abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108051240
Hoe denk je verzorgd te worden als je oud, en hulpbehoevend bent geworden omdat je functies het af laten weten? Dat overkomt bijna iedereen uiteindelijk.
Maar ik zie aan jongeren dat die dit niet begrijpen. Ze denken dat ze de eeuwige jeugd hebben en nooit aftakelen. Daarom zijn ze arrogant. En vinden ouderen lastig.
Ze snappen niet dat ze op de langere termijn een koekje van eigen deeg krijgen.

IEDEREEN WORDT OUD EN HULPBEHOEVEND, daar kom je niet onderuit!
gardenqueen,
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:15:43 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108051254
Jongeren moeten afgeschaft worden ja, ze zijn irritant, kinderachtig en asociaal.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108051303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:14 schreef joopenma het volgende:
Hoe denk je verzorgd te worden als je oud, en hulpbehoevend bent geworden omdat je functies het af laten weten? Dat overkomt bijna iedereen uiteindelijk.
Maar ik zie aan jongeren dat die dit niet begrijpen. Ze denken dat ze de eeuwige jeugd hebben en nooit aftakelen. Daarom zijn ze arrogant. En vinden ouderen lastig.
Ze snappen niet dat ze op de langere termijn een koekje van eigen deeg krijgen.

IEDEREEN WORDT OUD EN HULPBEHOEVEND, daar kom je niet onderuit!
De regering draait de zorg steeds verder terug, terwijl de jongeren steeds meer een afschuw van ouderen krijgen. Ouderen belanden in de goot als het zo door gaat, maar iedereen wordt een keer een oudere. Dus het gaat een ieder aan.
gardenqueen,
pi_108051323
Ik takel niet af, voordeel als jonge god.
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:18:39 #5
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_108051331
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:18 schreef Life2.0 het volgende:
Ik takel niet af, voordeel als jonge godin.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_108051335
Ik word helemaal niet oud. Het lijkt me namelijk verschrikkelijk om niet meer zelf te kunnen bepalen of ik wel of niet mijn broek onder pis. Dus voordat het zover komt maak ik mezelf op een leuke manier van kant, een overdosis LSD ofzo.
What Would Goku Do
pi_108051337
Ik verwacht niet verzorgd te worden.
We stevenen onvermijdelijk af op een wereld waarin er simpelweg geen geld is voor deze verzorging.
Omdat alles wat we naar binnen werken ook niet bepaald gezond is en vrij van troep verwacht ik de 60 nog niet eens te halen uiteindelijk. Ben nu nog in de 20 maar gezien waar we dus op af stevenen verwacht ik niet zorg te kunnen krijgen.

Opzich prima. Toch teveel volk op deze wereld.
pi_108051341
Pics van je pittige kapsel.
.
pi_108051344
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:17 schreef joopenma het volgende:

[..]

De regering draait de zorg steeds verder terug, terwijl de jongeren steeds meer een afschuw van ouderen krijgen. Ouderen belanden in de goot als het zo door gaat, maar iedereen wordt een keer een oudere. Dus het gaat een ieder aan.
Ouderen schuwen jongeren NOG meer, ik heb ervaring in de zorg, daar wil je echt niet zitten :')
pi_108051355
quote:

[..]

Weer een klaagbejaarde die een gesubsidieerde computer heeft gekregen?!
Feit is dat er meer ouderen-per-jongere zijn dan ooit! En dat ze dus ook meer kosten dan ooit, terwijl dat de komende jaren nog wel verdubbeld zo niet meer.
censuur :O
pi_108051392
Kamelenteen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:21:32 #12
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_108051406
Ik ga niet verzorgd worden, mensen vinden me nu al vervelend en dat wordt alleen maar erger als ik ouder word.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_108051453
Ik maak vaker arrogante ouderen mee dan jongeren, bah :r
Ze denken dat ze alles mogen maken.

Ik ga trouwens gewoon naar Florida chillen in een bejaarde tehuis.
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:24:49 #14
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_108051491
De jongeren van nu worden niet oud, omdat 2012.

opgelost

Offtopic: was jij niet die verzuurde feminist?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_108051584
@TS:
quote:
De regering draait de zorg steeds verder terug
Serieus... Verklaar dit eens!

De zorguitgaven zijn hoger dan ooit! De gemiddelde bejaarde kost ondertussen 500.000 tot 1 miljoen euro om in leven te houden.
pi_108051594
trouwens joopie, als jij niet zon verzuurde graftak was hadden jouw kinderen best eens langs willen komen of je willen helpen, maar je klaagt alleen maar, en nu wilt je eigen familie je niet eens meer zien
pi_108051606
quote:

[..]

90% Van je ziektekosten maak je in je laatste levensjaar. Maar je betaalt je als jongere al wel scheel aan ziektekosten die je niet maakt. Denk maar eens na: in de gezondheidszorg kan steeds meer. Een demente bejaarde van 94 die op de grond valt krijgt een nieuwe heup. Kost een ton, maar dan is er mogelijk wel weer een paar maanden bij zijn/haar leven gekomen. Mits er geen complicaties zijn.
Stel je toch voor dat jij dat geld tijdens je gezonde leven had kunnen uitgeven...

Ik zou daarom graag een alternatief zien: ik ben best bereid 25% van de huidige premie te betalen die ik nu betaal aan ziektekosten en pensioenpremie. Maar, als tegenprestatie, betaal ik alles zelf aan kosten die ik maak boven mijn 75e levensjaar.

Gevolg: ik kan dan nu lekker 5x per jaar op vakantie, een duurder huis betalen (lees: vermogen opbouwen en er tegelijkertijd ook van genieten - in tegenstelling tot het huidige 'betaal en kijk maar of je het op je 85e nog terugziet'), en heb tot mijn 75e een prachtig leven.
Alles wat ik daarna ik goede gezondheid kan doen is meegenomen, en als die goede gezondheid op houdt, prak ik de pil van drion door de hutspot.

TLDR: ik wil minder belasting en premies betalen, lekker genieten, en mijn medeburgers niet opzadelen met de kosten mocht ik 95, dement, en kreupel worden.
pi_108051639
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef RemcoDelft het volgende:
@TS:

[..]

Serieus... Verklaar dit eens!
[ afbeelding ]
De zorguitgaven zijn hoger dan ooit! De gemiddelde bejaarde kost ondertussen 500.000 tot 1 miljoen euro om in leven te houden.
Precies.
De overheid geeft de meeste belasting aan de zorg uit.
Marja voor TS is het nooit genoeg en klaagt alleen maar, tis al net een bejaarde.
pi_108051667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Weer een klaagbejaarde die een gesubsidieerde computer heeft gekregen?!
Feit is dat er meer ouderen-per-jongere zijn dan ooit! En dat ze dus ook meer kosten dan ooit, terwijl dat de komende jaren nog wel verdubbeld zo niet meer.
Ik open een topic en verwacht niet voor klaag bejaarde uitgemaakt te worden. Ik heb jou niets gedaan.
Ik probeer een discussie op gang te brengen om volwassen reacties uit te lokken.
Dat er binnenkort een overschot aan ouderen is kunnen die ouderen zelf niets aan doen. Dat ze massaal in een korte periode verwekt zijn en tegelijkertijd ouder worden. Zo kun je altijd een ander de schuld in de schoenen schuiven. En zelf buiten schot blijven.
gardenqueen,
pi_108051674
Ze spuiten me later plat met dormicum/valium/etc, brengen een stoma in darm en blaas aan en sluiten die direct op het riool aan. Eten zal langs een voedingstube gaan.

Zoiets.
pi_108051675
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
TLDR: ik wil minder belasting en premies betalen, lekker genieten, en mijn medeburgers niet opzadelen met de kosten mocht ik 95, dement, en kreupel worden.
Ik heb al eerder voorgesteld om iedereen die 65 wordt de keuze te geven om 200.000 euro te krijgen, maar daarna komt er ook geen cent meer bij aan zorg/AOW. Stukken goedkoper!
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:31:45 #22
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_108051677
Tegen die tijd worden mijn billen machinaal gewassen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_108051710
Serieus zijn die ouwe zo duur? Geef mij de helft en ze mogen die van mij wel inslapen zodra hij niet meer zijn eigen reet kan wassen
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_108051725
Ik ben niet van plan zo oud te worden.
.
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:32:48 #25
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_108051733
Jongens, beetje respect hier. Volgens mij is deze TS serieus enzo :D
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo