Nee, waarom?, hij kan goed spelen, en iemand die 1 jaar speelt(Wat net word aangegeven als argument door iemand) kan dit niet, althans.. niet zo strak met die Delays.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de minuut ongeloofwaardiger...
die film, It Might Get Loud, heeft er wel voor gezorgd dat ik The Edge niet echt meer serieus neem als gitarist. Dit soort trucjes... dan ben je een goede programmeur, dat is wat anders.quote:
Ik speel nog geen jaar en heb deze avond het intro van pride geleerd, maar het intro is zo'n beetje het hele nummerquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, en hoe je het ook went of keert, het is een goede gitarist, iemand die een jaar speelt(Normaliter) kan ècht nie tzulke dingen...
Misschien strak en goed met effecten, maar technisch stelt hij echt geen drol voor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, waarom?, hij kan goed spelen, en iemand die 1 jaar speelt(Wat net word aangegeven als argument door iemand) kan dit niet, althans.. niet zo strak met die Delays.
Technisch stelt hij inderdaad geen drol voor, maar dat doet Clapton ook niet, is hij nu ook slecht?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Misschien strak en goed met effecten, maar technisch stelt hij echt geen drol voor.
Kut, nu lok je ook mij uit m`n tentquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik speel nog geen jaar en heb deze avond het intro van pride geleerd, maar het intro is zo'n beetje het hele nummer
Clapton kan wel wat meer dan dat, natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Technisch stelt hij inderdaad geen drol voor, maar dat doet Clapton ook niet, is hij nu ook slecht?
Ja, natuurlijk, maar toch..Clapton bend met 1 vinger..quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Clapton kan wel wat meer dan dat, natuurlijk.
Dus?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar toch..Clapton bend met 1 vinger..
Klopt, alhoewel Clapton nog steeds vele malen beter is dan The Edge, maar Clapton is creatief en hoeft zijn muziek niet op geluidseffecten te baseren, luister naar Sunshine of your love, harstikke vette riff, het enige dat hij gebruikt is een vleugje distortion.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Technisch stelt hij inderdaad geen drol voor, maar dat doet Clapton ook niet, is hij nu ook slecht?
deze knul weetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel Clapton nog steeds vele malen beter is dan The Edge, maar Clapton is creatief en hoeft zijn muziek niet op geluidseffecten te baseren, luister naar Sunshine of your love, harstikke vette riff, het enige dat hij gebruikt is een vleugje distortion.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Technisch stelt hij inderdaad geen drol voor, maar dat doet Clapton ook niet,
Clapton stelt technisch niet heel veel voor, omdat iemand lekkere licks heeft, en goed kan spelen wil dat niet betekenen dat hij veel voorstelt.. (Vroeger wel... maar hij heeft een aantal jaar geleden in een interview toegegeven, dat hij slechter word in z`n slowhand techniek en wat slordiger, dat z`n techniek dus achteruit gaat)quote:
Dus? Iedereen word oudquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Clapton stelt technisch niet heel veel voor, omdat iemand lekkere licks heeft, en goed kan spelen wil dat niet betekenen dat hij veel voorstelt.. (Vroeger wel... maar hij heeft een aantal jaar geleden in een interview toegegeven, dat hij slechter word in z`n slowhand techniek en wat slordiger, dat z`n techniek dus achteruit gaat)
hee, jij bent u2 expert, hoe krijg ik de goede sound met pride? Ik gebruik een yamaha pacifica met roland cube of amplitube irigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |