20 kilo fruit van de martk voor een paar euro (mits je goed kan lullen).quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net of minima fruit en groenten eten
Die subisidies gingen er gister al uit, morgen ziet henk een rood getal op zijn rekening en gaat ie wat bijverdienen op zolder, zonder kennis.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
De "minima" interesseren me eerlijk gezegd geen zak, die hebben immers recht op de nodige subsidies en steun. Maar alwéér een lastenstijging?!?! Flikker toch op met al die averechts werkende maatregelen om voor de zoveelste keer het braafste jongetje in de EU-klas te zijn.De Nederlandse economie zal alleen maar verder krimpen op deze manier en de middenklasse wordt hoe langer hoe meer uitgeknepen tot er alleen nog maar minima en rijken zijn.
Hopelijk gaat het hogere btw-tarief niet voor vaseline gelden, anders gaat het wel heel erg pijn doen de volgende keer dat onze volksvertegenwoordigers ons weer in de reet naaien...
Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef RM-rf het volgende:
goede lobby mij dunktquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:08 schreef YuckFou het volgende:
Waarom vallen kappers, stucadoors en dat soort dingen in het lage tarief?
Ja gelukkig waren ze allemaal een stuk goedkoper toen de BTW omlaag ging.quote:
Tja, en Hoereca nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:08 schreef YuckFou het volgende:
Waarom vallen kappers, stucadoors en dat soort dingen in het lage tarief?
Waarom een kapper wel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:00 schreef Specularium het volgende:
Voor een kapper snap ik het lage tarief wel, voor een krant niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste mensen gaan puur als luxe naar de kapper, ik ken mensen die elke 2 weken naar de kapper gaan. Als je dat zo gaat stellen dan kan ik ook wel roepen dat ik als software engineer in het lage tarief moet vallen, immers je eigen software maak je ook niet zelf tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Persoonlijke verzorging die je zelf niet kan.
Als kapper ken jij natuurlijk veel van die mensenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan puur als luxe naar de kapper, ik ken mensen die elke 2 weken naar de kapper gaan.
Omdat je geen politicus word omdat je nou een enorme zakenman word, of omdat je enorm goed kunt nadenken, politici zijn mensen die goed zijn in .............. politiek. En die weten heel goed dat ze populair worden door populistische maatregelen te nemen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef ssebass het volgende:
Waar ik mij nog het meest aan stoor is dat er door de overheid steeds plannen worden gemaakt, ontzettend veel geld in wordt gestoken en voordat het tot zijn recht kan komen wordt de stekker er weer wordt uitgetrokken omdat er nieuwe mensen zitten die hun eigen plannen er weer door willen duwen (bijvoorbeeld EPD). Ja zo kom je wel door het geld heen. Vraag mij af hoeveel procent van de belasting daadwerkelijk nuttig wordt besteed (dat dus de kwaliteit van leven verbeterd of financieel voordeel biedt).
Nee maar ik spreek wel eens mensen enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als kapper ken jij natuurlijk veel van die mensen
In het rookhok met een Belinda?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar ik spreek wel eens mensen enzo.
Christus Piet, wat voor drugs gebruik jij? die wil ik ook namelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In het rookhok met een Belinda?
Chimayquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Christus Piet, wat voor drugs gebruik jij? die wil ik ook namelijk.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef NorthernStar het volgende:
Europe economy: Recession hits Italy and Netherlands
De koopkracht nog verder aantasten is dan altijd een goed idee natuurlijk!Geeft weer ruimte voor nieuwe aantastende wetgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik heb er geen problemen mee dat mensen zich thuisvoelen in zo'n land hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:39 schreef Hyperdude het volgende:
Die 19% is binnen die kneuzenkermis van de EU misschien normaal; hiero in Zwitserland hebben we een staat die normaal met geld omgaat ipv. het te verbranden die uitstekend munt weet te slaan uit
- het herbergen van gezochte figuren van over de hele wereld.
- het wiswassen en opbergen van zwart geld
- het stallen van bij elkaar geroofd geld van dubieuze staatshoofden en dicatators
We zitten er niet ver af, mensen hebben simpelweg of het geld niet meer, of werken loont niet meer. Ik zit dik boven modaal, maar kan nou niet zeggen dat ik heel veel gekke dingen ermee kan doen, en dan heb ik nog niet eens een luxe levensstijl of duur huis.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:01 schreef Doodloper het volgende:
En elke keer weer als ik dit soort berichten lees dan vraag ik me af waar het blijft. Elk jaar betalen we meer belasting en elk jaar moet er meer bezuinigd worden.
Onderbuikgevoel of is het echt zo?
Ik ben benieuwd waar het stopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |