ik bedoel ciaoquote:
ff bellenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even nog een goaltje van Der Bommel erbij.
Waardeloos elftal voor in de top.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Oidipous het volgende:
Tijd voor Arsenal om Hazard binnen te halen. Al laat je die Rocisky dagen doorspelen, hij zal er niet beter op worden. Wat een machteloosheid in de aanval van Arsenal. Geen enkele diepgang, geen creativiteit.
hij is een baasquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
En toch vind ik Pato overschat...
TOTMquote:
Hazardquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Oidipous het volgende:
Tijd voor Arsenal om Hazard binnen te halen. Al laat je die Rocisky dagen doorspelen, hij zal er niet beter op worden. Wat een machteloosheid in de aanval van Arsenal. Geen enkele diepgang, geen creativiteit.
Als die gozer niet zo blessuregevoelig was dan zat hij nu in de absolute wereldtop.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
En toch vind ik Pato overschat...
En toch heb ik een zwak voor de club.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef onlogisch het volgende:
Arsenal is echt helemaal niks meer. Het is ook zelden wat geweest, amper prijzen gepakt.
Echt een net niet club.
BOTMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Vreselijke kutclub.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En toch heb ik een zwak voor de club.
quote:
Tsjah .. zullen we nooit wetenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die gozer niet zo blessuregevoelig was dan zat hij nu in de absolute wereldtop.
Ik vind het ook een zwakke club.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
hoop dat Isreal eruit vliegt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
Heerlijk toch dit? Eerst dat afschuwelijke Leverkusen en nu Arsenal en dat Lyon gaat er ook nog wel aan in Israël.
Lelijke club, lelijke supporters. Gewoon lelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Troll of the matchquote:
En ze willen nog Vertonghenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |