gaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan heb je niet terug gelezen, ik had nog grotere plaatjes én een youtube filmpje gepost ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |