17quote:
Ja dat is het probleem.. ik heb maar 1 vriend en ik ga niet uit.. ik ben nu nog onzekerder dan eerst. bij mijn vriendin kon ik alles kwijt en zij was precies als mij, en nu is ze weg:( ik heb echt het idee dat ik niemand als haar zal vinden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:57 schreef kwiwi het volgende:
Een keer goed uitgaan, en bedenken dat miljarden mensen je voor zijn gegaan en niet allemaal alleen zijn overgebleven.
ik wacht al 2 maandenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:58 schreef Dimens het volgende:
Even een week wachten tot de gevoelens weer weg zijn.
Dan ga je iets anders doen dat je leuk vindt en voor afleiding zorgt, liefst iets waarbij je wat nieuwe mensen leert kennen in jouw geval.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:00 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
17
[..]
Ja dat is het probleem.. ik heb maar 1 vriend en ik ga niet uit.. ik ben nu nog onzekerder dan eerst. bij mijn vriendin kon ik alles kwijt en zij was precies als mij, en nu is ze weg:( ik heb echt het idee dat ik niemand als haar zal vinden.
Wel als je 17 bent.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en dit:
[..]
want het komt immers altijd goed!!
Het is immer een goede afleiding.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De foks is altijd goede afleiding in crisistijd.
ze wil wel vrienden blijven zegt ze, maar dat is: hoi, hoe gaat het? en op school? doeiquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ga je iets anders doen dat je leuk vindt en voor afleiding zorgt, liefst iets waarbij je wat nieuwe mensen leert kennen in jouw geval.
Maar eigenlijk ben je dus gewoon je beste vriendin kwijt.. wil ze geen vrienden meer met je zijn?
Msn?quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:07 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
ze wil wel vrienden blijven zegt ze, maar dat is: hoi, hoe gaat het? en op school? doei
'liefde'quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:07 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
ze wil wel vrienden blijven zegt ze, maar dat is: hoi, hoe gaat het? en op school? doei
en van dat dingen doen, ik heb echt geen idee wat ik zou kunnen doen, en moet ik daar dan eenzaam alleen heen gaan? pff. ik ben zo bang dat ik later zo'n viezerik word die geen liefde heeft ofzo
in het weekend alleen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoevaak waren jullie tijdens de relatie bij elkaar?
vaak genoeg om verliefd op haar te blijven, ik wil alleen maar dat ze gelukkig is, en dat is ze ook. maar ik dus helemaal nietquote:
Ga eens aan je eigen geluk denken, niet aan dat van haar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:27 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
vaak genoeg om verliefd op haar te blijven, ik wil alleen maar dat ze gelukkig is, en dat is ze ook. maar ik dus helemaal niet
ik ben zo onzeker nu, en ik zie het niet voor me dat ik zomaar naar een groepje mensen toe stap en dat ik dan zeg HEUJJ! mooi weer he?! ik denk eerder dat ik dan word uitgelachen of dat ze me aanstaren zo van lolwtfquote:
Humor heb je wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:31 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
ik ben zo onzeker nu, en ik zie het niet voor me dat ik zomaar naar een groepje mensen toe stap en dat ik dan zeg HEUJJ! mooi weer he?! ik denk eerder dat ik dan word uitgelachen of dat ze me aanstaren zo van lolwtf
ja weet ik, maar ik heb bijna geen vrienden meer en ik ga niet echt ergens heen.. dus zie alleen meisjes in de trein ofzo, en die kijken me niet eens aan. ik kan echt niet op iemand af stappenquote:
begin eens met al het contact te verbreken. Is beter voor jou.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:07 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen contact met meisjes moeten hebben? Er werd hier meer gedoeld op: maak nieuwe vrienden (niet persé damesvrienden).quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:38 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik heb bijna geen vrienden meer en ik ga niet echt ergens heen.. dus zie alleen meisjes in de trein ofzo, en die kijken me niet eens aan. ik kan echt niet op iemand af stappen
Gedachten verzetten en zo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:11 schreef Lolwtf het volgende:
bedankt voor alle snelle reacties :p ik zal idd niet meer met haar praten, maar hoezo een hobby zoeken? als ik aan een hobby denk dan kan ik me alleen maar een knutselclub voorstellen? en ik doe al 3 jaar fitness als dat als hobby telt, maar daar komen bijna alleen maar oude mensen lol
ja niet meer aan haar denken, maar aan iets anders. maar ik wou vragen wat voor hobby ik zou moeten doen dan? ik heb geen ideequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je dit al niet snapt zijn er ook weinig gedachten om te verzetten vrees ik
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je dit al niet snapt zijn er ook weinig gedachten om te verzetten vrees ik
Wij kunnen ook niet voor jou beslissen wat je leuk genoeg vindt zodat je niet met haar bezig bent.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Lolwtf het volgende:
[..]
ja niet meer aan haar denken, maar aan iets anders. maar ik wou vragen wat voor hobby ik zou moeten doen dan? ik heb geen idee
quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De foks is altijd goede afleiding in crisistijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |