De regering draait de zorg steeds verder terug, terwijl de jongeren steeds meer een afschuw van ouderen krijgen. Ouderen belanden in de goot als het zo door gaat, maar iedereen wordt een keer een oudere. Dus het gaat een ieder aan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:14 schreef joopenma het volgende:
Hoe denk je verzorgd te worden als je oud, en hulpbehoevend bent geworden omdat je functies het af laten weten? Dat overkomt bijna iedereen uiteindelijk.
Maar ik zie aan jongeren dat die dit niet begrijpen. Ze denken dat ze de eeuwige jeugd hebben en nooit aftakelen. Daarom zijn ze arrogant. En vinden ouderen lastig.
Ze snappen niet dat ze op de langere termijn een koekje van eigen deeg krijgen.
IEDEREEN WORDT OUD EN HULPBEHOEVEND, daar kom je niet onderuit!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:18 schreef Life2.0 het volgende:
Ik takel niet af, voordeel als jonge godin.
Ouderen schuwen jongeren NOG meer, ik heb ervaring in de zorg, daar wil je echt niet zittenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:17 schreef joopenma het volgende:
[..]
De regering draait de zorg steeds verder terug, terwijl de jongeren steeds meer een afschuw van ouderen krijgen. Ouderen belanden in de goot als het zo door gaat, maar iedereen wordt een keer een oudere. Dus het gaat een ieder aan.
Weer een klaagbejaarde die een gesubsidieerde computer heeft gekregen?!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:17 schreef joopenma het volgende:
[..]
De regering draait de zorg steeds verder terug, terwijl de jongeren steeds meer een afschuw van ouderen krijgen. Ouderen belanden in de goot als het zo door gaat, maar iedereen wordt een keer een oudere. Dus het gaat een ieder aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
Serieus... Verklaar dit eens!quote:De regering draait de zorg steeds verder terug
90% Van je ziektekosten maak je in je laatste levensjaar. Maar je betaalt je als jongere al wel scheel aan ziektekosten die je niet maakt. Denk maar eens na: in de gezondheidszorg kan steeds meer. Een demente bejaarde van 94 die op de grond valt krijgt een nieuwe heup. Kost een ton, maar dan is er mogelijk wel weer een paar maanden bij zijn/haar leven gekomen. Mits er geen complicaties zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:17 schreef joopenma het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef RemcoDelft het volgende:
@TS:
[..]
Serieus... Verklaar dit eens!
[ afbeelding ]
De zorguitgaven zijn hoger dan ooit! De gemiddelde bejaarde kost ondertussen 500.000 tot 1 miljoen euro om in leven te houden.
Ik open een topic en verwacht niet voor klaag bejaarde uitgemaakt te worden. Ik heb jou niets gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Weer een klaagbejaarde die een gesubsidieerde computer heeft gekregen?!
Feit is dat er meer ouderen-per-jongere zijn dan ooit! En dat ze dus ook meer kosten dan ooit, terwijl dat de komende jaren nog wel verdubbeld zo niet meer.
Ik heb al eerder voorgesteld om iedereen die 65 wordt de keuze te geven om 200.000 euro te krijgen, maar daarna komt er ook geen cent meer bij aan zorg/AOW. Stukken goedkoper!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
TLDR: ik wil minder belasting en premies betalen, lekker genieten, en mijn medeburgers niet opzadelen met de kosten mocht ik 95, dement, en kreupel worden.
"Binnenkort"? 't Is al sinds 1945 aan de gang, en al sinds 1945 konden ze dit zelf zien aankomen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:31 schreef joopenma het volgende:
Dat er binnenkort een overschot aan ouderen is kunnen die ouderen zelf niets aan doen.
WAAROM IS EUTHANASIE DAN NOG ZO MOEILIJK TE BEWERKSTELLIGEN. Er zijn meer dan genoeg ouderen die eruit willen stappen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef RemcoDelft het volgende:
@TS:
[..]
[ afbeelding ]
De zorguitgaven zijn hoger dan ooit! De gemiddelde bejaarde kost ondertussen 500.000 tot 1 miljoen euro om in leven te houden.
Ik ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef rosepetals het volgende:
Jongens, beetje respect hier. Volgens mij is deze TS serieus enzo
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef RemcoDelft het volgende:
@TS:
[..]
[ afbeelding ]
Ik het een dochter van 19 en die woont nog graag thuis!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Life2.0 het volgende:
trouwens joopie, als jij niet zon verzuurde graftak was hadden jouw kinderen best eens langs willen komen of je willen helpen, maar je klaagt alleen maar, en nu wilt je eigen familie je niet eens meer zien
Als die oudjes er niets aan kunnen doen, moet je niet zeuren dat jongeren wel iets beters te doen hebben dan zich verlagen tot poepschep, dat "jullie"ze daartoe willen verplicht + duizenden euros per jaar aan zorg laten betalen (waar je 1) geen cent van terugziet 2) nooit iets declareert) DAAR KUNNEN DIE JONGEREN TOCH OOK NIETS AAN DOENquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:31 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik open een topic en verwacht niet voor klaag bejaarde uitgemaakt te worden. Ik heb jou niets gedaan.
Ik probeer een discussie op gang te brengen om volwassen reacties uit te lokken.
Dat er binnenkort een overschot aan ouderen is kunnen die ouderen zelf niets aan doen. Dat ze massaal in een korte periode verwekt zijn en tegelijkertijd ouder worden. Zo kun je altijd een ander de schuld in de schoenen schuiven. En zelf buiten schot blijven.
Pics. Hebben we dat ook weer gehadquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:35 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik het een dochter van 19 en die woont nog graag thuis!
En dat in KLBquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:31 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik open een topic en verwacht niet voor klaag bejaarde uitgemaakt te worden. Ik heb jou niets gedaan.
Ik probeer een discussie op gang te brengen om volwassen reacties uit te lokken.
Dat komt waarschijnlijk omdat jouw huis je minder kost dan je dochter voor een kamertje zou moeten betalen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:35 schreef joopenma het volgende:
[..]
Dan heb jij die zorg helemaal niet nodig, of je hebt iets chronisch, ja dan moet je gewoon betalen/pech hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:35 schreef joopenma het volgende:
[..]
quote:Kwaliteit niet beter door stijgende kosten ouderenzorg
11 januari 2012
Hoewel de overheidsuitgaven voor verpleging en verzorging sinds 1995 gemiddeld fors zijn gestegen, is de kwaliteit er niet op vooruit gegaan. Dat concludeert het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) in haar rapport ‘Waar voor ons belastinggeld’.
Het SCP heeft onderzocht wat de belastingbetaler terug krijgt voor alle miljoenen euro’s aan belastinggeld die sinds 1995 zijn uitgegeven, onder andere in de ouderenzorg. Hoewel de kostprijs van zorg in de instellingen sinds 1995 gemiddeld steeg met 2,4 procent en in de thuiszorg met 3,7 procent, is de kwaliteit er niet zichtbaar door toegenomen. Wel zijn er meer mensen geholpen.
dankjequote:Op donderdag 16 februari 2012 18:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pics. Hebben we dat ook weer gehad
Ik kan daar wel wat aan doen... Helaas is mijn oplossing verboden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:31 schreef joopenma het volgende:
[..]
Dat er binnenkort een overschot aan ouderen is kunnen die ouderen zelf niets aan doen. Dat ze massaal in een korte periode verwekt zijn en tegelijkertijd ouder worden. Zo kun je altijd een ander de schuld in de schoenen schuiven. En zelf buiten schot blijven.
Als de ontwikkelingen doorgaan heeft iedereen in de toekomst overgewicht, dus denk het nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga trouwens wel heel dik worden zodat ze mij met een steekwagentje door het tehuis moeten rijden. Oja, en dan word ik gewassen door lekkere verpleegsters.
Ik hoop dat je hieraan terugdenkt als je jou eigen kont niet meer kunt afvegen. En er is niemand die het voor je wil doen. Omdat je stinkt en goor gevonden wordt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als die oudjes er niets aan kunnen doen, moet je niet zeuren dat jongeren wel iets beters te doen hebben dan zich verlagen tot poepschep, dat "jullie"ze daartoe willen verplicht + duizenden euros per jaar aan zorg laten betalen (waar je 1) geen cent van terugziet 2) nooit iets declareert) DAAR KUNNEN DIE JONGEREN TOCH OOK NIETS AAN DOEN
Die onterecht zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:40 schreef EmTheBest het volgende:
Geen idee hoe ik verzorgd, we kunnen niet de toekomt voorspellen.
Wel heb ik hekel aan zeikouderen, lelijke grijze postduiven, die met hun fossielenkop, overal opmerkingen over moeten maken op jongere mensen.
Ik lik mijn eigen kont meestal schoonquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:40 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hieraan terugdenkt als je jou eigen kont niet meer kunt afvegen. En er is niemand die het voor je wil doen. Omdat je stinkt en goor gevonden wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |