Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Wall of Shamequote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
Kamikazie
BDIL
Zerokil
GeeftJeEnergie
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Rijst
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:07 schreef StijnDa het volgende:
Wie staat er nog niet in de Hall of Fame?
Ik vind het zielig
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Haal het gewoon weg, wat heb je eraan
Hahaha, dit maakt het wel spannendquote:
Heb in een paar uur dit team in elkaar kunnen flansen. Maar ben een complete n00b, waar moet ik dus op letten in het begin?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:02 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk de beste tactiek als je net een team opstart, nog even offline spelen?
Heb je geen superpowers als MOD ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:12 schreef Rijst het volgende:
GJE spam dit topic ff vol. Heb geen zin om lang te wachten.
3 dingenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
nog een keer proberen, is hier geen doorkomen aan blijkbaar.
[..]
Heb in een paar uur dit team in elkaar kunnen flansen. Maar ben een complete n00b, waar moet ik dus op letten in het begin?
[ afbeelding ]
Die dingen snap ik nog wel. Maar is het bijvoorbeeld het beste om packs te kopen of om gewoon te blijven traden. Is zo'n coach belangrijk. In het kort, wat zijn een beetje beginnerstips?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
3 dingen
1 chemistry - Spelers uit dezelfde competitie of /en land
2 Juiste positie
3 Juiste formatie
Helaasquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Niets bekend over het TotW neem ik aan?
in de op staat wel een goede link met uitlegquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die dingen snap ik nog wel. Maar is het bijvoorbeeld het beste om packs te kopen of om gewoon te blijven traden. Is zo'n coach belangrijk. In het kort, wat zijn een beetje beginnerstips?
Ik neem de rollator meequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef BDIL het volgende:
Wnr kom die FUT lan party met fokkers ( 16 jaar en ouder) ?
Ik zie het ook meer als de hall of shamequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef el-blanchito het volgende:
Ik sta niet eens in de hall of fame
4-2-1-2? Dan heb je sowieso de handicap welquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Wat is trouwens een goede formatie als je wat dwingender op het middenveld wilt spelen met 2 spitsen. Vind 4-2-1-2 opzich wel relaxed, maar mis toch een beetje stootkracht.
4-1-2-1-2 bedoel ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-2-1-2? Dan heb je sowieso de handicap wel
Maltquote:
Ja, was laatst een discussie over. GJE drinkt die bende vrijwillig. Zonder dwang.quote:
Misschien is ie geen 16 en mag die niets anders van paps en mamsquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, was laatst een discussie over. GJE drinkt die bende vrijwillig. Zonder dwang.
Maar hij is 13 en zo leer je niet drinkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, was laatst een discussie over. GJE drinkt die bende vrijwillig. Zonder dwang.
Ik doe alles met respect. Ben een heel rustig persoon. Behalve als de scheids me naait, of de handicap. Dan vliegt de controller door de kamerquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben altijd heel irritant als ik tegen iemand scoor en hij zit naast me
Wat een onzin. Gewoon bier drinken, ekte mannen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar hij is 13 en zo leer je niet drinkenhaha Je moet met 40-50% beginnen dan ben je klaar om het wereld in te stappen. Zo is hij op zijn 53 pas aan de Safari
![]()
Ik at nog liever 5 liter Fristi en publique.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Misschien is ie geen 16 en mag die niets anders van paps en mams
Als hij bier echt vies vindt kan hij beste met sterk beginnen je went aan alcohol en dan bier zuipen na een tijd smaakt het nergens naarquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon bier drinken, ekte mannen!
Ja hoor, en dan zeggen dat je moet rijden. Dat is nog iets van eer. Al is dat lastig te zeggen voor een 14 jarige.. "ik moet nog fietsen" slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik at nog liever 5 liter Fristi en publique.
Silver Deagle > Gold Deagle. Cod4quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben tevreden met een tweede plek op de hall of fame. Zilver vind ik mooier dan goud.
Tsja, nooit zo'n dilemma gehad. Begon op m'n 14 wel bier te drinken en tegenwoordig drink ik bier tenzij ik bob..quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, en dan zeggen dat je moet rijden. Dat is nog iets van eer. Al is dat lastig te zeggen voor een 14 jarige.. "ik moet nog fietsen" slaat helemaal nergens op.
AWP > SNIPER (CS1.6)quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Silver Deagle > Gold Deagle. Cod4
Nee man de_dust2quote:
J. Bialystok uit de Poolse competitie heeft coole shirts. Lodz uit Polen ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:30 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand een uberleuk thuis en uittruitje?net Columbus crew badge binnengehaald
Wtf op mijn ander acc doet ie het gewoon wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
Wtf is dit voor shit, als ik op web app mijn sqaud wil zien of trading of wat dan ook. Opent ie hem niet, hij blijft maar staan op de beginpage. Ik heb het met chrome, ie en mozilla geprobeerd!
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn 2 beste matties beginnen trouwens bewust niet met rijlessen zodat ik bijna altijd bob. Hommo's..
Haha heb dat vroeger zoveel gespeeld. Gameplay was echt fantastisch. Zijn er nog wel servers trouwens?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die was ook chill. Zullen we een keer met zn alle CS'en? x'D
cod4quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Silver Deagle > Gold Deagle. Cod4
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
cod4Ik ben weer gaan spelen in een teampje. Ziet er naar uit dat ik in april ofwel naar Kroatie ga, of naar India lol!
DOE EENS FOKKING RUSTIG MANquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:37 schreef Doublepain het volgende:
EA HEEFT MIJN ACC MOOI VERKK!! kankr lijers gvd!
Ik nu niet eens een nieuwe shirtjes kiezen, kan niet op spelers bieden, web app doet et niet. Godverdomme!
Oei. Boos?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik nu niet eens een nieuwe shirtjes kiezen, kan niet op spelers bieden, web app doet et niet. Godverdomme!
Tim86 'Pater Familias'quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst 'Herro!'
Toefjes 'Opa'
Doublepain 'de Klager'
Geeftjeenergie 'Maltman'
Dudeweiser 'KLB-Futter'
Lindgren. 'Held Rasmus'
stoereboiii 'Paperboy'
Aanvullingen?
Oh, de timing. De ironie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:37 schreef Doublepain het volgende:
Lindgren. 'De Garper'quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst 'Herro!'
Toefjes 'Opa'
Doublepain 'de Klager'
Geeftjeenergie 'Maltman'
Dudeweiser 'KLB-Futter'
Lindgren. 'Held Rasmus'
stoereboiii 'Paperboy'
Aanvullingen?
Ik kom niet, wees maar niet bangquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef BDIL het volgende:
Wnr kom die FUT lan party met fokkers ( 16 jaar en ouder) ?
Die heb ik net opgepikt voor 500 binquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:37 schreef poker4lifee het volgende:
@GJE, heb jij die linksback kunnen halen? if so, kan je 'm lenen?enige die ik nog moet, geen 1 met bin op de markt en eerstvolgende over 5 uur
Je vergeet mrJLO 'De rechtenstudent met styl'quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst 'Herro!'
Toefjes 'Opa'
Doublepain 'de Klager'
Geeftjeenergie 'Maltman'
Dudeweiser 'KLB-Futter'
Lindgren. 'Held Rasmus'
stoereboiii 'Paperboy'
Aanvullingen?
gast kijk gewoon op je xboxquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan nu niks met mijn fut account, ze gaan me bannen denk ik. Homo's
verbiedt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja gvd ik kan eindelijk een 90+ player halen, verbied ea het gewoon
Klootzakken!
Wat is z'n naam? Ik denk het wel namelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:37 schreef poker4lifee het volgende:
@GJE, heb jij die linksback kunnen halen? if so, kan je 'm lenen?enige die ik nog moet, geen 1 met bin op de markt en eerstvolgende over 5 uur
Laucas 'De NSB'er'quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Je vergeet mrJLO 'De rechtenstudent met styl'
......quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben de maltman zie ik net, bazennaam
Hahahahahahahahaha jij balenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben ik ook op, ik kan niemand kopen, geen shirts wijzigen, email kan ik niet wijzigen etc
Das wel klote, je kon een Messi kopen zoveel geld had jequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben ik ook op, ik kan niemand kopen, geen shirts wijzigen, email kan ik niet wijzigen etc
cissokhoquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is z'n naam? Ik denk het wel namelijk
Een non-shiny met 86 pace toch?quote:
Ik heb onlangs dat email teruggevonden waarop mijn steam was verbonden dus kan welquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die was ook chill. Zullen we een keer met zn alle CS'en? x'D
yupquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een non-shiny met 86 pace toch?
BDIL 'Antiliaantje'quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Je vergeet mrJLO 'De rechtenstudent met styl'
Source was gayquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Counter strike source ben ik de baas in met m'n AWP
Kwartier - half uur krijg je hem van mequote:
k chill, thxquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kwartier - half uur krijg je hem van me
Beter noemen we jou Gerrie, of Barryquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zie ik dus als een heel groot complimentdankje !!
Niet met cancer, dat schiet niet op he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga nu eten, als het straks niet gefixt is. Dan krijgt ea een heeeele boze mail!
Of Oeterdonk hahahaquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beter noemen we jou Gerrie, of Barry
Wel netjes blijven, misschien krijg je een compensatiequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga nu eten, als het straks niet gefixt is. Dan krijgt ea een heeeele boze mail!
beter noemen we jou Gerben of Siebe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beter noemen we jou Gerrie, of Barry
Calandquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:12 schreef Caland het volgende:
nog een keer proberen, is hier geen doorkomen aan blijkbaar.
[..]
Heb in een paar uur dit team in elkaar kunnen flansen. Maar ben een complete n00b, waar moet ik dus op letten in het begin?
[ afbeelding ]
Omdat hij blank isquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:51 schreef Toefjes het volgende:
Diarra t.o.v. Alonso
+15 Pace
+ 2 Defence
-2 Heading
Waarom is Alonso 20x duurder?
Nee, klootzak beetje lopen misleiden topic ervoorquote:
SUCK MY DICK!quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, klootzak beetje lopen misleiden topic ervoor![]()
Jezus wat zijn jullie Friezen aardig zegquote:
Zit je nu gewoon mijn team na te bouwen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
Medel lijkt me trouwens een echte baas als CDM. Heeft pace, goede heading, defending én een felgroene link naar IF NavasBaas!
Je noemt mij altijd al Gerbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter noemen we jou Gerben of Siebe.
SUCK MY DICK PLEASE!?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jezus wat zijn jullie Friezen aardig zeg
Bij mij Ligue 1 squad heb ik scheids nooit meequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Krijg je dan ook vaker de scheids tegen als je negers hebt? Dat maakt me zo boos he
Beterquote:
Mijn wens is:quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon mijn team na te bouwen?
Medel doet verdedigend zijn werk, maar meer moet je er ook niet van verwachten hoor.. ik heb hem nu alleen voor die chemistry met Navas maar wil hem graag vervangen voor IF Fabregas op CDM.
Diarra voegt net als Medel voetballend weinig toe.. ik vind Khedira en Xabi Alonso betere spelers.. alleen die pace.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:51 schreef Toefjes het volgende:
Diarra t.o.v. Alonso
+15 Pace
+ 2 Defence
-2 Heading
Waarom is Alonso 20x duurder?
Op dit moment:quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn wens is:
IF Lopez
IF Iraola-IF Ramos-Pepe (later IF)-Marcelo
Medel-Diarra
IF Navas - Messi - CR7
up Aguero
Wat is jouw elftal dan? Cesc als CDM is wel een aardige suggestie trouwens. IF gaat m niet meer worden deze editie van Fifa
82 defending is toch ook niet misselijk? Als de CDM maar de bal in kan leveren bij de experts voorin dan is het in feite genoeg. En tegenhouden van goals uiteraard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Diarra voegt net als Medel voetballend weinig toe.. ik vind Khedira en Xabi Alonso betere spelers.. alleen die pace.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op dit moment:
IF Lopez
IF Iraola-IF Ramos-IF Pepe-IF Marceo
Medel-IF Keita
IF Navas-SIF Higuain-Rossi
IF Soldado
Ik heb Cassilias en die pakt echt alles maar Lopez ziet er wel aantrekkelijk uit ( NO HOMO) kan ik hem beter in mijn team zetten ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn wens is:
IF Lopez
IF Iraola-IF Ramos-Pepe (later IF)-Marcelo
Medel-Diarra
IF Navas - Messi - CR7
up Aguero
Wat is jouw elftal dan? Cesc als CDM is wel een aardige suggestie trouwens. IF gaat m niet meer worden deze editie van Fifa
Gelukkig wel wat afwijkingenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op dit moment:
IF Lopez
IF Iraola-IF Ramos-IF Pepe-IF Marceo
Medel-IF Keita
IF Navas-SIF Higuain-Rossi
IF Soldado
Geen idee, heb m een uur geleden gekocht, mijn team is nog niet klaar voor de start. Moet eerst nog IF SIlva en IF Bale zien te verkopen, en dat gaat mega stroefquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Cassilias en die pakt echt alles maar Lopez ziet er wel aantrekkelijk uit ( NO HOMO) kan ik hem beter in mijn team zetten ?
Ik speel 4-3-3 en heb cm achter spits staan maar die gozer scoort nog veel ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond Diarra gewoon echt kut spelen, Medel gaat wel ja als je er maar niets meer van verwacht.
Khedira en Xabi Alonso vond ik veel beter spelen op de 1 of andere manier, ondanks de pace.
IF Keita heeft het beide
Is een geweldig systeem, je speelt met 2 spitsen en 2 wingers. en 6 verdedigend ingestelde spelers.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef zerokil het volgende:
Snap niet dat jullie met 4-2-3-1 kunnen spelen..
Als je spits de bal heeft kan hij nergens heen.
Ik gebruik mijn vleugelverdedigers en CDM's graag ook aanvallend, als je echt alleen maar van die vier spelers voorin iets verwacht in aanvallend opzicht kom je toch stootkracht te kort lijkt me. Ik speel erg veel via Mascherano (vroeger) en Keita (nu). Opkomende backs etc.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is een geweldig systeem, je speelt met 2 spitsen en 2 wingers. en 6 verdedigend ingestelde spelers.
Ja, met Marcelo en Iraola (of Alves) heb je idd spelers die ook ten strijde trekken, maar de defensieve opstelling bevalt me. het moeilijkste is om een hele wedstrijd optimaal geconcentreerd te zijn, anders is het echt vreselijk lastig om voor de tegenstander te scorenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn vleugelverdedigers en CDM's graag ook aanvallend, als je echt alleen maar van die vier spelers voorin iets verwacht in aanvallend opzicht kom je toch stootkracht te kort lijkt me. Ik speel erg veel via Mascherano (vroeger) en Keita (nu). Opkomende backs etc.
Joh, dat was gewoon een elftal uit de beginnerspacksquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]dat is echt het meest waardeloze elftal wat ik hier voorbij heb zien komen
Ik ga het dan toch een kans geven, weet jij een goede comp/nationaliteit voor die opstelling?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is een geweldig systeem, je speelt met 2 spitsen en 2 wingers. en 6 verdedigend ingestelde spelers.
MLS Bronzequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ga het dan toch een kans geven, weet jij een goede comp/nationaliteit voor die opstelling?
Wil effe een team van ong. 50k maken.
Ai ok, wou hem net aan je gevenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:03 schreef poker4lifee het volgende:
@GJE, heb 'm niet meer nodig. heb maar 1 of andere IF lb gehaald voor 25k
H2H wel, goeie longshotsquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand wel eens gespeeld met Lampard, zo ja, is hij die 60k waard?
Ligt aan je speelstijl denk ik. Je kunt vooral bruut van afstand knallen met hem. Verder maakt hij niet echt indruk als hij tegen me speeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb alleen MLS Bronzequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MLS BronzeEredivisie/Holland silver
Vind hem zelf matig, traag en het zijn stamina is volgens mij echt bagger als cm is hij na 55+- min al doodquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Fransen zijn redelijk makkelijk/goedkoop te maken met dat:quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ga het dan toch een kans geven, weet jij een goede comp/nationaliteit voor die opstelling?
Wil effe een team van ong. 50k maken.
Kreeg hem net uit een bronze packquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:10 schreef laucas het volgende:
Kamikaasi, sinds wanneer heb jij die badge?
Dit is mijn team:quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb alleen MLS Bronzemaar ik verkoop die mooi weer door = profit.
En dan koop ik zet terug met de goede opstelling.
Ik speel 4312 met:quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fransen zijn redelijk makkelijk/goedkoop te maken met dat:
Remy
Nasri - Gameiro/Gourcuf - Menez
Sissoko - Sissoko
Cissokho - Sakho - M'Bia - Fanni
Lloris
Hmm dat lijkt me een beter idee ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fransen zijn redelijk makkelijk/goedkoop te maken met dat:
Remy
Nasri - Gameiro/Gourcuf - Menez
Sissoko - Sissoko
Cissokho - Sakho - M'Bia - Fanni
Lloris
Wel een kut pot, denk dat er weinig wordt gescoordquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat veld bij Zenit-Benfica @sport1![]()
Hij is mijn heldquote:
Messi en Aguero UP op de bank en Buget Beasts hahaquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is mijn team:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#h5TbW3uIbcSr3
Sommigen zeggen dat er genoeg goede CAM's zijn, maar de CAM spelers doen het uitstekend bij mij, moet je zelf maar even kijken
Want je wil graag een speler met 5 of 7 chem?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hmm dat lijkt me een beter idee ja.
ik vervang Nasri wel door bastos of die andere die TIF is.
Dat is zo goud als ik een ssshhh'er heb. Zet ik gewoon 3 kanonnen erin, Messi die keihard langs zilveren of bronzen verdedigers rentquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Messi en Aguero UP op de bank en Buget Beasts haha
Ohja kloptquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Want je wil graag een speler met 5 of 7 chem?
wat is er mis met de up?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:14 schreef zerokil het volgende:
NEEEE
Ofja, de normale Benzema vond ik wel goed maar de UP is echt![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef Reemi het volgende:
Zoals Toef al voorspelde laatst
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
Als je begint met online spelen op FUT, moet je dan tegen alleen maar n00bs?
neequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
Het is toch has ipv have ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]Cool, en nu zo lang mogelijk bezig zien te houden met net een letter verkeerd in je email adres enzo
Als je elftal weinig sterren hebt, kom je veel noobs tegen. En een enkele fokker met een MLS team (en Messi op de bankquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
Maar de rewards zijn wel hoger dan offline neem ik aan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je elftal weinig sterren hebt, kom je veel noobs tegen. En een enkele fokker met een MLS team (en Messi op de bank)
Op 5 sterren niveau geen noobs meer en is het een stuk lastiger.
Volgens mij wel. Heb alleen 1 keer een paar toernooien achter elkaar gedaan toen er een toernooi was met een belachelijk hoge reward.. Met de bronsjes online met 7-0 winnen en je krijgt 1K. Best makkelijk verdienen eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de rewards zijn wel hoger dan offline neem ik aan?
Ik was laatst bij een vriend en we speelden samen een potje fut tegen zo'n sweaty-duitser, en na 3 sweaty goals van hem wonnen we uiteindelijk nog. Kregen we zo'n berichtje: ''fucking hurenssohn blablabla'', wij terug: ''your mom'' of iets dergelijks...quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef Reemi het volgende:
Zoals Toef al voorspelde laatst
[ afbeelding ]
EA--INSPECTOR, hoe verzin je hetquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een vriend en we speelden samen een potje fut tegen zo'n sweaty-duitser, en na 3 sweaty goals van hem wonnen we uiteindelijk nog. Kregen we zo'n berichtje: ''fucking hurenssohn blablabla'', wij terug: ''your mom'' of iets dergelijks...
Kregen we een half uurtje later een bericht van: EA--INSPECTOR met een heel lul verhaal dat ze zagen dat we iemand hadden uitgescholden en dat we zijn (mijn vriend zijn PSN) moest 'confirmen' omdat hij anders binnen 24 uur gebanned of geschorst zou worden ofzo![]()
Ook stond op dat profiel van die 'inspector' talen: Duits![]()
![]()
Dus wij sturen zo naar die gast waar we tegen moesten spelen: 'Nice try, German....'' Nooit meer iets gehoord
Actie is toch voorbijquote:
Ja, is vaak de betere teams. Blijkbaar trappen er toch mensen in.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
EA--INSPECTOR, hoe verzin je het![]()
Heb ook heel vaak dat ik in een toernooi tegen iemand met een geweldig team speel, ik hem helemaal afdroog en ik na afloop een berichtje krijg of ik geïnteresseerd ben in een speler duplicator...
Dat word nog wat tegen die bronze noobs met Messiquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
Mijn team
--------------Messi
Koreaan-------amerikaan
Koreaan--nederlander--engeland
Koreaan--usa--usa--usa
------------koreaan
Allemaal brons
Snap niet hou Doumbia daar zo lang speeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een racisten trouwens daar op de tribunes, allemaal oerwoud geroep enzo als er een zwarte speler aan de bal is
Geniaal! Zou Messi op de bank doen, en gelijk in laten vallen. Anders klikken ze allemaal wegquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
Mijn team
--------------Messi
Koreaan-------amerikaan
Koreaan--usa--usa--usa
------------koreaan
Allemaal brons
Als ik dan niet winquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat word nog wat tegen die bronze noobs met Messi
Dat is pas echt viesquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaal! Zou Messi op de bank doen, en gelijk in laten vallen. Anders klikken ze allemaal weg
Barry / Copa sws op goalquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:30 schreef vandermar het volgende:
Ik ga maar eens een team met Drogba maken
Ivoriaans denk ik 4-3-2-1
Drogba, Kolo en Yaya als goud en misschien Gervinho en de rest silver.
Toefjes-stylequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geniaal! Zou Messi op de bank doen, en gelijk in laten vallen. Anders klikken ze allemaal weg
Uiteraard, nu nog wat pace hoeren halenquote:
Vind mannetjes die wegklikken viesquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is pas echt vies
Bronze vs bronze en dan Messi erin.
Moet ik straks even kijken of is het mogelijk op web app?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde van je voorhoede nu? In single matches?
75 ofzo?
Bamba en Kolo Toure CB , verder CF Arouna Konequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uiteraard, nu nog wat pace hoeren halen
Wat voor Messi?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
Mijn team
--------------Messi
Koreaan-------amerikaan
Koreaan--usa--usa--usa
------------koreaan
Allemaal brons
4-3-2-1quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bamba en Kolo Toure CB , verder CF Arouna Kone
quote:
Ik bedoel meer de IF, TOTYquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lionel
Gemiddelde is 2 stars en 64
Hoezo cheaten
Tja, als je tegenstander kan fifa'en, en jou onder druk kan zetten, heb je niet veel aan Messi. en als het 2 star tegen 2 star is, speel je gewoon volgens de regelsquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lionel
Gemiddelde is 2 stars en 64
Hoezo cheaten
Ik heb nu nemeth en een britquote:
Diep van binnen ben je best wel een lamerquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nif, anders had ik cr7 gehaaldquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik weet wie Messi is, misschien verkeerd de vraag neergezet. Ik doelde meer op welke versie van Messi
Ik speel er niet lang mee, als ik weer wat coins heb, ga ik spelers halen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, als je tegenstander kan fifa'en, en jou onder druk kan zetten, heb je niet veel aan Messi. en als het 2 star tegen 2 star is, speel je gewoon volgens de regels
Zeer sexy om Messi te hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nif, anders had ik cr7 gehaald
Haha, ja, maar mensen die wegklikken irriteren me gewoon. Zo straf je dat gedrag afquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Diep van binnen ben je best wel een lamer
Ik wil wel eens met m'n MLS tegen jouw MLS en Messi spelen, ik maak je afquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, maar mensen die wegklikken irriteren me gewoon. Zo straf je dat gedrag afIk zet ze trouwens alleen in als de tegenstander mij provoceert door ssshhh en i cant hear you celebrations, herhallingen kijken etc etc. Leuke tegenstanders, of wedstrijden die ik gewoon win bespaar ik dit
Diep van binnen ben ik best een aardige vent
Okee, uitdaging aangenomen. Ik gooi de ps3 aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil wel eens met m'n MLS tegen jou MLS en Messi spelen, ik maak je af
Uhm 200K ongeveer??quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeer sexy om Messi te hebben
Hoeveel is prijsverschil met CR7?
Ik ben er nu niet, morgen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, uitdaging aangenomen. Ik gooi de ps3 aan
Morgen late dienst helaas.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben er nu niet, morgen?
Ja idd, nu heb je tenminste wel een hetero spitsquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uhm 200K ongeveer??
Nog een beetje sparen dus
Goedkoop weekje voor mij. Wat een bagger.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:40 schreef GuRBuH het volgende:
TOTW:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bNHGQvxLbcR5z
Hmm, ik kan elke dag behalve vandaagquote:
Zon gare TOTW is er al een tijd niet geweest :Squote:Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goedkoop weekje voor mij. Wat een bagger.
Echt, wat een klere TOTW.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goedkoop weekje voor mij. Wat een bagger.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja idd, nu heb je tenminste wel een hetero spits
Het is niet veel..quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:40 schreef GuRBuH het volgende:
TOTW:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bNHGQvxLbcR5z
Bitches genomen? Iets meer respect voor die hoeren mag ook wel he. Daarnaast is zijn gedrag gewoon gay.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ronaldo heeft meer bitches genomen dan messi ooit durft te dromen. Maar dat terzijde..
Bedankt!quote:
Deze man neemt de woorden uit mijn mondquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bitches genomen? Iets meer respect voor die hoeren mag ook wel he. Daarnaast is zijn gedrag gewoon gay.
Wat bedoel je? Als hij uitgaat, 2 modellen op zijn schoot heeft?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bitches genomen? Iets meer respect voor die hoeren mag ook wel he. Daarnaast is zijn gedrag gewoon gay.
Als feghouli nog CAM was oke maar RM :Squote:Op woensdag 15 februari 2012 18:46 schreef GuRBuH het volgende:
Die silvers zijn ook allemaal te bagger voor woorden. Zowieso bestaat TOTW voor mij elke week maar uit 3-4 spelers
Ik ben even te lui om te kijkenquote:
Ik heb zijn NIF versie als CAM en daar is het een baas op RM wordt het em niet :Squote:Op woensdag 15 februari 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben even te lui om te kijkenAllemaal kutspelers. En een aardige silver voor de Franse Futters geloof ik.
Met zn IF is elke kopbal een goal. Tamelijk heldig die gozerquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:49 schreef Rijst het volgende:
Alleen Adebayor wil ik misschien hebben.
Wedden dat ze een speciale uitgave van Ronaldo ofzo doen omdat hij 3x scoordequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:51 schreef Tim86 het volgende:
omg, worst TOTW ever zeg..hoe verzinnen ze het.
Henryquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wedden dat ze een speciale uitgave van Ronaldo ofzo doen omdat hij 3x scoorde
Nee, denk Ronaldo om zo iedereen weer packs te laten kopen... Henry komt volgende week in TOTWquote:
Jup.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen de bronzen-zilveren-gouden contracten? Gewoon minder tijd neem ik aan
De duur hoelang je de speler vast kunt leggen. En de prijs is ook een niet onbelangrijk verschil. Hoe lang je een speler vast kunt leggen staat gewoon op het kaartje vermeld..quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen de bronzen-zilveren-gouden contracten? Gewoon minder tijd neem ik aan
Precies, even kijken hoe duur die gaat worden, anders komt ie op de plek van Medel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup.
Borja Valero ziet er nog wel prima uit, 89 passing 87 shooting en 84 dribbling.
1 IF zorgt niet voor een crash, wees gerustquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet IF Feghouli hebben voor mijn Liga BBVA silver team. Geen El Shaa (voorlopig) dus geen silver market crash.
Je onderschat het behoorlijk, een zilveren IF El Shaaraway betekend dat er minstens 10x zoveel zilverne packs geopend zouden worden.. zeker als de golds zo crappy zijn als deze week.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 IF zorgt niet voor een crash, wees gerust
Als zijn defence juist 80 was zou het een beest zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je onderschat het behoorlijk, een zilveren IF El Shaaraway betekend dat er minstens 10x zoveel zilverne packs geopend zouden worden.. zeker als de golds zo crappy zijn als deze week.
Jammer dat Raul Garcia niet iets meer pace of Borja Valero niet iets meer defence heeft, maar ik ga ze als de prijs meevalt denk ik wel proberen op CDM.
Als het zo zou zijn, dan is het gevolg 1 week te merken en krabbelt de markt vrij snel weer overeind. De IF Donk was ook waardevol, volgens mij waren de gevolgen daarvan ook nihil?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je onderschat het behoorlijk, een zilveren IF El Shaaraway betekend dat er minstens 10x zoveel zilverne packs geopend zouden worden.. zeker als de golds zo crappy zijn als deze week.
Jammer dat Raul Garcia niet iets meer pace of Borja Valero niet iets meer defence heeft, maar ik ga ze als de prijs meevalt denk ik wel proberen op CDM.
Je hebt er duidelijk helemaal niets van begrijpen als je nu serieus IF Donk gaat vergelijken met IF El Shaaraway..quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn, dan is het gevolg 1 week te merken en krabbelt de markt vrij snel weer overeind. De IF Donk was ook waardevol, volgens mij waren de gevolgen daarvan ook nihil?
Ik zou Messi niet halen, ik moest vandaag ook tegen iemand met Messi en was onzichtbaar, werd steeds door IF Vlaar van de bal afgeduwd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef Rijst het volgende:
Ik kan btw messi halenMaar dan met een standaard team erom heen.
IF Danilinho danquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk helemaal niets van begrijpen als je nu serieus IF Donk gaat vergelijken met IF El Shaaraway..
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:
Een of ander gap vraagt of ik road to glory doe
Slechte Fifa spelers kan een 99 overal team niet helpen, toevalig hebben veel slechte fifa spelers de beste teams...quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou Messi niet halen, ik moest vandaag ook tegen iemand met Messi en was onzichtbaar, werd steeds door IF Vlaar van de bal afgeduwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |