ik bedoel ciaoquote:
ff bellenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even nog een goaltje van Der Bommel erbij.
Waardeloos elftal voor in de top.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Oidipous het volgende:
Tijd voor Arsenal om Hazard binnen te halen. Al laat je die Rocisky dagen doorspelen, hij zal er niet beter op worden. Wat een machteloosheid in de aanval van Arsenal. Geen enkele diepgang, geen creativiteit.
hij is een baasquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
En toch vind ik Pato overschat...
TOTMquote:
Hazardquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Oidipous het volgende:
Tijd voor Arsenal om Hazard binnen te halen. Al laat je die Rocisky dagen doorspelen, hij zal er niet beter op worden. Wat een machteloosheid in de aanval van Arsenal. Geen enkele diepgang, geen creativiteit.
Als die gozer niet zo blessuregevoelig was dan zat hij nu in de absolute wereldtop.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
En toch vind ik Pato overschat...
En toch heb ik een zwak voor de club.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef onlogisch het volgende:
Arsenal is echt helemaal niks meer. Het is ook zelden wat geweest, amper prijzen gepakt.
Echt een net niet club.
BOTMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Vreselijke kutclub.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En toch heb ik een zwak voor de club.
quote:
Tsjah .. zullen we nooit wetenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die gozer niet zo blessuregevoelig was dan zat hij nu in de absolute wereldtop.
Ik vind het ook een zwakke club.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
hoop dat Isreal eruit vliegt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
Heerlijk toch dit? Eerst dat afschuwelijke Leverkusen en nu Arsenal en dat Lyon gaat er ook nog wel aan in Israël.
Lelijke club, lelijke supporters. Gewoon lelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Troll of the matchquote:
En ze willen nog Vertonghenquote:
Jammer genoeg hebben jullie rivalen Tottenham hem al bijna binnenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Oidipous het volgende:
Duidelijk jij.quote:
quote:
Sulejmaniquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Chamberlain, de man van 15 miljoen
Geef dan een paar miljoen meer uit en haal Sulejmani.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een tamme speler die RVP, internationaal niet veel te melden.
Beide moeilijke persoonlijkheden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef bjanaan het volgende:
Kan iem. mij uitleggen waarom Robinho en Ibra elkaar niet echt mogen?
Snap er niks van.
alweer?quote:
Wat lul jij nou allemaal?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2011-2012
Barca - Milan 0x
Real - Milan 2x
Wat lul jij nou? Real zat bij Ajax en Lyon in de groepquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2011-2012
Barca - Milan 0x
Real - Milan 2x
Volgens mij wissel je het omquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2011-2012
Barca - Milan 0x
Real - Milan 2x
Compleet geschift maar enorme baasquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Romanus het volgende:
[..]
Goede speler maar compleet gestoord
Dat soort spelersquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Compleet geschift maar enorme baas
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef bjanaan het volgende:
Zou fijn zijn als Ibra ooit nog is naar Ajax gaat.
Speelt weer zoals hij ook tijdens het WK speelde; onopvallend, weinig dreigend en veel te sloom. Van Persie.quote:
Zou fijn zijn als jij ooit nog eens correct Nederlands zou kunnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef bjanaan het volgende:
Nee joh, heb me prima vermaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een kutwedstrijd is het eigenlijk geworden.
quote:zlatan doesn't wear a watch, he decides what time it is.
van Persie is baas, alleen jammer dat zijn teamgenoten niet door de verdediging heenkomen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Speelt weer zoals hij ook tijdens het WK speelde; onopvallend, weinig dreigend en veel te sloom. Van Persie.
Wat is hier fout aan meneer zuurpruim?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als jij ooit nog eens correct Nederlands zou kunnen.
Klopt, ook tijdens het WK had hij nauwelijks aanvoer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Speelt weer zoals hij ook tijdens het WK speelde; onopvallend, weinig dreigend en veel te sloom. Van Persie.
Dat sloot hij uit, aldus Ibra in zijn nieuwe boek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef bjanaan het volgende:
IS <> EENSquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Wat is hier fout aan meneer zuurpruim?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |