CPC heb ik een aantal keer gewijzigd tussen 0,10 en 0,35.quote:
de Cost per click bepaald hoe snel jij, t.o.v. andere adverteerders getoond wordt volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:40 schreef Merkie het volgende:
Wat is jullie max. CPC? Ik heb op ¤0,50 gezet, maar erg hard gaat het niet. Zes uurtjes en ik heb iets van 15 referrals.
Ik snap sowieso het hele CPC-gedoe niet echt, "automatisch bieden"?
Hoeveel zoekwoorden had jij dan ingesteld?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
de Cost per click bepaald hoe snel jij, t.o.v. andere adverteerders getoond wordt volgens mij
als jou CPC 0,10 is en de rest is 0,01 dan wordt jou ad sneller vertoond, maar betaal je dus ook meer per klik
en met automatisch bieden zorgen ze er waarschijnlijk voor dat je zo goedkoop mogelijk uitbent, maar wel zo vaak mogelijk getoond wordt..
maar dit weet ik niet zeker
ik had in het begin een CPC van 0,70 max maar voor het zoekwoord dropbox is dat niet nodig
ik had 16 woorden, maar overgrote deel v/d clicks kwam via het zoekwoord dropboxquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel zoekwoorden had jij dan ingesteld?
Okquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had 16 woorden, maar overgrote deel v/d clicks kwam via het zoekwoord dropbox
Waarschijnlijk heb je een hoop irrelevante zoekwoorden toegevoegd. Verwijder die allemaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef xminator het volgende:
Klikken Vert. Kosten
458 80.517 ¤ 45,30
Wtf? En niet eens 32 referrals. Heb desktop only e.d.
CPC van maar 0,10 gemiddeld.
Nu laat ik CPC op 0,05 hopen dat ik nog een aantal referrals krijg. Ook heb ik gewoon een aantal landen eruit gehaald: Geen Italië, Spanje en Duitsland. Ze registreren wel, maar downloaden en gebruiken het programma niet.
Alleen nog landen waar ze goed Engels spreken/kunnen: Engeland, NL, Zweden, (Frankrijk), Denemarken etc.
Tip voor mensen die hun AdWords statistieken sneller willen zien: Ga naar de adwords site via je mobiel. Dus de mobiele website laat je statistieken al zien!
Resultaat: 3732 vertoningen, 192 klikken, CTR dus 5,14%.quote:Free online storage space
2.25GB of free online storage!
Access your documents from anywhere
dropbox.com
Deze had een CTR van 18%, dus meer dan 3x zoveel klikken per view.quote:Free Dropbox storage
Get 2GB + 250MB for free
when you sign up using this link.
dropbox.com
Dat maakt niks uit, want alle clicks kwamen via het zoekwoord: dropbox.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een hoop irrelevante zoekwoorden toegevoegd. Verwijder die allemaal.
Je clicks worden duurder bij meer zoekwoorden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, want alle clicks kwamen via het zoekwoord: dropbox.
Oftewel gewoon badluck, heb maar 9,5 gb kunnen vullen van de 16gb en nog maar 2 euro tegoed. Cpc dus op 0,01 gezet. Heb circa 570 clicks gehad.
Ja, maar ik had uiteindelijk een CPC gemiddeld van 9 cent. Oftewel zo duur was dat ook weer niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je clicks worden duurder bij meer zoekwoorden.
Ik had uiteindelijk de helft, dus dat is wel duur. Ik had overigens 750 clicks met 8000 views.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, maar ik had uiteindelijk een CPC gemiddeld van 9 cent. Oftewel zo duur was dat ook weer niet.
Klopt, dat komt voornamelijk omdat ik te hoog begon. Pas op het einde kwam ik erachter dat een cpc van 0,05 meer dan genoeg was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk de helft, dus dat is wel duur. Ik had overigens 750 clicks met 8000 views.
Zo'n CPR is echt niet random hoor.
Ja ik! Zie je DM!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:34 schreef Xebber het volgende:
Moet er nog iemand een referral kwijt? DM!
Ga naar adwords site via je mobiel. De website op je pc is sloom met update .quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:34 schreef onderjas het volgende:
Kan iemand mij helpen met de adwords, ik heb alles ingevuld volgens mij (alles staat op groen) maar ik heb nog geen een view laat staan klik. Moet ik de advertentie nog activeren ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |