Nee hoor, het woord makkelijk staat er niet eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
Kortom...makkelijk haalbaar
Er staat dat het binnen bereik ligt, en dat klopt ook gewoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niet letterlijk nee, echter iemand die begrijpend leest haalt dat gewoon uit je post hoor.
Met hard nadenken wel en dan met name tijdens de schoolperiode hard nadenken...Anders kan je lekker de rest van je leven hard werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, het woord makkelijk staat er niet eens.
Je moet ambitie hebben. Met een goed idee en als dat aanslaat ben je binnen. Iedereen kan dat hebben.
Ik kan je alleen wel 1 mythe uit de wereld hebben: met hard werken word je NIET rijk.
Leg die steen maar weer terug...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
12 to 15-jarigen zijn ook niet erg goed in verwachten. Ze zijn namelijk helemaal niet goed in nadenken.
Dat staat er toch, heb je stront in je ogen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:38 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Pffff. Heb je er weer zoéén die de modale klok heeft horen luiden....![]()
Modaal is een schatting, natuurlijk verschilt dat per sector
Met de term 'armoede' ben ik het niet mee eens. Armoede kennen we amper. Met MTS werktuigbouw kan je nog wel een goede boterham verdienen, net als een goede lasser, maar verder houdt het inderdaad niet over. Dan zit je netto tussen de 1500 en 2000 euro.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Armoede zit bij de MBO-ers en lager die gewoon nog steeds een groot deel van bevolking bevatten.
Je krijgt als MBO-er of fabriekarbeider gewoon niet veel
40-17=13?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:10 schreef Shodan het volgende:
Ik kom maar op 17% van de jongeren die nu 12-15 jaar zijn, i.p.v. 40%. Een verschil van 13%! Maar dat bekt niet zo lekker..
In Zimbabwe wel ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga later ook gewoon 50 miljoen per maand verdienen hoor.
Armoede moet je redeneren naar Nederlands niveau. Er zijn genoeg gezinnen in Nederland die honserd euro of minder overhouden na alle "normale" kosten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:32 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Met de term 'armoede' ben ik het niet mee eens. Armoede kennen we amper. Met MTS werktuigbouw kan je nog wel een goede boterham verdienen, net als een goede lasser, maar verder houdt het inderdaad niet over. Dan zit je netto tussen de 1500 en 2000 euro.
Nee. Rijk wordt je door je idee aan 1 miljoen mensen te verkopen, die er 1 euro voor willen geven. Dat kan iedereen, je moet gewoon geluk hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met hard nadenken wel en dan met name tijdens de schoolperiode hard nadenken...Anders kan je lekker de rest van je leven hard werken
Zo even aangepast.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Armoede moet je redeneren naar Nederlands niveau. Er zijn genoeg gezinnen in Nederland die honserd euro of minder overhouden na alle "normale" kosten en rente voor hun schulden.
Met 1 mio ben je niet rijk hoor... Leuke mijlpaal, maar als je het van eenmalig 1 mio moet hebben...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
Nee. Rijk wordt je door je idee aan 1 miljoen mensen te verkopen, die er 1 euro voor willen geven.
Nou...quote:Dat kan iedereen, je moet gewoon geluk hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |