lijkt me handig voordat je je vooringenomen mening komt ventilerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er wordt als bewijs aangevoerd dat er opmerkelijke overeenkomsten in de tekeningen zitten.. Nou, die verbazen mij niet.
Maar kom, ik zal het filmpje eens kijken.
Hoezo vooringenomen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef huupia het volgende:
[..]
lijkt me handig voordat je je vooringenomen mening komt ventileren
als je het filmpje had bekeken had je gezien dat ze het allemaal tegelijk hebben waargenomenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoezo vooringenomen?
Ik stel alleen dat getuigen elkaar hebben beinvloed. Je kunt normaal argumenteren. Als je even terugleest zie je dat ik juist niet vooringenomen probeer te zijn. Dus wie is er feitelijk bevooroordeeld?
Daar heb ik het toch niet over??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:36 schreef huupia het volgende:
[..]
als je het filmpje had bekeken had je gezien dat ze het allemaal tegelijk hebben waargenomen
Dat zag ik ook ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
Het was trouwens een gemeleerd gezelschap op die school, dus we kunnen blank en zwart ook buiten de discussie houden en ons bepalen tot wat de kinderen gezien hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |