ik bedoel ciaoquote:
ff bellenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even nog een goaltje van Der Bommel erbij.
Waardeloos elftal voor in de top.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Oidipous het volgende:
Tijd voor Arsenal om Hazard binnen te halen. Al laat je die Rocisky dagen doorspelen, hij zal er niet beter op worden. Wat een machteloosheid in de aanval van Arsenal. Geen enkele diepgang, geen creativiteit.
hij is een baasquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
En toch vind ik Pato overschat...
TOTMquote:
Hazardquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Oidipous het volgende:
Tijd voor Arsenal om Hazard binnen te halen. Al laat je die Rocisky dagen doorspelen, hij zal er niet beter op worden. Wat een machteloosheid in de aanval van Arsenal. Geen enkele diepgang, geen creativiteit.
Als die gozer niet zo blessuregevoelig was dan zat hij nu in de absolute wereldtop.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
En toch vind ik Pato overschat...
En toch heb ik een zwak voor de club.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef onlogisch het volgende:
Arsenal is echt helemaal niks meer. Het is ook zelden wat geweest, amper prijzen gepakt.
Echt een net niet club.
BOTMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Vreselijke kutclub.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En toch heb ik een zwak voor de club.
quote:
Tsjah .. zullen we nooit wetenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die gozer niet zo blessuregevoelig was dan zat hij nu in de absolute wereldtop.
Ik vind het ook een zwakke club.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
hoop dat Isreal eruit vliegt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
Heerlijk toch dit? Eerst dat afschuwelijke Leverkusen en nu Arsenal en dat Lyon gaat er ook nog wel aan in Israël.
Lelijke club, lelijke supporters. Gewoon lelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Troll of the matchquote:
En ze willen nog Vertonghenquote:
Jammer genoeg hebben jullie rivalen Tottenham hem al bijna binnenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Oidipous het volgende:
Duidelijk jij.quote:
quote:
Sulejmaniquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Chamberlain, de man van 15 miljoen
Geef dan een paar miljoen meer uit en haal Sulejmani.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een tamme speler die RVP, internationaal niet veel te melden.
Beide moeilijke persoonlijkheden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef bjanaan het volgende:
Kan iem. mij uitleggen waarom Robinho en Ibra elkaar niet echt mogen?
Snap er niks van.
alweer?quote:
Wat lul jij nou allemaal?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2011-2012
Barca - Milan 0x
Real - Milan 2x
Wat lul jij nou? Real zat bij Ajax en Lyon in de groepquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2011-2012
Barca - Milan 0x
Real - Milan 2x
Volgens mij wissel je het omquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2011-2012
Barca - Milan 0x
Real - Milan 2x
Compleet geschift maar enorme baasquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Romanus het volgende:
[..]
Goede speler maar compleet gestoord
Dat soort spelersquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Compleet geschift maar enorme baas
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef bjanaan het volgende:
Zou fijn zijn als Ibra ooit nog is naar Ajax gaat.
Speelt weer zoals hij ook tijdens het WK speelde; onopvallend, weinig dreigend en veel te sloom. Van Persie.quote:
Zou fijn zijn als jij ooit nog eens correct Nederlands zou kunnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef bjanaan het volgende:
Nee joh, heb me prima vermaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een kutwedstrijd is het eigenlijk geworden.
quote:zlatan doesn't wear a watch, he decides what time it is.
van Persie is baas, alleen jammer dat zijn teamgenoten niet door de verdediging heenkomen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Speelt weer zoals hij ook tijdens het WK speelde; onopvallend, weinig dreigend en veel te sloom. Van Persie.
Wat is hier fout aan meneer zuurpruim?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als jij ooit nog eens correct Nederlands zou kunnen.
Klopt, ook tijdens het WK had hij nauwelijks aanvoer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Speelt weer zoals hij ook tijdens het WK speelde; onopvallend, weinig dreigend en veel te sloom. Van Persie.
Dat sloot hij uit, aldus Ibra in zijn nieuwe boek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef bjanaan het volgende:
IS <> EENSquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Wat is hier fout aan meneer zuurpruim?
Bij Dortmund wel maar nooit iets laten zien bij Arsenalquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef Eenskijken het volgende:
Rosicky was vroeger toch fucking goed?
Hoeven we ook niet bang te zijn dat van Marwijk hem opsteldquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef muzas het volgende:
Furby zit ook weer 3 maanden op de bank
Dat sowieso nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hoeven we ook niet bang te zijn dat van Marwijk hem opsteld
Dit.quote:
Hij heeft groot gelijk. Die Joep Schreuder is een ontzettende mongool.quote:
quote:
Dat is het al 20 jaar. Komt nog minder zonlicht dan in de Arena.quote:
Dat bleek idd wel na zijn interview met Davids. Wat een faalhaas.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Die Joep Schreuder is een ontzettende mongool.
In Amerika ja.quote:
Je zat er goed naast met je 4-1quote:
Ach joh, die arrogante toon van hem... Bahquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Die Joep Schreuder is een ontzettende mongool.
Dat is de PL al bekendquote:
Jup, en volgend jaar ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef TLC het volgende:
Goh, zou het dit jaar tussen Real en Barca gaan wie de CL wint ?
Nee, Real en Milanquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef TLC het volgende:
Goh, zou het dit jaar tussen Real en Barca gaan wie de CL wint ?
Ga fietsen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Zilverloo het volgende:
Er is nog hoop voor the gunners, kijk maar naar Deportivo in 2004
FYPquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef TLC het volgende:
Goh, zou het dit jaar tussen Milan en Barca gaan wie de CL wint ?
Prachtig idd, kreeg er tranen van. Zelden gezien, mensen die met elkaar omgaan zoals de meesten op de wereld doen.quote:
Dat vonden de modjes ookquote:
Dan is RVP sowieso weg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef Nober het volgende:
Nu nog even hopen dat Chelsea 4de eindigt in de PL.
Fixed.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Morgen echt voetbalManchester United
Hij gaat naar Barcelonaquote:
Enigste hoop voor Arsenal is als het vliegtuig van AC milaan richting London neerstortquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Zilverloo het volgende:
Er is nog hoop voor the gunners, kijk maar naar Deportivo in 2004
Dan moet Robben hem nog les geven.quote:
Ze hebben met de huidige selectie gegokt en verloren. Volgend jaar weer een kans.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef beantherio het volgende:
Hoe erg moet het gaan worden bij Arsenal voordat ze Wenger eruit gaan schoppen? Dit soort wedstrijden zijn toch enorm deprimerend als je fan bent van deze club?
In wat? Pure egoïsme?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan moet Robben hem nog les geven.
Mss vervanger van Tevez, want die is sowieso weg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie hem sowieso vertrekken naar Manchester City.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
RvP moet lekker bij Arsenal blijven waar hij het mannetje is want hij is niet goed genoeg voor de wereld top.
Daar hebben meer Nederlandse toppers last van.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
RvP moet lekker bij Arsenal blijven waar hij het mannetje is want hij is niet goed genoeg voor de echte wereld top.
Met Sierd de Vos was het nog wel vermakelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
zenit tegen benficakan me geen kuttere wedstrijd voorstellen. snel naar de milaan interviews bitte!
Ik ben niet kapot van Wenger hoor, maar een trainer bepaalt het beleid van de club toch niet? Arsenal kiest ervoor om elk jaar af te sluiten met winst ipv prijzen en dan ben je kansloos als je om de prijzen wilt meedoen aangezien de absolute top met geld loopt te smijten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef beantherio het volgende:
Hoe erg moet het gaan worden bij Arsenal voordat ze Wenger eruit gaan schoppen? Dit soort wedstrijden zijn toch enorm deprimerend als je fan bent van deze club?
Denk ook belangrijk is of PSV de CL ingaat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef tralalala het volgende:
Jawel: Als van Gaal komt, kom jij niet en als Van Gaal niet komt, kom je wel.
Saai en zwak haal je nu door elkaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef bianconeri het volgende:
Waar zijn de Italiaans voetbal jankerds nou dan
Italiaans voetbal was toch zoooooo zwak he, bah kunnen er echt helemaal niets van.
Heeft inzanity een keer wat anders te doen vandaag?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef bianconeri het volgende:
Italiaans voetbal was toch zoooooo zwak he, bah kunnen er echt helemaal niets van.
Die trainers in Engeland zijn toch 'managers'? Zou me niks verbazen als Wenger een flinke vinger in de pap heeft bij het bestuur daar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:05 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van Wenger hoor, maar een trainer bepaalt het beleid van de club toch niet? Arsenal kiest ervoor om elk jaar af te sluiten met winst ipv prijzen en dan ben je kansloos als je om de prijzen wilt meedoen aangezien de absolute top met geld loopt te smijten.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Saai en zwak haal je nu door elkaar.
Juventus had met 5-0 gewonnen van dit Arsenalquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef bianconeri het volgende:
Zo goed is het Italiaans voetbal niet. De top (RM en Barca) groeit steeds verder weg van de subtop, en die groeit steeds dichter tot de middenmoot.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef bianconeri het volgende:
Italiaanse top(AC Milan, Napoli en Juventus) is leuk, maar dan houd het wel op. Als Ac niet tegen de andere 2 speelt dan is wedstrijd al niks meer aan voor mij. Dus ja Serie A is nog steeds saai.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor.
Saai is het ook zeker niet, geen idee hoe lang je Serie A al niet meer kijkt?
Maar zeker bij top/subtop(-Inter) is het gewoon erg aanvallend en mooi voetbal.
Kwalitatief ook sterk en spannend. Heel wat anders dan bv het Spaanse mietjes voetbal.
Udinese, Lazio, Roma zijn ook gewoon goede ploegenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Italiaanse top(AC Milan, Napoli en Juventus) is leuk, maar dan houd het wel op. Als Ac niet tegen de andere 2 speelt dan is wedstrijd al niks meer aan voor mij. Dus ja Serie A is nog steeds saai.
Udinese was leuk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Udinese, Lazio, Roma zijn ook gewoon goede ploegen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft inzanity een keer wat anders te doen vandaag?
Wat was Arsenal slecht zeg! Heb weer genoten van Boateng, ik verwachte er niet zo veel van toen hij bij Milan kwam maar hij is toch wel een echt beest zeg. Ik hoop dat we in de return El Sharaawy te zien krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:08 schreef Mercurial het volgende:
Denk, na het zien van de opstellingen, ook dat Milan gaat winnen. Dit is een veel beter team dat zaterdag tegen Udinese speelde.
AC Milan is koploper in Italië, Arsenal staat sinds dit weekend vierde in Engeland. Het was van te voren al duidelijk dat Arsenal ging verliezen, daar had je geen expert voor hoeven zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef bianconeri het volgende:
Napoli gaat winnen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
AC Milan is koploper in Italië, Arsenal staat sinds dit weekend vierde in Engeland. Het was van te voren al duidelijk dat Arsenal ging verliezen, daar had je geen expert voor hoeven zijn.
Voordat jij het doet zal ik er maar even een andere wedstrijd bijhalen, namelijk Napoli-Manchester City. In Manchester werd het 1-1 en uit 2-1 voor Napoli, dat was wel knap maar Napoli zie ik niet winnen van Chelsea. Jij wel?
Het Napoli van september tegen City is niet het Napoli van nu, ze vallen me erg tegen in Italië (6de?).quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef samuel94 het volgende:
4-0 xD had ik nooooooooooooooooooooooooooooooooit verwacht
Ik welquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef samuel94 het volgende:
4-0 xD had ik nooooooooooooooooooooooooooooooooit verwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |