Moderator Hommotjesquote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Hall of Fame:quote:Rijst
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
Kamikazie
BDIL
Zerokil
GeeftJeEnergie
StijnDa
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Komt denk ik omdat Brugge nogal veel goals tegenkrijgt tegen bijvoorbeeld Genkquote:
Van Aanholt verdient inderdaad wel een kans, slechter dan Pieters kan niet en hij doet het redelijk bij Vitesse. Anita is niet eens een LB.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Hoezo Anita en Pieters selecteren en niet Nelom of van Aanholt? Een schele otter ziet nog dat de laatste 2 beter zijn.
lolwut. Van Aanholt heeft net 3,4 potjes gespeeld voor Vitesse, 2 heel goed, 2 heel slecht en Nelom heeft zich ook totaal nog niet bewezen..quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Hoezo Anita en Pieters selecteren en niet Nelom of van Aanholt? Een schele otter ziet nog dat de laatste 2 beter zijn.
Nee maar wordt wel voor die positie gehaald bij Oranje. BvM houdt veel te veel vast aan de standaard dingen waar hij mee begon.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Aanholt verdient inderdaad wel een plek, slechter dan Pieters kan niet en hij doet het prima bij Vitesse. Anita is niet eens een LB.
Van Aanholt speelde afgelopen weekend wat, zijn 3e wedstrijd voor Vitesse?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Aanholt verdient inderdaad wel een plek, slechter dan Pieters kan niet en hij doet het prima bij Vitesse. Anita is niet eens een LB.
En FdB nam dat van hem overquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar wordt wel voor die positie gehaald bij Oranje. BvM houdt veel te veel vast aan de standaard dingen waar hij mee begon.
Ervaring boven kwaliteit? Nelom en van Aanholt zijn backs die degelijk zijn, Anita is van alles wat en komt eigenlijk nergens tot zijn recht. Kunnen we beter Gio weer oproepen als het om ervaring gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lolwut. Van Aanholt heeft net 3,4 potjes gespeeld voor Vitesse, 2 heel goed, 2 heel slecht en Nelom heeft zich ook totaal nog niet bewezen..
Pieters is gewoon de vaste linksback (bij gebrek aan beter) en heeft recht op die plek en Anita is gewoon ook meer ervaren. Linksback plek is echt bagger, maar Van Aanholt en Nelom zou echt nergens op slaan..het is geen FIFA
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Van Aanholt speelde afgelopen weekend wat, zijn 3e wedstrijd voor Vitesse?Selecteer dan Breuer.
Nee joh, Anita speelde al gruwelijk lang LB en ik kan mij echt heel veel momenten herinneren dat hij grove fouten maakt.quote:
Alsof Nelom al goed is..die komt net kijken. Van Aanholt is ook juist totaal niet degelijk..staat alleen maar voorin.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ervaring boven kwaliteit? Nelom en van Aanholt zijn backs die degelijk zijn, Anita is van alles wat en komt eigenlijk nergens tot zijn recht. Kunnen we beter Gio weer oproepen als het om ervaring gaat.
Heb het niet over Anitaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, Anita speelde al gruwelijk lang LB en ik kan mij echt heel veel momenten herinneren dat hij grove fouten maakt.
Dan nog zijn beide beter dan Anita. Pieters is verdedigend sterker maar meer niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof Nelom al goed is..die komt net kijken. Van Aanholt is ook juist totaal niet degelijk..staat alleen maar voorin.
Dan kan Bert de halve selectie dus thuislaten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor een 'kans' vind ik ook dat hij maar eens een heel seizoen goed moet presteren.
quote:
Daarvoor is het nu te laat helaas. Als we goede verdedigers hadden gehad had het om de 2 jaar groot feest geweest hier. Vd week maar alvast vrije dagen aanvragen trouwensquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor een 'kans' vind ik ook dat hij maar eens een heel seizoen goed moet presteren.
En attribute kaartje op RvP SIFquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Als van Marwijk Pieters gewoon een +10 pace kaart geeft komt het wel goed.
Siem de Jong, Theo Janssen, Ebecilio, Daley Blind. Allemaal vaste spelers (basis/invallers). Nooit eens wat anders proberen, gezien het stuk voor stuk kneuzen zijn dit seizoen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]ik wel hehe, geen idee waar je het dan over hebt
Neutraliserenquote:
Tsjah, gelijk heb je. Maar om dan op de LB een gast neer te kwakken die in de afgelopen seizoenen amper gespeeld heeft dan vind ik dat ook wat zonde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarvoor is het nu te laat helaas. Als we goede verdedigers hadden gehad had het om de 2 jaar groot feest geweest hier. Vd week maar alvast vrije dagen aanvragen trouwens
Pace 94quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
En attribute kaartje op RvP SIFstarten vanaf de bank en na 5 minuten ragequit Portugal
Hij lijkt wel wat op Verbeek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, laat me raden: man met rollator?
Gewoon donk oproepen, die linken dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon België overnemen en Tshimanga LB zetten.
Jetro Willems? Anyone?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef BDIL het volgende:
Patrick van Aanholt verdient een plek in Oranje echt niet... Die gozer ''was'' een grote talent en is geflopt, zoals velen meteen voor een grote club gekozen en daardoor verhuurd geweest en in 3 seizoen 40 wedstrijden gespeeld ( waarvan meeste op de bank begonnen).
Eerlijk gezegd is er geen goede optie om nu op lb positie te zetten; ik weet niet of iemand eventueel uit de u-21 kan doorstromen die aardig wat partijen afwerkt bij zijn club want anders ziet het er somber in
Ik gok dat Nelom of Van Aanholt speelt bij jong, en ik denk van Aanholt want het is die irritante Pot volgens mij die coach is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef BDIL het volgende:
Patrick van Aanholt verdient een plek in Oranje echt niet... Die gozer ''was'' een grote talent en is geflopt, zoals velen meteen voor een grote club gekozen en daardoor verhuurd geweest en in 3 seizoen 40 wedstrijden gespeeld ( waarvan meeste op de bank begonnen).
Eerlijk gezegd is er geen goede optie om nu op lb positie te zetten; ik weet niet of iemand eventueel uit de u-21 kan doorstromen die aardig wat partijen afwerkt bij zijn club want anders ziet het er somber in
Als je Schaken al niet kan bedwingenquote:
Kom op, tegen NAC was hij goed, dus Duitsland, Portugal en Denemarken mag geen probleem zijn toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef BDIL het volgende:
Ook te wisselvalig, is in mijn optiek dit seizoen niet positief bevallen in geen enkele wedstrijd. Hij is nog niet fel genoeg en fysiek sterk om duels te winnen. Die moet zeker 10-15 kg aan spiermassa aankomen om zijn tegenstanders het moeilijker te maken.quote:
Pace abusequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je iemand niet LB moet zetten is het Jetro fucking Willems welkan je nog beter met Ooijer LB spelen.
Nog niet, maar die jongen komt er echt welquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je iemand niet LB moet zetten is het Jetro fucking Willems welkan je nog beter met Ooijer LB spelen.
''Komt'' maar problemen op lb positie zijn helaas nu aanwezigquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet, maar die jongen komt er echt wel
Daar spelen ze IRL afwisselend met Vertonghen/Vermaelen en Lombaerts op LBquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon België overnemen en Tshimanga LB zetten.
gewoon met 3 verdedigers spelenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef BDIL het volgende:
De beste optie ook al is hij niet een echte lb maar is redelijk in vorm is Emanuelson, helaasDrenthe heeft teveel ego om een plek in Oranje te nemen als lb dus dat schiet sws niet op en de rest is gewoon niet volwassen genoeg om wat te laten zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |