Iets van a day with jennamarbles ofzo....quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef megamandy het volgende:
Welk filmpje is dat dan van die hond en de make-up?
greyhound. Maar vlg mij een dwerg variant ofzo...quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
greyhound. Maar vlg mij een dwerg variant ofzo...
Ik moet ze niet... sinds 5 samson hebben aangevallen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
Die cinnamon challengeDat is ook echt zo iets wat je wilt uitproberen want "dat kan toch niet zo erg zijn" en dan niet meer willen en daarna ook echt spijt hebben
Never mindquote:While the challenge appears to be very simple, it is actually very difficult because the cinnamon quickly dries out the mouth,[3] making swallowing difficult.
Dat heb ik met boxersquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
greyhound. Maar vlg mij een dwerg variant ofzo...
Ik moet ze niet... sinds 5 samson hebben aangevallen
Oh dat is hetzelfde als met een ongetoast hamburgerbroodje van de macquote:
Die zag ik net ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je wil die hont niet Lin, hij kan heul geen mieren verjagen
NIET!!!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over mac gesproken, smerig verhaal.
Het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt, is dat zo'n vieze vetzak, met van die hangboobies die al jaren bij de mac werkte, de verspilbak voor 3 tientjes heeft leeggevreten.
Verspilbak = alles wat over de hele dag teveel gemaakt is, maar ook dingen die te lang gebakken of mislukt zijn en dingen die op de grond zijn gevallen. Dat alles in een bak die er vanaf 8u tot 23u sluitingstijd staat.
Helemaal leeg vrat ie m![]()
Hè bah.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over mac gesproken, smerig verhaal.
Het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt, is dat zo'n vieze vetzak, met van die hangboobies die al jaren bij de mac werkte, de verspilbak voor 3 tientjes heeft leeggevreten.
Verspilbak = alles wat over de hele dag teveel gemaakt is, maar ook dingen die te lang gebakken of mislukt zijn en dingen die op de grond zijn gevallen. Dat alles in een bak die er vanaf 8u tot 23u sluitingstijd staat.
Helemaal leeg vrat ie m![]()
Bij ons doet de manager dat omdat ze anders de keuken leegvreten en het afschrijven als verspilquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NIET!!!!!!![]()
![]()
Wij gooien die troep gewoon weg bij smullers, bij de rest van het afval en turven dat op een lijst
Niet!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij ons doet de manager dat omdat ze anders de keuken leegvreten en het afschrijven als verspilDus de manager doet het dan aan het eind van de dag aan de hand van die bak
Ja, dico en spees geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef AmyGrace het volgende:
Zijn hier eigenlijk al mensen die een flesje Max Factor Fantasy Fire te pakken hebben gekregen?
Dankzij mirjamquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef AmyGrace het volgende:
Zijn hier eigenlijk al mensen die een flesje Max Factor Fantasy Fire te pakken hebben gekregen?
Ik word juist altijd vrolijk van haar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |