De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Jou zal ik oprecht uitlachen.
Gaat me te snel joh.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef Faxie het volgende:
Waarom kom je niet meer chatten Sinos?
Er zitten hier een heleboel mensen die 1 persoon niet mogenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
Er zitten hier een paar mensen die elkaar niet zo mogen geloof ik
Ya think?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
Er zitten hier een paar mensen die elkaar niet zo mogen geloof ik
Enlighten mequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zitten hier een heleboel mensen die 1 persoon niet mogen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]Daarna zal je mond nooit meer hetzelfde zijn.
Ik kan ernaast zitten natuurlijkquote:
Ohquote:
Ja maar dan gaan jullie weer zeuren dat ik op cam moet komen enzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die slowchat hier gaat een stuk harder anders
Alsof jij je daar wat van aantrektquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan jullie weer zeuren dat ik op cam moet komen enzo
Wat is dit voor een vraag?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
Ben je bang voor brede jongens ofzo, GeelSuperKuiken?
Ik heb daar nooit over gezeurdquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan jullie weer zeuren dat ik op cam moet komen enzo
Dan heeft het al helemaal geen nut.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof jij je daar wat van aantrekt
Bovendien is de chat de laatste tijd camloos. Omdat Joysa dat wil.
Ik heb mijn laptop half gefixt hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof jij je daar wat van aantrekt
Bovendien is de chat de laatste tijd camloos. Omdat Joysa dat wil.
Ik snap het, als ik en drommel de cam niet aan hebben, dan is het onzin om te komen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:34 schreef Sinosappel het volgende:
Dan heeft het al helemaal geen nut.
Rrrrrrightquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit over gezeurd![]()
Ik vind het gewoon gezellig met je
Daar kreeg ik gisteren iets van mee jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ze mogen mij niet en hebben met mijn facebook geouwehoerd.
Half is helemaal niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop half gefixt hoor
Tja. En waarom ze me niet mogen is me niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kreeg ik gisteren iets van mee ja
Zodra jullie de cam aanzetten glijden de dames soppend van hun stoel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap het, als ik en drommel de cam niet aan hebben, dan is het onzin om te komen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
Zodra jullie de cam aanzetten glijden de dames soppend van hun stoel?
Je kunt het aan ze vragen natuurlijk!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tja. En waarom ze me niet mogen is me niet helemaal duidelijk.
Kan allemaal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het aan ze vragen natuurlijk!
Players will be playin'quote:
Ik heb geen problemen met je hoor. Maar jij vindt me een klapjosti.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tja. En waarom ze me niet mogen is me niet helemaal duidelijk.
bist ja nait goud snikquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je werken? Iets met koopavond.
Kom maar langs, oprecht. Ik werk 's avonds. Hoe kan ik je herkennen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet toch in de stad zijn. Nu ga je terugkrabbelen?
Breed als een deur, wild als een wolf. Een pistool aan elke zijde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Kom maar langs, oprecht. Ik werk 's avonds. Hoe kan ik je herkennen?
Dat is niet aardig, als ze had gewild dat ik die had gezien dan had ze ze wel zelf gestuurd. Niet snitchen Sinos.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:46 schreef Sinosappel het volgende:
Zal ik je haar pics sturen Panz? Dan kun je haar uitchecken
Neem uggs mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet toch in de stad zijn. Nu ga je terugkrabbelen?
Wat een domme vraag. Aan z'n fantastische traps natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Kom maar langs, oprecht. Ik werk 's avonds. Hoe kan ik je herkennen?
Grapje toch, alsof ik haar pics heb.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Breed als een deur, wild als een wolf. Een pistool aan elke zijde.
[..]
Dat is niet aardig, als ze had gewild dat ik die had gezien dan had ze ze wel zelf gestuurd. Niet snitchen Sinos.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whud?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat? Ik heb ze met iedereen gedeeld. Heb jij die PM niet gehad?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grapje toch, alsof ik haar pics heb.
Ik heb ook niks gehad hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Ik heb ze met iedereen gedeeld. Heb jij die PM niet gehad?
Jawel maar dat hoeft zij niet te wetenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Ik heb ze met iedereen gedeeld. Heb jij die PM niet gehad?
Ah shit. Nouja, ik kreeg toch al de schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel maar dat hoeft zij niet te weten
quote:
En terecht. Klapjosti.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ah shit. Nouja, ik kreeg toch al de schuld.
Kom morgen langs dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
Maar is esperanza93 nu echt dan? Of is dit gewoon een en al getroll met foto's van iemand anders?
Loop gewoon de Streetwise in, dan weet je 't. En kun je verslag uitbrengen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
Maar is esperanza93 nu echt dan? Of is dit gewoon een en al getroll met foto's van iemand anders?
Muzikanten doen het goed bij de vrouwen begreep ik. Sex, drugs en rock´roll, jeweets.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Over 3 maanden ben ik een triangeljosti
Het was toch de Zara.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Loop gewoon de Streetwise in, dan weet je 't. En kun je verslag uitbrengen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Loop gewoon de Streetwise in, dan weet je 't. En kun je verslag uitbrengen.
De deceptiequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
die fout maak ik niet weer op fok, sorry
Coolcat was m'n volgende gok.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was toch de Zara.
Inconsistenties, complotten, alles hier.
Really?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Streetwise is geeneens een winkel, mongool.
Want?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Over 3 maanden ben ik een triangeljosti
Oh, in mijn tienerjaren wel. Dan is er een hoop veranderd in de tienermode.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef esperanza93 het volgende:
Streetwise is geeneens een winkel, mongool.
Jij bent dan ook 30quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, in mijn tienerjaren wel. Dan is er een hoop veranderd in de tienermode.
Leugensquote:
Mooie leeftijd is dat.quote:
Je bent zo oud als je je voelt.quote:
Doe niet zo eng gast.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens
Er zit wel een zaak die Streetwise heet in mijn woonplaats, trouwens. Maar je woont hier dus niet. Al had ik dat al lang en breed op Facebook kunnen lezen, natuurlijk.
of jij jong.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens
Er zit wel een zaak die Streetwise hier in mijn woonplaats, trouwens. Maar je woont hier dus niet. Al had ik dat al lang en breed op Facebook kunnen lezen, natuurlijk.
Oh, mag ik mee ja?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
De ontmaskering van een internetheld en de tragische liefdesverklaring van een simpele verkoopster aan een onbereikbare jongeman met te grote schouders. Man man man, dat wordt wat morgen.
twi ik vind nu ook wel dat je iets te gek gaat lullen. Je lijkt wel iemand zonder leven die de hele nacht zoekt naar info om te kunnen stalken. NIet echt gezond denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens
Er zit wel een zaak die Streetwise hier in mijn woonplaats, trouwens. Maar je woont hier dus niet. Al had ik dat al lang en breed op Facebook kunnen lezen, natuurlijk.
hahahahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
De ontmaskering van een internetheld en de tragische liefdesverklaring van een simpele verkoopster aan een onbereikbare jongeman met te grote schouders. Man man man, dat wordt wat morgen.
Net zoals voor je ex dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef kree het volgende:
bleeeh kan niet slapen, hahaha voel me beroert.
Nouja dan hier nog maar weer even hangen
hoooooiquote:
jaaa nou die gaat wel in de boeken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net zoals voor je ex dusMaar wel leuke O&N gehad
volgend oud en nieuw kan je weer een ander neuken. BONUSquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa nou die gaat wel in de boeken.
Beetje jammer dat het niet zo bleef maarja zuuuuuucht hahaha.
Ik maak er grappen over maar diep van binnen is het een ander verhaal.
Maarja geen keus dus tsja verder gaan maar.
I hopequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
volgend oud en nieuw kan je weer een ander neuken. BONUS
wie weet moet je dat juist verranderen hahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
I hope
maar ik neuk alleen als ik iemand echt leuk vindt en er toekomst in zie.
Deze keer dus onterecht maar dat kon ik toen nog niet weten
ja misschien, maarja principes dan hequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wie weet moet je dat juist verranderen haha
met alleen principes ga je het niet redden. En trouwens, als je ze neukt ben je niet meteen verplicht te trouwen ofzo hequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja misschien, maarja principes dan he
Voor nu nog effe niet trouwens zit niet te wachten op een keer seks ofzo.
Maarja dat vertelde ik altijd al hier
eerste moet ik nog achter komenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met alleen principes ga je het niet redden. En trouwens, als je ze neukt ben je niet meteen verplicht te trouwen ofzo he
Ook weer vet overdreven ook_gek. Zonder principes ben je ook maar een slappe zak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met alleen principes ga je het niet redden. En trouwens, als je ze neukt ben je niet meteen verplicht te trouwen ofzo he
ik zeg toch nergens dat je alle principes moet laten vallen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook weer vet overdreven ook_gek. Zonder principes ben je ook maar een slappe zak.
waar zijn die meesterlijk goede laminaatleggers..???!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf en ik zijn echt goed
Gewoon laminaat gelegd met zijn tweetjes
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar zijn die meesterlijk goede laminaatleggers..???!!
HIER zijn die meesterlijk goede laminaat leggers =D whoop whoop
super mooi geworden!! TNX CA!!
Laminaatquote:
Laminaatquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LaminaatSnel schoon
Vloerbedekkinghuisstofmijt, allergie, hoesten, rode ogen.... pijn in keel
quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:17 schreef esperanza93 het volgende:
HELP! Als hier iemand verstand heeft van computers, meld het me dan.
Computer says noquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:17 schreef esperanza93 het volgende:
HELP! Als hier iemand verstand heeft van computers, meld het me dan.
Hahahahahahahaha you just made my dat.quote:
laminaatquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
Laminaat of houten vloeren zijn wel leuk. Met pas gewassen of nieuwe sokken schaatsend en glijdend door het huis
Das best leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
Laminaat of houten vloeren zijn wel leuk. Met pas gewassen of nieuwe sokken schaatsend en glijdend door het huis
Dit is de enige redenquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht nu komt er een heel verhaal waarom laminaat beter is
Elke dag weer een geluksmomentje als ik 's morgens nieuwe sokken aan doe. Met een klein aanloopje de hele woonkamer doorglijden en op de bank ploffenquote:
Ik zie het je ook nog echt doen.. en dan met zo'n heul serieus gezichtquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is de enige reden
[..]
Elke dag weer een geluksmomentje als ik 's morgens nieuwe sokken aan doe. Met een klein aanloopje de hele woonkamer doorglijden en op de bank ploffen
Nou, zelfs mijn pokerface verdwijnt dan evenquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie het je ook nog echt doen.. en dan met zo'n heul serieus gezicht
Wauwquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, zelfs mijn pokerface verdwijnt dan even
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, zelfs mijn pokerface verdwijnt dan even
Ik doe het ook wel eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elke dag weer een geluksmomentje als ik 's morgens nieuwe sokken aan doe. Met een klein aanloopje de hele woonkamer doorglijden en op de bank ploffen
Ik ben wel eens gevallenquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:37 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel eens.Soms ben ik wel eens bang dat ik ga vallen, jij niet?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gevallenIk had net mijn ontbijt op en was de tijd vergeten. Ik haasten naar de keuken om mijn bord in de vaatwasser te zetten en toen gleed ik uit
Bord gebroken. Sindsdien gebruik ik alleen nog plankjes om van te ontbijten
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gevallenIk had net mijn ontbijt op en was de tijd vergeten. Ik haasten naar de keuken om mijn bord in de vaatwasser te zetten en toen gleed ik uit
Heb je wel nieuwe sokken aangedaan? Wel met de houtnerven mee glijden trouwens, dan gaat het beter. Je moet de techniek wel goed beheersen natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
Ik heb het net even geprobeerd, maar de vloer is te stroef
Geen gelakte vloerquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoef dat thuis niet te proberen, dan zit mn voet vol splinters.
Jij bent een pro!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:46 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Ik val altijd bijna, maar net niet.
Vroeger toen ik nog klein was had mijn moeder zo een spuitbus met was omquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij hebben laminaat wat er uit ziet als stenen, het is een beetje raar spul.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je wel nieuwe sokken aangedaan? Wel met de houtnerven mee glijden trouwens, dan gaat het beter. Je moet de techniek wel goed beheersen natuurlijk
[..]
Geen gelakte vloer
[..]
Jij bent een pro!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog klein was had mijn moeder zo een spuitbus met was om
Meubels mee in te smeren en te laten glimmen.
Maar in combo met parket, laminaat of zeil is dat extreem glad!
Dus bij elke deur zat ik op mijn knietjes de vloer in te smeren met dat spul, of precies de plek waar mijn zusje voor de spiegel stond.
Zij heeft me toch een doodsklappers gemaakt![]()
Zo slecht, maar toen zo leuk whehe. Dat ze nooit wat gebroken heeft is een wonder
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog klein was had mijn moeder zo een spuitbus met was om
Meubels mee in te smeren en te laten glimmen.
Maar in combo met parket, laminaat of zeil is dat extreem glad!
Dus bij elke deur zat ik op mijn knietjes de vloer in te smeren met dat spul, of precies de plek waar mijn zusje voor de spiegel stond.
Zij heeft me toch een doodsklappers gemaakt![]()
Zo slecht, maar toen zo leuk whehe. Dat ze nooit wat gebroken heeft is een wonder
Plavuizen met vloerverwarmingquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
LaminaatKoud, glad en hard
VloerbedekkingWarm en knus, heerlijk onder de voetjes
edit: Oja:![]()
Vloerverwarming lijkt me wel lekker jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Plavuizen met vloerverwarming
Hey, Latijnse player!quote:
quote:
Vertel het maar hoor jongen, anderen zullen er straks heus wel om gaan vragen na zo'n uitnodigende post.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal. Nogal bizarre nacht in Lima...
Niet nodig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Vertel het maar hoor jongen, anderen zullen er straks heus wel om gaan vragen na zo'n uitnodigende post.
Wat een bizar toeval.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef Myraela het volgende:
Hey, hebben jullie ook zo'n bizarre nacht gehad?
?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
Ik heb hier gewoon een normale nacht gehad. Maar hier is het altijd zo bizar, dat het voor ons gewoon normaal is geworden.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jeweets, fitties in de hood, drive by's, die lijpo's met die knifa's djoeken.
Uhm, neequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef Myraela het volgende:
Hey, hebben jullie ook zo'n bizarre nacht gehad?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vannacht veel gesopt.
Ik heb beloofd dat ik zou proberen te stoppen tot zaterdag.![]()
![]()
Een Jorannetje?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal. Nogal bizarre nacht in Lima...
Alweer?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef heloef het volgende:
Ik heb een idee voor mijn site, hoera.
Je gaat een talentenshow voor hoeren hosten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef heloef het volgende:
Niet als het pure aanstellerij is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit was mijn laatste kans voor meer dan twee dagen. Laat me alsjeblieft klagen
Sorry man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet als het pure aanstellerij is.
twee hele dagen, poeh.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit was mijn laatste kans voor meer dan twee dagen. Laat me alsjeblieft klagen
Van mij mag je.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
twee hele dagen, poeh.
Dan wil ik ook klagen omdat ik al te lang geen seks heb gehad.
Was dat trouwens niet het bestaansrecht van deze reeks?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
twee hele dagen, poeh.
Dan wil ik ook klagen omdat ik al te lang geen seks heb gehad.
Nee ik had er geen.quote:
Ook dat gaan we niet doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat een talentenshow voor hoeren hosten?
SMS Hoer A naar 7070
We mogen het toch wel zien als het af is en zo je site aan views helpen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik had er geen.
[..]
Ook dat gaan we niet doen.
Iets met inchecken in de trein via je sim-kaart, als het af is zie je het wel.
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was dat trouwens niet het bestaansrecht van deze reeks?
Tuurlijk mag dat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We mogen het toch wel zien als het af is en zo je site aan views helpen?
Kan je er trouwens niet gewoon een botnet naartoe laten gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef heloef het volgende:
Met dit idee is dat niet nodig, als mensen hier lucht van krijgen gaat het balletje vrij hard rollen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je er trouwens niet gewoon een botnet naartoe laten gaan.
Insta-win
Miljonair op je 19e.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Met dit idee is dat niet nodig, als mensen hier lucht van krijgen gaat het balletje vrij hard rollen.
Als ik het idee zou ontwikkelen zou ik er miljonair van kunnen worden, heel misschien.quote:
Welke Richard?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
Is die richard een kloon van mlig ofzo?
Wat houdt je tegen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het idee zou ontwikkelen zou ik er miljonair van kunnen worden, heel misschien.
Ik kan dat hele systeem wat wij zeggen te gaan ontwikkelen niet maken. Daar heb je de NS voor nodig, alle grote telecomaanbieders en een uiterst geavanceerd systeem.quote:
Toch maar eens even kijken. Ik krijg bijna het idee dat het wel de moeite waard is om het te volgenquote:
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een weegschaal bij de lidl met vetmeter gekocht voor 25 eu maar ik durf niet
mijn mama heeft zon vetmeet percentage ding en je moet er met je blote voeten op en dan meet hij hoeveel vet je hebt... geen idee hoe t werkt, hoop niet dat je soort stroomstootjes voelt hahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de gebruiksaanwijzing lezenbrb
Nee, je voelt geen stroomstootjes maar er gaat idd wel stroom door je heen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn mama heeft zon vetmeet percentage ding en je moet er met je blote voeten op en dan meet hij hoeveel vet je hebt... geen idee hoe t werkt, hoop niet dat je soort stroomstootjes voelt haha
zit de batterij goed =P?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, je voelt geen stroomstootjes maar er gaat idd wel stroom door je heen.
Tevens snap ik nog geen flikker van dit dingIk doe precies wat die zegt.... misschien ben ik al wel zwaarder dan de toegestane 180 kilo
Is trouwens ook erg dat er maximale belasting van 180 kg ... (logisch uiteindelijk gaat zoiets stuk) maar stel dat je wle zwaarder bent... moet je dan naar t ziekenhuis om te wegen... lijkt me behoorlijk confronterend. =(quote:
Als je over de 180 kilo bent kom je vaak genoeg in het ziekenhuis denk ik zo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Is trouwens ook erg dat er maximale belasting van 180 kg ... (logisch uiteindelijk gaat zoiets stuk) maar stel dat je wle zwaarder bent... moet je dan naar t ziekenhuis om te wegen... lijkt me behoorlijk confronterend. =(
Kom op, 180 kiloquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Is trouwens ook erg dat er maximale belasting van 180 kg ... (logisch uiteindelijk gaat zoiets stuk) maar stel dat je wle zwaarder bent... moet je dan naar t ziekenhuis om te wegen... lijkt me behoorlijk confronterend. =(
Ik geloof nooit zo in die dingenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn mama heeft zon vetmeet percentage ding en je moet er met je blote voeten op en dan meet hij hoeveel vet je hebt... geen idee hoe t werkt, hoop niet dat je soort stroomstootjes voelt haha
Ja, anders zou het display het niet doenquote:
Ik heb sowieso meer dan 4% vetquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:52 schreef twi het volgende:
Je hebt geen vet drommel, daarom werkt 'ie niet. Moet ik eens langskomen?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit zo in die dingen
Ligt inderdaad ook aan dikte huid, eelt op je voeten, etc. Beetje inaccuraat. Maar nog altijd een aardige relatieve meting.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je een vetpercentage van iemand meet door middel van zijn handen of voeten.
Ik geloof dat het iets met lichaamsdichtheid te maken heeft, waardoor ze een schatting kunnen maken met behulp van stroom?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je een vetpercentage van iemand meet door middel van zijn handen of voeten.
De stroom gaat door je hele lichaamquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en daar geloof ik dus niet zo in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De stroom gaat door je hele lichaam
ze meten de weerstand van t stoom... vrij natuurkundig bewezen, dus lijtk me wel te werken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en daar geloof ik dus niet zo in.
Heb weleens zo'n ding in me handen gehad en die gaf iedere keer iets anders aan.
Drommel kent zijn gelijke niet inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]Wrijf het er maar in.
Had ik maar net zo'n goddelijk lichaam.
Oh ok, ik moest inderdaad wel leeftijd en lengte opgeven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze meten de weerstand van t stoom... vrij natuurkundig bewezen, dus lijtk me wel te werken.
Neem aan dat je ook je lengte moet invullen?
En dat er dan in een boekje staat of t goed is (ook afhankelijk van leeftijd en geslacht lijkt me)
Pin me er niet op vast maar zo'n ding meet je elektrische weerstand van je lichaam en dat in combinatie met gewicht geeft het percentage vet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zou terug gaan naar lidl en aan zon mokkel vragen hoe t werkt, misschien gaat ze in volle winkel erop staan om te bewijzen dat hij t wel doet.. zie je meteen haar vetpercentage (en blote voeten)quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Of ik ben een mongol of dat ding doet het niet
Een combinatie is ook een mogelijkheid.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Of ik ben een mongol of dat ding doet het niet
Dat wijf stelt hem waarschijnlijk gewoon voor mij in en zodra ze mn 9% bf icm mijn 91 kilo's ziet wuift ze me mee naar achterenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou terug gaan naar lidl en aan zon mokkel vragen hoe t werkt, misschien gaat ze in volle winkel erop staan om te bewijzen dat hij t wel doet.. zie je meteen haar vetpercentage (en blote voeten)
Jij denkt dat je serieus al als een athleet getraind bent?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wijf stelt hem waarschijnlijk gewoon voor mij in en zodra ze mn 9% bf icm mijn 91 kilo's ziet wuift ze me mee naar achteren
Het scheelt dat vrouwen tot aan de 31% mogen hebben en mannen maar 24%quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:35 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga volgende week ook eens op zon vet-schaal... ben wel benieuwd... volgens mij moet ik echt huilen als ik t cijfertje zie verschheinen
Grapje tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij denkt dat je serieus al als een athleet getraind bent?
Ik durf te wedden dat jij nog boven de 15% zit
oh das nog best veel... ok, nou volgende week maar eens doen danquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het scheelt dat vrouwen tot aan de 31% mogen hebben en mannen maar 24%
31% is wel echt de max hequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh das nog best veel... ok, nou volgende week maar eens doen dan
kun je ook veel vet hebben en geen overgewicht hebben enzo..?quote:
Alles kan. Maar je moet niet alleen maar naar dat vet gehalte kijken ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kun je ook veel vet hebben en geen overgewicht hebben enzo..?
Ja, maar dan zou ik me meer zorgen maken want dan heb je bijna geen spierenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kun je ook veel vet hebben en geen overgewicht hebben enzo..?
hoow ben zo nieuwsgierig.. heb echt geen idee hoeveel vet ik hebquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alles kan. Maar je moet niet alleen maar naar dat vet gehalte kijken ofzo
Het is alles bij elkaar.
Ik aim helemaal niet op 9%. Misschien dat ik in de zomer een beetje ga cutten voor de beachbody (je weetquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij gaat die 9% niet halen vriend
Het strand van Scheveningen onveilig makenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik aim helemaal niet op 9%. Misschien dat ik in de zomer een beetje ga cutten voor de beachbody (je weet) Maar ik denk dat nu 13-14% wel aardig in de buurt zal zitten
eetse!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Nu eerst maar even weg, ga met wat mensen uit mn team eten
het is wel zo... =D maar mannen krijgen ook een verlept lichaam in relatie hoor =pquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:49 schreef xFriendx het volgende:
Misschien moeten jullie dames toch maar single blijven dan:
Gesettelde vrouw vreet zich rond
Gewoon dus geen relatie maar lekker vozen met single personenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het is wel zo... =D maar mannen krijgen ook een verlept lichaam in relatie hoor =p
Dat is wel zo ja, de behoefte om er super strak uit te zien is er niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het is wel zo... =D maar mannen krijgen ook een verlept lichaam in relatie hoor =p
Wat eten we?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff koken... heel burgelijke tijd, maar heb honger
toedzz
vis uit de oven, aardappelschijfjes en sla (met olijfjes)quote:
Bah olijvenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vis uit de oven, aardappelschijfjes en sla (met olijfjes)
iew gamba'squote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef twi het volgende:
Gamba's met mango/tomaat/avocado-salsa en balsami-rijst
aardappelschijfjes bij mn vis in de oven gezet... hoef over half uurtje alleen maar de sla te doen =Dquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vis uit de oven, aardappelschijfjes en sla (met olijfjes)
ik niet van een volle blaas... dus ben ff plassenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van volle vrouwen.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik niet van een volle blaas... dus ben ff plassen
Goed, het is zo dood hier.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
ow hoi
Effe Kyra uitlaten en dan kom ik jullie vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed of niet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
je woont nog bij je mama?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef kree het volgende:
Ik moet nog etenmammie is laat met koken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet weeeeeeeg hier
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
Even wat testen onder mensjes:Ziet er goed en duidelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed of niet?![]()
jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je woont nog bij je mama?
Mwah valt wel meequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja![]()
Dit maakt me nog kanslozer, maarja is niet anders.
Heeft wel met meerdere dingen te maken ook
Owh gelukkigquote:
ja vervelend is datquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
Owh gelukkig
Nouja het is meer dat ik het onderhand wel een beetje zat ben thuis, maar dat het financieel gewoon kut is om wat te vinden.
(noem studievertraging en dure huur prijzen overal)
ja dat merkte ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vervelend is dat
Maar komt goed.... alleen het is zo onhandig als je een meisje mee naar huis wilt nemen
goeie avond.quote:
Net je bed uit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
goeie avond.
Zo half 8 oefenen vanavond, ga ik niet redden
Hoe erg hahaha
Gelukkig is die van mij al verlept voor de relatie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Er kwam niemand meer patat kopenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Schatjee![]()
Dacht dat je pas om 2000 klaar zou zijn met werken
Ellendeburg, weet je hoe ver?!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent 'm. Kom me maar tikken.
*kruipt bij snarf om elkaar warm te houden*quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aardappelschijfjes bij mn vis in de oven gezet... hoef over half uurtje alleen maar de sla te doen =D
brrrr.... verschuif ondertussen naar mn kussen op de grond .. lekker tegen de kachel aan en mn theetje is ook bijna klaar =D
I haZ tHe SliDequote:
Mensen die geen patat kopen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er kwam niemand meer patat kopen
Ze wilden allemaal friet hebben en toen zei jij 'sorry, we hebben alleen patat' Waarna ze de zaak weer verlieten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er kwam niemand meer patat kopen
Niet op de consumentenverpakkingen, en zoeken op patat op aviko.nl levert 2 resultaten op. Op friet 22. Ze weten daar dus nietsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Bij de Aviko zelf hebben ze het over patat, en die kunnen het weten dacht ik zo
Ik heb het over bij de Aviko zelf, niet wat er op hun website staat maar wat hun mensen zelf zeggen. Als ik een stuiver kreeg voor ieder keer dat ik daar geweest ben was ik nu schathemeltjerijk, ookal is de Gulden niet meer onder onsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Niet op de consumentenverpakkingen, en zoeken op patat op aviko.nl levert 2 resultaten op. Op friet 22. Ze weten daar dus niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |