De regering draait de zorg steeds verder terug, terwijl de jongeren steeds meer een afschuw van ouderen krijgen. Ouderen belanden in de goot als het zo door gaat, maar iedereen wordt een keer een oudere. Dus het gaat een ieder aan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:14 schreef joopenma het volgende:
Hoe denk je verzorgd te worden als je oud, en hulpbehoevend bent geworden omdat je functies het af laten weten? Dat overkomt bijna iedereen uiteindelijk.
Maar ik zie aan jongeren dat die dit niet begrijpen. Ze denken dat ze de eeuwige jeugd hebben en nooit aftakelen. Daarom zijn ze arrogant. En vinden ouderen lastig.
Ze snappen niet dat ze op de langere termijn een koekje van eigen deeg krijgen.
IEDEREEN WORDT OUD EN HULPBEHOEVEND, daar kom je niet onderuit!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:18 schreef Life2.0 het volgende:
Ik takel niet af, voordeel als jonge godin.
Ouderen schuwen jongeren NOG meer, ik heb ervaring in de zorg, daar wil je echt niet zittenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:17 schreef joopenma het volgende:
[..]
De regering draait de zorg steeds verder terug, terwijl de jongeren steeds meer een afschuw van ouderen krijgen. Ouderen belanden in de goot als het zo door gaat, maar iedereen wordt een keer een oudere. Dus het gaat een ieder aan.
Weer een klaagbejaarde die een gesubsidieerde computer heeft gekregen?!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:17 schreef joopenma het volgende:
[..]
De regering draait de zorg steeds verder terug, terwijl de jongeren steeds meer een afschuw van ouderen krijgen. Ouderen belanden in de goot als het zo door gaat, maar iedereen wordt een keer een oudere. Dus het gaat een ieder aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
Serieus... Verklaar dit eens!quote:De regering draait de zorg steeds verder terug
90% Van je ziektekosten maak je in je laatste levensjaar. Maar je betaalt je als jongere al wel scheel aan ziektekosten die je niet maakt. Denk maar eens na: in de gezondheidszorg kan steeds meer. Een demente bejaarde van 94 die op de grond valt krijgt een nieuwe heup. Kost een ton, maar dan is er mogelijk wel weer een paar maanden bij zijn/haar leven gekomen. Mits er geen complicaties zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:17 schreef joopenma het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef RemcoDelft het volgende:
@TS:
[..]
Serieus... Verklaar dit eens!
[ afbeelding ]
De zorguitgaven zijn hoger dan ooit! De gemiddelde bejaarde kost ondertussen 500.000 tot 1 miljoen euro om in leven te houden.
Ik open een topic en verwacht niet voor klaag bejaarde uitgemaakt te worden. Ik heb jou niets gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Weer een klaagbejaarde die een gesubsidieerde computer heeft gekregen?!
Feit is dat er meer ouderen-per-jongere zijn dan ooit! En dat ze dus ook meer kosten dan ooit, terwijl dat de komende jaren nog wel verdubbeld zo niet meer.
Ik heb al eerder voorgesteld om iedereen die 65 wordt de keuze te geven om 200.000 euro te krijgen, maar daarna komt er ook geen cent meer bij aan zorg/AOW. Stukken goedkoper!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
TLDR: ik wil minder belasting en premies betalen, lekker genieten, en mijn medeburgers niet opzadelen met de kosten mocht ik 95, dement, en kreupel worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |