Moderator Hommotjesquote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Hall of Fame:quote:Rijst
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
Kamikazie
BDIL
Zerokil
GeeftJeEnergie
StijnDa
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Komt denk ik omdat Brugge nogal veel goals tegenkrijgt tegen bijvoorbeeld Genkquote:
Van Aanholt verdient inderdaad wel een kans, slechter dan Pieters kan niet en hij doet het redelijk bij Vitesse. Anita is niet eens een LB.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Hoezo Anita en Pieters selecteren en niet Nelom of van Aanholt? Een schele otter ziet nog dat de laatste 2 beter zijn.
lolwut. Van Aanholt heeft net 3,4 potjes gespeeld voor Vitesse, 2 heel goed, 2 heel slecht en Nelom heeft zich ook totaal nog niet bewezen..quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Hoezo Anita en Pieters selecteren en niet Nelom of van Aanholt? Een schele otter ziet nog dat de laatste 2 beter zijn.
Nee maar wordt wel voor die positie gehaald bij Oranje. BvM houdt veel te veel vast aan de standaard dingen waar hij mee begon.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Aanholt verdient inderdaad wel een plek, slechter dan Pieters kan niet en hij doet het prima bij Vitesse. Anita is niet eens een LB.
Van Aanholt speelde afgelopen weekend wat, zijn 3e wedstrijd voor Vitesse?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Aanholt verdient inderdaad wel een plek, slechter dan Pieters kan niet en hij doet het prima bij Vitesse. Anita is niet eens een LB.
En FdB nam dat van hem overquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar wordt wel voor die positie gehaald bij Oranje. BvM houdt veel te veel vast aan de standaard dingen waar hij mee begon.
Ervaring boven kwaliteit? Nelom en van Aanholt zijn backs die degelijk zijn, Anita is van alles wat en komt eigenlijk nergens tot zijn recht. Kunnen we beter Gio weer oproepen als het om ervaring gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lolwut. Van Aanholt heeft net 3,4 potjes gespeeld voor Vitesse, 2 heel goed, 2 heel slecht en Nelom heeft zich ook totaal nog niet bewezen..
Pieters is gewoon de vaste linksback (bij gebrek aan beter) en heeft recht op die plek en Anita is gewoon ook meer ervaren. Linksback plek is echt bagger, maar Van Aanholt en Nelom zou echt nergens op slaan..het is geen FIFA
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Van Aanholt speelde afgelopen weekend wat, zijn 3e wedstrijd voor Vitesse?Selecteer dan Breuer.
Nee joh, Anita speelde al gruwelijk lang LB en ik kan mij echt heel veel momenten herinneren dat hij grove fouten maakt.quote:
Alsof Nelom al goed is..die komt net kijken. Van Aanholt is ook juist totaal niet degelijk..staat alleen maar voorin.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ervaring boven kwaliteit? Nelom en van Aanholt zijn backs die degelijk zijn, Anita is van alles wat en komt eigenlijk nergens tot zijn recht. Kunnen we beter Gio weer oproepen als het om ervaring gaat.
Heb het niet over Anitaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, Anita speelde al gruwelijk lang LB en ik kan mij echt heel veel momenten herinneren dat hij grove fouten maakt.
Dan nog zijn beide beter dan Anita. Pieters is verdedigend sterker maar meer niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof Nelom al goed is..die komt net kijken. Van Aanholt is ook juist totaal niet degelijk..staat alleen maar voorin.
Dan kan Bert de halve selectie dus thuislaten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor een 'kans' vind ik ook dat hij maar eens een heel seizoen goed moet presteren.
quote:
Daarvoor is het nu te laat helaas. Als we goede verdedigers hadden gehad had het om de 2 jaar groot feest geweest hier. Vd week maar alvast vrije dagen aanvragen trouwensquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor een 'kans' vind ik ook dat hij maar eens een heel seizoen goed moet presteren.
En attribute kaartje op RvP SIFquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Als van Marwijk Pieters gewoon een +10 pace kaart geeft komt het wel goed.
Siem de Jong, Theo Janssen, Ebecilio, Daley Blind. Allemaal vaste spelers (basis/invallers). Nooit eens wat anders proberen, gezien het stuk voor stuk kneuzen zijn dit seizoen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]ik wel hehe, geen idee waar je het dan over hebt
Neutraliserenquote:
Tsjah, gelijk heb je. Maar om dan op de LB een gast neer te kwakken die in de afgelopen seizoenen amper gespeeld heeft dan vind ik dat ook wat zonde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarvoor is het nu te laat helaas. Als we goede verdedigers hadden gehad had het om de 2 jaar groot feest geweest hier. Vd week maar alvast vrije dagen aanvragen trouwens
Pace 94quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
En attribute kaartje op RvP SIFstarten vanaf de bank en na 5 minuten ragequit Portugal
Hij lijkt wel wat op Verbeek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, laat me raden: man met rollator?
Gewoon donk oproepen, die linken dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon België overnemen en Tshimanga LB zetten.
Jetro Willems? Anyone?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef BDIL het volgende:
Patrick van Aanholt verdient een plek in Oranje echt niet... Die gozer ''was'' een grote talent en is geflopt, zoals velen meteen voor een grote club gekozen en daardoor verhuurd geweest en in 3 seizoen 40 wedstrijden gespeeld ( waarvan meeste op de bank begonnen).
Eerlijk gezegd is er geen goede optie om nu op lb positie te zetten; ik weet niet of iemand eventueel uit de u-21 kan doorstromen die aardig wat partijen afwerkt bij zijn club want anders ziet het er somber in
Ik gok dat Nelom of Van Aanholt speelt bij jong, en ik denk van Aanholt want het is die irritante Pot volgens mij die coach is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef BDIL het volgende:
Patrick van Aanholt verdient een plek in Oranje echt niet... Die gozer ''was'' een grote talent en is geflopt, zoals velen meteen voor een grote club gekozen en daardoor verhuurd geweest en in 3 seizoen 40 wedstrijden gespeeld ( waarvan meeste op de bank begonnen).
Eerlijk gezegd is er geen goede optie om nu op lb positie te zetten; ik weet niet of iemand eventueel uit de u-21 kan doorstromen die aardig wat partijen afwerkt bij zijn club want anders ziet het er somber in
Als je Schaken al niet kan bedwingenquote:
Kom op, tegen NAC was hij goed, dus Duitsland, Portugal en Denemarken mag geen probleem zijn toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef BDIL het volgende:
Ook te wisselvalig, is in mijn optiek dit seizoen niet positief bevallen in geen enkele wedstrijd. Hij is nog niet fel genoeg en fysiek sterk om duels te winnen. Die moet zeker 10-15 kg aan spiermassa aankomen om zijn tegenstanders het moeilijker te maken.quote:
Pace abusequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je iemand niet LB moet zetten is het Jetro fucking Willems welkan je nog beter met Ooijer LB spelen.
Nog niet, maar die jongen komt er echt welquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je iemand niet LB moet zetten is het Jetro fucking Willems welkan je nog beter met Ooijer LB spelen.
''Komt'' maar problemen op lb positie zijn helaas nu aanwezigquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet, maar die jongen komt er echt wel
Daar spelen ze IRL afwisselend met Vertonghen/Vermaelen en Lombaerts op LBquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon België overnemen en Tshimanga LB zetten.
gewoon met 3 verdedigers spelenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef BDIL het volgende:
De beste optie ook al is hij niet een echte lb maar is redelijk in vorm is Emanuelson, helaasDrenthe heeft teveel ego om een plek in Oranje te nemen als lb dus dat schiet sws niet op en de rest is gewoon niet volwassen genoeg om wat te laten zien...
Hij geilde op heel Zenit verbaasde me welquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Lol Sierdje ownt die Zhevnov van Zenit
Donk oke maar Heitinga en Vlaarquote:
Zwaar geblesseerdquote:
Nee, knieblessure gaat wrss niet naar EK.quote:
Oh kut, is waar ook.quote:
Gewoon IF Donk - IF Vlaar - IF Sankoh en knallen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Donk oke maar Heitinga en VlaarEr is geen handicap in het echt waardoor je beter speelt tegen betere tegenstanders
behalve de keeperquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij geilde op heel Zenit verbaasde me wel
emanuelson is een aanvallende middenvelder lol, kan zelfs nog winger spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef BDIL het volgende:
De beste optie ook al is hij niet een echte lb maar is redelijk in vorm is Emanuelson, helaasDrenthe heeft teveel ego om een plek in Oranje te nemen als lb dus dat schiet sws niet op en de rest is gewoon niet volwassen genoeg om wat te laten zien...
Dan liever nog Matthijsen ipv Vlaar. Voordeel van de sterke aanval is wel dat tegenstanders meer teruggestrokken spelen, zodat de verdediging niet vreselijk onder druk komt te staan. Maar Nani en CR7 tegen onze verdedigersquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Donk oke maar Heitinga en VlaarEr is geen handicap in het echt waardoor je beter speelt tegen betere tegenstanders
Of gewoon 5 @ the back en dan LWB - Affelay CB - Donk, Vlaar en Sankoh en RWB- Robben, meteen meer plek voorinquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon IF Donk - IF Vlaar - IF Sankoh en knallen.
Emanuelson heeft dit seizoen bij Milan al een paar keer linksback gestaan en bij Ajax ook mega vaak. Daar is hij best prima ook imo..als hij gewoon niet zo eigenwijs was geweest dan was hij nu al jarenlang de LB van Oranje, maar hij wilde per se linksbuiten spelen bij Ajaxquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
emanuelson is een aanvallende middenvelder lol, kan zelfs nog winger spelen.
Met Duitsers wordt dat ook een probleem achterin, ruimte tussen linies laten is dodelijk want ze kunnen prima tikken voorin met die aanvallende middenvelders en kort erop is riskant met te trage en verdedigend magere verdedigers.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan liever nog Matthijsen ipv Vlaar. Voordeel van de sterke aanval is wel dat tegenstanders meer teruggestrokken spelen, zodat de verdediging niet vreselijk onder druk komt te staan. Maar Nani en CR7 tegen onze verdedigersDat wordt nog wat
Ik denk wel dat hij eerder ja zou zeggen tegen een lb positie dan Drenthe en etc.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Emanuelson heeft dit seizoen bij Milan al een paar keer linksback gestaan en bij Ajax ook mega vaak. Daar is hij best prima ook imo..als hij gewoon niet zo eigenwijs was geweest dan was hij nu al jarenlang de LB van Oranje, maar hij wilde per se linksbuiten spelen bij Ajax
De finale hoef ik niet vrij te vragen denk ik. Dat scheelt weerquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met Duitsers wordt dat ook een probleem achterin, ruimte tussen linies laten is dodelijk want ze kunnen prima tikken voorin met die aanvallende middenvelders en kort erop is riskant met te trage en verdedigend magere verdedigers.
tweet hem even of ie LB wilquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij eerder ja zou zeggen tegen een lb positie dan Drenthe en etc.
Nu wel, maar bij Ajax voelde hij zich daar te goed voor. Als hij al die extra ervaring op die positie had was hij nu een prima back. Zelfde voor Drenthe overigens..die begon ook gewoon als linksback, maar wilde ook steeds aanvallender spelen..echt zonde.Vooral omdat Drenthe bij Real alle kans had om zich als LB in het elftal te spelen destijds.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij eerder ja zou zeggen tegen een lb positie dan Drenthe en etc.
We hebben het helaas gezien tegen de Duitsers, hun mentaliteit en kwaliteit doet tegenwoordig zeker niet onder kanshebbers voor EK/WK. Ik hoop dat Nederland een goeie vorm voorin vindt om zozeer het werk achterin te compenseren. 2 spelers zijn in vorm ; Huntelaar en Van Persie en toevalig dat die 2 op zelfde positie het liefst spelenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De finale hoef ik niet vrij te vragen denk ik. Dat scheelt weer
Klopt helemaal, ik hoop dat Van Marwijk ook zijn prestige opzij zet en gewoon besluit wat andere spelers nu een kans te geven om toch een juiste beslissing voor het geheel te vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu wel, maar bij Ajax voelde hij zich daar te goed voor. Als hij al die extra ervaring op die positie had was hij nu een prima back. Zelfde voor Drenthe overigens..die begon ook gewoon als linksback, maar wilde ook steeds aanvallender spelen..echt zonde.Vooral omdat Drenthe bij Real alle kans had om zich als LB in het elftal te spelen destijds.
4-2-3-1quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
We hebben het helaas gezien tegen de Duitsers, hun mentaliteit en kwaliteit doet tegenwoordig zeker niet onder kanshebbers voor EK/WK. Ik hoop dat Nederland een goeie vorm voorin vindt om zozeer het werk achterin te compenseren. 2 spelers zijn in vorm ; Huntelaar en Van Persie en toevalig dat die 2 op zelfde positie het liefst spelen
tegen de Duitsers was het elftal niet representatief vond ik wat in het veld stond. Maar die nederlaag is goed, komen we weer iets meer in de rol van outsiderquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
We hebben het helaas gezien tegen de Duitsers, hun mentaliteit en kwaliteit doet tegenwoordig zeker niet onder kanshebbers voor EK/WK. Ik hoop dat Nederland een goeie vorm voorin vindt om zozeer het werk achterin te compenseren. 2 spelers zijn in vorm ; Huntelaar en Van Persie en toevalig dat die 2 op zelfde positie het liefst spelen
Zou Nigel de Jong als extreme optie op CB overweg kunnen ? Net als Macherano en Busquets bij Barca.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-2-3-1
Huntelaar
Afellay - RvP - Robben
Bommel - Sneijder
Mee eensquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tegen de Duitsers was het elftal niet representatief vond ik wat in het veld stond. Maar die nederlaag is goed, komen we weer iets meer in de rol van outsider
Robben op rechts ga je niet mee winnen. Die jongen speelt geen bal af. Ik zou hem graag bij Real zien, Robben rechts en Ronaldo links, ik zie ze elkaar tijdens de wedstrijd nog wel de bal van elkaar afpakken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-2-3-1
Huntelaar
Afellay - RvP - Robben
Bommel - Sneijder
Gotze, Gomez, Schweinsteiger, Hummels en Howedes speelden niet dus was ook een B elftal min of meerquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tegen de Duitsers was het elftal niet representatief vond ik wat in het veld stond. Maar die nederlaag is goed, komen we weer iets meer in de rol van outsider
Lekker switchen met Ibiquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Robben op rechts ga je niet mee winnen. Die jongen speelt geen bal af. Ik zou hem graag bij Real zien, Robben rechts en Ronaldo links, ik zie ze elkaar tijdens de wedstrijd nog wel de bal van elkaar afpakken.
Net of Pieters snel is en ik denk dat De Jong veel kan compenseren met zijn duelkracht en voetballend vermogenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Nigel kan nu niet meer achterin spelen..hij kan echt voor geen meter koppen, dus centraal schiet sowieso niet op en voor de back is hij tegenwoordig te traag. Hij is veel snelheid verloren sinds hij het krachthonk in is gedoken. Bij Ajax was hij veel sneller en had hij een compleet ander lichaam..
[ afbeelding ]
Hummels, die heeft veel te weinig pacequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gotze, Gomez, Schweinsteiger, Hummels en Howedes speelden niet dus was ook een B elftal min of meer
Ik denk sowieso John op links omdat hij echt een goede voorzet heeft en niet een smerige egoist is. Die jongen maakt echt een vreselijk goede ontwikkeling door.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker switchen met Ibi
En als hij niet wil luisteren komt Narsingh erin![]()
![]()
Dat doet Van Marwijk sws niet ! Als hij kansloos onderuit zou gaan in de groepfase geeft hij de schuldt aan de spelers. Want ja de beste elf speelde gewoon slechtquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker switchen met Ibi
En als hij niet wil luisteren komt Narsingh erin![]()
![]()
Voetballend vermogenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Net of Pieters snel is en ik denk dat De Jong veel kan compenseren met zijn duelkracht en voetballend vermogen
Ja maar hij speelt ipv Boateng of Badstuberquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hummels, die heeft veel te weinig pace
Op rechtsback komt hij er nog wel mee weg, maar daar heb je Vd Wiel die het in Oranje vaak wel aardig doet. Op links zou ik De Jong sowieso niet durven zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Net of Pieters snel is en ik denk dat De Jong veel kan compenseren met zijn duelkracht en voetballend vermogen
Schuldtquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat doet Van Marwijk sws niet ! Als hij kansloos onderuit zou gaan in de groepfase geeft hij de schuldt aan de spelers. Want ja de beste elf speelde gewoon slecht
Bovendien als ze met Reus besluiten te spelen wordt het ook een leuk verhaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hummels, die heeft veel te weinig pace
Dat is toch ook zijn taak op verdedigende middenvelder de bal zo snel mogelijk aan de mensen geven die er echt iets mee kunnenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voetballend vermogenhij levert bij City altijd de bal zo snel mogelijk in. Duelkracht is vreselijk goed maar voetballend vermogen van Mathijsen.
Ben moequote:
Dat heeft niets met voetballend vermogen te maken. Voetballend vermogen is een goede voortzetting hebben, goede passing etc. en niet korte balletjes naar Nasri, Silva en alle anderen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Dat is toch ook zijn taak op verdedigende middenvelder de bal zo snel mogelijk aan de mensen geven die er echt iets mee kunnen
Dan denk ik alsnog dan De Jong meer voetballend vermogen heeft dan Pietersquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met voetballend vermogen te maken. Voetballend vermogen is een goede voortzetting hebben, goede passing etc. en niet korte balletjes naar Nasri, Silva en alle anderen.
Gelijkwaardig en Pieters is denk ik wel wat sneller dan De Jong.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:30 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Dan denk ik alsnog dan De Jong meer voetballend vermogen heeft dan Pieters
Had dat een uur geleden gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Het komt erop neer dat we de lul zijn.
Gio oplappen en alles komt goedquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Het komt erop neer dat we de lul zijn.
In de tijd van Gio hadden we het ook altijd over een probleempositie op linksback..die speelde ook bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gio oplappen en alles komt goed
Dispensatie voor Douglas aanvragenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd van Gio hadden we het ook altijd over een probleempositie op linksback..die speelde ook bij gebrek aan beter
Douglas in het midden. Matthijsen op links. Weinig pace, maar heb je met Pieters ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dispensatie voor Douglas aanvragen?
Mathijsen heeft ook high defensive workrate dus blijft ie lekker achterin hangen en dat is wel handig als langzame backquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Douglas in het midden. Matthijsen op links. Weinig pace, maar heb je met Pieters ook niet.
Ja, na de verloren WK finale, dat was zo groots.. Zie het EK meer als een troostprijs. Ook leuk en veel bier waard hoor, maar niet zo ultiem als 2 jaar geledenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:37 schreef BDIL het volgende:
Beste waar een bondscoach nu voor kan zorgen bij Nederland is een degelijk elftal te samenstellen voor het WK in Brazilie 2014. Spelers vertrouwen geven en iedereen ook een kans bieden zich te bewijzen.
Ik beleefde helemaal niets, ik keek het thuis met familie en moest mijn pa om 5 uur 's ochtends naar schiphol brengen omdat hij naar Schotland gingquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, na de verloren WK finale, dat was zo groots.. Zie het EK meer als een troostprijs. Ook leuk en veel bier waard hoor, maar niet zo ultiem als 2 jaar geleden
Haha, na die halve finale tegen Uruguay, dat was pas gek! Staan hossen in de Hofplein fontijn, auto's toeteren, 1 grote toetergolf was het. Ergens een groep van 50 mensen om een auto heen, bleek de auto een Duits kenteken te hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik beleefde helemaal niets, ik keek het thuis met familie en moest mijn pa om 5 uur 's ochtends naar schiphol brengen omdat hij naar Schotland gingOnderweg allemaal dronken mensen die langsfietsen en in de bosjes langs het fietspad liggen
Vandaar dat Robben zo goed lijkt, hij heeft gewoon slechte tegenstandersquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:43 schreef GuRBuH het volgende:
Zowieso zijn echt goede linksbacks schaars. Kijk naar alle grote ploegen, daar is LB ook vaak 1 van de minste posities.
Ik zeg Narsingh en Dost in Oranje, gewoon alle ballen naar Narsingh, van daar voor de pot > Dost = GOAL!!!
Gewoon zo spelen:quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:43 schreef GuRBuH het volgende:
Zowieso zijn echt goede linksbacks schaars. Kijk naar alle grote ploegen, daar is LB ook vaak 1 van de minste posities.
Ik zeg Narsingh en Dost in Oranje, gewoon alle ballen naar Narsingh, van daar voor de pot > Dost = GOAL!!!
Dan moeten Dost en De Jong omwisselenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon zo spelen:
De Jong - Dost
John - Narsingh
En dan cross abusen als een baws met John en Narsingh. Iedere bal van Narsingh op het hoofd van Dost en iedere bal van Ola valt bij De Jong.
B00M, Europees kampioen, appeltje eitje.
Daarom wilt hij ook RWquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaar dat Robben zo goed lijkt, hij heeft gewoon slechte tegenstanders
Als CF? Hij lijkt mij juist alleen echt fijn als spits in een ploeg met wingers..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:50 schreef StijnDa het volgende:
Goedenavond. Wat een waardeloos TOTW.
Adebayor is wel leuk als CF ofzo.
Kanquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als CF? Hij lijkt mij juist alleen echt fijn als spits in een ploeg met wingers..
Zn if heeft 99 finishing. Dat wilt ook best meehelpenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
KanMaar een CF kopt bij mij ook regelmatig als ik LM en RM's heb en de 80 passing werkt wel mee
Haha, nog steeds onschuldige bronzen teampjes aan het rapen? ::Dquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef Doublepain het volgende:
Messi speelt geweldig op 4-3-2-1
Gewoon spits/vrijeman, hij is overal. Nu nog betere spelers halen aangezien hij zovaak vrij staat maar de bal wil daar maar niet komen
Edit: afmaken is ook wennen, ik moet meer geplaats doen. ikzelf hou meer van knallen in de kruising a la vpersie
Nauwlijks, meer silver/golds. Die regelmatig leavenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nog steeds onschuldige bronzen teampjes aan het rapen? ::D
Haha, was het Rijst?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nauwlijks, meer silver/golds. Die regelmatig leaven
Net 3-2 verloren van een bijna full serie a if![]()
Ik doe bekerquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, was het Rijst?
Maar je wordt toch gematched aan het aantal sterren? Ik kom maar aan 2,5 ster met MLS brons+ Messi
Oh zo, dat is misschien ook wel leuk om te doen, zal zaterdag pas worden. Komende dagen te druk programma om fifa te spelen. Oh, wacht zaterdag carnaval, zondag danquote:
Hehequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh zo, dat is misschien ook wel leuk om te doen, zal zaterdag pas worden. Komende dagen te druk programma om fifa te spelen. Oh, wacht zaterdag carnaval, zondag danSociaal leven is slecht voor mn coins
mag ik je coins dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hehe
Deze maand is sowieso mijn laatste maand dat ik fut ga spelen. Dan mag ea ophoeren met hun servers. Lekker ultimate teamen op street
Wat ook van ea is, maar toch
Altijd beter dan wat ik zag....quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik kom net thuis en wat zie ik...het slechtste TOTW evar!
Nee Silva houdt gewoon 9 chem met 3 gewone links.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:54 schreef Tim86 het volgende:
Dan zit silva op 7 toch? Anders kan iedere Engelsman..Gerrard bijv.
Hoe bedoel je? Vallen de spits en CF nog steeds over elkaar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 02:32 schreef Tim86 het volgende:
4231 formatie is schijnbaar weer kapot
ja..was een tijdje fixed, maar nu dus weer niet. Gebruik die formatie zelf niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 02:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Vallen de spits en CF nog steeds over elkaar?
Ik heb mijn 4231 teams nou al een tijdje maar ik heb ze nog nooit niet over elkaar zien vallen bij een vrije trap van de tegenstander hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 02:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja..was een tijdje fixed, maar nu dus weer niet. Gebruik die formatie zelf niet.
Toch lief van hem dat er niks met jou gebeurdquote:Op donderdag 16 februari 2012 03:00 schreef MaartenFM het volgende:
Win ik het gouden toernooi krijg ik een aardig berichtje van de verliezer, is wel degene die er de meeste woorden in heeft gestoken tot nu toeIk geef toe dat ik niet de betere was, maar als iemand zijn kansen niet afmaakt kan ik er ook niks aan doen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 03:00 schreef MaartenFM het volgende:
Win ik het gouden toernooi krijg ik een aardig berichtje van de verliezer, is wel degene die er de meeste woorden in heeft gestoken tot nu toeIk geef toe dat ik niet de betere was, maar als iemand zijn kansen niet afmaakt kan ik er ook niks aan doen.
[ afbeelding ]
Jij ook goedemorgen en gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Goedemorgen en gefeliciteerd met Nicolai Boilesen iedereen
Hier was niks fixed, mijn spelers vallen bij dode spelmomenten elke wedstrijd minstens 2 keer over elkaar heen. Echt mega irritantquote:Op donderdag 16 februari 2012 02:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja..was een tijdje fixed, maar nu dus weer niet. Gebruik die formatie zelf niet.
Altijd dit.. moet je maar scorenquote:Op donderdag 16 februari 2012 03:00 schreef MaartenFM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 03:00 schreef MaartenFM het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen Dudeweiserquote:Op donderdag 16 februari 2012 07:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Goedemorgen en gefeliciteerd met Nicolai Boilesen iedereen
In de OP staat veel nuttige info, bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:45 schreef rubbels het volgende:
Goeiemorgen, wie kan mij de basics van FUT uitleggen?
Ik s nap sommige mensen niet. Bij mij gister ook. Speelde tegen een lagger. Maar maakte voor rust de 3-0. Daarna stoptehij met laggen en begon die achterin in rond te tikken naar de keeper en ele tijd oop pauze te drukken. Krijg ik deze2 berichtjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 03:00 schreef MaartenFM het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik je team zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:38 schreef Toefjes het volgende:
Fabregas gekocht voor 58K, maar als CM, dus even een cheap CDM kaartje erover heen en hij kan spelen. Nu wachten op de verkoop van IF Silva en Alves, en dan CR7 halen en beginnen met spelen. Zal tijd worden.
Natuurlijk! Links voor komt Ronaldo dan, CB Pepe, en dan ga ik sparen voor IF Pepe. Moet nog formatiekaarten scoren, dus wordt allemaal groen uiteraardquote:
erg vet!quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk! Links voor komt Ronaldo dan, CB Pepe, en dan ga ik sparen voor IF Pepe. Moet nog formatiekaarten scoren, dus wordt allemaal groen uiteraard
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gTahgxhcbcSQC
Na CR7 en formatiekaartjes ben ik echt helemaal blut. IF Cesc gaat niet meer lukken denk ik. Al heb ik binnen 4 maanden deze selectie bij elkaar gekregen, dus ik zeg ook nooit nooitquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:01 schreef DutchSL het volgende:
Fabregas wil ik ook, maar dan wel de IF.. hij lijkt mij gewoon beter dan (NIF) Xavi en Iniesta met hun +90 ratings. Hij kan ook gewoon overal van CDM tot zelfs ST spelen met deze stats..
Acceleration 72→77
Agility 66→69
Balance 78→81
Jumping 69→87
Reactions 88→92
SprintSpeed 71→76
Strength 65→82
Aggression 45→47
Positioning 88→88
TactAware 63→65
Vision 93→93
BallControl 91→95
Crossing 83→85
Curve 77→87
Dribbling 83→87
Finishing 78→88
FKAcc 83→93
HeadingAcc 61→77
LongPass 92→95
LongShot 84→94
Marking 62→64
Penalties 86→97
ShortPass 92→95
ShotPower 77→87
SlideTackle 65→65
StandingTackle 70→73
Volleys 81→91
Maar hij is zo duur, ik wacht liever op een SIF zodat de IF goedkoper wordt.
Dat snap ik inderdaad ook niet, zou echt leuk zijn en alle spelers zouden dan goedkoper zijn voor mijquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een gratis Walter Samuel voor Lindgren. heeft?
Niemand accepteert mijn 2,5k + Lopez en Zarate.
Edit: Waarom gooien ze trouwens de consolemarkten niet bij elkaar?
als je niet te afhankelijk bent van pace wel...5* skillsquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is IF Jovetic wat als CAM in 4-2-3-1 formatie?
Ja ik denk ook dat ik hem cf zet, weet alleen niet wie ik dan als wingers moet gebruiken. Robinho?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als je niet te afhankelijk bent van pace wel...5* skills
Beter als cf denk ik.
Dit x592.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een gratis Walter Samuel voor Lindgren. heeft?
Niemand accepteert mijn 2,5k + Lopez en Zarate.
Edit: Waarom gooien ze trouwens de consolemarkten niet bij elkaar?
Ik heb IF Pjanic en IF Giovinco + IF Palaciosquote:
Misschien is hij onzekerquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik verkoop een ST Callejon voor 6k en de koper heeft er een CF van gemaakt!
Koop dan gewoon een CF voor nog geen 1k, kneus.
En dat terwijl je zelfs je middenveld hartstikke aanvallend isquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:41 schreef Rubenunited het volgende:
Ik speel voor het eerst met 3-4-1-2. Scoor erg veel en niet veel doelpunten tegen!
GK:Cesar
CB:Silva
CB:Lucio
CB:Luiz
RM:Hulk
CM:Kaka
CM:Neves (IF)
LM:Nene (IF1)
CF:Neymar
ST:Pato
ST:Robinho
Maar de spelers die je nu hebt zullen ook een stuk minder waard zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:10 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet, zou echt leuk zijn en alle spelers zouden dan goedkoper zijn voor mij
Kan ik me niet druk om maken, dan kan ik in ieder geval wel een fatsoenlijk team bouwen zonder een spreekwoordelijke arm en been kwijt te zijn. Gemiddelde prijs voor een Sigthorsson op de PC is ~10k. Met uitschieters richting de 15k. Dat is toch te zot voor woorden...quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Maar de spelers die je nu hebt zullen ook een stuk minder waard zijn.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha, dit is echt briljant.. de opstelling van PSV volgens een Turkse krant:
[ afbeelding ]
Ik gok dat PSV niet veel chemistry heeft met deze opstelling
Die Turken kunnen ook niks goed doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha! WTF! Staat er überhaupt iemand op de goeie positie? Oh ja, Isaksson.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de persconferentie zaten Rutten en Toivonen er.. kondigen ze Toivonen op de officiele site van Trabzonspor aan als "aanvoerder Maikel Verkoelen"quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/squad/34500quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat team zou iemand voor de grap op futhead moeten maken (met bv. Pieters ipv Willems) en dan kijken hoeveel chemistry het oplevert
Tegen Kroatie was hij nergens te vindenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:19 schreef DutchSL het volgende:
Die spits van Trabzonspor heeft wel al 27x gescoord in 23 wedstrijden, dat tegen onze verdediging.. PSV gaat zeker niet de nul houden vrees ik.
10/10quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/34500
voor mij zou alles duurder worden dus doe maar niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:10 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet, zou echt leuk zijn en alle spelers zouden dan goedkoper zijn voor mij
Toch nog 85 chem...quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/34500
Holy shitquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is Steek de beste keeper uit de Serie A?
Kroatië heeft betere verdedigers dan Manolev, Marcelo en Derijckquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tegen Kroatie was hij nergens te vindenEn hoe moeilijk is het nou in zon corrupte competitie er 2/3 per wedstrijd in te knallen haha
Gisteren was dan ook TOTW avondquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een schommelingen in prijs van Walter Samuel. Gisteren had ik er 10 kunnen kopen voor 3k bin, staat er nu ongeveer voor 5 á 6k gemiddeld op.. Gemakkelijk verdienen.
Ze moeten echt op de bank of in je squad zitten. In je club werkt niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:29 schreef pascal08 het volgende:
Als je speler vermoeid zijn en je gaat met een ander team spelen, rusten al je andere spelers in je club dan uit of moet je ze bij de wissels en de reserves gooien?
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oja!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gisteren was dan ook TOTW avond
Ok dank je.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze moeten echt op de bank of in je squad zitten. In je club werkt niet.
Das kut ja....quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:54 schreef BDIL het volgende:
Goed genaaid door mijn Uni; moet over de maand september stufi + reiskosten vergoeding terugbetalen omdat zij mij hebben aangemeld per 01-10-2011...En maar blijven lullen aan de telefoon dat het niet teruggedraaid kan worden terwijl alles van mijn kant op tijd geregeld was..
Het is nog mooi 600 euro ofzo; kennelijk zijn reiskosten voor dat maand 230 euro geweestquote:
holy fuck dat is veelquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is nog mooi 600 euro ofzo; kennelijk zijn reiskosten voor dat maand 230 euro geweest+ stufi met dikke rente erbij verekend...
Ik vind Buffon veel beter.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Echt student vriendelijk zijn ze nietquote:
Voelt dan toch veel minderquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:03 schreef DannyDeko het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=159072
Ik betwijfel dat het gebeurdquote:
En tja, zo'n artikel. Hoe serieus is dat nou inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat het gebeurdHedendaagse omkoping worden niet eens hard aangepakt door dat corrupte zooi bij FIFA. Laat staan dat ze een WK titel gaan afpakken van 30 jaar geleden
Hierbij heb ik ook zon gevoel net als met die mensen die nu claimen misbruikt te zijn door de kerk. Echt geloofwaardig als ineens 1000 mensen zich melden na 50/60 jaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En tja, zo'n artikel. Hoe serieus is dat nou inderdaad.
Anders ga je incognitoquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen is weg op m'n stage. Zit op m'n eigen laptop. Heb wel internet via de kabel, kunnen ze later alsnog checken wat ik doe? Volgens mij doen ze niets aan monitoring, kan dus wel even traden.![]()
Als ze de waarheid spreken zijn ze wel eerder serieus genomenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hierbij heb ik ook zon gevoel net als met die mensen die nu claimen misbruikt te zijn door de kerk. Echt geloofwaardig als ineens 1000 mensen zich melden na 50/60 jaarAlsof ze eerder niet serieus genomen zouden worden..
Stond ik alquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Anders ga je incognitoctrl shift N met Chrome.
Naja ik vindt het vaag dat je 50/60 jaar niks erover laat horen en nu opeens als 1 iemand bedenkt van '' ik kan nog wat geld uitmelken door hierover te beginnen na 60 jaar'' dan vind ik het echt onlogisch. Bovendien als ze de waarheid spreken was er 30 jaar geleden al wat gedaan maar dat was niet zo dus reden genoeg neem ik aan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als ze de waarheid spreken zijn ze wel eerder serieus genomen
Khedira voor Mascherano!quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:14 schreef MaartenFM het volgende:
Mijn Liga BBVA team is klaar, misschien redelijk standaard maar heb nog geen team gehad met zo'n rating en dit leek mij het leukste wat ik van mijn budget kon maken. Nu sparen voor verbeteringen of verkopen als het ruk speelt...
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iiYXxlADbcSU9
140k nu.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er stonden gisteren genoeg IF Boatengs op voor onder de 90.000, had ik daar maar 1 van gekocht
En vanmorgen was er een IF Vela voor 15k SP 20k BIN die niet verkocht (ik was vergeten te bieden) en nu wordt er 1 voor 24k BIN verkocht.
24k bin?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
En vanmorgen was er een IF Vela voor 15k SP 20k BIN die niet verkocht (ik was vergeten te bieden) en nu wordt er 1 voor 24k BIN verkocht.
Ik snap niet dat zijn prijs zo hoog is gewordenquote:
Gisteren in de CL een bazenpot gespeeld + prachtige goal, dat doet een IF altijd goed. Ik gok dat Zlatan en Robinho ook gestegen zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zijn prijs zo hoog is gewordenGozer 2 maanden 45-50k ging opeens naar 75k en laatst rond 100-120k. Gister dus voor 88-90k te krijgen en nu weer 140k
Hij heeft goed gespeeld maar als iedereen hem ineens koopt, wie the fuck wordt dan ee stuk goedkoperquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gisteren in de CL een bazenpot gespeeld + prachtige goal, dat doet een IF altijd goed. Ik gok dat Zlatan en Robinho ook gestegen zijn.
Ik denk dat het wel hoor, of mensen die nu bijvoorbeeld sneijder op 10 hadden en na die wedstrijd van gisteren best boateng daar willen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft goed gespeeld maar als iedereen hem ineens koopt, wie the fuck wordt dan ee stuk goedkoperLijkt me onlogisch dat iedereen ineens al zijn teams omgooit voor hem.
Nee heb torres nu los in een 4-3-3 en is echt een held ook. Llorente had ik in 4-3-2-1 in een BBVA team, heeft echt een goed schot ook. Wel traag dus weet niet of je een pace hoertje bentquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:26 schreef MaartenFM het volgende:
@DannyDeko, Ik heb het niet zo op Khediramaar ik heb hem nog nooit gehad in FUT, ik zal het wel proberen al bevalt Mascherano me ook prima. Khedira kost ook niks dus ik probeer t wel ff
@Kamikazie, Ik heb tot nu toe alleen nog maar gespeelt met Higuain en Torres en toen beviel Torres me al extreem goed, Llorrente moet ik nog even proberen dus maar dat komt vast wel goed
Had jij ze ook naast elkaar?
Dan heeft Sanchez nog maar 5 chemistry.quote:
Voor de achtste keer, ik ben FM gewend.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon als enige hier de Nederlandse term
Heb je verloren van rijst ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
GG Rijst, wat een achterlijke rooie kaart voor mij lol. Ik drukte nergens op.
Ik heb altijd met Navas op die plek gespeeld (nu IF Navas), veel beter dan Sanchez als je geen 5* skillhoer bent.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:36 schreef MaartenFM het volgende:
Ik kan ook wel Özil op CAM zetten want Sanchez deed het niet eens echt super. Maar ik kijk het eerst wel even een paar wedstrijden aan.
Je kunt ook Reyes of Di Maria overwegen, vond ik beide erg lekker spelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:36 schreef MaartenFM het volgende:
Ik kan ook wel Özil op CAM zetten want Sanchez deed het niet eens echt super. Maar ik kijk het eerst wel even een paar wedstrijden aan.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:01 schreef Tim86 het volgende:
he kut, een silver in mijn gold pack. Oh wacht, het is Cicinho van Palmeiras
Ik probeer wat te doen met contracten, maar dat wil niet echt eigenlijk.. Ik zoek meestal met een klein budget op zilvers van max 400 coins, die ik dan doorverkoop voor 600 á 700. Veel werk voor weinig coins alleenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:02 schreef Tompsen het volgende:
Wat is leuk handelsmateriaal op het moment? Klein budget btw :p
Probeer Lloris eens. Die pik je zo op voor 1400-1600c en verkoop je makkelijk voor 2000c+quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:02 schreef Tompsen het volgende:
Wat is leuk handelsmateriaal op het moment? Klein budget btw :p
Laatste paar dagen wel, maar daarvoor had ik nooit mazzel in FUT 12quote:
Jij had toch twee IF's in 1 pakje?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laatste paar dagen wel, maar daarvoor had ik nooit mazzel in FUT 12
Houden zo. In die gold packs zit geen kut.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij had toch twee IF's in 1 pakje?
Ik heb al maanden geen gold pack gekocht.
Ja, daarom laatste dagen veel gelukquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij had toch twee IF's in 1 pakje?
Ik heb al maanden geen gold pack gekocht.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, daarom laatste dagen veel geluk
En nu dit team aan het bouwen:
http://www.futhead.com/12/squad/34780
Wat een zieke Hybrid; afrikaanse squadquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, daarom laatste dagen veel geluk
En nu dit team aan het bouwen:
http://www.futhead.com/12/squad/34780
Ik koop ook nagenoeg nooit goldpacks overigens, maar moest nu toch wat contracten hebben.
Nee, zijn geen populaire spelers gelukkig. 25K ofzo..als ze niet zo rare waren was het discardvalue, maar tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat een zieke Hybrid; afrikaanse squadBen je voor Mensah en Pantsil niet veel kwijt ?
Heb huidige goedkoopste prijzen gepakt in de juiste formatie je bent in totaal 402k kwijtquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, zijn geen populaire spelers gelukkig. 25K ofzo..als ze niet zo rare waren was het discardvalue, maar toch
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
WOW. IK FAALDE! IEDEREEN MAG HET WETEN. IK, DE GROOTSTE TAALNAZI OP DIT FORUM.
Je faalt!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal aan het opletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |