Iets van a day with jennamarbles ofzo....quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef megamandy het volgende:
Welk filmpje is dat dan van die hond en de make-up?
greyhound. Maar vlg mij een dwerg variant ofzo...quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
greyhound. Maar vlg mij een dwerg variant ofzo...
Ik moet ze niet... sinds 5 samson hebben aangevallen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
Die cinnamon challengeDat is ook echt zo iets wat je wilt uitproberen want "dat kan toch niet zo erg zijn" en dan niet meer willen en daarna ook echt spijt hebben
Never mindquote:While the challenge appears to be very simple, it is actually very difficult because the cinnamon quickly dries out the mouth,[3] making swallowing difficult.
Dat heb ik met boxersquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
greyhound. Maar vlg mij een dwerg variant ofzo...
Ik moet ze niet... sinds 5 samson hebben aangevallen
Oh dat is hetzelfde als met een ongetoast hamburgerbroodje van de macquote:
Die zag ik net ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je wil die hont niet Lin, hij kan heul geen mieren verjagen
NIET!!!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over mac gesproken, smerig verhaal.
Het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt, is dat zo'n vieze vetzak, met van die hangboobies die al jaren bij de mac werkte, de verspilbak voor 3 tientjes heeft leeggevreten.
Verspilbak = alles wat over de hele dag teveel gemaakt is, maar ook dingen die te lang gebakken of mislukt zijn en dingen die op de grond zijn gevallen. Dat alles in een bak die er vanaf 8u tot 23u sluitingstijd staat.
Helemaal leeg vrat ie m![]()
Hè bah.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over mac gesproken, smerig verhaal.
Het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt, is dat zo'n vieze vetzak, met van die hangboobies die al jaren bij de mac werkte, de verspilbak voor 3 tientjes heeft leeggevreten.
Verspilbak = alles wat over de hele dag teveel gemaakt is, maar ook dingen die te lang gebakken of mislukt zijn en dingen die op de grond zijn gevallen. Dat alles in een bak die er vanaf 8u tot 23u sluitingstijd staat.
Helemaal leeg vrat ie m![]()
Bij ons doet de manager dat omdat ze anders de keuken leegvreten en het afschrijven als verspilquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NIET!!!!!!![]()
![]()
Wij gooien die troep gewoon weg bij smullers, bij de rest van het afval en turven dat op een lijst
Niet!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij ons doet de manager dat omdat ze anders de keuken leegvreten en het afschrijven als verspilDus de manager doet het dan aan het eind van de dag aan de hand van die bak
Ja, dico en spees geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef AmyGrace het volgende:
Zijn hier eigenlijk al mensen die een flesje Max Factor Fantasy Fire te pakken hebben gekregen?
Dankzij mirjamquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef AmyGrace het volgende:
Zijn hier eigenlijk al mensen die een flesje Max Factor Fantasy Fire te pakken hebben gekregen?
Ik word juist altijd vrolijk van haar.quote:
+1quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik word juist altijd vrolijk van haar.1 van de weinigen waar ik hardop van moet lachen.
Ik doe dan liever een half uur the face.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Cinnamon challenge op de meet?? Anyone??
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe dan liever een half uur the face.
Ik zal voor die tijd wel oefenen.quote:
En dan wel met the face binnenkomen hequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zal voor die tijd wel oefenen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan wel met the face binnenkomen he
Baasquote:
Deal! Dico heb je kaneel? Of moet ik het meenemen?quote:
Eet Sien die dan niet op?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Lindytje het volgende:
Wat krijg ik er voor???
A kermie???![]()
![]()
Nee, een kermie is groot genoeg voor Sienquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eet Sien die dan niet op?
Ik zou zeggen "je mag aan m'n tieten zitten", maar ik ben er niet bij
Yes heb ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deal! Dico heb je kaneel? Of moet ik het meenemen?
Will you accept me?!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
Maar, als er een goeden tegenstander is, of een mooien prijs, dan doe ik bij dezen den cinnamon challenge
If you would like to challenge me, and also eat the cinnamon: yes pleasequote:
Awwww.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohja trouwens, ik weet niet of iemand het had meegekregen. Maar mijn hond had een vetbult. Maar ik had mijn moeder gevraagd vandaag met haar naar de dierenarts te gaan en er nogmaals naar te laten kijken, want ik had het gevoel dat hij groter was geworden.
Was mn moeder vandaag bij de dierenarts geweest. Stond er in het systeem dat die bult in september 1,5 cm was. En nu issie al 3 cmen hij zat ook al een beetje vergroeid in haar weefsel enzo. Gelukkig zei die dierenarts meteen: 'Als het mijn hond was zou ik het weg laten halen.' Maar nu moet ze volgende week geopereerd, met narcose en alles
Oh en mijn hond wordt ook kaal, vooral een plek bij haar oor. En nu hebben ze tot bloedens geschraapt om een huidmonster te nemen. Ziet er zo zielig uit
Okee nu echt slapen![]()
I would!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
If you would like to challenge me, and also eat the cinnamon: yes please
Poor dogsie...quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohja trouwens, ik weet niet of iemand het had meegekregen. Maar mijn hond had een vetbult. Maar ik had mijn moeder gevraagd vandaag met haar naar de dierenarts te gaan en er nogmaals naar te laten kijken, want ik had het gevoel dat hij groter was geworden.
Was mn moeder vandaag bij de dierenarts geweest. Stond er in het systeem dat die bult in september 1,5 cm was. En nu issie al 3 cmen hij zat ook al een beetje vergroeid in haar weefsel enzo. Gelukkig zei die dierenarts meteen: 'Als het mijn hond was zou ik het weg laten halen.' Maar nu moet ze volgende week geopereerd, met narcose en alles
Oh en mijn hond wordt ook kaal, vooral een plek bij haar oor. En nu hebben ze tot bloedens geschraapt om een huidmonster te nemen. Ziet er zo zielig uit
Okee nu echt slapen![]()
Whut??quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je haar facebook moet geloven heeft Jenna Marbles wel serieus dansen in haar ondergoed als baan
De link naar haar facebook stond in een video-beschrijving.quote:
Giev linkquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De link naar haar facebook stond in een video-beschrijving.
En bij haar foto's heeft ze een map met "my other occupation" oid
Slaap lekker schageltjequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ondertussen een aardig goede opleiding hebben.
Vaaaaaaggggg..
Anywayz, ik ga ook naar bed.
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ondertussen een aardig goede opleiding hebben.
Vaaaaaaggggg..
Anywayz, ik ga ook naar bed.
![]()
Net zoals Izzie van Greys anatomy: Ik doe lingerie foto's voor mijn studie medicijnenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is toch zoI strip to pay my college
![]()
![]()
Whoooo!
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Net zoals Izzie van Greys anatomy: Ik doe lingerie foto's voor mijn studie medicijnen
Oh, CSI kijk ik zo goed als nooit..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaEn in csi zat volgens mij ook zo iemand.
Nee nu kijk ik dat ook niet meer, maar de eerste seizoenen vond ik dat keispannendquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, CSI kijk ik zo goed als nooit..
Volgende keer heel boos kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben te spontaan. Hoe vinden jullie die?
Goeden idee!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgende keer heel boos kijken![]()
Zo -->![]()
![]()
![]()
Maar het slaat nergens op natuurlijk. Ze verwachten toch juist dat je spontaan bent op zo een avond? Nou danquote:
Ja, dat zou je denken. Maar ze zeiden dus dat het beter is als je eerst even wat stiller bent en dan rustig op gang komt om dan alsnog gezellig spontaan te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar het slaat nergens op natuurlijk. Ze verwachten toch juist dat je spontaan bent op zo een avond? Nou danWat zeg jij dan eigenlijk tegen die mensen? Of heb je dit "schriftelijk" te horen gekregen (aangetekende brief! HAHA goeden matigen garp
)
Ja, dat dacht ik ook, dat plan ging niet doorquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:51 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat je ging slapen Lindy
het is revieuwquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:51 schreef Mss het volgende:
Ik moet een review schrijven voor mijn studie.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, dat plan ging niet door
Wat heb je gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:57 schreef BGTes het volgende:
Masjjja heeft mij ook "gebannen" (hurrrrrrr) op mijn mobiel
Een 10, zeker wetenquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik lever gewoon een foto van mijn tieten in. Like a boss.
Voor de brievenbus gaan liggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:00 schreef megamandy het volgende:
Nu ik weet dat mijn A-England is verzonden ben ik ongeduldigWil NU mijn lakjes
Maar ik ga morgen naar Eindhoven en kom zaterdag pas weer terugquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor de brievenbus gaan liggen![]()
Je hebt dus een comment geplaatst?quote:
Gewoon ff flink scharen met Lies!quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga nog maar een poging tot slapen doen...
Zo hyper zijn kan nooit goed zijn voor een mens
Ja over dat ze een inspiratieloze post maaktequote:Op donderdag 16 februari 2012 01:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt dus een comment geplaatst?Mijn proxy was gister ook gebanned, maar vandaag kon ik er weer gewoon op komen
Die ligt toch al lang te slapen joh!!quote:
Zeker die post met de vraag wat ze moet gaan doen? En wel in de post vermelden dat ze zogenaamd duizend ideeën heeft, yeahquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja over dat ze een inspiratieloze post maakte
Die site gebruikt r24 verschillende proxy's dus we kunnen nog wel even door
Gewoon wakker maken!quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ligt toch al lang te slapen joh!!
Oké, en nu mijn foon ook weg
quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:09 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net een 'transfer' van het vliegveld geregeld met champagne en balonnen
Handig, een vriend in Berlijn
Heel jaloers!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Yup! 1 flesjetbh nog niet geprobeerd..
voor layeren moet ik altijd meer tijd hebben dus dat doe ik meestal in de weekends. Maar in het flesje is 'ie echt, écht heel mooi
ben er superblij mee, ik hoef nooit meer weemoedig naar clarins 230 te kijken, ik vind deze mooier
quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker die post met de vraag wat ze moet gaan doen? En wel in de post vermelden dat ze zogenaamd duizend ideeën heeft, yeah
[ afbeelding ]
Ik ga heel misschien in maart en wil dan natuurlijk ook wel kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 07:40 schreef Incantrix het volgende:
Overigens, een vriendin van mij gaat in mei naar Londen, als het geen limited is zal zij daar ff kijken voor een aantal flesjes voor de mensen hier die 'm nog niet hebben
Nah, ik vind het overzicht wel hip.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om untrieds niet meer te tellen. Dan lijkt het allemaal ineens best mee te vallen
.
Jij stiekeme hipster!quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik vind het overzicht wel hip.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:13 schreef Diconnected het volgende:
Geen gaatjes en geen tandsteen hoeven te verwijderen
Muffin is epic.quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme, kutkonijn heeft veter kapot gebeten
Dat valt mee iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh wow, zoveel untrieds
ik heb er niet zo veel, stuk of veertig gok ik.
Goeiemorgen trouwens!
Effenaar. En toen die geboekt is, was hij nog niet zo bekend dus dat kaartje was ook nog best goedkoopquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]gaaaaaaaaf! waar speelt ie?
Hm ja dat had ik een paar jaar geleden met Paramorequote:Op donderdag 16 februari 2012 09:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Effenaar. En toen die geboekt is, was hij nog niet zo bekend dus dat kaartje was ook nog best goedkoop
Ja klopt, las het v/d week al ergens dat die meededen enzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik zag net een reclame voorbij komen van Super Sweet Sixteen World Class, zie ik in een flits Jorgen Raymann voorbij komen met zijn dochter![]()
.
En ik maar al die jaren denken dat wij hollanders te nuchter zijn voor dergelijke bullshitquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja klopt, las het v/d week al ergens dat die meededen enzo
Mjah, toen mijn adres verkeerd was en toen was hij tienmiljoenkeer gescand in het sorteercentrum.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
iemand dit wel eens meegemaakt?
[ afbeelding ]
tuurlijk nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ik maar al die jaren denken dat wij hollanders te nuchter zijn voor dergelijke bullshit.
Ga trouwens dadelijk echt hard falen met die certificering.
Ik vind het mooiste dat de bestelling blijkbaar tussendoor al bij je is afgeleverdquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
iemand dit wel eens meegemaakt?
[ afbeelding ]
Nee joh! You can do itquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ik maar al die jaren denken dat wij hollanders te nuchter zijn voor dergelijke bullshit.
Ga trouwens dadelijk echt hard falen met die certificering.
niet bij mij, bij mijn marktplaatsmensch...quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het mooiste dat de bestelling blijkbaar tussendoor al bij je is afgeleverd
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet bij mij, bij mijn marktplaatsmensch...
"Hoi het pakket staat op afgeleverd maar hij is niet bezord, wat nu?"
Ow andersom.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet bij mij, bij mijn marktplaatsmensch...
"Hoi het pakket staat op afgeleverd maar hij is niet bezord, wat nu?"
Nee dat pakket is helemaal niet bezorgd... da's een foute invoer van de bezorger geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]TNT bellen, onderzoek in laten stellen. Dit is wel bizar.
iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow andersom.
Nog steeds grappig.
"mevrouw, ik wil het pakket graag terug, dan ga ik er nog een paar dagen mee rondrijden en dan breng ik hem weer naar het sorteercentrum"
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat pakket is helemaal niet bezorgd... da's een foute invoer van de bezorger geweest.
Ik zei al, als ze vandaag niets heeft maar es gaan bellen
Bij ons gisteren nog welquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:40 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga eens even richting de Kruidvat, kijken of ze nog treinkaartjes hebben.
Hihiquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik dico al op vrijdag ga stalken
Lekkor gratiesh
Mjah, maar dan is een retourtje nog 20 euro. En dan moet ik nog met de tram.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
En met Ov krijg je nog steeds 40% korting toch?
Ja ik ben steeds in de war door die 20% korting dus vandaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, maar dan is een retourtje nog 20 euro. En dan moet ik nog met de tram.
Aww meissie, hopelijk knapt het snel wat op!quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
lol skjoe... Diegene die zeurde dat je het pakket zaterdag niet had gestuurd??
Ik lig nog steeds op de bank.. onder warm dekentje... ben het ziek-zijn onderhand wel beu![]()
ja, da's vrij stroperig van naturequote:Op donderdag 16 februari 2012 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Seche Vite..is dat altijd zo dik als behangplaksel?
Oh wat irritantquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, da's vrij stroperig van nature
Whutquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:36 schreef Incantrix het volgende:
Zow. Ik,mag maandag ook nog even een punctie van een lymfeklier die al een week of 8 opgezwollen isherinneren jullie je mijn hamsterwang nog?
Vast welquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe heb jij op de terugweg plek in de auto voor mij?
Pffff.... het zit je wel tegen allemaalquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:36 schreef Incantrix het volgende:
Zow. Ik,mag maandag ook nog even een punctie van een lymfeklier die al een week of 8 opgezwollen isherinneren jullie je mijn hamsterwang nog?
damn womanquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:36 schreef Incantrix het volgende:
Oh ja jij gaat naar Duitslandquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:38 schreef Incantrix het volgende:
P2 koop je in Duitsland toch? Heeft P2 ook een ridgefiller?
Meegeven mag altijd, voor zover ik het meegesleept krijg wil ik best meenemenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja jij gaat naar DuitslandMag ik je mijn boodschappenlijstje meegeven ghehe?
Misschien heb je wel ebola, gekregen van teveel gtst kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:43 schreef Incantrix het volgende:
SQ, was gezellig om alwéér in het ziekenhuis te zijn, deze weken zit ik er gemiddeld een keer of 3 per week
Spees, het woord is wel gevallen, maar dat denken ze niet. Wat dan wel weten ze alleen ook niet echt geloof ik
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:38 schreef Incantrix het volgende:
P2 koop je in Duitsland toch? Heeft P2 ook een ridgefiller?
Of misschien van de buren, die zijn vast drager van het virusquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:47 schreef Incantrix het volgende:
Spees, ik kijk geen tv
beeldschermstraling mss?
Schaar, yay, daar ben ik blij mee! Vind die van OPI best prijzig.. En hij wordt best snel heel dik, ik krijg 'm er zowat niet meer op zo ondertussen.
Dan stuur ik je een briefquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, zal ik dan tóch nog een postvak gaan krijgen hier?
Het zit je niet mee he Trix.
Damn, mijn reageervak is vertieft hier, snel naar huis.
Ik heb geen idee hoelang hij goed blijft, mijne is dik geworden, maar gold voor de meeste lak die ik meenam naar Turkijequote:Op donderdag 16 februari 2012 11:47 schreef Incantrix het volgende:
Spees, ik kijk geen tv
beeldschermstraling mss?
Schaar, yay, daar ben ik blij mee! Vind die van OPI best prijzig.. En hij wordt best snel heel dik, ik krijg 'm er zowat niet meer op zo ondertussen.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan stuur ik je een brief
Uhm, moet ik even goed zoeken naar briefpapier.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan wil ik natuurlijk wel een kekke brief op mooi briefpapier en een stempel terug
Met paarden erop?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, moet ik even goed zoeken naar briefpapier.
Volgens mij wel.quote:
Mogen katten ook? Want het zijn paarden of katten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dolfijnen mag ook, of panda's
Dan liever paardenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mogen katten ook? Want het zijn paarden of katten.
Die is morgen ziekquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand naast me heeft het warm. Zit zonder jas.(en ik zit op een tochtig station op de trein te wachten.
)
Brr.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is morgen ziek
in mijn hometown () loopt altijd een kerel in een tshirt en 3 kwart broek
Toen het -10 was had hij een longsleeve aan wel, nog steeds die broek
Ik wou antwoorden; maar ik mag echt niks meer kopenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben alweer wegben met non nagellak addicts
Ga eerst maar eens untrieds tellen, en bedenken hoe lang het nog duurt voordat er daar minder van komen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wou antwoorden; maar ik mag echt niks meer kopenMijn rekening laat het ook niet meer toe
![]()
Tja en dat kan ik mijn systeem niet 4 lakjes helemaal gebruiken in 1 mani en dan als tried tellenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb maar 7 untrieds.En 4 daarvan ga ik in 1 manicure gebruiken, dus eigenlijk maar 4.
Maar dan tel ik mijn lakjes die nog onderweg zijn niet mee.
Voor ¤ 2,= mag het wel jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoelang hij goed blijft, mijne is dik geworden, maar gold voor de meeste lak die ik meenam naar Turkije.
Maar hij kost 2 euro geloof ik, dus dan mag hij wel dik worden na een tijdje
Ik ook niet hoor, is toch geen "echte" mani met dat lakje dan voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja en dat kan ik mijn systeem niet 4 lakjes helemaal gebruiken in 1 mani en dan als tried tellen
Same here, dat scheelt! Anders zou ik maar 71 untrieds hebben ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
voor mij is een lakje pas tried als ik 'm minstens een hele dag als full mani heb gehad
You're indestructable - always believe inquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag echt heel trashy goud op mijn nagels trouwens![]()
Ik heb Graphite, zó blij dat ik die gekocht heb.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag echt heel trashy goud op mijn nagels trouwens![]()
Oh nee, daar begin ik niet aan hoor. Het moet wel op minstens 1 hele nagel zitten, minstens een dag lang, maar het hoeft geeft full mani te zijn. En m'n tenen tellen ook mee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
voor mij is een lakje pas tried als ik 'm minstens een hele dag als full mani heb gehad
NU ZIT HET IN MIJN HOOFD.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
You're indestructable - always believe in
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh nee, daar begin ik niet aan hoor. Het moet wel op minstens 1 hele nagel zitten, minstens een dag lang, maar het hoeft geeft full mani te zijn. En m'n tenen tellen ook mee.
Anders duurt het me veelste lang voordat ik er doorheen ben.
Ik heb zo'n hekel aan dat nummer.quote:
Sowwyquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat nummer.
Zal ik snel iets van Duran Duran zingen om het beter te maken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat nummer.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja dan zou ik in 1 lakbeurt al 10 lakjes weg kunnen strepen![]()
Ooh, dat vind ik altijd zo vervelend!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dit, zat plek in de trein, moet er een persé naast mij zitten. Loop een stukje door ofzo.
Doe maar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zal ik snel iets van Duran Duran zingen om het beter te maken?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
GIRLS ON FILM!
(de clip daarvan is trouwens zo.. Ehm..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |