Hier verderquote:Op maandag 13 februari 2012 12:00 schreef Arolsen het volgende:
Een van de redenen dat rechtsere partijen veel kiezers krijgen is het Law & Order imago dat die partijen hebben. Mensen die vinden dat er wat mis is met de veiligheid voelen zich sneller thuis bij de VVD dan bij de PvdA, GL en SP, die een theedrink imago hebben. Waarom kunnen die partijen niet ook gewoon criminaliteit snoeihard gaan aanpakken? Dus een links programma wat betreft sociaal economische standpunten maar gewoon law & order wat betreft veiligheid. Ik dnek dat ze er een hoop stemmen mee kunnen winnen.
En Marokkanen door de knieėn schieten met Wilders doe je zo .....quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef Bankfurt het volgende:
theedrinken met Cohen doe je zo .....
dank je, maar eigenlijk bedoelde ik dat ik niet van plan was de discussie te gaan lezen, ik hoop dat realisme heerst.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:16 schreef remlof het volgende:
Waarom geven linkse partijen zich een soft imago rond veiligheid
De boefjeskampen van Lubbers, daar waren de PC ook erg tegenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Aangezien sommige nieuwkomers in deze discussie weer dezelfde stereotypes naar boven halen herhaal ik ook nog maar een keer een genuanceerder verhaal.
Ik begrijp niet waarom een op preventie gerichte aanpak soft zou moeten zijn?
Wat is er soft aan het volgende schema?
7 uur: opstaan
9-16 uur: werken
16-21 uur: opleiding volgen
23 uur: naar bed
Daar is niets soft aan maar het zou voor een groot deel van de criminelen prima kunnen werken.
Wat is er soft aan als je iemand voor lichtere misdrijven een werkstraf geeft maar dan eventueel meer dan 240 uur?
Ik zou het bijv. prima vinden als mensen die rotzooi op straat gooien een half jaar lang wekelijks 8 uur afval moeten opruimen.
Het is op preventie gericht maar er is niets soft aan.
Zozo, een opleiding volgen.. inderdaad niet echt soft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Aangezien sommige nieuwkomers in deze discussie weer dezelfde stereotypes naar boven halen herhaal ik ook nog maar een keer een genuanceerder verhaal.
Daar is niets soft aan maar het zou voor een groot deel van de criminelen prima kunnen werken.
Wat is er soft aan als je iemand voor lichtere misdrijven een werkstraf geeft maar dan eventueel meer dan 240 uur?
Ik zou het bijv. prima vinden als mensen die rotzooi op straat gooien een half jaar lang wekelijks 8 uur afval moeten opruimen.
Inderdaad.quote:De boefjeskampen van Lubbers, daar waren de PC ook erg tegen
Als jij die opleiding moet volgen terwijl jij dagelijks 6 uur werkt dan is daar inderdaad niets soft aan.quote:Zozo, een opleiding volgen.. inderdaad niet echt soft.
Jij laat jezelf gewoon lekker neerschieten want je bent niet bang!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef remlof het volgende:
Want schieten doe je pas als je bang bent.
Dus hangen we ze op.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:40 schreef OverRated het volgende:
Maar het is onmenselijk om iemand levenslang in een kleine cel op te sluiten. Dat gaat tegen alle mensenrechten in
Ik ben het ermee eens dat het in het gevang stoppen van jonge crimineeltjes een averechts effect heeft. (Ze worden er alleen maar crimineler van).quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Maar wat dan wel te doen met deze probleem jongeren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat het in het gevang stoppen van jonge crimineeltjes een averechts effect heeft. (Ze worden er alleen maar crimineler van).
Een strakke kostschool met het disciplineschema wat jij hier toont is inderdaad beter. Maar volgens mij mag je ze niet dwingen tot zoiets, en vinden die crimineeltjes zelf het veel stoerder om in de gevangenis te zitten.
Je kan er weinig mee fout doen heb ik het idee. Het gaat nu al best slecht, kan alleen maar beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef VakantieNancy het volgende:
[..]
Maar wat dan wel te doen met deze probleem jongeren?
Jij bent de wegloper hčquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij laat jezelf gewoon lekker neerschieten want je bent niet bang!
Daarom ren je ook heel snel weg als het iets gevaarlijker wordt, omdat je niet bang bent
Dat is nog niks:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:15 schreef mlg het volgende:
Met meer dan 50 posts per dag ben je sowieso bang. Bang opgesloten in je kamertje, afgescheiden van de maatschappij. Of je bent natuurlijk autistisch. Dat ben je als je met 4 sterretjes achter je naam de ganse dag op een jongerenforum zit te discussiėren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |