Welken kleurtjens?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3 nieuwe Colour & Go's en 4 van die dubbellakjes en 1 is oprecht een must have vind ik.
KILL IT WITH FIRE!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb een banner van miss lipglans
Moeilijk uit te leggen, kijk morgen maar op munne blogquote:
Bewaren voor zometeenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat te lapo hunten maar faalde...en ik had wel een goeden TT
Ik wel en schrok me de pleuris manquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Niemand kijkt naar Herman de beauze kad.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen, kijk morgen maar op munne blog.
HAHAHAHA doosquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wel en schrok me de pleuris manHad mijn koptelefoon op
Vorige week was het de kaartjesautomaat bij de uitrit, nu is het de slagboom zelfquote:
k zie 'm nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Niemand kijkt naar Herman de beauze kad.
Voor de meujigheidquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Spees waarom staat je lakje in de sneeuw?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Loqi het volgende:
oma staat net aan de deur (opa zat nog in de auto) en geeft me een tasje 'dit komt van opa' en ze peert hem meteen weer (ze waren op weg naar pa en ma). 'Ja is van opa he!' roept ze er nog een keer extra achteraan als ze instapt...
Is het een valentijnscadeautje
oma staat net aan de deur (opa zat nog in de auto) en geeft me een tasje 'dit komt van opa' en ze peert hem meteen weer (ze waren op weg naar pa en ma). 'Ja is van opa he!' roept ze er nog een keer extra achteraan als ze instapt...
wat lief!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Loqi het volgende:
Dat is zooooo lievquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Loqi het volgende:
Weet ik veel dat er zó'n geluid uit een kad kan komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |