De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Jou zal ik oprecht uitlachen.
Gaat me te snel joh.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef Faxie het volgende:
Waarom kom je niet meer chatten Sinos?
Er zitten hier een heleboel mensen die 1 persoon niet mogenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
Er zitten hier een paar mensen die elkaar niet zo mogen geloof ik
Ya think?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
Er zitten hier een paar mensen die elkaar niet zo mogen geloof ik
Enlighten mequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zitten hier een heleboel mensen die 1 persoon niet mogen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]Daarna zal je mond nooit meer hetzelfde zijn.
Ik kan ernaast zitten natuurlijkquote:
Ohquote:
Ja maar dan gaan jullie weer zeuren dat ik op cam moet komen enzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die slowchat hier gaat een stuk harder anders
Alsof jij je daar wat van aantrektquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan jullie weer zeuren dat ik op cam moet komen enzo
Wat is dit voor een vraag?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
Ben je bang voor brede jongens ofzo, GeelSuperKuiken?
Ik heb daar nooit over gezeurdquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan jullie weer zeuren dat ik op cam moet komen enzo
Dan heeft het al helemaal geen nut.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof jij je daar wat van aantrekt
Bovendien is de chat de laatste tijd camloos. Omdat Joysa dat wil.
Ik heb mijn laptop half gefixt hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof jij je daar wat van aantrekt
Bovendien is de chat de laatste tijd camloos. Omdat Joysa dat wil.
Ik snap het, als ik en drommel de cam niet aan hebben, dan is het onzin om te komen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:34 schreef Sinosappel het volgende:
Dan heeft het al helemaal geen nut.
Rrrrrrightquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit over gezeurd![]()
Ik vind het gewoon gezellig met je
Daar kreeg ik gisteren iets van mee jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ze mogen mij niet en hebben met mijn facebook geouwehoerd.
Half is helemaal niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop half gefixt hoor
Tja. En waarom ze me niet mogen is me niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kreeg ik gisteren iets van mee ja
Zodra jullie de cam aanzetten glijden de dames soppend van hun stoel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap het, als ik en drommel de cam niet aan hebben, dan is het onzin om te komen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
Zodra jullie de cam aanzetten glijden de dames soppend van hun stoel?
Je kunt het aan ze vragen natuurlijk!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tja. En waarom ze me niet mogen is me niet helemaal duidelijk.
Kan allemaal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het aan ze vragen natuurlijk!
Players will be playin'quote:
Ik heb geen problemen met je hoor. Maar jij vindt me een klapjosti.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tja. En waarom ze me niet mogen is me niet helemaal duidelijk.
bist ja nait goud snikquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je werken? Iets met koopavond.
Kom maar langs, oprecht. Ik werk 's avonds. Hoe kan ik je herkennen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet toch in de stad zijn. Nu ga je terugkrabbelen?
Breed als een deur, wild als een wolf. Een pistool aan elke zijde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Kom maar langs, oprecht. Ik werk 's avonds. Hoe kan ik je herkennen?
Dat is niet aardig, als ze had gewild dat ik die had gezien dan had ze ze wel zelf gestuurd. Niet snitchen Sinos.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:46 schreef Sinosappel het volgende:
Zal ik je haar pics sturen Panz? Dan kun je haar uitchecken
Neem uggs mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet toch in de stad zijn. Nu ga je terugkrabbelen?
Wat een domme vraag. Aan z'n fantastische traps natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:45 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Kom maar langs, oprecht. Ik werk 's avonds. Hoe kan ik je herkennen?
Grapje toch, alsof ik haar pics heb.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Breed als een deur, wild als een wolf. Een pistool aan elke zijde.
[..]
Dat is niet aardig, als ze had gewild dat ik die had gezien dan had ze ze wel zelf gestuurd. Niet snitchen Sinos.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whud?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat? Ik heb ze met iedereen gedeeld. Heb jij die PM niet gehad?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grapje toch, alsof ik haar pics heb.
Ik heb ook niks gehad hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Ik heb ze met iedereen gedeeld. Heb jij die PM niet gehad?
Jawel maar dat hoeft zij niet te wetenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Ik heb ze met iedereen gedeeld. Heb jij die PM niet gehad?
Ah shit. Nouja, ik kreeg toch al de schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel maar dat hoeft zij niet te weten
quote:
En terecht. Klapjosti.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ah shit. Nouja, ik kreeg toch al de schuld.
Kom morgen langs dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
Maar is esperanza93 nu echt dan? Of is dit gewoon een en al getroll met foto's van iemand anders?
Loop gewoon de Streetwise in, dan weet je 't. En kun je verslag uitbrengen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
Maar is esperanza93 nu echt dan? Of is dit gewoon een en al getroll met foto's van iemand anders?
Muzikanten doen het goed bij de vrouwen begreep ik. Sex, drugs en rock´roll, jeweets.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Over 3 maanden ben ik een triangeljosti
Het was toch de Zara.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Loop gewoon de Streetwise in, dan weet je 't. En kun je verslag uitbrengen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Loop gewoon de Streetwise in, dan weet je 't. En kun je verslag uitbrengen.
De deceptiequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
die fout maak ik niet weer op fok, sorry
Coolcat was m'n volgende gok.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was toch de Zara.
Inconsistenties, complotten, alles hier.
Really?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Streetwise is geeneens een winkel, mongool.
Want?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Over 3 maanden ben ik een triangeljosti
Oh, in mijn tienerjaren wel. Dan is er een hoop veranderd in de tienermode.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef esperanza93 het volgende:
Streetwise is geeneens een winkel, mongool.
Jij bent dan ook 30quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, in mijn tienerjaren wel. Dan is er een hoop veranderd in de tienermode.
Leugensquote:
Mooie leeftijd is dat.quote:
Je bent zo oud als je je voelt.quote:
Doe niet zo eng gast.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens
Er zit wel een zaak die Streetwise heet in mijn woonplaats, trouwens. Maar je woont hier dus niet. Al had ik dat al lang en breed op Facebook kunnen lezen, natuurlijk.
of jij jong.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens
Er zit wel een zaak die Streetwise hier in mijn woonplaats, trouwens. Maar je woont hier dus niet. Al had ik dat al lang en breed op Facebook kunnen lezen, natuurlijk.
Oh, mag ik mee ja?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
De ontmaskering van een internetheld en de tragische liefdesverklaring van een simpele verkoopster aan een onbereikbare jongeman met te grote schouders. Man man man, dat wordt wat morgen.
twi ik vind nu ook wel dat je iets te gek gaat lullen. Je lijkt wel iemand zonder leven die de hele nacht zoekt naar info om te kunnen stalken. NIet echt gezond denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens
Er zit wel een zaak die Streetwise hier in mijn woonplaats, trouwens. Maar je woont hier dus niet. Al had ik dat al lang en breed op Facebook kunnen lezen, natuurlijk.
hahahahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
De ontmaskering van een internetheld en de tragische liefdesverklaring van een simpele verkoopster aan een onbereikbare jongeman met te grote schouders. Man man man, dat wordt wat morgen.
Net zoals voor je ex dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef kree het volgende:
bleeeh kan niet slapen, hahaha voel me beroert.
Nouja dan hier nog maar weer even hangen
hoooooiquote:
jaaa nou die gaat wel in de boeken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net zoals voor je ex dusMaar wel leuke O&N gehad
volgend oud en nieuw kan je weer een ander neuken. BONUSquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa nou die gaat wel in de boeken.
Beetje jammer dat het niet zo bleef maarja zuuuuuucht hahaha.
Ik maak er grappen over maar diep van binnen is het een ander verhaal.
Maarja geen keus dus tsja verder gaan maar.
I hopequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
volgend oud en nieuw kan je weer een ander neuken. BONUS
wie weet moet je dat juist verranderen hahaquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
I hope
maar ik neuk alleen als ik iemand echt leuk vindt en er toekomst in zie.
Deze keer dus onterecht maar dat kon ik toen nog niet weten
ja misschien, maarja principes dan hequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wie weet moet je dat juist verranderen haha
met alleen principes ga je het niet redden. En trouwens, als je ze neukt ben je niet meteen verplicht te trouwen ofzo hequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja misschien, maarja principes dan he
Voor nu nog effe niet trouwens zit niet te wachten op een keer seks ofzo.
Maarja dat vertelde ik altijd al hier
eerste moet ik nog achter komenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met alleen principes ga je het niet redden. En trouwens, als je ze neukt ben je niet meteen verplicht te trouwen ofzo he
Ook weer vet overdreven ook_gek. Zonder principes ben je ook maar een slappe zak.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met alleen principes ga je het niet redden. En trouwens, als je ze neukt ben je niet meteen verplicht te trouwen ofzo he
ik zeg toch nergens dat je alle principes moet laten vallen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook weer vet overdreven ook_gek. Zonder principes ben je ook maar een slappe zak.
waar zijn die meesterlijk goede laminaatleggers..???!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf en ik zijn echt goed
Gewoon laminaat gelegd met zijn tweetjes
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar zijn die meesterlijk goede laminaatleggers..???!!
HIER zijn die meesterlijk goede laminaat leggers =D whoop whoop
super mooi geworden!! TNX CA!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |