Er stonden weer van die bontkraagjes voor me in de rij bij de supermarkt, Geert, ik heb er schoon genoeg van, ik wil gewoon snel geholpen worden, weg moeten ze!quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef yvonne het volgende:
Stel nou dat Wildres al deze achterlijke dingen verzint omdat #vrouwwilders erlast van heeft en hij geen gezeik aan zn kop wil?
Zouden ze een labrador hebben? Of een golden retriever?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Dagonet het volgende:
Zouden ze naast Henk en Ingrid wonen? Zou ze vaak met Ingrid een kopje koffie drinken?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef yvonne het volgende:
#Vrouwwilders:' zet jij de vuilnisbakken even buiten? Ja nee, gewoon op de stoep, niet over de grens'
Een westie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zouden ze een labrador hebben? Of een golden retriever?
Nee, Ingrid heeft het niet zo op schalkse buitenlandse vrouwen met uitgroei, grote gouden sieraden en een net iets te diep decolleté. Daar krijgt Henk maar rare ideeën van.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef Dagonet het volgende:
Zouden ze naast Henk en Ingrid wonen? Zou ze vaak met Ingrid een kopje koffie drinken?
Niet je eigen thuissituatie op anderen projecteren, y.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef yvonne het volgende:
Of zou #vrouwwilders zo'n stoere Helga met hoogehakte laarzen en zweep zijn die 'm gewoon in elkaar rost als ie haar zin niet doet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |