abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 maart 2012 @ 22:07:54 #226
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109293163
Ik heb ontdekt dat Venlo een Duitse supermarkt heeft: Die 2 Bruder von Venlo. www.2bruder.com
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_109303926
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ontdekt dat Venlo een Duitse supermarkt heeft: Die 2 Bruder von Venlo. www.2bruder.com
Het is eerder een Nederlandse supermarkt voor alleen Duitsers. :P
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:03:30 #228
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109329844
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:20 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Het is eerder een Nederlandse supermarkt voor alleen Duitsers. :P
Boeiuh. Het verkoopt Duitse producten, in die zin noem ik het een Duitse supermarkt. Of de ondernemers uit Nederland komen of uit Zimbabwe maakt geen reet uit in deze topic.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:26:49 #229
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_109331509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Boeiuh. Het verkoopt Duitse producten, in die zin noem ik het een Duitse supermarkt. Of de ondernemers uit Nederland komen of uit Zimbabwe maakt geen reet uit in deze topic.
dus dan rij je helemaal naar venlo om in een supermarkt voor Duitsers (waar ze vooral koffie en sigaretten en kaas kopen) boodschappen te doen, terwijl je een paar kilometer verderop echte Duitse supermarkten hebt :')

geloof me, de zwei bruder is echt een boutsupermarkt waar je als Nederlander echt geen fuck te zoeken hebt...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_109346438
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Boeiuh. Het verkoopt Duitse producten, in die zin noem ik het een Duitse supermarkt. Of de ondernemers uit Nederland komen of uit Zimbabwe maakt geen reet uit in deze topic.
Niet zo snel op je tenen getrapt voelen. :') Wat ik met mijn reactie bedoel is dat in deze supermarkt voornamelijk Nederlandse producten voor de Duitse klanten worden aangeboden. Dus als je echt Duitse producten wil hebben kan je beter een paar kilometer verder over de grens rijden en daar een supermarkt bezoeken.
pi_109354806
Ja wat is dat toch met koffie in de Nederlandse grensstreek? Echt iedere winkel staat vol met dozen koffie, voornamelijk voor Duitse klandizie.
pi_109354910
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:48 schreef tjoptjop het volgende:
Ja wat is dat toch met koffie in de Nederlandse grensstreek? Echt iedere winkel staat vol met dozen koffie, voornamelijk voor Duitse klandizie.
Je betaalt in Nederland geen Kaffeesteuer, dus dat is voordelig voor de Duitsers.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_109358397
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:51 schreef Felagund het volgende:
Je betaalt in Nederland geen Kaffeesteuer, dus dat is voordelig voor de Duitsers.
2,19 per kg koffie volgens wiki :o :'(
Verklaard waarom ik Duitsers altijd 2 winkelwagentjes vol met koffie zag slepen in de supermarkt (toeristisch gebied :P )
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:52:16 #234
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_109361109
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:56 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Niet zo snel op je tenen getrapt voelen. :') Wat ik met mijn reactie bedoel is dat in deze supermarkt voornamelijk Nederlandse producten voor de Duitse klanten worden aangeboden. Dus als je echt Duitse producten wil hebben kan je beter een paar kilometer verder over de grens rijden en daar een supermarkt bezoeken.
Er worden inderdaad ook wel veel Nederlandse producten aangeboden. Maar ook veel Duitse, beperkter dan in pak hem beet de REWE in Kaldenkirchen enkele km verderop, daar ben ik het mee eens. Maar er zijn ook grote versafdelingen en het grote aantal koffie en theesoorten is toch wel ongekend in Nederland.

Gewoon fijn boodschappen doen als je in de binnestad bent en niet in de eeuwige Appie wil winkelen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  woensdag 25 april 2012 @ 10:08:09 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_110758710
Ja ja, zaterdag gaat het eindelijk gebeuren *O* . Ik ben al weken een lijst aan het maken en ik ben ook geabonneerd op de Kaufland nieuwsbrief. Voor deze week hebben ze wat leuke vleesaanbiedingen en verder kruidenplantjes, bakcamembert, een grillborstel (voor de bbq) en 500 gram troscherrytomaatjes voor 95 cent.

Het blijft me iedere week weer opvallen hoe ze gefocust zijn op vlees. Er is amper groente en nooit vis in de aanbieding.
Spoilers!
pi_110763127
Ik heb vorige week bij Rewe mozzarella-rolletjes gekocht. Het zijn een soort kaassoufflés van het formaat knakworst met daarin mozzarella ipv gewone kaas. Heerlijk :9
pi_111358330
Ik wil binnenkort vanuit Amsterdam speciaal een dagje Duitsland doen omdat ik zo graag naar een Duitse supermarkt wil.
Welke bakproducten kan ik daar het beste kopen? En klopt het dat overal statiegeld op zit? Ik wil namelijk juist blikjes frisdrank meenemen met aparte smaken oid.
Verder wil ik gaan voor de chocolade, koek en snoep, voor sterke drank en bier.
Waar moet ik vooral naar kijken?
Het maakt overigens ook niet uit waar ik op vakantie ben, de supermarkt vind ik bijna altijd het leukste tripje :')
pi_111359002
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef Soulagement het volgende:
Ik wil binnenkort vanuit Amsterdam speciaal een dagje Duitsland doen omdat ik zo graag naar een Duitse supermarkt wil.
Welke bakproducten kan ik daar het beste kopen? En klopt het dat overal statiegeld op zit? Ik wil namelijk juist blikjes frisdrank meenemen met aparte smaken oid.
Verder wil ik gaan voor de chocolade, koek en snoep, voor sterke drank en bier.
Waar moet ik vooral naar kijken?
Het maakt overigens ook niet uit waar ik op vakantie ben, de supermarkt vind ik bijna altijd het leukste tripje :')
Ik kom zelf ook uit Amsterdam en ben jaren geleden speciaal voor de supermarkt naar Duitsland gegaan, net over de grens bij Emmerich/Kleve. :')
Blikjes drinken zal je bijna niet meer vinden ivm het statiegeld wat erop zit. Je kan beter voor flessen gaan. Tip, ga naar de Getränkemarkt, meestal zit die tegenover of in de buurt van een supermarkt. Veel meer keus daar. Verder heb je idd ook veel meer keus bij de bakwaren en chocolade. Voor mij is een supermarkt altijd een plek waar ik uren kan doorbrengen. Vooral in het buitenland. :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:50:04 #239
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_111371489
Blikjes is sowieso bijna niet verkrijgbaar, laatst zag ik toevallig blikjes coca cola maar verders zie je het echt niet.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:58:03 #240
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_111374003
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:17 schreef Felagund het volgende:
Iets anders, weet iemand hier waar je lekkere yoghurt kan kopen in Duitsland? Meestal is het hier van die dunne drap.
Lidl in NL heeft griekse yoghurt al een tijd in het assortiment
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:03:18 #241
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_111383185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 23:10 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Ik kom zelf ook uit Amsterdam en ben jaren geleden speciaal voor de supermarkt naar Duitsland gegaan, net over de grens bij Emmerich/Kleve. :')
Blikjes drinken zal je bijna niet meer vinden ivm het statiegeld wat erop zit. Je kan beter voor flessen gaan. Tip, ga naar de Getränkemarkt, meestal zit die tegenover of in de buurt van een supermarkt. Veel meer keus daar. Verder heb je idd ook veel meer keus bij de bakwaren en chocolade. Voor mij is een supermarkt altijd een plek waar ik uren kan doorbrengen. Vooral in het buitenland. :P
Kaufland toevallig?
^O^
pi_111383340
Op alle flesjes en blikjes zit pfand he. Dus ook op halve liter flesjes ed. Behalve op automatenflesjes (op stations enzoot).
ijs_beer fan!
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:29:05 #243
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_111384369
Op bijna alle flessen zit Pfand, en toch loopt het storm daar, zie mensen met karren tot de nok vol met lege flessen.
Blikjes verkopen ze gewoon niet.

Wat ik al zei, laatst zag ik toevallig blikjes cola maar verder is het echt niet te krijgen.
Maar dat was volgens mij voor een actie en waren ook andere blikjes als hier, langere smalle met 275 ml geloof ik.
Misschien dat het weer langzaam aan terugkomt.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_111384818
Die blikjes bestaan al eeuwen :o. Volgens mij bestonden die in NL vroeger ook. Het enige wat hier goed verkoopt qua blikjes is energy en bier. En Ice Tea met bubbles kun je hier eindelijk vinden (voornl bij de benzinepomp).

Pfand verzamelen is ook een verdienste van veel mensen. mensen die niet zoveel geld hebben zamelen pfand in,niet alleen de penners doen 't.
ijs_beer fan!
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:11:24 #245
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_111388284
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef NanKing het volgende:
Die blikjes bestaan al eeuwen :o. Volgens mij bestonden die in NL vroeger ook. Het enige wat hier goed verkoopt qua blikjes is energy en bier. En Ice Tea met bubbles kun je hier eindelijk vinden (voornl bij de benzinepomp).

Pfand verzamelen is ook een verdienste van veel mensen. mensen die niet zoveel geld hebben zamelen pfand in,niet alleen de penners doen 't.
Gek dat ik ze dan nooit gezien heb. (op die ene keer na dan)
Ik heb het nu over de supermarkt.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_111388392
Meestal in de koelvakken bij de kassa en anders bij de snackbar of de dönertent
ijs_beer fan!
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:39:50 #247
63722 z80
I fink you freaky
pi_111392860
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef Soulagement het volgende:
Ik wil binnenkort vanuit Amsterdam speciaal een dagje Duitsland doen omdat ik zo graag naar een Duitse supermarkt wil.
Welke bakproducten kan ik daar het beste kopen? En klopt het dat overal statiegeld op zit? Ik wil namelijk juist blikjes frisdrank meenemen met aparte smaken oid.
Verder wil ik gaan voor de chocolade, koek en snoep, voor sterke drank en bier.
Waar moet ik vooral naar kijken?
Het maakt overigens ook niet uit waar ik op vakantie ben, de supermarkt vind ik bijna altijd het leukste tripje :')
waar wil je naartoe? Duitsland is groot. als je omgeving Kleve aan doet kun je hier een Tasse Kaffee komen drinken.
en voor bak producten kun je in elke supermarkt terecht. van de kaufland weet ik dat er een lange stelling is met allerlei verschillende soorten meel. maar houd er wel rekening mee dat je wel alles los moet kopen hier. zelfrijzend meel heb ik hier nog niet gezien.
sterke drank is er ook keuze genoeg. en als je van chocolade houd, een complete stelling van een paar meter lang en 2 meter hoog met alleen maar chocolade.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:41:20 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111392948
Zijn de bakproducten ook goedkoper in Duitsland?
Spoilers!
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:42:03 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_111392990
Wat zijn bakproducten?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:43:26 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111393084
Ik ga uit van bloem, gist, etc. Ben vooral op zoek naar een aantal soorten bloem die ik hier in ieder geval niet in de supermarkt kan vinden.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')