Fuck jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Hij is alleen niet compleet, mis 9 stuks...
Daar zijn dan koptelefoons voor uitgevonden. Sowieso beter want op je laptop mis je gewoon zo ontzettend veel geluid. Vooral bassen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
Zo op het eerste gezicht ken ik de meeste nummers welKan alleen niet luisteren want voetbal staat aan
Helaas, jammer enzo...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck ja
Meer had de aanbieder niet
Mensen (mannenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kijk altijd boos op straat
Ik kijk vaak boos in de kroeg
Ik kijk gewoon vaak boos
En dan heb ik het gewoon naar mijn zin
Ja en ondertussen doe je het maar met die andere 32quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, jammer enzo...
Ik wacht wel op Ophelia...
Dat is waar, hoewel mijn laptop geluid best wel goed isquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn dan koptelefoons voor uitgevonden. Sowieso beter want op je laptop mis je gewoon zo ontzettend veel geluid. Vooral bassen.
Dat laatste zat ik ook al te bedenken, zo apart zijn die nou ook weer niet...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en ondertussen doe je het maar met die andere 32
Of zoek je de nummers 1 voor 1 op
Precies dit, maar dan met vrouwen. Nu moet eerlijk zeggen dat dat alweer een flinke tijd niet is voorgekomen. Ik twijfel over dat laatste stukjequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mensen (mannen) hebben zo vaak tegen me gezegd 'wat kijk je boos', zo irritant. Ben dan gewoon aan het nadenken ofzo. Maar ik verdenk de meeste mannen ervan dat het gewoon een smoesje is om met je te kunnen praten
Vind ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, hoewel mijn laptop geluid best wel goed is
Ja opvallend he?quote:Luister nooit met koptelefoon naar mijn laptop maar als ik het dan op mijn iPod hoor dan hoor ik wel opeens allemaal nieuwe dingen
Dan zeg je gewoon: zo zit m'n gezicht het lekkerstquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mensen (mannen) hebben zo vaak tegen me gezegd 'wat kijk je boos', zo irritant. Ben dan gewoon aan het nadenken ofzo. Maar ik verdenk de meeste mannen ervan dat het gewoon een smoesje is om met je te kunnen praten
Nee. De meeste numemrs heb/had ik ergens anders ook nog wel maarja, 1 download is wel lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste zat ik ook al te bedenken, zo apart zijn die nou ook weer niet...
Ik heb het de laatste jaren ook wel minder, misschien denk ik niet meer zoveel na ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies dit, maar dan met vrouwen. Nu moet eerlijk zeggen dat dat alweer een flinke tijd niet is voorgekomen. Ik twijfel over dat laatste stukje
Vind jequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind ik niet
[..]
Ja opvallend he?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon: zo zit m'n gezicht het lekkerst
De carriere van Van Persie begint zo best een aaneenschakeling van teleurstellingen te worden ...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
Arsenal wordt even een partij ingemaakt door AC Milan4-0
Dan is het gesprek meteen klaarquote:
En dat terwijl hij het zelf wel goed doet, best lullig voor hem eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De carriere van Van Persie begint zo best een aaneenschakeling van teleurstellingen te worden ...
Ik vind het ook altijd zo apart, alsof je de hele tijd moet zitten lachen ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kijk ik maar 5% van de tijd blij of iets meer dan neutraal.
Ik kan ook héél erg moeilijk/boos kijken als ik nadenk. Als ik me dat realiseer trek ik mijn gezicht weer uit de frons en ga dan even glimlachen voordat de dokters denken dat ik het niet met ze eens ben of het niet naar mijn zin heb.
Join the clubquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim is ook een 'booskijker'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |